Volvo XC60 2008 – 2017 atsiliepimai

Volvo XC60 2008 – 2017 atsiliepimai

Švedai tikrai puikiai supranta dizaino subtilybes. Akivaizdžiai šį supratimą iliustruoja „Ikea”, o „Volvo” yra dar vienas puikus pavyzdys. Jų didelis visureigis XC60 yra puikus pavyzdys, kaip gamintojas sugeba suderinti stilių, prabangą ir patogumą į ypatingai traukiantį komplektą.

Volvo XC60 2008 – 2017 apžvalga

  • Pirmos kartos XC60 yra šeimai pritaikytas visureigis, kuris yra komfortiškas ir gerai įrengtas.
  • Patogus važiavimas
  • Prestižinis interjeras
  • Saugus
  • Sunkiai jaučiamas vairavimas
  • Nepatogi navigacija Degalus taškantis benzininiai varikliai

Pirmosios kartos modelis nuo savo pristatymo 2008 m. iki pakeitimo 2017 m. pasiekė didelę sėkmę ir drąsiai konkuruojo su tokiomis markėmis kaip „Audi Q5” ir „BMW X3”. Kaip naudotas automobilis, jis vertinamas labai palankiai. Siūlomi du benzininiai varikliai: T5 ir T6. T5 varomas 2,0 litro penkių cilindrų turbo varikliu, kuris generuoja 236 AG, o T6 – 3,0 litro V6 varikliu, kuris iš pradžių generavo 281 AG, vėliau 2011 m. buvo padidintas iki 299 AG. Abu varikliai užtikrina greitą XC60 spartinimą, tačiau T6 sunaudoja daugiau kuro. Norint sumažinti kuro sąnaudas, geriau pasirinkti vieną iš dyzelinių variklių. Jų pasiūla prasideda nuo ekonomiško 2,0 litro variklio, ženklinamo kaip „Drive”, iki energingo D5. D5 buvo atnaujintas 2010 ir 2012 metais, jo galia padidėjo nuo 185 AG iki 205 AG, o po to iki 211 AG. Sėdėdami XC60, esate aukštai, todėl puikiai matote kelią.

Daugumai žmonių vairuoti šį modelį bus patogu, nes sėdynės yra labai atramos ir siūlo daug reguliavimo galimybių. Taip pat yra daug saugojimo vietų, įskaitant patogią mažą lentynėlę jūsų mobiliojo telefono laikymui už „plūdurančio” prietaisų skydelio. Prietaisų skydelis yra pavadintas dėl plonos centrinės konsolės, kuri tvirtinama prie automobilio viršuje ir apačioje, tačiau išlieka laisvai stovinti, suteikianti šiuolaikišką, erdvų pojūtį salonui. Tačiau navigacijos sistema šiek tiek pasenusi pagal po 2017 m. standartus. Galinėje dalyje yra daug vietos trijų suaugusiųjų sėdėjimui, o sėdynės šiek tiek pakeltos, suteikiančios keleiviams gerą vaizdą. Bagazines erdvė labai praktiška, su dideliu kvadratiniu saugojimo plotu ir grindimis, kurios yra lygios su bagazines kraštu, todėl sunkių daiktų pakrovimas ir iškrovimas yra lengvesnis. Čia lengvai telpa trys didelės kelioninės lagaminai (arba du dideli šunys), o po grindimis esantis skyrius leidžia paslėpti vertingus daiktus. Dauguma XC60 modelių užtikrina patogų važiavimą. Pasirenkamoji keturių varančiųjų ratų sistema pagerina sukibimą, kai reikia, vėliau grįždama prie pagrindinio priekinių ratų varomųjų ratų, taip padedant taupyti kurą. XC60 taip pat gerai tvirtai laikosi kampuose, tačiau lyginant minkšta pakaba leidžia nemažai kėbulo svyravimo ir vairavimas jaučiasi šiek tiek atsainus. Sportiškesnis R-Design modelis turi kietesnę pakabą, mažinančią kėbulo svyravimą, bet tai eina sąskaita tam tikro komforto.

Volvo XC60 2008 - 2017

Galvokite apie XC60 kaip apie visureigį, skirtą gyvenimo būdui, o ne kaip apie visišką sunkvežimį – kitaip tariant, nesitikėkite, kad jis įveiks daug kalnų. Vis dėlto, geras pravažumas reiškia, kad jis lengvai susitvarkys su netikėtais nuotykiais virš šaligatvio. Jei jus domina naudoto XC60 ar bet kurio kito čia minėto automobilio įsigijimas, apžiūrėkite mūsų naudotų automobilių skelbimų puslapius.

Išlaidos turint Volvo XC60 4×4

Kokį naudotą Volvo XC60 4×4 galėčiau įsigyti su savo biudžetu?

Ankstyvieji 2009 ar 2010 metų modeliai su daugiau nei 200,000 kilometrų rida kainuoja nuo 4500 eurų. Tarp 6000 ir 8000 eurų galima įsigyti automobilį su vidutine metine rida, arba tarp 8000 ir 10,000 eurų už gerą, švarų automobilį iš nepriklausomo pardavėjo. Volvo XC60 (08 – 17)

Kiek kainuoja išlaikyti Volvo XC60 4×4?

Benzinas: Ankstyvieji T5 modeliai testuose fiksuodavo 7.1 L/100 km, o nuo 2016 m. balandžio sąnaudos sumažėjo iki 5.6 L/100 km. Tačiau realistiškesnės sąnaudos paprastai išlieka apie 7.8 L/100 km. T6 modeliu su benzino varikliu, sėkmė laikytųsi, jei pavyktų pasiekti daugiau nei 11.8 L/100 km. Dyzelinas: D4 Drive modelis demonstruoja įspūdingą ekonomiškumą, sunaudojant vos 3.8 L/100 km ir išskiriant 117 g/km CO2. Mažiausiai efektyvus dyzelinis variklis yra ankstyvoji D5 versija, kurios sąnaudos buvo 6.4 L/100 km su 199 g/km CO2 išmetimais, tačiau atnaujinimai sumažino sąnaudas iki 5.9 L/100 km, o vėliau iki 4.4 L/100 km, tuo pačiu sumažinant CO2 išmetimus iki 183, o paskui iki 139 g/km.

Koks naudotas Volvo XC60 4×4 turėtų būti įsigytas?

Atsižvelgiant į tai, kad benzininiai modeliai yra degalų „troškūnai”, rekomenduojame rinktis dyzelinius variklius. Konkrečiai, vertėtų rinktis vieną iš 2,0 litro variklių variantų, kurie siūlomi įvairiais galios lygiais – visi jie užtikrina gerą našumą. Kiekvienas modelis turi daug standartinės saugos įrangos, įskaitant šešias oro pagalves, anti-whiplash sėdynes, elektroninę stabdžių pagalbą ir stabilumo kontrolę, tarp kitų saugos priemonių. Pradinės S-spec klasės automobiliai taip pat turi lydinio ratlankius, oro kondicionavimą ir kruizo kontrolę, o SE klasė prideda elektra valdomas sėdynes, automatinio veikimo šviesas ir elektra sulankstomus veidrodžius. SE Lux modeliai siūlo šildomas odines sėdynes ir parkavimo daviklius, o R-Design modeliai pasižymi sportišku išvaizdos paketu, 18 colių lydinio ratlankiais ir tvirtesne pakaba. Mūsų mėgstamiausias naudotas Volvo XC60: D4 Drive SE

Volvo XC60 (08 – 17) Kokias alternatyvas turėčiau apsvarstyti renkantis naudotą Volvo XC60 4×4?

XC60 susiduria su stipria konkurencija iš tokio elitinių markių, kaip Audi ir BMW, o Nissan Qashqai siūlo panašias savybes už gerokai mažesnę kainą. BMW antrosios kartos X3 buvo pristatytas 2010 metais ir iki šiol sulaukia pagyrų dėl savo visapusiškumo. Tai vienas geriausių SUV rinkoje pagal vairavimą, turi aukštos kokybės interjerą ir yra palyginti pigus eksploatuoti. SE komplektacija siūlo daug standartinės įrangos. Audi Q5 turi standartinį keturių varančiųjų ratų pavara, praktiškas, kokybiškai pagamintas, tylus ir gerai išlaiko savo vertę. Taip pat malonus vairuoti, nors ir nėra pigiausias eksploatuoti, o rankinėje versijoje gali erzinti netaisyklingai išdėstytas sankabos pedalas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *