„Mercedes-Benz OM646“ dyzelinio variklio problemos

„Mercedes-Benz OM646“ dyzelinio variklio problemos

Iki šiol daugelis šių variklių dirba sklandžiai ir gina savo reputaciją kaip vieną patikimiausių ir patvariausių dyzelinių variklių per pastaruosius 20 metų.

Kuriuose „Mercedes-Benz“ automobiliuose buvo OM646 dyzelinis variklis?

OM646 variklį galima rasti įvairiuose Mercedes modeliuose, pagamintuose 2002–2010 m. Čia yra visas sąrašas pagal variklio variantą:

OM646 DE22 LA

  • CL203 CLC220 CDI (2008 – 2010)
  • W211 E-Class E220 CDI (2002 – 2006)
  • W203 C-Class C220 CDI (2003 – 2007)
  • W639 Vito 115 CDI, 2.2 CDI (2003 – 2010)
  • C209 CLK220 CDI (2005 – 2010)
  • W906 Sprinter 209/516 CDI (2006 – 2009)

OM646 DE22 LA R

  • W203 C-Class C200 CDI (2003 – 2007)
  • W211 E-Class E200 CDI (2003 – 2006)
  • W639 Vito 111 CDI, 2.0 CDI, 111 CDI (2003 – 2010)
  • CL203 CLC200 CDI (2008 – 2010)

OM646 DE 22 LA EVO

  • W211 E-Class E220 CDI (2006 – 2009)
  • W204 C-Class C220 CDI (2007 – 2009)

OM646 DE 22 LA EVO R

  • W204 C-Class C200 CDI (2007 – 2009)
  • W211 E-Class E200 CDI (2006 – 2009)

Dažnos OM646 Mercedes dyzelino problemos

  • Anglies kaupimasis įsiurbimo kolektoriuje.
  • Užblokuota arba pažeista karterio ventiliacijos sistema.
  • Aplink karterio ventiliacijos modulį teka alyva.
  • Nesandari purkštukų sandarikliai sukelia „CDI juodąją mirtį“.
  • Alyvos praskiedimas dėl užblokuoto DPF.

 

Turbinos problemos

OM646 variklis pirmasis Mercedes dyzelinis variklis, turintis turbokompresorių su elektronine pavara. Iki 2006 m. vidurio OM646 buvo aprūpintas Garrett GTA18V turbokompresoriumi, tačiau Mercedes tai pakeitė po 2006 m., įtraukdamas naujesnę BorgWarner KKK turbokompresorių.

Kalbant apie problemas, nebuvo tokių, kurios pasikartotų dažnai. Daugybė šių variklių su OEM turbokompresoriumi nuvažiavo iki 321 869 km ar daugiau. Kol variklis buvo yra reguliariai prižiūrimas, problemų neturėtų kilti.

Kuro įpurškimo problemos

Tiek ankstyvieji „Bosch“, tiek vėlesni „Delphi“ degalų purkštukai yra be defektų ir yra labai patikimi. Kai šie automobiliai pasiekia didelę ridą, jie gali pradėti tekėti arba sukelti kitų problemų, dėl kurių gali atsirasti netolygi eiga tuščiąja eiga, trūkčiojimas paleidžiant ir kt.

OM646 variklio degalų purkštukų komponentai yra varinės poveržlės. Kai poveržlės susidėvi, nesudegęs dyzelinis kuras nuteka pro jas ir sudega aplink kuro purkštukų sėdynes. Susikaupusi juodoji derva dažnai vadinama „CDI juodąja mirtimi“. Jis ne tik blogai atrodo, bet ir kepa degalų purkštukuose, todėl prireikus jų beveik neįmanoma išimti.

Karterio vėdinimo problemos

Pasiliekant prie nešvarių įsiurbimo kolektorių temos, dar vienas komponentas, galintis OM646 variklio įsiurbimo kolektorių užteršti alyviniais garais, yra karterio vėdinimo sistema.

Dalis, kuri laikui bėgant blogėja, yra karterio ventiliacijos sistemos membrana. Taip atsitinka, smūgis iš variklio karterio nebėra nukreipiamas atgal į variklio degimo kamerą, o lieka įstrigęs variklyje, užteršdamas viską, kas yra kelyje, įskaitant įsiurbimo kolektorių.

Alyvos skiedimas ir DPF regeneravimas

Alyvos praskiedimą šiuose varikliuose dažniausiai sukelia dažnai pertraukiamas dyzelino kietųjų dalelių filtrų regeneravimas.

Įsitikinkite, kad nevažinėjate šiais automobiliais su tuščiu degalų baku.

Grandinės problemos

OM646 variklis turi du skirstomuosius velenus, 16 vožtuvų ir dviejų eilių dvipusę paskirstymo grandinę, kuri sukurta taip, kad tarnautų. Ir tikrai tarnauja, dėl savo trumpumo mažiau tempiasi nei paskirstymo grandinė didesniame 6 cilindrų OM642 dyzeliniame variklyje.

Jei nuvažiavote nurodytą atstumą ir reikia pakeisti paskirstymo grandinę, nesijaudinkite. Dėl savo padėties labai lengva pakeisti grandinę. Pati grandinėlė nėra labai brangi, todėl čia nieko baisaus!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *