Bentley Bentayga (2022) apžvalga: varomos V8 ir S versijos

Bentley Bentayga (2022) apžvalga: varomos V8 ir S versijos

„Bentley“ visureigis „Bentayga“ tapo savotišku nuo pirminio debiuto 2015 m. Tai visada buvo įspūdingas komplektas, tačiau ankstesni modeliai turėjo nemažai trūkumų. Dabar jau antroji, daug labiau pasitikinti savimi, „Bentley“ visureigis prabangių visureigių segmente kelia pagarbą, o tai labai apgailestauja tokiems automobiliams kaip „Range Rover“.

Tiek, kad net Bentley vis labiau pasitiki automobilio pasiūlymais. Be čia siūlomo įkraunamo hibrido ir W12 Speed, kurį galima įsigyti visur kitur, išskyrus Europą, V8 dabar turi kitą skonį: Bentayga S. Pagalvokite apie tai kaip būdą Crewe inžinieriams gauti šiek tiek papildomo žaidimo laiko su važiuoklė nei anksčiau; V8 galia išlieka ta pati, tačiau keletu pagrindinių patobulinimų siekiama, kad jis būtų šiek tiek ryškesnis, palyginti su visais sportiškais prabangiais visureigiais rinkoje.

Rafinuota išvaizda

Panašiai kaip originalaus „Porsche Cayenne“, „Bentayga“ stilių kentėjo nuo paauglių augimo skausmų, nes Crewe bandė ištempti elegantiškas monolitinės važiuoklės savybes. Lygiai taip pat Štutgarto visureigis pamažu išaugo į savo veidą, „Bentayga“ taip pat.

Priekinio prijuostės ir priekinio žibinto peržiūros yra subtilios ir atitinka tą pačią „sutraukimo ir sulenkimo“ temą, kurią matėme ir „Continental“. Daugeliu atvejų mažiau yra daugiau, o ne taip paprastai veikia šiuolaikiniai visureigių modeliai. „Bentayga“ užpakalinė dalis turi tokias pačias piliulės formos lemputes kaip „Continental GT“ – tai mums mažiau patinka dėl dizaino. Vis dėlto – tai aiškus bandymas sukurti darnesnę Crewe asortimento išvaizdą. „Bentayga S“ kėbulo komplektas yra piktesnis, durelių kraštuose yra pagal užsakymą pagaminti ratai ir diskretiški S ženkleliai.

Bentley Bentayga (2022) apžvalga: varomos V8 ir S versijos

Viduje „Bentayga“ visada buvo puošta chromu, kontrastingomis siūlėmis ir oda – vėlgi, su S, vienintelis skirtumas yra keletas S ženklelių prie sėdynės siūlių ir prietaisų skydelio, tačiau dabar jis papildytas kai kuriomis šiuolaikinėmis technologijomis. Dabar „Bentayga“ naudoja informacinę ir pramogų sistemą, panašią į tą, kurią rasite „Audi A8“, ir tai labai skiriasi nuo bendro automobilio veikimo, palyginti su ankstesnės kartos modeliu. Viskas vyksta greičiau, sklandžiau ir paprastai intuityviau, todėl chromas, anglies pluoštas ir oda tampa šiek tiek ryškesni. Automobilis papuoštas ateičiai atspariomis USB-C jungtimis, taip pat yra belaidis įkroviklis.

Bentley Bentayga (2022) apžvalga: varomos V8 ir S versijos

Tačiau yra keletas problemų; „Bentayga“ vis dar atima kai kuriuos pasenusius ankstesnės kartos skirstomuosius įrenginius (pavyzdžiui, „Audi A4“ indikatorius ir pastovaus greičio palaikymo svirties, net kai „Continental“ yra pagal užsakymą ir gana mielas), o kai kurie meniu punktai yra be reikalo sudėtingi; norint pakeisti ventiliatoriaus greitį, reikia paspausti mygtuką ir perbraukti – kodėl?!

Tada greitai?

Žinoma, taip yra – juk galima žaisti su 542 AG. Ir tai taip pat taikoma V8 arba S Bentayga, todėl našumo statistika išlieka tokia pati, nepaisant varianto; Nuo 4,5 s iki 62 mylių per valandą ir 180 mylių per valandą maksimalus greitis. Sukimo momentas yra didelis, o galia linijinė, nepaisant šių dviejų nuostabių turbinų.

Praktiškai V8 yra pakankamai greitas; „Sport“ režime jis burbuliuoja, užvedus išlieka rafinuotas ir tylus, o „Comfort“ režimu praktiškai išnyksta – kaip ir visi kiti kelio triukšmai. Su S, tas stambus V8 yra daug labiau suderintas sporte dėl laisvai kvėpuojančios sportinės išmetimo sistemos, todėl skamba beveik taip pat švelniai kaip Lambo Urus ar Aston DBX.

 

Daugeliu atvejų aštuonių greičių automatinė pavarų dėžė yra slidi ir sklandi, jei ją paliksite ramybėje. Tačiau labai sunku reaguoti į greitus prašymus iš sustingimo, todėl nesate visiškai tikri, kad galite pasinaudoti nedideliu tarpu žiedinėje sankryžoje ar sankryžoje.

Tvirtas valdymas

Paprasčiau tariant, „Bentayga“ „Bentley“ patirtį paverčia visureigio kėbulu. Jo vidus yra nepaprastai rafinuotas, net S versijos tvirtesnė pneumatinė pakaba tiesiog lengvai sugeria visus didelius gabalėlius ir nelygumus. Net ir sportinis režimas, paprastai trenkiantis bet kokiame automobilyje, išlaiko įspūdingą pusiausvyrą.

 

Aukštas „Bentayga“ svorio centras reiškia, kad jis niekada nesusitvarkys kaip GT, tačiau aktyvioji apsaugos nuo riedėjimo technologija (standartinė S modelio) palengvina važiavimą. „Dynamic Ride“ vadinama „Bentley“ 48 V technologija leidžia automobiliui pritūpti ir stovėti posūkiuose, sumažindama kėbulo svyravimą ir padidindama pasitikėjimą savimi. Tačiau didelio skirtumo tarp įprasto V8 ir S modelio negalima pastebėti – taip, „Bentayga S“ jaučiasi keliais procentiniais punktais ryškesnis, bet ar to užtenka – ypač turint omenyje, kad „Bentayga“ yra didelis, banguotas visureigis? Mes tikrai taip nemanome.

Bentley Bentayga V8 ir S: verdiktas

Praėjus septyneriems metams po debiuto, „Bentayga“ tapo tinkamu varžovu prabangių V8 ir S visureigių pasaulyje – jis yra rafinuotas, žavingas, greitas ir įspūdingai gerai sujungtas. Tarp šių dviejų variantų, be abejo, nėra daug, nes vienintelė akivaizdi smulkmena, kurią, atrodo, suteikia S versija, yra agresyvesnė variklio pastaba ir kėbulo komplektas.

Tačiau apskritai „Bentayga“ dabar yra daug labiau reikalinga blogis / juodoji Bentley šeimos avis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *