MAŠINŲ SUPIRKIMAS




Sudaužytų  mašinų supirkimas, tai išeitis tiems kas nori skubiai sutvarkyti automobilio pardavimo problemą. Tuo labiau, kad šiais  laikais tai gali  būti atlikta labai paprastai ir be jokių problemų. Parduoti  savo automobilį, kuris gali būti įvairios būklės itin paprasta.

Pasaulinės sveikatos apsaugos organizacijos nuolat skelbiama statistika pateikia nemažai duomenų, rodančių, kad labai dažnai dėl eismo nelaimių būna kaltas žmogus, kuris sėdėdamas prie mašinos vairo tartum staiga pamiršta, kad jo paties saugumas priklauso nuo susikaupimo, apgalvotų manevrų, važiavimo sąlygas atitinkančio greičio. Minėta statistika konstatuoja, kad motociklininkų žūsta 10 kartų daugiau negu automobilininkų; ta pati statistika skelbia, kad per 30 proc. mirties atvejų tenka vairuotojams nuo 15 iki 25 metų. Palyginus šiuos faktus aiškėja, kad išsiblaškymas prie vairo būdingesnis jauniems žmonėms. Gana daug avarijų baigiasi mirtimi (irgi per 30 proc.), kai automobilį vairuoja senyvo amžiaus (65-70 m.) žmonės: jų reakcija lėtesnė, todėl ten, kur reikia greit rasti optimalų sprendimą, jiems sunkiau tai padaryti.

Visose šalyse auga automobilių parkas, didėja eismo intensyvumas, todėl žmogaus saugumo problema darosi vis aktualesnė. Daugelyje valstybių sukurti saugaus eismo organai, daug dėmesio skiriama eismo nelaimių statistikos skelbimui, visuomenės švietimui. Eismo saugumo problema be socialinio aspekto turi didžiulę ekonominę reikšmę. Juk automobilių transportas — sudėtinė visuomenės gamybinių jėgų dalis ir jis turi būti efektyviai panaudojamas. Suprantama, ateityje teks siekti ne tik geresnių eismo reguliavimo būdų, vairavimo meistriškumo — bus tobulinamas ir pats automobilis.

masinu-supirkimasMokslo ir technikos istorijoje būta ne tiek jau daug atradimų, kurie padarytų tokį milžinišką perversmą žmonių gyvenime, kokį padarė. automobilis. Štai nesentai iš Anglijos gyventojų apklausos sužinota, kad būtiniausių daiktų sąraše automobilis užima antrą vietą po telefono… 1982 metų duomenimis, pasaulio automobilių pramonė pagamino 28 milijonus lengvųjų automobilių. Kad būtų galima kasmet išleisti tokį milžinišką mašinų kiekį ir užtikrinti tinkama, jų eksploataciją, vien automobilių pramonės pastangų neužtenka: čia jai turi talkinti metalurgija, staklių, elektrotechnikos prietaisų ir kitos pramonės šakos — chemijos, gumos, dažų, tekstilės, stiklo ir pan. Automobilizacija reikalaute reikalauja spartaus naftos perdirbimo ir, žinoma, pačios naftos gavybos: vien tik lengviesiems automobiliams pasaulyje kasmet suvartojama per 250 mln. tonų benzino. O kur dar tepalai, alyva ir kiti naftos produktai!

Automobilių pramonė siejasi su kitomis industrijos šakomis ir pateikia joms didžiulius užsakymus: reikia padangų, automobilių atsarginių įrenginių ir prietaisų automobilių techninio aptarnavimo stotims, autoserviso įmonėms, garažams. Automobilių pramonė kasmet sunaudoja dešimtis milijonų tonų metalo ir įvairiausių kitų aukštos kokybės medžiagų.

Sparti automobilizacija taip pat skatina naujų kelių tiesimą, statybos darbus, nes daugiau reikia garažų, degalinių, techninio aptarnavimo stočių, prie šios automobilizacijos prisideda ir mašinų supirkėjai, kurie supirks daužta ar „sveiką“ mašina Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ar Panevėžyje.

Šaltinis – wiki