7 Dažnos Mercedes-Benz M260/M264 variklio problemos

7 Dažnos Mercedes-Benz M260/M264 variklio problemos

Norite įsigyti Mercedes-Benz su M264 arba M260 varikliu? Jūs atėjote į reikiamą vietą! Šiandien aptarsime visas bendras abiejų šių variklių problemas ir taip pat atskleisime, kuo skiriasi M260 ir M264 varikliai.

Pagrindinės Mercedes M264 variklio specifikacijos

M264 variklis yra naujai sukurtas Mercedes variklis, pristatytas 2017 m. Šis variklis iš esmės yra toks pat kaip M260. Skirtumas tarp šių dviejų yra tas, kad M260 skirtas priekiniais ratais varomiems automobiliams, o M264 – galiniais ratais varomiems automobiliams. Šis variklis yra dviejų skirtingų tūrių. Tiek 1,5 l, tiek 2,0 l. Pagrindinis skirtumas tarp jų yra cilindro anga ir stūmoklio eigos dydis. Abu tai modernūs varikliai, o tai reiškia, kad juose įdiegtos naujausios technologijos. Būtent dviguba viršutinio skirstomojo veleno cilindro galvutė su Camtronic sistema. „Camtronic“ sistema leidžia reguliuoti dviem etapais, kai kalbama apie vožtuvo pakėlimą. Be to, taip pat yra du skirstomojo veleno reguliatoriai, kurie užtikrina kintamą vožtuvų laiką tiek šio variklio įsiurbimo, tiek išmetimo skirstomuosiuose velenuose. Taip pat yra tiesioginio įpurškimo sistema ir dvigubo slinkties turbokompresorius, turintis elektrinę išmetimo vožtuvo pavarą. Be to, M260/M264 varikliai taip pat turi 48 voltų elektros sistemą. Variklis turi diržu varomą starterį-generatorių ir elektrinį vandens siurblį, kurį sukūrė Magna. Nepaisant to, čia yra visos M260/M264 variklio specifikacijos:

  • Variklio konfigūracija: Inline-4
  • Talpa: 1,5L arba 2,0L
  • Cilindro anga: 80,4 arba 83 mm
  • Stūmoklio eiga: 73,7 mm arba 92 mm
  • Blokas ir galvutės medžiaga: aliuminis
  • Galvutės dizainas: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
  • Suspaudimo santykis: 10,5:1
  • Turbokompresorius: Twin-Scroll Turbo
  • Arklio galios: 181 – 295 AG
  • Sukimo momentas: 207–295 lb-ft (280–400 Nm)

Dažnos Mercedes M264 variklio problemos

Įprastos M264 ir M260 variklio problemos:

  • Uždegimo žvakių ir ritės gedimai
  • Anglies telkiniai
  • Variklio beldimas
  • Cilindro galvutės gedimas
  • Purkštuko gedimas
  • Camtronic gedimas
  • Kietųjų dalelių filtro problemos

Dabar, kai aptarėme įprastas Mercedes M264 variklio problemas, galime tęsti ir toliau išsamiau aptarti šias problemas. Jums tikrai svarbu žinoti, kaip atsiranda šios problemos. Turite žinoti, kaip atpažinti šias problemas, susijusias su automobiliu, kurį turite arba ketinate pirkti. Tokiu būdu išvengsite daugybės galimų problemų ir ilgainiui sutaupysite gerą centą. Taigi, pakalbėkime apie šias problemas išsamiai.

Uždegimo žvakių ir ritės gedimai

Uždegimo žvakės ir uždegimo ritės yra komponentai, kurie dažniausiai sugenda šiuose tiesioginio įpurškimo varikliuose. Taip yra todėl, kad tiesioginio įpurškimo sistema yra gana reikli, kai reikia tiekti galią. Ši sistema kur kas greičiau išeikvoja uždegimo komponentus, palyginti su standartine MPI įpurškimo sistema. Dėl to uždegimo ritės ir uždegimo žvakės žymiai sumažės, o šie šių variklių komponentai vidutiniškai tarnauja apie 40–50 000 mylių. Vietoj 70 000 mylių, kaip senosios mokyklos įpurškimo varikliuose. Kai tik šie komponentai pradės gesti, pastebėsite, kad užsidegs patikrinimo variklio lemputė ir variklio uždegimo sutrikimai. Variklis dirbs tikrai neblogai ir jei prijungiate OBD2 skaitytuvą ir pamatysite P0301 ar panašų kodą, žinosite, kad dėl šių komponentų pradėjo kilti problemų.

Variklio beldimas

Variklio beldimas yra dar viena labai dažna Mercedes M264 variklio problema. Kodėl tai yra problema ir kodėl tai vyksta? Variklis beldžiasi, nes į dujų baką pilate žemos kokybės kuro. Šiems varikliams reikia aukščiausios kokybės dujų. Tai didelio oktaninio skaičiaus dujos, kurios turi didesnį atsparumą suspaudimui. Kitaip tariant, dujos užsidega smūgio pabaigoje. Jei įpilsite žemos kokybės dujų, patirsite situaciją, kai benzinas užsidegs daug greičiau. Tai sukels nevienodus sprogimus. Toks darbo būdas sugadins cilindrą ir stūmoklį. Dėl to stūmoklis gali įtrūkti ir sukelti daug problemų. Štai kodėl visada turėtumėte pridėti aukščiausios kokybės kuro.

Cilindro galvutės gedimas

Šių variklių cilindrų galvutės gedimai taip pat buvo pastebėti. Cilindro galvutė yra komponentas, sumontuotas variklio bloko viršuje. Šiame komponente yra įsiurbimo ir išmetimo vožtuvai. Daugelyje šių variklių nutinka situacija, kai sugenda vožtuvų kreiptuvai. Vožtuvo kreiptuvas yra komponentas, kuris nukreipia vožtuvą. Ir yra žaidimas, kuris vystosi vadovo viduje. Dėl to vožtuvas judės ir netinkamai įsitaisys. Kai taip atsitiks, prarandamas suspaudimas ir atsiranda problemų su varikliu, pvz., užsidega variklio lemputė, variklio uždegimo sutrikimai ir grubus variklio darbas. Daugeliu šių situacijų vienintelė tinkama išeitis yra pakeisti cilindro galvutę. Kadangi atnaujinimas dažnai kainuoja daug pinigų, be to, tai užtrunka ilgai.

Purkštuko gedimas

Kai kuriuose iš šių variklių taip pat dažnai sugenda purkštukas. Šiuose varikliuose naudojamas tiesioginis įpurškimas, o tokiam degalų įpurškimo būdui reikalingi stipresni purkštukai, kurie dažnai neveikia. Šie purkštukai yra labai sudėtingi ir brangūs. Taigi dažnai juos pakeisti yra sunku. Jie gali būti labai jautrūs kurui, be to, didėjant ridai, jie tiesiog pradeda gesti. Jiems sugedus dažnai pradeda bėgti kuras arba jie užsikemša. Taigi, nuvažiavus nuo 100 000 iki 150 000 mylių (apie 241 402 km), yra didelė tikimybė, kad norint atgauti tinkamą variklio darbą, šiuos komponentus teks pakeisti arba perstatyti. Dabar tęskime kitas Mercedes M264 variklio problemas.

Kietųjų dalelių filtro problemos

Ir paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas yra kietųjų dalelių filtro problemos. Šiame variklyje naudojamas kietųjų dalelių filtras, siekiant dar labiau sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį. Tai tas pats, kas DPF dyzeliniuose automobiliuose. Šis kietųjų dalelių filtras surenka dulkių daleles ir, pradėjęs regeneruotis, pradės jas deginti. Kartais žmonės pamiršta atkurti šias sistemas ir jos užsikemša. Dėl to brangūs pakaitalai.

Kuriuose modeliuose yra Mercedes M264 variklis?

Dabar pažvelkime į modelius, kuriuose yra M264 variklis.

  • Mercedes W205 C180, C200
  • Mercedes W206 C180, C200
  • Mercedes W213 E180, E200, E300, E350
  • Mercedes C257 CLS260
  • Mercedes C257 CLS 350
  • Mercedes V222 S350
  • Mercedes X253/C253 GLC 200, GLC 300
  • Mercedes W464 G350

Kokios yra Mercedes M264 arba M260 variklio problemos?

Šis variklis turi problemų dėl mažo oktaninio skaičiaus degalų. Šie varikliai linkę stipriai belstis, jei nenaudojate aukščiausios kokybės dujų, o kai taip atsitiks, ant stūmoklio atsiras įtrūkimų. Kitos problemos apima uždegimo žvakių ir ritės gedimus, anglies kaupimąsi, cilindro galvutės gedimus, purkštukų gedimus, Camtronic gedimus ir kietųjų dalelių filtro užsikimšimą.

Kuo skiriasi M260 ir M264?

Skirtumas tarp M260 ir M264 yra tas, kad M260 skirtas priekiniais ratais varomiems automobiliams, o M264 – galiniais ratais varomiems automobiliams. Be to, varikliai iš esmės yra vienodi.

Ar M264 ir M260 varikliai yra patikimi?

M264 variklis yra gana patikimas, tačiau taip pat variklis, kurio remontas dažnai gali būti labai brangus. Ypač tais atvejais, kai sugenda cilindro galvutė arba įpylus mažo oktaninio kuro pradeda daužyti stūmokliai. Be to, dažnai gali kilti „Camtronic“ sistemos problemų, kurias išspręsti gali būti gana brangu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *