2024 m. „Hyundai Tucson N Line“ bus hibridas su daugiau galios

2024 m. „Hyundai Tucson N Line“ bus hibridas su daugiau galios

Nors „Hyundai“ negamina pilno „Tucson N“, jis bent jau leidžia savo mažo visureigio pirkėjams atrodyti sportiškesnis dėl „N Line“ apdailos. Vis dėlto jis buvo papildytas neįkvepiančiu 2,5 litro keturių cilindrų. Bet ne daugiau! 2024 m. „Hyundai Tucson“ „N Line“ dabar gauna 1,6 litro hibridinį keturių cilindrų variklį su turbokompresoriumi, kuris siūlo daugiau galios ir geresnę degalų ekonomiją.

Hibridinis variklis yra pažįstamas, nes jis buvo prieinamas kitose „Tucson“ komplektacijose, taip pat „Santa Fe“ ir „Kia Sportage“ bei „Sorento“. Jo specifikacijos yra gana tvirtos – 226 arklio galios ir 258 svarų pėdų sukimo momentas. Tai taip pat reiškia, kad naujai hibridizuota N linija sukuria 39 arklio galias ir 80 svarų pėdų didesnį sukimo momentą nei natūralaus įsiurbimo variklis, o tai kur kas labiau tinka kažkam su N ženkleliu (net jei po jo yra „Line“). Be papildomos galios, hibridas reiškia, kad visų varančiųjų ratų pavara yra standartinė (kartu su šešių greičių automatine pavarų dėže), o tai yra dar viena privilegija, susijusi su galimybe bet kokiu oru, bet ir dėl našumo.

Žinoma, pagrindinė daugumos hibridų egzistavimo priežastis – pagerėjusi degalų ekonomija, taip yra ir su turbininiu Hyundai hibridu. „N Line“ specifikacijoje jėgos agregatas grįžta 37 mpg mieste ir važiuojant kartu, o užmiestyje – 36 mpg. 2,5 litro keturių cilindrų mieste išvystų tik 25 mpg, užmiestyje – 32, o kartu – 25, tai yra su priekinių ratų pavara. Visų ratų pavara nukristų žemiau.

Hibridizuota „N Line“ taip pat naudinga naujoms funkcijoms, pritaikytoms visai 2024 m. „Tucson“ serijai. Galinės šoninės oro pagalvės, galinių išorinių saugos diržų įtempikliai ir jėgos ribotuvai, taip pat juntamas vairo grįžtamasis ryšys, perspėjantis apie akląją zoną ir įspėjimus apie eismo juostą, dabar yra standartinė „Tucson“.

2024 m. „Tucson“ linijos, įskaitant „N“ liniją, kainos ir prieinamumas dar nepaskelbti. Galima daryti prielaidą, kad „Tucson N Line“ su hibridine jėgos pavara bus brangesnis nei anksčiau, nes hibridas yra pranašesnis už kitus modelius. Išeinančios 2023 N linijos kaina prasideda nuo 35 110 USD su paskirties vieta.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *