„Toyota C-HR hybrid“ (2023 m.) apžvalga

„Toyota C-HR hybrid“ (2023 m.) apžvalga

Dar 2017 metais originalus Toyota C-HR padarė didelę įtaką kompaktinių visureigių rinkai. Atrodė, kad stilius buvo pagrindinis C-HR tikslas, o ne siekti praktiškumo. Turėdamas ekonomiškų hibridinių variklių, jis suderino protingas eksploatavimo išlaidas su dramatiška kupė tipo stogo linija ir išskirtiniu kampu. Tuo metu tai atrodė azartiška, tačiau „Toyota” tai tikrai pasiteisino, net jei tai nebuvo vienas geriausių visureigių. Po šešerių pardavimo metų laikas pasveikinti jį pakeitus. Nenuostabu, kai girdime, kad „Toyota” sutelkė dėmesį į tai, kas išskiria originalųjį C-HR – įmantrią kupė įkvėptą stilių, hibridines pavaras ir visureigio stiliaus požiūrį. Jis čia atvyks kartu su savo TNGA-C platformos draugu Toyota Prius 2024 m. Toyota C-HR galiniai posūkiai

Kas naujo apie 2023 m. C-HR?

Gana daug, net jei stilius yra suprantamai evoliucinis. Tai naujausias „Toyota New Global Architecture” (TNGA) šeimos modelis, apimantis priekinių, galinių ir visų varančiųjų ratų konfigūracijas, taip pat įvairias ratų bazes. Ši platforma yra tokia paplitusi „Toyota” asortimente, kad iki 2023 m. pabaigos ja bus paremta 80 % modelių. Toyota C-HR profilio vairavimas Išvaizda nieko nestebina, todėl jūs gaunate nuožulnią stogo liniją, o LED žibintai priekyje ir gale yra daug labiau integruoti nei anksčiau, o didžiulis galinis atlenkiamas bagažinės dangtis labai efektyviai susilieja su jais. Durų rankenos dabar yra išskleidžiamos, kaip „Range Rover Velar”, panaikinančios senus „Alfa Romeo” tipo paslėptus galinių durų traukiklius. Didžiausias pokytis yra tas, kad galiniai šoniniai langai yra (labai šiek tiek) didesni, todėl pagerėjo matomumas iš galo. 1,8 l savaime įsikraunančiame hibride yra „Toyota” penktosios kartos pavaros sistema, kuri žada mažiau šurmulio nei anksčiau, kai važiuojate, ir daug didesnį efektyvumą. Svarbiausia, kad pirmą kartą jį galima įsigyti kaip įkraunamą hibridą, naudojant prekės ženklo trečiosios kartos PHEV gubinus. Jame yra tas pats 2,0 litrų keturių cilindrų variklis, kaip ir galingesnis savaime įsikraunantis modelis (perkėlimas iš seno automobilio), tačiau gausite 13,8 kWh ličio jonų akumuliatorių, kuris, kaip teigiama, nuvažiuoja 41 mylią elektra. – o jo CO2 rodiklis siekia vos 19-20 g/km, todėl tai yra itin draugiškas įmonės automobiliui pasirinkimas.

Koks jausmas vairuoti?

C-HR galia svyruoja nuo 138 AG 1,8 l versijos iki 195 AG 2,0 l pilno hibridinio modelio iki labai sveiko 220 AG, skirto aukščiausios klasės papildiniui. Kai kuriose rinkose galite turėti keturių ratų pavarą, kurią užtikrina galinėje ašyje esantis elektrinis variklis, tačiau tai netinka JK. Toyota C-HR priekiniai posūkiai Iki šiol mes vairavome labai vėlyvą aukščiausios klasės įkraunamo modelio prototipą kartu su serijinėmis 1,8 ir 2,0 l pilnų hibridų versijomis. PHEV yra patogiai greičiausias pasirinkimas, o EV diapazonas yra geras, jei ne išskirtinis. Teigiamas 0-62 mylių per valandą greitis yra 7,3 sekundės, o maksimalus greitis ribojamas iki 112 mylių per valandą. Kai įjungiate, jis tikrai jaučiasi greitas ir reaguoja į bet ką, išskyrus lengviausią droselio įvestį. Kaip ir 2,0 litrų savaiminio įkroviklio, variklio natos kaip niekad niūrios ir daug ne tokios mielos nei Honda konkurentės pasiūlymas. Didžiąją laiko dalį jis yra pakankamai nutildytas, todėl netrukus išgirsite jo žvyro variklį ir įvertinsite žemą bendrą triukšmo lygį. Ir taip, mažiau maukia. Nors jis išlaikys pastovius sūkius, jei tikrai jį užkimšite, švelnesnis pagreitis moduliuoja variklio natą, kad mažiau erzintų ausis. Be papildomos didelės PHEV baterijos jėgų, savaime įsikraunantis 2,0 l akumuliatorius įsibėgėja nuo 0 iki 62 mylių per valandą per ne itin įspūdingą 8,1 sekundės laiką. To pakanka daugeliui scenarijų, nors ne taip greitai. 1,8 variklis yra dar lėtesnis – 10,2 sekundės, bet su daliniu droseliu jis jaučiasi pakankamai raumeningas ir skamba daug sklandžiau nei 2,0 l. Nors vairo mechanizmas nėra perpildytas, jis yra gerai pasvertas ir gražiai sureguliuotas. Stabdžiai yra lengvai moduliuojami, derinant regeninį ir frikcinį stabdymą su aplomb. Pakankamai malonu lįsti, bet stumkite toliau ir Toyota teiginiai apie patobulintą dinamiškumą šiek tiek nukrenta. Toyota C-HR vairavimas gale Kūno svyravimas yra gana pastebimas ir kenkia C-HR judrumui, ypač per S formos posūkius. Sukibimo lygis yra geras, tačiau nereikia daug, kad automobilis būtų plačiai išstumtas priekyje, todėl valdymas yra saugus, bet ne itin reikalaujantis. Dėl lygių kelių, kuriais apsiribojome, sunku per daug įvardyti važiavimo kokybę, nors jis puikiai suskirstytas į skysčių slopinimą ir tvirtą pojūtį kelyje. Keletas keterų ir netobulų paviršių atskleidžia pagrindinį tvirtumą, o tai rodo, kad JK verta vengti didesnių ratų.

Koks naujojo C-HR viduje?

Viduje senojo C-HR didžiuliai tamsūs paviršiai buvo paryškinti su kontrastingomis minkšto prisilietimo sritimis ir pora „burių skydų”, besidriekiančių nuo prietaisų skydelio viršaus iki durų. Dar svarbiau, kad didelis centrinis informacijos ir pramogų ekranas yra gražiai integruotas, ryškus, jautrus ir paprastas naudoti. Jis yra ant daugybės fizinių oro kondicionavimo valdiklių ir atrodo, kad jis yra daug labiau apgalvotas ir brandesnis nei anksčiau. Toyota C-HR prietaisų skydelis Pristatydami automobilius turime žaidimą, kuriame matome, kiek laiko užtrunka gamintojo atstovui, kad pavartotų žodį „premium”. „Toyota” neužtruko ilgai ir, kaip ir pažadėjo dinamiškumą, yra šiek tiek tuščias. Taip, salono kokybė priekyje yra gerokai patobulinta, palyginti su išeinančiu automobiliu, ir ji yra tvirtai sujungta su tvirta medžiagų kokybe. Kiškite galvą į nugarą ir tai yra kieto, nepalenkiamojo plastiko jūra, kaip ir senojo modelio. Šiuo metu tikriausiai verta pakomentuoti bendrą apgyvendinimą ir matomumą, nes jie kritikavo pradinį C-HR. Kaip ir anksčiau, jo rafinuota forma neduoda itin gero matomumo – ypač per pašto dėžutę primenantį galinį ekraną nelabai ką matyti. Per petį nėra taip blogai, kaip buvo, nors tai tikrai smerkia silpnu pagyrimu. Toyota C-HR šildytuvo valdikliai Priekinės sėdynės yra talpios, o mums patinka aukštai įtaisyta centrinė konsolė, bet apie galines nėra ką rašyti. Tai nėra taip tamsu kaip anksčiau, o panoraminis stiklinis stogas tikrai pagerina situaciją. Tačiau šešiapėdis visiškai patogiai netilps už panašaus ūgio. Tai ne šeimos automobilis.

Verdiktas

„Toyota C-HR” visada išsiskirdavo iš minios, o dėl savo įspūdingų spalvų, dviejų tonų dažymo ir kampuoto stiliaus taip yra ir toliau. Tačiau dabar jis kovoja su kai kuriais varžovais, todėl reikėjo pagerinti senojo automobilio silpnąsias vietas. Dėl. didžiąją dalį „Toyota” padarė būtent tai. Naujasis 2023 m. Toyota C-HR yra tvirtas, išsiskiriantis, realiame pasaulyje lengvai išvysto daugiau nei 50 mpg ir yra rafinuota pavara, su kuria lengva gyventi. Jis paima visas geriausias seno automobilio detales, patobulina jas ir pašalina daugelį pagrindinių jo trūkumų. Jei automobiliai būtų perkami vien dėl racionalių priežasčių, C-HR nepasirodytų prieš „Skoda Kamiq”, „Nissan Juke” ir „Ford Puma” legionus – bet taip yra, ir tai neabejotinai tęsis. Jei C-HR patrauklus, mes pasiliksime prie 1,8 hibrido. Jis nėra greitas, tačiau, atsižvelgiant į automobilio šiek tiek niūrų valdymą, to pakanka. Be to, galima patogiai sutaupyti, jis yra tobulesnis ir įgaunate šiek tiek daugiau vietos įkrovai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *