BMW E60 – E61 pagrindiniai gedimai ir atsiliepimai

BMW E60 – E61 pagrindiniai gedimai ir atsiliepimai

Kad ir koks senas šis BMW, tačiau internete galime matyti vis daugiau pasiūlos ir paklausos.

Kai penktoji populiaraus 5 serijos BMW karta atvyko į Malaiziją praėjus vos mėnesiams po pasaulinio pristatymo, buvo manoma, kad pradinis paklausos padidėjimas buvo tik „žaibinė reakcija“, tačiau pastaruosius 16 metų jo paklausa vis dar yra aktyvi. Šis E60 BMW 5 serijos automobilis, pasižymintis pirmaujančiais dizaino elementais ir technologijomis užpildytu interjeru ir žinoma nedidele kaina. Problema, kad nupirkti tvarkingą yra labai sunku, todėl dauguma pirkėjų patiria didelius nuostolius remonto išlaidoms.

Pagrindiniai gedimai

  • Labai dažni purkštukų defektai 525i ir 530i modeliuose su N53 benzininiu varikliu.
  • 4 ir 6 cilindrų dyzeliniuose varikliuose kilo problemų dėl įsiurbimo kolektoriaus plastikinių sklendžių.
  • Dažni ZF automatinių pavarų dėžių sunkumai 530D dyzeliniuose modeliuose. Savininkai aptiko keistus nuobodžius garsus, kai perjungė iš stovėjimo aikštelės į važiavimą. Remonto kaina buvo beprotiškai didelė.
  • 2.0 N47 dyzeliniai varikliai patyrė skirstomojo veleno grandinės problemų, kurios atsirado dėl ilgo alyvos keitimo intervalo. Savininkai siūlo alyvą keisti trumpesniu intervalu.

Kiti smulkūs defektai

  • Dažnos problemos, susijusios su „Dunlop Run on Flat“ padangomis.
  • Problemos su vairo kolonėle
  • Dyzelinių modelių DPF filtrus reikia keisti kas 150 000 km
  • 530D dyzeliniai modeliai dažniausiai prastai užsiveda dėl dažnų skirstomojo veleno jutiklių gedimų.
  • Dažnas alyvos nutekėjimas ant automatinių pavarų dėžių.
  • Aukšto slėgio degalų siurbliai dažniausiai sugesdavo 525i ir 530i modeliuose su N53 varikliu.

Salono problemos

  • Dėl tvirto tvirtinimo priekiniai stiklai buvo linkę įtrūkti.
  • Šoninių langų apačioje įtrūkę ir atsipalaidavę plastikiniai elementai.
  • Greitai nusidėvi durų apdaila.
  • Girgždančios vidaus durų rankenos.
BMW E60 SALONAS
BMW E60 SALONAS

Elektronikos problemos

  • Ankstesniuose modeliuose buvo problemų su „i-Drive“ sistemos valdikliais, tačiau jie išsprendė problemą iki 2003 m. pabaigos.
  • Kilo problemų su IBS (išmaniuoju akumuliatoriaus jutikliu), kuris sustabdo akumuliatoriaus įkrovimą.

Patarimai iš mūsų komandos pusės

Pirkdami BMW e60 galite stipriai nukentėti, jeigu pirksite automobilį su prasta serviso istorija arba su didele rida. Tai senas prabangus automobilis su daugybe funkcijų ir sudėtingų sistemų, dėl kurių daug dalykų sukelia nedidelių ar didelių problemų. E60 vis dar buvo geras automobilis ir vis dar yra, jis siūlo puikius variklius, gerą interjerą, puikų stabilumą kelyje ir net mažas degalų sąnaudas, jei renkatės dyzelinius modelius. E60 buvo atnaujintas 2007 m., todėl siūlome pasirinkti patobulintus modelius, nes jie atrodo modernesni ir turi mažiau problemų nei ankstesni modeliai. Ir kaip visada, ieškokite automobilių su gera serviso istorija, tai yra svarbiausia.

Atsiliepimai

Teigiami

  • Turiu 535. Gana didelis normalus šeimyninis automobilis. O su M paketu atrodo labai patraukliai. Pirktas su didele rida 280000, bet salonas ir pats automobilis buvo labai geros būkles. Bet kokiu atveju kokybiškas automobilis.
  • Puikus dinamiškumas, vairavimo malonumas, tikslus valdymas, puikiai tinkantis nuvažiuoti ilgą kelią, jaukus, atsižvelgiant į dinamiką ir automobilio dydį labai ekonomiškas.
  • Patogus, tylus, dinamiškas automobilis, suteikiantis vairavimo malonumą. Nerekomenduojantiems šio automobilio gali pritrūkti lėšų jo priežiūrai. Jokiu būdu nerekomenduojame naudoti kiniškų atsarginių dalių.
  • labai patogus, labai kieta mechanika, be rimtesnių pažeidimų. greitkelyje 130-140 labai mažos sąnaudos 5,3 l apytiksliai
  • Geras, dinamiškas, patikimas automobilis
  • Lengvam ir maloniam patogiam vairavimui skirtas automobilis su automatine pavarų dėže.
  • Pakankama galia. Automobilis buvo 4×4, važiavo beveik visur.

Neigiami

  • Reikėtų keisti abv sankabą, populiari šio automobilio problema.
  • BMW reputacija, brangi priežiūra, greitas padangų susidėvėjimas dėl didelio svorio ir dinamikos.
  • Lėtas įsibėgėjimas iš vietos, kažko trūksta galios esant žemoms apsukoms.
  • Dėžės įvorės taisymas labai brangus ir nenuspėjama išlaida, šiam automobiliui.
  • Labai brangi priežiūra
E60
E60

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *