BMW N46 variklio problemos

autorius Automanas
0 komentaras

BMW N46 variklis yra vienas iš tų visuotinai nekenčiamų variklių. Įdomu kodėl? Na, pavyzdžiui, naudotų, didelę ridą nuvažiavę savininkai paprastai išgrynindavo savo pinigines už visus remonto darbus, o antra, N46 pakeitė kai kuriuos legendinius 4 cilindrų variklius (pavyzdžiui, M44), kurie buvo naudojami E46 BMW 3 serijoje.

Čia pateikiamos dažniausiai pasitaikančios BMW N46 variklio problemos:

  • Paskirstymo grandinės ir įtempiklio gedimai
  • Įvairūs ir rimti alyvos nutekėjimai
  • Kumštelio ir alkūninio veleno jutiklio gedimas
  • VANOS solenoidų problemos
  • Valvetronic ir VVT variklių gedimai

Norėdami sužinoti daugiau apie šias problemas, susisiekiau su 3 buvusiais BMW E90 su šiuo varikliu savininkais ir atlikau išsamų tyrimą internete. Čia yra daugiau informacijos apie kiekvieną aukščiau išvardintą problemą.

BMW N46 variklio specifikacijos ir programos

Prieš pradedant nagrinėti visus su šiuo varikliu susijusius klausimus, svarbu žinoti variklio konstrukcijos pagrindus ir automobilius, kuriuose jis yra. N46 variklio darbinis tūris yra 1,8 arba 2,0 litro, priklausomai nuo versijos (N46B18 yra 1,8, o N46B20 – 2,0). Abiejuose variantuose yra 4 cilindrai tiesia keturių konfigūracija. Šiame variklyje naudojamas tiesioginis degalų įpurškimas ir BMW Valvetronic vožtuvų laiko nustatymo technologija, kuri užtikrina nuolatinį vožtuvų reguliavimą. Visi variklių variantai yra natūraliai įsiurbti, tai reiškia, kad jums nereikia jaudintis dėl problemų, susijusių su turbokompresoriumi. Kalbėdami apie turbokompresorius, toliau aptarkime galios ir sukimo momento skaičius.

  1. N46B18:
    • Galia: apie 115 AG / 85 kW
    • Sukimo momentas: apytiksliai 175 Nm esant 3750 aps./min
  2. N46B20:
    • Galia: maždaug nuo 127 iki 170 AG (priklausomai nuo varianto)
    • Sukimo momentas: maždaug nuo 180 iki 210 Nm

N46 variklį galima rasti šiuose BMW modeliuose:

  • 1 serija – E81/E82/E87/E88 su 120i ženkleliu, pagaminta 2007–2011 m.
  • 3 serija – E90/E91/E92/E93 su 320i ženkleliu, pagaminta 2007–2013 m.
  • 5 serija – E60 su 520i ženkleliu, pagamintas 2007–2010 m.
  • X1 serija – E84 su xDrive 18i ženkleliu, pagamintas 2009–2015 m.
  • X3 serija – E83 su X30 2.0i ženkleliu, pagamintas 2007–2010 m.

Dažnos BMW N46 variklio problemos

Pradžioje išvardijau visas dažniausiai pasitaikančias variklio problemas, bet esu tikras, kad norite sužinoti daugiau. Čia rasite daugiau informacijos apie kiekvieną problemą.

Paskirstymo grandinės ir įtempiklio gedimas

Sakoma, kad obuolys ant medžio nenukrenta, ir šiuo atveju tai nėra gera žinia. Kaip ir N47 variklis, apie kurį neseniai rašiau, N46 variklis taip pat kenčia nuo paskirstymo grandinės problemų. Tai labiausiai išryškėja ankstyvaisiais N46 modelio metais, o pagrindinė problema yra paskirstymo grandinės tempimas. Taip atsitiko daugiausia dėl paskirstymo grandinės įtempiklio gedimų, tačiau rezultatas gali būti katastrofiškas, jei nebus ignoruojamas. Pagrindinis šios problemos simptomas yra įprastas šalto variklio barškėjimas, variklio patikrinimo įspėjamosios lemputės užsidegimas ir sumažėjęs variklio veikimas. Kaip jau sakiau anksčiau, jei negydoma, paskirstymo grandinė gali prasiskverbti į priekį ir katastrofiškai sugadinti variklį. Šios problemos remontas toli gražu nėra pigus ir dėl savininkų pasipiktinimo. Dėl to BMW pripažino šias paskirstymo grandinės problemas kai kuriuose savo modeliuose su N46 varikliu, o tam tikrais atvejais jie pratęsė garantiją arba pasiūlė pagalbą padengiant paveiktų transporto priemonių remonto išlaidas.

Jautrus variklio alyvos tipui

Jei perkate BMW su šiuo varikliu, įsitikinkite, kad per visą jo eksploatavimo laiką buvo reguliariai keičiamos visiškai sintetinės BMW patvirtintos alyvos. Daugelis savininkų teigia, kad svarbu pilti tik visiškai sintetinę variklio alyvą, kurią rekomenduoja BMW. Jei to nepadarysite, kai kurios šiame sąraše esančios problemos gali būti perdėtos ir greitai išspręstos. Jei ką tik įsigijote N46 varomą BMW, įsitikinkite, kad nuo šiol pilsite tik visiškai sintetinę variklio alyvą.

Valvetronic variklio ir alkūninio veleno jutiklio gedimai

Dažna N46 variklio problema yra Valvetronic variklio gedimas. Kai šis variklis sugenda, variklis gali pradėti rodyti visų rūšių problemų požymius, įskaitant:

  • Sunkūs arba neprasidėję įvykiai
  • Grubi tuščioji eiga
  • Galios praradimas
  • Sumažėjusi kuro ekonomija
  • Variklio įspėjamoji lemputė

„Valvetronic“ kartu su VANOS sistema sukurta optimizuoti variklio darbą, reguliuojant variklio įsiurbimo ir išmetimo vožtuvų atsidarymo ir uždarymo laiką. Kita vertus, sugedęs alkūninio veleno jutiklis taip pat yra įprastas N46 variklyje ir gali sukelti tas pačias problemas. Tai suprantama, nes alkūninio veleno jutiklis yra atsakingas už alkūninio veleno padėties ir greičio stebėjimą ir yra labai svarbus variklio valdymui, uždegimo laikui ir degalų įpurškimui.

Kameros jutiklio gedimas

Ilgas sukimas, stabdymas esant mažam greičiui, variklio įspėjamoji lemputė. Visi šie simptomai rodo, kad sugedo skirstomojo veleno padėties jutiklis. Tai dažna, bet lengvai išsprendžiama šio variklio problema.

Didelis alyvos suvartojimas ir daug alyvos nutekėjimų

Nusprendžiau visus šiuos alyvos nutekėjimus sugrupuoti į vieną „problemą“, nes yra per daug įprastų alyvos nutekėjimų, kad juos būtų galima išvardyti po vieną. Pasinerkime!

  • Vengia vožtuvo koto sandariklio alyva Tai yra labiausiai paplitęs šio variklio alyvos suvartojimo reiškinių kaltininkas. Jei atliksite greitą „Google“ paiešką pagal „N46 ir vožtuvo stiebo alyvos nutekėjimas“, pamatysite daugybę „pasidaryk pats“ vadovų ir net savininkų, spausdinančių savo 3D dalis, bandančius išspręsti ir užkirsti kelią šiai problemai. Dažniausias šio alyvos nuotėkio simptomas yra neįtikėtinai didelis alyvos suvartojimas ir iš išmetimo vamzdžio sklindantys balti arba mėlyni dūmai.
  • Alyvos filtro ir alyvos aušintuvo korpuso sandariklio alyvos nuotėkis Tai viena iš dažniausiai pasitaikančių šio variklio alyvos nuotėkio vietų, su kuria galiausiai susidursite. Abiejų tarpiklių keitimas yra gana paprastas „pasidaryk pats“ darbas, todėl šis nėra sandorių nutraukimas.
  • Alyvos karterio tarpiklio nuotėkis Alyvos karterio tarpiklis vienu metu šiame variklyje turi pradėti tekėti. Vėlgi, jei jums patinka „pasidaryk pats“ remontas, tai neturėtų būti per sunku. Įsitikinkite, kad reguliariai tikrinate apatinę variklio apsaugą, ar nėra alyvos nuotėkio, nes dėl šio alyvos nuotėkio gali labai sumažėti variklio alyva.
  • Nuteka vožtuvo dangtelio tarpiklio alyva Tai turėtų būti jūsų tikrinamajame sąraše, kai reikia nustatyti alyvos nuotėkį N46 variklyje.
  • Stabdžių vakuuminio siurblio O žiedo ir pagrindinio sandariklio alyvos nuotėkis Ši alyvos nuotėkio vieta būdinga tiek N42, tiek N46 varikliui. Savininkai apibūdina pagrindinį šio alyvos nuotėkio signalą – degusios alyvos kvapą stabdant ir po stabdymo. Taip pat galite matyti baltų dūmų, sklindančių iš po gaubto, užuominų, nes alyva dega nuo karšto kolektoriaus. Sugedus alyva išteka iš vakuuminio siurblio ant sandarinimo žiedo ir pagrindinio vakuuminio siurblio sandariklio ir lašėja ant įkaitusių variklio dalių. Tai dažna problema, todėl, jei ja dar nebuvo pasirūpinta, tikėkitės, kad kada nors atliksite šį darbą jūsų nuosavybėje. Laimei, tai nėra didelis ar brangus remontas, todėl jums turėtų būti viskas gerai. Jei norite patys išspręsti šią problemą, siūlau vadovautis šiuo nuostabiu vadovu.

Nešvarūs arba sugedę VANOS solenoidai

Visuose BMW modeliuose esantys VANOS solenoidai yra atsakingi už alyvos srauto į VANOS bloką reguliavimą, kuris reguliuoja skirstomųjų velenų laiko reguliavimą. Jei kada nors turėjote BMW, žinote, kad VANOS problemų tikrai kils. Dvi dažniausios problemos yra nešvarūs arba sugedę VANOS solenoidai. Kai šie solenoidai tampa nešvarūs arba sugedę, jie praranda gebėjimą kontroliuoti alyvos srautą. Dėl to atsiranda laiko nustatymo problemų, dėl kurių prastai veikia tuščioji eiga, prastas ir nenuspėjamas variklio veikimas ir netgi užsidega variklio įspėjamoji lemputė. Tuo pačiu metu taip pat dažnai pablogėja VANOS sandarikliai. Sugedus šiems sandarikliams, iš jų išteka alyva, o dėl slėgio praradimo VANOS sistemoje gali prasidėti tuščioji eiga, sumažėti galia ir prastai veikti variklis, ypač esant mažesniems sūkiams.

Ar BMW N46 variklis yra patikimas?

Ne, BMW N46 variklis tikrai nėra patikimiausias BMW benzininis variklis. Viena didžiausių problemų, su kuriomis susiduriame su šiuo varikliu, yra paskirstymo grandinės ir įtempiklio problemos, dėl kurių gali prireikti brangaus remonto arba katastrofiškai sugadinti variklį.

Susiję įrašai

Palikite komentarą