BMW M47 variklio problemos

BMW M47 variklio problemos

BMW dyzeliniai varikliai yra mano stiprioji pusė. Šiandien aš gilinuosi į visas įmanomas BMW M47 dyzelinio variklio problemas.

Dažniausiai pasitaikančios BMW M47 variklio problemos

  • Sūkurio sklendės gedimas
  • Turbokompresoriaus gedimai
  • Pakaitinimo žvakės gedimas
  • Purkštukų gedimai
  • Kuro siurblio gedimas
  • EGR gedimai
  • Alkūninio skriemulio gedimas
  • PCV vožtuvo gedimas
  • Vakuuminis nutekėjimas

Norite sužinoti daugiau? Niekur neik. Tęsdamas pirmiausia atskleisiu dar keletą M47 variklio specifikacijų, o iškart po to pereisiu į visas aukščiau išvardytas problemas.

Pagrindinės BMW M47 variklio specifikacijos

Pirmiausia sužinokime daugiau apie šio variklio specifikacijas ir pažiūrėkime, kokias specifikacijas šis variklis užtikrina. M47 variklis yra 4 eilės turbo dyzelinis variklis, kurį BMW gamino nuo 1999 iki 2007 m. Šis variklis tikriausiai yra vienas masinės gamybos eilučių 4 variklis, kurį kada nors pagamino BMW. Šiame variklyje naudojamas ketaus blokas ir aliuminio cilindro galvutė. M47 variklis iš pradžių naudojo senosios mokyklos technologiją, tačiau bėgant metams jis buvo pritaikytas naujesniems dalykams. Pavyzdžiui, originaliame variklyje buvo naudojamas Bosch VP44 kuro siurblys. Tačiau vėlesnėse 2003 m. versijose šis variklis pradėjo naudoti „Common Rail“ dyzelino įpurškimą. Dėl to variklis tapo patikimesnis, nes senesnis VP44 kuro siurblys buvo šiukšlės, kurios dažnai sugesdavo ir sukeldavo problemų. Naujesni modeliai taip pat turėjo sūkurinius sklendes ant įsiurbimo kolektoriaus. Ir skirtingai nei „Common Rail“ sistemoje, tai buvo trūkumas, nes šie dalykai dažnai sugenda. Įdomu tai, kad šis variklis buvo pritaikytas ir skersiniam naudojimui. Šie varikliai žinomi kaip M47R ir buvo naudojami Rover ir MG modeliuose. Dabar pasidalinkime bendromis šio variklio specifikacijomis.

  • Konfigūracija: inline-4
  • Talpa: 2,0L
  • Skersmuo: 84 mm
  • Eiga: 88 arba 90 mm
  • Bloko medžiaga: ketaus
  • Galvos medžiaga: aliuminis
  • Galvutės dizainas: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
  • Turbokompresorius: Taip
  • Arklio galios: 114 – 161 AG
  • Sukimo momentas: 265–340 Nm (195–251 lb-ft)

Dažnos BMW M47 variklio problemos

Išvardijau dažniausiai pasitaikančias M47 variklio problemas, o dabar pereikime prie visų šių problemų.

Sūkurio sklendės gedimas

Pirmoji problema mūsų sąraše yra sūkurio sklendės gedimas, įvykęs šiuose M47 varikliuose. Ši problema nėra plačiai paplitusi, nors ji yra pakankamai rimta ir paplitusi, kad turėtume ją paminėti. Šis variklis veikia tik M47D20TU variklio variantą. Tai naujesnis variklis, pristatytas 2001 m. Jame buvo peržiūrėtas įsiurbimo kolektorius su sūkuriniais sklendėmis, kurias įjungia kompiuteris. Jie visi yra pritvirtinti prie vieno strypo, o dizainas yra gana menkas. Varžtai, laikantys sklendes, gali nukristi į cilindrus ir sukelti skerdynes. Be to, sklendės gali užsikimšti anglimi ir veikti netinkamai. Geriausias būdas išspręsti šias problemas yra visam laikui pašalinti atvartus. Arba atkurkite sklendes, yra keletas rinkinių, kuriuos galite naudoti norėdami įdiegti naujus atvartus ir tinkamai juos veikti.

Turbokompresoriaus gedimai

Turbokompresoriaus gedimai yra dar vienas labai dažnas M47 variklio skausmo taškas. Šie varikliai naudoja vieną turbiną, kuri ilgai naudojant ir piktnaudžiaujant gali sugesti. Kai sugenda turbokompresorius, pamatysite patikrinimo variklio lemputę, taip pat bus švilpimo garsai iš turbokompresoriaus ir dings galia. Šios problemos sprendimas yra atstatyti turbiną. Yra daugybė parduotuvių, kurios atlieka šiuos pertvarkymus, o kai tik jos atstato turbo variklį, komponentas bus kaip naujas. Deja, tai nėra labai pigu, nes norint išspręsti šią problemą reikia daug darbo. Taigi, prieš pirkdami vieną iš šių variklių, saugokitės sugedusios turbinos simptomų.

Pakaitinimo žvakės gedimas

Kaitinimo žvakės yra dar vienas elementas, kuris dažnai sugenda šiuose dyzeliniuose varikliuose. O šias pakaitinimo žvakes išimti tikrai sunku. Taip yra daugiausia dėl to, kad jie iš esmės buvo suvirinti per ilgus naudojimo metus. Jų pašalinimas gali būti nelengva užduotis. Paprastai, kai jie sugenda, prietaisų skydelyje pradeda rodyti pakaitinimo žvakės lemputę. Taip pat žiemą turėsite tam tikrų sunkumų užvedant variklį, nes pakaitinimo žvakės yra šildytuvai, leidžiantys užsidegti dyzelinui esant itin žemai temperatūrai.

Purkštukų gedimai

Purkštukų gedimai taip pat labai dažni M47 variklyje. Šis variklis naudojo standartinį dyzelino įpurškimą iki 2003 m., o po to, kai variklis įdiegė bendrojo bėgio įpurškimą. Common rail purkštukai yra daug pažangesni ir dažniausiai sugenda, palyginti su senesniais purkštukais. Jie linkę sugesti, nes yra labai jautrūs blogam kurui. Daugelis žmonių mano, kad jie gali naudoti šiuos variklius su augaliniu aliejumi, tačiau tai nėra „common rail“ variklių atveju. Purkštukai linkę sugesti, o kai jie sugenda, juos labai brangu pataisyti „Common Rail“ versijoje. Todėl, jei nenorite sugadinti purkštukų, patariame įpilti aukštos kokybės dyzelino.

Kuro siurblio gedimas

Senesnė šio variklio versija be bendrojo bėgio naudoja Bosch VP44 kuro siurblį, kuris garsėja gedimu. Kiekvienas variklis, turintis šį siurblį, turi problemų. Tai labai prasta konstrukcija, dėl kurios šis variklis kamuoja daugybę problemų, todėl vienintelis būdas yra atstatyti šį siurblį arba jį pakeisti. Tai dar vienas labai brangus daiktas, kurį reikia sutvarkyti. Simptomai, susiję su šia problema, yra nesugebėjimas užvesti variklio, variklis kliūva ir svirduliuoja per pavaras. Apskritai važiavimas su blogu VP44 siurbliu yra visiškas košmaras.

EGR gedimai

EGR yra dar vienas didelis M47 variklio galvos skausmas. Taigi, kas yra EGR ir kokia šio vožtuvo užduotis? Tai yra išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvas, kurio užduotis yra grąžinti kai kurias išmetamąsias dujas atgal į įsiurbimo angą, kad būtų sumažintas NOx dalelių kiekis. NOx yra labai kenksmingas žmonėms, kurie jais kvėpuoja, todėl šios sistemos buvo išrastos. Tačiau problema ta, kad visos šios sistemos užsikemša anglimi. Jei nenorite, kad kiltų problemų, rekomenduojama reguliariai valyti EGR. Simptomai, tokie kaip patikrinkite variklio lemputę, maža galia ir šlubavimo režimas, yra dažni, kai EGR užsikimšęs.

Alkūninio skriemulio gedimas

Kita labai dažna problema yra švaistiklio skriemulio gedimas. Šis komponentas taip pat žinomas kaip harmoninis balansuotojas. Šis komponentas varo serpantino diržą ir taip pat veikia kaip alkūninio veleno balansas. Šis komponentas yra apačioje, kur yra alkūninis velenas. Šie švaistiklio skriemuliai yra pagaminti iš gumos ir laikui bėgant nutrūksta gumos. Taigi, jei guminė dalis suges, prarasite priedus ir variklis užges. Taigi, jei pastebėjote, kad švaistiklio skriemulys kliba, svarbu jį pakeisti, kol jis visiškai nesuges.

PCV vožtuvo gedimas

PCV vožtuvas arba karterio ventiliacijos alsuoklis, kaip kai kurie žmonės vadina, taip pat gali sugesti. Šis komponentas užsikemša ir nustoja veikti. Jis nevėdina teigiamo karterio slėgio ir turite problemų. Tai gali sukelti situaciją, kai jūsų variklyje bus perpūstos tarpinės ir tarpinės. Varikliai netgi sunaudoja variklio alyvą, kai sugenda PCV vožtuvas. Štai kodėl rekomenduojame pakeisti šią dalį, kol tai nesukels daugiau problemų.

Vakuuminis nutekėjimas

Ir paskutinė problema mūsų BMW M47 variklio problemų sąraše yra vakuumo nuotėkis. Vakuuminis nuotėkis yra šio variklio problema. Šiuose varikliuose naudojamos pigios, kokybiškos vakuuminės žarnos, kurios gali gana lengvai spragtelėti, o tada atsiranda tokių simptomų kaip variklio lemputė ir apytikslė tuščioji eiga. Sprendimas yra atnaujinti šias žarnas naujomis ir tai išspręstų problemą.

Kuriuose modeliuose yra BMW M47 variklis?

  • 1999 – 2005 BMW E46 320d
  • 2001 – 2005 BMW E46 318d
  • 2000 – 2003 BMW E39 520d
  • 2005 – 2007 BMW E83 2.0d
  • 2004 – 2007 BMW E87 118d
  • 2005 – 2007 BMW E90/91 318d
  • 2005 – 2007 BMW E60/61 520d
  • 1999–2005 Rover 75
  • 2001 – 2005 MG ZT
  • 2001–2006 m. „Land Rover Freelander“.

Kokios yra dažniausios BMW M47 variklio problemos?

Įprastos šio variklio problemos yra vakuumo nuotėkis, sugedę purkštukai, sugedęs turbokompresorius, problemos su VP44 kuro siurbliu senesniame ne bendrojo bėgio modelyje, EGR gedimai ir švaistiklio skriemulio gedimai.

Ar BMW M47 variklis yra patikimas?

Apskritai, tai yra patikimas variklis, be kai kurių žinomų problemų, tokių kaip turbokompresoriaus gedimas ir VP44 kuro siurblio gedimas ne bendrojo bėgio modeliuose. Naujesni varikliai, kuriuose naudojamas bendrasis bėgis, yra atsparesni kulkams ir neturi tokių problemų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *