Audi A6 C6 Pagrindinės problemos – gedimai

Audi A6 C6 Pagrindinės problemos – gedimai

Norint tiksliai įvertinti (2008-2011 m.) Audi A6 C6 patikimumą, svarbu atkreipti dėmesį į kelias pagrindines sritis – įprastas problemas, reikalingus remontus bei standartines priežiūros išlaidas. Ši informacija leidžia objektyviai įvertinti šią populiarią, prabangią ir našią transporto priemonę. Kadangi žinomos problemos gali turėti įtakos automobilio patikimumui, būtina atsižvelgti į šias sritis, norint gauti  tikslingą vertinimą.

Patikimumas

Audi A6 C6 yra automobilis, kuris yra išbandytas iki ribos, bet tuo pačiu metu puikiai pasižymi prabangiu važiavimu. Ankstesnių kartų problemos, pvz., sukimo momento keitiklio gedimas, buvo pašalintos C6 versijoje, tačiau sudėtinga Audi važiuoklė su aštuoniomis atskiromis valdymo svirtimis, įvorėmis ir rutulinėmis jungtimis vis dar yra išlaikyta. Kompiuterių problemos, įskaitant daugialypę terpės sąsają (MMI) ir perdavimo valdymo modulį (TCM), dažniausiai pasitaikydavo ankstesniuose modeliuose. Vieta, kurioje problemos yra labiausiai tikėtinos, yra paskirstymo grandinės įtempimo įtaisų gedimas, kurių taisymas gali kainuoti virš 1000 eurų.

Dažniausios „Audi A6“ problemos

  • Padidėjęs alyvos sunaudojimas: alyva yra būtina bet kokiam automobiliui, tačiau žinoma, kad „Audi“ per trumpą sunaudoja daug alyvos. Būtinai patikrinkite alyvos lygį bent kas 1000 kilometrų.
  • Paskirstymo grandinės problemos. Šio automobilio paskirstymo grandinėse naudojami plastikiniai laidai, kurie prijungiami prie hidraulinių stūmoklių. Jei tai nepavyks, gali tekti įsigyti visiškai naują variklį. Atkreipkite dėmesį į šią problemą modeliuose su V6 ir V8 varikliais.
  • Sugedusi pavarų dėžė. Pavarų dėžės gedimas „Audi“ yra gana dažnas reiškinys, kurį rodo sandarumas arba šlifavimo garsas važiavimo metu. Laiku atradus problemą, galima perprogramuoti pavarų dėžę neperkant naujos.
  • Prastai veikiantis oro kondicionierius. Prasta oro kondicionavimo kokybė paveikia maždaug ketvirtadalį visų „Audi“ automobilių. Jei pastebėjote, kad iš oro išleidimo angų sklinda purus kvapas, laikas nuvežti jį patikrinti.
  • Pažeistas smagratis. Jei jaučiate sankabos pedalo vibraciją, tikėtina, kad jūsų dvigubos masės smagratį reikia taisyti. Tai gali būti labai brangi dalis, todėl neignoruokite!
  • Sugedusi elektra. Dėl laidų problemų, tam tikros Audi dalys gali tinkamai neveikti, pvz., vidaus apšvietimas ir langų pakėlikliai.
  • Transmisijos gedimas. Tai dažna problema su Audi su CVT (nuolat kintamos transmisijos) blokais.

2010 m. Audi A6 FSI ir TFSI variklių anglies dioksido susidarymas (įsiurbimo vožtuvai, įsiurbimas, bėgių sklendės P0300 serija

2006–2016 m. Audi A6 2.0TFSI, 3.0TFSI, 3.2FSI ir 4.2FSI tiesioginio įpurškimo varikliuose įsiurbimo sistemoje susikaupia anglies dioksidas, dėl kurio gali sumažėti galia, atsiranda OBD kodai ir variklio patikros lemputė . Įprastuose varikliuose variklis valomas benzinu, tekančiu per purkštukus ir į įsiurbimo sistemą, tačiau A6 naudoja tiesioginį įpurškimą, todėl benzinas neteka per įprastas anglies kaupimosi vietas.

Galimi gedimų kodai: P0300 , P0301 , P0302 , P0303 , P0304 , P0305 , P0306 , P0307 , P0308

Sprendimas – nuimti įsiurbimo kolektorių ir profesionaliai išvalyti įsiurbimo kolektorių, cilindro galvutės įsiurbimo angas ir įsiurbimo vožtuvus.

2010 Audi A6 Neužsiveda po degalų papildymo ir triukšmo iš bagažinės

Užvedus variklį arba sulėtėjus iki sustojimo, gali pasigirsti spragsėjimo garsai iš automobilio galo. Šį triukšmą sukelia nuotėkio aptikimo siurblys, pripildantis degalų baką oro ir atleidžiantis, kad iš naujo patikrintų sistemą, kai nustato gedimą. Šią problemą identifikuojančių gedimų seka yra tokia:

  • Garsūs spragtelėjimai iš automobilio galo
  • Garsai išnyksta sumažėjus degalų kiekiui
  • Patikrinkite, ar užsidega variklio lemputė
  • Išsaugomas OBD gedimo kodas P2404 ir (arba) P0441
  • Variklis neužsiveda po degalų papildymo (turi suktis ilgiau nei 30 sekundžių)
  • Vibracija lėtėjant iki sustojimo

Problemos ištaisymas yra pakeisti N80 vožtuvą naujausia versija.

Priešlaikinis kelių jungčių pakabos komponentų susidėvėjimas gali sukelti triukšmą

Priešlaikinis įvairių daugiasvirčių pakabos komponentų susidėvėjimas gali sukelti sunkiai diagnozuojamą triukšmą. Susidėvėjusios pakabos dalys taip pat gali netolygiai susidėvėti padangas ir sukelti vairo suvedimo problemų.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *