BMW E90 E91 E92 pagrindiniai gedimai ir atsiliepimai

BMW E90 E91 E92 pagrindiniai gedimai ir atsiliepimai

Kai E90 BMW 3 serija pirmą kartą debiutavo, tai buvo laikoma prekės ženklo nuosmukio pradžia, palyginti su Ultimate Driving Machine. Jis buvo didesnis, sunkesnis, su daugiau elektronikos ir sudėtingesnis nei pakeista E46 3 serija. Taigi gerbėjai, žinoma, į tai žiūrėjo šiek tiek skeptiškai. Jis buvo parduodamas neįtikėtinai gerai, todėl klientams jis patiko. Kaip galime matyti, šis automobilis yra vis dar populiarus.

Pagrindiniai gedimai

  • 320d dyzeliniai varikliai turi bendrų turbo gedimų.
  • Visi benzininiai varikliai turi problemų su kuro purkštukais ir uždegimo ritėmis. Automobiliui gali kilti problemų užvedant.
  • 320d dyzeliniai varikliai turi problemų su plastikinėmis sklendėmis ant įsiurbimo kolektoriaus.
  • N47 2.0 dyzeliniai varikliai turi problemų su variklio paskirstymo grandine. Kai kurie teigia, kad tai lemia ilgas alyvos keitimo intervalas. Paskirstymo grandinė gali praleisti ir sukelti didelę žalą varikliui. Jei paskirstymo grandinė bloga, variklis barška.
BMW E91
BMW E91

Kiti smulkūs defektai

  • 335i modeliuose yra automatinės pavarų dėžės valdymo bloko problema. Pavarų dėžė paleidžiama antrąja pavara, o tai sukelia įtampą transmisijai ir nepageidaujamą vibraciją su barškėjimu. Apskritai E90 3 serijos automatinės pavarų dėžės nėra pačios geriausios.
  • Alyvos tekėjimas iš vairo kolonėlės. (Dažna problema)
  • Dažnos dvigubos masės smagračio problemos, kurias brangu pakeisti.
  • Dažni skirstomojo veleno jutiklio gedimai, ypač 2.0 benzininiuose varikliuose
  • 330d modeliuose yra per mažo dydžio DPF filtrai, todėl jie sugenda greičiau nei įprastai.
  • Savininkai rašo ir apie kuro nutekėjimą 330d modeliuose.
  • Labai dažnos 330i ir 335i kuro siurblių problemos ir gedimai. Brangus remontas.
  • Reguliarūs dyzelinių variklių termostatinių vožtuvų gedimai (tiek termostato ant EGR vožtuvo, tiek ant variklio aušinimo radiatoriaus).

Vidaus salono problemos

  • Intensyvus salono plastiko dilimas ant vairo ir durų panelės
  • Elektrinių langų mechanizmo problema, dėl kurios langai nusileidžia.
  • Įstringa durų rankenos ,,atidarytoje” pozicijoje.
  • Garsūs priekiniai valytuvai
E90 salonas
E90 salonas

Elektronikos problemos

  • Padangų slėgio sistema dažniausiai neveikia.
  • Žinoma, kad visų benzininių variklių uždegimo ritės sugenda.
  • Buvo daug G201 slėgio jutiklio gedimo ABS bloke atvejų. Elektroninė stabilumo kontrolės lemputė užsidega ir neužgęsta. Reikia pakeisti visą ABS bloką.
  • Salono vėdinimo ventiliatoriaus rezistorius gali sugesti ir sukelti nuolatinį akumuliatoriaus išsikrovimą.
  • Laidų problemos. (Užsirakina durys, radijas pradeda nebeveikti, lemputės pradeda nebeveikti.)
  • Durų spynų ir bagažinės spynų gedimai
  • Vairo užrakto gedimai
M3 E92
M3 E92

Komandos rekomendacija

Prieš pirkdami automobilį, siūlome išsirinkti variantus kurie turi reguliarią aptarnavimo istoriją. Paklauskite dabartinių savininkų apie turėtus gedimus, taip pat pasiteiraukite arba pasitikrinkite patys, apie mūsų minėtas problemas, kurios pateiktos viršuje.

Rekomenduojamas dyzelinis 330d variklis, nes yra tvirčiausias ir patikimiausias, taip pat nesusidursite su variklio paskirstymo grandinės problemomis.

Rekomenduojamas benzininis 330i variklis, patikimumo karalius, tačiau tikrai ne našumo. Tai natūralios kilmės R6 variklis, kurį BMW gamina jau daug metų.

Atsiliepimai

Teigiami

  • Puikus variklis ir puikus pasirinkimas 2l dyzelis
  • Malonus važiavimas, patogus interjeras, gera apdaila ir ergonomika, vizualiai patrauklus tiek iš vidaus, tiek iš išorės
  • Saugus, aerodinaminis, gerai valdomas
  • Automobilis galingas, patogus ir taupus
  • Smagus ir taupus automobilis

Neigiami

  • Mechanika visiškai sugedo
  • Nepatogios sėdynės, prastas audio garsas, salone kietos plastmasės, variklis tepaluojasi, brangus grandinių keitimas.
  • Prasta garso izoliacija
  • Mažai vietos ir dažni gedimai, kieta pakaba

Skaitydami atsiliepimus apie šį automobilį, jį dažniausiai rekomenduoja visi iš naudotojų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *