BMW E46 pagrindiniai gedimai (1997–2006) 3 serija

autorius Automanas
0 komentaras

BMW E46 pagrindinės problemos kurias privalo žinoti kiekvienas automobilio pirkėjas. Nors automobiliui yra jau 16 metų, tačiau jis vis dar labai populiarus. Pagal populiarumą, galima spręsti, kad jie yra kokybiški. E46 yra vis dar puikus automobilis, kuris turi gražią išvaizdą, puikų valdymą kelyje. Vieni iš patikimiausių 6 cilindrų benzininiai varikliai, kurie yra lyg svajonė. Problema, kad rasti tvarkingą E46 yra kiek sunkoka, o geresni variantai būna su užkeltomis kainomis. Paruošėme jums gidą, pagal kurį bus lengviau nupirkti šį automobilį.

BMW E46 dažnos problemos

  • Silpni galiniai statramsčių laikikliai, kurie skleidžia neįprastą triukšmą, nusidėvi netolygiai padangos, juntama vibracija ir padidina amortizatorių susidėvėjimą.
  • Vienas iš didžiausių ir pagrindinių gedimų yra galinio rėmo laikikliai. Galinio subrėmo tvirtinimo taškai yra problema beveik visuose E46, kurie yra matę druskingą kelią. Kuomet yra įtrukę arba net suplyšę rėmo laikikliai gali paversti automobilį nenuspėjamą ir labai nesaugų. Remonto kaina nėra maža.
  • M52 ir M54 6 cilindrų varikliai kenčia nuo pozityvios karterio ventiliacijos gedimų ir užsikimšimų.
  • 320i , 325i ir 330i yra žinomi dėl ,,Vanos” problemų. Problema slypi ,,Vanos” sandarikliuose, dėl kurių sumažėja sukimo momentas ir netolygiai tiekiama galia žemesniame apsukų diapazone (žemiau 3000). Ši problema gali pasireikšti ir esant netolygiai tuščiąjai eigai bei šiek tiek didesnėms degalų sąnaudoms.
  • Reikia nepamiršti ir E46 M3, kuriuos buvo galima įsigyti su SMG, kuri dar kitaip vadinama Sequential Manual Gearbox. Juos vairuoti yra smagu, tačiau priežiūra yra sunki. Pagrindė bėda yra sugedę siurbliai, kurie įjungia pavaras. Tai dažniausiai diagnozuojama dėl uždelsto pavarų perjungimo, kai ant vairo naudojamos rankinės pavarų perjungimo mentelės. Šis remontas yra brangus, o tai paaiškina, kodėl E46 M3 mechaninė pavarų dėžė yra tokia paklausi.
  • Kuomet rida pasiekia 200 000 km arba daugiau, dažnai sugenda degalų siurbliai. Kuomet automobilis užgesta, nors bake yra degalų ir papildžius jis vėl užsiveda, tai reiškia, kad problema yra kuro siurblyje. Pakeisti nėra sunku, bet nesmagu jei užgesite viduryje kelio.
  • Minkštos variklio tarpinės yra tikras gedimo taškas visose transporto priemonėse, ne tik E46. Tačiau E46 yra žinomas dėl variklio alyvos filtro korpuso tarpiklio gedimo. Palaipsniui tarpikliai ima ir sukietėja. Jei nekreipsite į šią problemą, automobilyje gali atsirasti didelis alyvos nuotėkis.
  • E46 M3 yra sportinis automobilis, kuris yra labai problematiškas. Viena iš pagrindinių bėdų yra M3 skirstomojo veleno krumpliaračio varžto gedimas. Yra žinoma, kad kumštelio krumpliaračio varžtai lūžta, todėl rekomenduojama juos keisti kas 50 000 kilometrų. Jei važiuojant nutrūks varžtas, galite tikėtis rimtų variklio gedimų.
  • Jei žiūrite į AWD E46 modelį, pramintą Xi arba Xd (dyzelinu), yra daugybė pavaros problemų, kurioms turėtumėte būti pasirengę. Brangiausias yra visiškas priekinės ašies gedimas. Tačiau dažniau pasitaikanti problema yra suplyšę priekinės ašies gaubtai. Abu pakeisti yra labai sunku, todėl neignoruokite suplyšusių ašies antgalių. Suplyšę batai kaupia nešvarumus ir suodžius, dėl kurių visiškai sugenda ašis.
  • Kuomet nuvažiuojama didesni atstumai, galima tikėtis ir susidėvėjusio kardaninio veleno lankstus diskas ir centrinis atraminis guolis. Šį defektą lengva nustatyti, nes jausite nemalonią vibraciją, kuri sklis iš pavaros veleno. Taip pat galite pajausti ir atleidinėdami sankabą, nes pajausite savotišką trakštelėjimą.
  • Daugelis 6 cilindrų benzininių variklių taip pat kenčia nuo M42, M44, M50, M52, M54, M60, M62, S50, S52 ir S62 varikliuose sugedusių hidraulinių kaušų vožtuvų. Dėl to vožtuvo eigos srityje sklinda barškantys garsai. Tai gali atsirasti dėl netinkamo alyvos klampumo, alyvos lygio, alyvos temperatūros, palyginti su lauko temperatūra. Tai gali būti sudėtinga išspręsti, todėl dauguma savininkų net nesijaudina, nes variklis gali veikti ilgus metus, net jei kartais pasigirsta toks barbenimas.
2004 325i e46

2004 325i e46

BMW E46 pagrindiniai dyzelinių variklių gedimai

Jei jus sudomino E46 su dyzeliniu varikliu, tuomet jums tai reikėtų žinoti. Visi E46 dyzeliniai varikliai yra laiko patikimais, kuomet jie yra prižiūrimi.

  • Pati didžiausia problema 320d ir 330d – plastikiniai sūkuriai įsiurbimo kolektoriaus sklendės. Dėl metų ir kolektoriaus perkrovos šie plastikiniai sūkuriai gali atsiskirti ir įsiskverbti į variklį, sukeldami sumaištį. Populiarus sprendimas yra visiškai pašalinti atvartus.
  • Taip pat šie dyzeliniai varikliai yra žinomi dėl užsikimšusių EGR vožtuvų, kurie gali sugadinti turbokompresorius arba patį variklį.
  • Visi 2.0d ir 3.0d varikliai kenčia nuo įprastų oro srauto jutiklių gedimų.
  • Dažna problema galinė ašis. Dėl didelio sukimo momento, kurį sukuria šie varikliai, jie trūkinėja ir net stabdo.
BMW E46 universalas

BMW E46 universalas

BMW E46 PAGRINDINIAI SMULKŪS GEDIMAI

  • E46 turi daug plastikinių aušinimo sistemos dalių ir rezervuarų, kurie senstant linkę įtrūkti. Prieš perkant automobilį, rekomenduojama pasitikrinti ar neturi aušinimo skysčių nutekėjimų.
  • Prieš 300 tūkstančių ridos dažnai sugenda vairo stiprintuvai.
  • 6 cilindrų eiliniai benzininiai varikliai kartais susiduria su variklio elektroninio valdymo bloko problemomis.
  • Kadangi automobilis yra senų metų, todėl svarbu atkreipti dėmesį į pakabos įvores, kadangi šios dalys pagamintos iš plastiko ir gumos, todėl normalu, kad susidėvi.
  • Vožtuvų dangtelių tarpinės ir vožtuvų dangteliai yra viena iš dažniausiai pasitaikančių problemų visuose E46 modeliuose. Šį defektą galima lengvai nustatyti, nes matoma kaip iš vožtuvo dangčio laša tepalai ir galite užuosti degančios alyvos kvapą. Rekomenduojama keisti iš karto, vos tik pamačius pirmuosius požymius.
  • Susidėvėjusios įvorės.
  • Daugumai E46 reikėtų keisti galines spyruoklės. Spyruoklės žiemą gauna druskos ir drėgmės, todėl pradeda rūdyti ir lūžta.
  • Alyvos lygio jutiklis. Prietaisų skydelyje esanti įspėjamoji lemputė praneš, kai alyvos lygis yra nepakankamas, tačiau daugeliu atvejų variklyje yra daugiau nei pakankamai alyvos (pagal matuoklį), o problema kyla dėl sugedusio alyvos lygio jutiklio.
BMW E46 KABRIOLETAS

BMW E46 KABRIOLETAS

Kėbulo ir vidaus problemos

  • Kadangi automobiliui yra daug metų, pranešama, kad sklinda keisti garsai iš durelių viršaus. Triukšmą sukelia susidėvėję durelių sandarikliai.
  • Svarbu visada išvalyti kvėpavimo takus, kurie leidžia orui patekti į saloną. Jie yra po priekiniu stiklu. Užblokuoti kvėpavimo takai gali užtvindyti transmisijos valdymo modulį.
BMW E46 SALONAS

BMW E46 SALONAS

BMW E46 Elektronikos gedimai

  • Dažna problema, kad nebešviečia galiniai žibintai. Bėda kyla dėl perdegusios žibinto lemputės arba sugedusio galinio žibinto korpuso.
  • Taip pat dažna problema ir ventiliatoriaus rezistorius. Taip pat dažnai pasitaiko, kad išjungus degimą ventiliatorius neišsijungs arba, kita vertus, ventiliatorius visai neįsijungs.
  • Sugedęs langų pakėliklis.
  • Oro pagalvių įspėjamąsias lemputes, kurios užsidega dėl blogų jungčių.
BMW E46 VIDAUS SALONAS

BMW E46 VIDAUS SALONAS

Ar BMW E46 yra patikimas automobilis?

Šis automobilis yra tikrai patikimas, tačiau senas. Todėl rekomenduojama pirkti šios markės automobilį tik su serviso istorija. Šiais laikais jau turėtų būti pasirūpinta pagrindinėmis problemomis.

Ar BMW E46 vertė kyla?

Taip. Stebint kainas skelbimų portaluose, galima matyti kainų augimą. Taip pat galima matyti aiškų kainų kylimą ir E36 modelių. Ypatingai E46 M3 modelis brangsta.

Ar brangios BMW E46 dalys?

Dalys lyginant su kitais automobiliais yra nebrangios. Ypač galima rasti nebrangiai ir naudotų dalių šrotuose.

Ar brangus BMW E46 išlaikymas?

Išlaikymas yra tikrai nebrangus, jeigu jūs prižiūrite automobilį. Jei perkate be serviso istorijos ir nežinote apie tvarkytas problemas, tuomet galite susidurti su brangiu išlaikymu.

Kada prasidėjo E46 facelift serija?

2001 metais prasidėjo sedanų ir universalų modeliai, o 2003 kupė ir kabrioletai. E46 M3 niekada nebuvo facelift modelio.

Koks E46 variklis patikimiausias?

Visi E46 varikliai yra kokybiški ir geri. Mūsų straipsnyje galite rasti visų variklių aptarimus.

Rekomendacija

Prieš perkant įsitikinkite, kad automobilis buvo gerai prižiūrėtas, kad išvengtumėte didelių išlaidų. Nors automobiliai yra ir seni, tačiau jie patikimi ir vis dar išvaizdūs. Šie automobiliai vis brangsta ir darosi sunkiau rasti gerą variantą. Pagrindinės problemos yra lengvai išsprendžiamos ir kainuoja nedaug.

Susiję įrašai

Palikite komentarą