6 rimtos „Subaru FA20“ variklio problemos (ir sprendimai)

6 rimtos „Subaru FA20“ variklio problemos (ir sprendimai)

Pirmiausia apžvelgsime pagrindines FA20 variklio specifikacijas ir sužinosime daugiau apie šio variklio pateikiamus skaičius. Tada mes apžvelgsime įprastas Subaru FA20 variklio problemas ir pažiūrėsime, kokios bėdos kelia šį variklį, o galiausiai daugiau sužinosime apie modelius, kuriuose galite rasti šį variklį.

Pagrindinės „Subaru FA20“ variklio specifikacijos

FA variklis yra palyginti naujos „Subaru“ variklio konstrukcijos. Šis variklis buvo pristatytas 2012 m. ir yra plačiai naudojamas iki šiol. Šis variklio dizainas yra pagrįstas FB20 ir buvo kartu sukurtas Subaru ir Toyota, kad būtų galima naudoti Toyota 86 ir Scion FR-S. FA20 įdomu tai, kad jis buvo visiškai perdarytas ir, išskyrus variklio bloką, nėra panašumų su FB20 varikliu. Šis naujas variklis gavo naują alkūninį veleną, naujus švaistiklius ir naujus stūmoklius. Šio variklio darbinio tūrio įdomumas yra tas, kad jo skersmuo ir eiga yra vienodi. Dėl šios konstrukcijos variklis dirba itin sklandžiai. Be to, FA20 turi didesnį suspaudimo laipsnį ir kintamą vožtuvų laiką, o svarbiausia – tiesioginio įpurškimo kuro sistemą, kurią sukūrė Toyota. Verta paminėti, kad yra dvi versijos – atmosferinė versija ir versija su turbokompresoriumi. FA20 turi šias specifikacijas:

  • Konfigūracija: Flat-4 Boxer
  • Talpa: 2,0L
  • Cilindro anga: 86 mm
  • Stūmoklio eiga: 86 mm
  • Blokas ir galvutės medžiaga: aliuminis
  • Cilindro galvutė: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
  • Suspaudimo laipsnis: 12,5, 10,6 turbo versija
  • Tiesioginis įpurškimas: Taip
  • Siekis: N/A ir su turbokompresoriumi
  • Arklio galios: 200 – 300 AG
  • Sukimo momentas: 151 lb-ft – 295 lb-ft

Dažnos „Subaru FA20“ variklio problemos

Įprastos „Subaru FA20“ variklio problemos:

  • Blogas variklio garsas
  • Anglies kaupimasis
  • Švaistiklio gedimas
  • Vožtuvo spyruoklės gedimas
  • Skirstomojo veleno pavaros gedimas

Dabar, kai žinote šio variklio problemas, atėjo laikas išsamiau aptarti kiekvieną iš jų ir sužinoti, kaip šios problemos atsiranda ir kokios jos rimtos. Taigi, apie tai mes kalbėsime toliau ir sužinosime daugiau apie šių problemų rimtumą ir tai, ar jos jums gali būti nutrauktos. Taigi, pasinerkime.

Blogas variklio garsas

Daugelis FA20DIT savininkų skundėsi, kad gamyklinė melodija, kuri pateikiama kartu su varikliu, nėra ypač gera. Tiems, kurie nežino, melodija yra programinė įranga, kurioje veikia variklis. Šiuolaikiniai varikliai naudoja kompiuterius oro ir degalų santykiui reguliuoti ir galiai tiekti. Taigi, programinė įranga yra labai svarbi, kad variklis veiktų tinkamai. Daugelis savininkų pastebėjo, kad gamyklinė melodija yra gana agresyvi, o variklis dirba gana sunkiai. Taip pat yra situacija, vadinama lieso oro ir degalų santykiu. Taip yra, kai variklio oro ir degalų santykis yra daugiau dalių oro ir mažiau degalų. Taigi šios problemos sprendimas yra įdiegti antrinės rinkos melodiją šiam varikliui, kad jis veiktų taip, kaip numatyta. Taip pat galite eiti į prekybos atstovybę ir leisti jiems atlikti darbą už jus. Bet kuriuo atveju tai yra erzinanti problema, kuri supykdė daugelį šio variklio savininkų. Nors šią problemą tikriausiai sukelia kitas dalykas. Būtent, tiesioginis įpurškimas. Tiesioginio įpurškimo automobiliai paprastai veikia taip, o FA20 buvo pirmasis „Subaru“ serijos variklis, kuriame buvo naudojama tokia sistema. Taigi, jei padarysime skubotas išvadas, pamatysime, kur dingsta ši problema. Apskritai, jei nenorite gamyklinės melodijos, galite tiesiog įdiegti antrinės rinkos melodiją ir tai išspręs problemą.

Anglies kaupimasis

Kitas mūsų „Subaru FA20“ variklio problemų sąraše yra anglies kaupimosi problema. Taigi, kas yra anglies kaupimasis? Anglies kaupimasis yra situacija, kai variklyje susidaro juodos anglies nuosėdos, kurias sukelia variklio darbas. Iki FA20 pristatymo Subaru varikliuose tai nebuvo problema. Daugiausia dėl to, kad varikliuose, kuriuose naudojamas tiesioginis įpurškimas, dažnai kaupiasi anglis. Taigi, FA20 yra pirmasis variklis, kuriame naudojama ši technologija. Tai reiškia, kad jis gali susidaryti anglies nuosėdoms ant stūmoklio karūnos, taip pat ant įsiurbimo angų. Pačios karūnėlės anglis nėra problema. Tačiau anglies nuosėdos įsiurbimo angoje tikrai yra problema. Šios anglies nuosėdos gali tapti pernelyg didelės ir neleidžia vožtuvams tinkamai atsidaryti ir užsidaryti. Kai taip atsitiks, turėsite rimtų problemų, nes jūsų varikliui reikės atnaujinti cilindro galvutę, o tai gali kainuoti daug pinigų. Taigi, kas 60 000 mylių turėtumėte nusprogdinti riešutą, kad išvalytumėte šias nuosėdas ir sugrąžintumėte variklį į normalią.

Švaistiklio gedimas

Švaistiklio gedimai taip pat buvo pastebėti FA20 variklyje. Taigi, kas yra švaistiklis ir kodėl jis sugenda? Švaistiklis yra strypas, jungiantis stūmoklį ir alkūninį veleną. Šie FA20 naudojami strypai linkę katastrofiškai sugesti ir sugadinti variklį. Tačiau verta paminėti, kad šie gedimai dažnai nutinka varikliams, kurie yra sureguliuoti ir taip pat veikia gerokai viršijant gamyklos rekomenduojamus parametrus. Strypai yra silpnoji šių variklių vieta, todėl jei norite dirbti labai stipriai, rekomenduojame pakeisti strypus ir stūmoklius antrinės rinkos komponentais. Tai gali būti brangesnė, bet variklis pats nesugadins. Dabar pereikime prie kitų „Subaru FA20“ variklio problemų.

Vožtuvo spyruoklės gedimas

Kitas labai dažnas šių variklių gedimas yra vožtuvo spyruoklės gedimas. Taigi, kas yra vožtuvo spyruoklė ir ką ji daro? Vožtuvo spyruoklė yra spyruoklė, kuri laiko vožtuvus. Vožtuvo spyruoklė yra suspausta ir ši spyruoklė daugeliu atvejų negali atlaikyti įtampos ir tiesiog sugenda. Kai spyruoklė sugenda, variklis gali sudegti. Variklis nuleis vožtuvą, o cilindro galvutėje bus skerdynės. Apskritai labai bloga situacija. Tai dažna ankstyvųjų variklių problema, todėl „Subaru“ atšaukė 420 000 automobilių su FA20 varikliu. Štai kodėl turite įsitikinti, kad jūsų transporto priemonė buvo vienas iš šių modelių.

Skirstomojo veleno pavaros gedimas

Subaru FA20 variklio skirstomojo veleno pavara taip pat gali sugesti ir sukelti problemų. Skirstomojo veleno pavara yra ta pavara, kuri yra atsakinga už kintamą vožtuvo laiką. Jis yra tiesiogiai prijungtas prie variklio skirstomojo veleno. Kai tik pasirodys ši problema, gausite P0016 arba panašų kodą, nurodantį skirstomojo veleno koreliacijos problemą. Išeitinis būdas yra pakeisti kumštelio pavarą nauja ir tai išspręs problemą. Tai gali būti brangu, bet tai vienintelis būdas.

Kuris „Subaru“ turi FA20 variklį?

Šie „Subaru“ modeliai turi FA20 variklį: FA20D

  • Scion FR-S
  • Subaru BRZ
  • Toyota 86

FA20F

  • 2012 – 2014 – Subaru Legacy 2.0GT DIT JDM
  • 2012 – 2014 – Subaru Levorg
  • 2012 – 2014 – Subaru WRX S4 JDM
  • 2014 – 2018 – Subaru Forester USDM
  • 2014 – 2018 – Subaru Forester JDM
  • 2015 – 2021 – Subaru WRX USDM

Dažniausiai užduodami klausimai

Kokios yra bendros „Subaru FA20“ variklio problemos?

Įprastos šio variklio problemos yra anglies kaupimasis, strypo gedimas, vožtuvo spyruoklių gedimai, kumštelių pavarų gedimai ir svirties gedimai. Buvo atšauktas kai kurių variklių vožtuvo spyruoklių gedimas. Kiti gedimai dažnai atsiranda, kai variklis yra sureguliuotas ir nustumtas iki galo.

Ar Subaru FA20 yra patikimas variklis?

Taip, šis variklis yra gana patikimas. Vienintelis trūkumas yra vožtuvo spyruoklės gedimas, kurį reikia pašalinti. Be to, variklis yra gana geras. Problemos atsiranda tik sureguliavus variklį ir privertus jį pagaminti gerokai daugiau nei gamykloje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *