(2005-2011) Mercedes-Benz ML 280 CDI ir 320 CDI problemos

(2005-2011) Mercedes-Benz ML 280 CDI ir 320 CDI problemos

Mūsų portalas jau yra aprašęs ML W164 problemas. W164 yra paprasčiausiai gamyklinis kodas. ML sulaukė didelės sėkmės, nes jis yra vertinamas ir geidžiamas visureigis. Visureigis yra jau senas, tačiau važiuoja vis dar neįtikėtinai, netgi geriau už šiuolaikinius visureigius. Reikia nepamiršti, kad jis gali važiuoti ir bekelėje.

Mercedes-Benz ML 280 CDI & 320 CDI Variklio problemos

2005-2011 ML arba W164 buvo pirmasis automobilis, kuris gavo OM642 V6 dyzelinį variklį. Šis variklis yra sumontuotas abiejuose versijose. Vienintelis tarp jų skirtumas, kad skiriasi jų programinė įranga, kuri diktuoja išėjimo galią. Dažniausiai pasitaikančios šių variklių bėdos:

  • Alyvos tekėjimas.
  • Kuro purkštukų problemos.
  • Nesandarios turbinos įleidimo angos.
  • Paskirstymo grandinių problemos.
  • Temperatūros jutiklio problemos.
  • Sklendės variklio problemos.
  • Variklio alyvos lygio kilimas.

Mercedes-Benz ML 280 CDI & 320 CDI Pagrindinės problemos

Šie automobiliai turi daugybę puikių funkcijų ir sudėtingą ,,Airmatic” pneumatinę pakabą. Dažniausiai pasitaikančios problemos:

  • Pneumatic pakabos problemos.
  • 7G 722.9 automatinės pavarų dėžės problemos.
  • 4Matic problemos su 4 varomais.
  • Kėbulo rūdys.
  • Vairo klibėjimas.
  • Interjero problemos.

    ML 280 interjeras
    ML 280 interjeras

Apibendrinimas

Rasti geros būklės ML yra tikras iššūkis. Tačiau nupirkus tvarkingą, vis tiek susidursite su remontu. Remonto išlaidos yra tikrai didelės. Stenkitės ieškoti su plačia aptarnavimo ir priežiūros istorija. Paieškokite skelbimuose variantų, kuriems buvo tvarkomos AirMatic pakabos problemos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *