Ford Kuga 2013 – 2020 atsiliepimai

Ford Kuga 2013 – 2020 atsiliepimai

Mk2 Ford Kuga tęsė sėkmingą savo pirmtako kelią, pasiūlydamas šeimos SUV, kuris vairavimo patirtimi buvo artimesnis Ford Focus. Tai praktiškas automobilis keleiviams, tačiau lagaminui trūksta vietos, palyginti su pagrindiniais konkurentais, tokiais kaip Volkswagen ar Honda. Nors interjeras atrodo nebe tokios aukštos klasės ir valdymas yra geras, tačiau ne išskirtinis, gerai prižiūrėtas modelis bus malonus, pajėgus ir automobilį primenantis palydovas lengvoms šeimos kelionėms.

Kurį Ford Kuga 2013 – 2020 pirkti?

  • Geriausias Kuga mažoms išlaidoms: Kuga 1.5 Ecoboost Zetec
  • Geriausias Kuga ilgoms kelionėms: Kuga 2.0 EcoBlue Vignale
  • Geriausias Kuga priekabos tempimui: Kuga 2.0 EcoBlue Titanium

Žvilgsnis į mūsų partnerio svetainę Buyacar atskleidžia daugybę naudotų Ford Kuga pardavimų, ir madingo SUV populiarumas iš Ford neturėtų stebinti.

Tiesa, pirmieji Ford SUV modeliai Jungtinėje Karalystėje nesulaukė didelio susidomėjimo. Ford Maverick ir Explorer buvo gana paprasti automobiliai, kurie nesugebėjo patraukti pirkėjų dėmesio, bet Ford pakeitė požiūrį, kai 2008 m. pasirodė pirmos kartos Kuga.

Nors ankstesni SUV buvo labiau tradiciškai tvirti ir orientuoti į bekelės važiavimą, Kuga buvo akivaizdžiai orientuota į vairuotojus, norinčius SUV stiliaus be kompromisų. Iš tiesų, Kuga yra ryškus krosoveris, pirmiausia skirtas kelio naudotojams, ir apie tris ketvirtadalius naudotų egzempliorių yra su priekiniais varomaisiais ratais.

Net tie Kuga modeliai, kurie turi 4×4, nėra tikrai pritaikyti bekelės važiavimui; visų ratų pavara yra daugiau saugumo garantas blogam orui ir slidžioms sąlygoms, nors papildomas traukimas taip pat gali būti naudingas tiems, kurie vilkia priekabas. Jei jums reikia tikrų bekelės galimybių, ieškokite kitur. Kuga praktika taip pat yra ribojama septynių vietų pasirinkimo trūkumu, bet jei jums pakanka penkių vietų, šis populiarus Ford SUV turi daug ką pasiūlyti.

Kuga Mk2 pasirodė 2012 m. lapkritį su turbo 1,6 litro benzininiu arba 2,0 litro dyzeliniu varikliu. Benzininis variklis buvo 148 AG ir 177 AG versijomis, o dyzelinis – 138 AG ir 161 AG formomis. Iš pradžių buvo siūlomos Zetec, Titanium ir Titanium X apdailos lygiai, o 2013 m. rugpjūtį buvo pridėtas Titanium X Sport; ST-Line ir Vignale atsirado atitinkamai 2016 m. rugpjūtį ir spalį.

Nuo 2014 m. spalio 2,0 TDCi variklis buvo 177 AG, o 1,6 benzininį pakeitė 1,5 litro EcoBoost variklis. Po metų Ford pristatė savo balso valdomą Sync 2 informacijos-pramogų sistemą ir daugybę naujų vairuotojo pagalbos sistemų.

Kuga buvo atnaujintas 2016 m. balandį su perdaryta prietaisų skydeliu, patobulintu ryšiu, atnaujintu priekiu ir 119 AG 2,0 TDCi variklio parinktimi.

Išmanus dizainas, erdvus interjeras ir daug standartinės įrangos yra jo privalumai, nors Kuga informacijos ir pramogų sistema nėra lengviausia naudoti, o prietaisų skydelis atrodo ir jaučiasi gana žemos klasės. Naujas išvaizda reiškia, kad automobilis tapo labiau išskirtinis ir patrauklus, tačiau bendras įspūdis yra, kad Kuga pradeda atrodyti senstelėjęs, palyginti su naujesniais modeliais, tokiais kaip SEAT Ateca ir Peugeot 3008. Dabar buvo pristatyta trečios kartos Kuga su lengvo ir plug-in hibrido technologijomis.

Ford Kuga 2013 - 2020 bagažinė
Ford Kuga 2013 – 2020 bagažinė

Nuo 2017 m. Kuga modelių linija atitiko Focus apdailos lygius, apimančius Zetec, Titanium, ST-Line ir Vignale. Standartinė įranga visuose modeliuose yra dosni, su baziniu Zetec siūlančiu 17 colių lengvojo lydinio ratlankius, DAB radiją, oro kondicionierių, kruizo kontrolę ir Ford Sync3 sistemą, kuri apima navigaciją su „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ jungtimis. ST-Line modeliai turi sportiškesnę išvaizdą nei standartiniai, su didesniais ratais ir mažiau chromo apdailos.

ST-Line X modelis siūlo papildomą įrangą už prieinamą kainą, ypač jei perkate Kuga per finansavimą. Pačioje viršuje, prabangus Kuga Vignale turi viską, ko galėtumėte norėti, įskaitant specialius stiliaus patobulinimus, 19 colių lengvojo lydinio ratlankius, 10 būdų reguliuojamą elektrinę vairuotojo sėdynę, odinius apmušalus ir odiniu apdailą prietaisų skydelyje. Keleivių susidūrimo prevencijos sistema su autonominiu avariniu stabdymu dabar yra standartinė visoje linijoje, kaip ir juostos laikymo pagalba su įspėjimu apie nukrypimą nuo juostos.

Kokios yra Ford Kuga 2013 – 2020 alternatyvos?

Kuga turi daug konkurentų, kurių kainos svyruoja nuo maždaug 27 800 € iki 44 000 €. Tiesioginiai konkurentai yra Mazda CX-5, Honda CR-V, Toyota RAV4 ir Volkswagen Tiguan. Tačiau yra daugybė kitų pasirinkimų, įskaitant SEAT Ateca ir Skoda Karoq, Peugeot 3008, Kia Sportage ir Hyundai Tucson, Renault Kadjar ir Nissan Qashqai, tarp kitų.

Jei jūsų biudžetas yra lankstesnis, galite šiek tiek daugiau išleisti ir įsigyti Audi Q3/Q5, BMW X1/X3 arba Range Rover Evoque. Visi šie modeliai yra brangesni nei Ford.

Arčiau kainos yra Nissan Qashqai ir Peugeot 3008, abu pasižymi erdviais interjerais, gera įranga ir puikiais varikliais. Taip pat verta atkreipti dėmesį į Mazda CX-5, nes ji yra stilinga ir puikiai vairuojama, gerai aprūpinta ir turi puikų interjerą. Hyundai ix35/Tucson ir Kia Sportage pasižymi gera verte ir yra labai patikimi, nors ir ne tokie malonūs vairuoti kaip Kuga, o Volkswagen Tiguan ir Toyota RAV4 taip pat verta apsvarstyti, tačiau jie abu yra brangesni nei Kuga.

Renault Koleos vs Skoda Kodiaq vs Ford Kuga

Po facelift Kuga susidūrė su rimtais konkurentais 2017 m., kai lyginome ją su puikiu Skoda Kodiaq ir tuomet visiškai nauju Renault Koleos. Šiuo metu Kuga jautė savo amžių – Kodiaq buvo geresnis visapusiškas automobilis, o Renault turėjo daug standartinės įrangos.

Honda CR-V vs Mazda CX-5 vs Ford Kuga

2015 m. faceliftintas Honda CR-V susirėmė su Mazda CX-5 ir Ford Kuga konkurentais. Mazda užėmė pirmąją vietą dėl savo geresnio vairavimo patirties, tačiau Kuga aplenkė Honda, nes ji turėjo geresnę vertę ir mažesnes eksploatavimo išlaidas.

Ford Kuga vs Volkswagen Tiguan vs Mazda CX-5

Pirmasis faceliftintos Kuga testas buvo 2017 m. pradžioje; lyginome Volkswagen Tiguan ir Mazda CX-5, abu užėmė aukštesnę vietą nei Ford. Mums patiko Kuga vairavimo patirtis ir pagerintas rafinuotumas, palyginti su senesniu modeliu, tačiau buvo pabrėžta, kad trūksta praktiškumo, standartinės įrangos ir kietas važiavimas (ST-Line versijoje).

Kiek kainuos naudota Mk2 Ford Kuga?

Visiškai naujo Kuga atvykimas 2020 m. reiškia, kad Mk2 kainos paprastai yra prieinamos. Populiarus modelis naudotų automobilių rinkoje, atrodo, išlaiko savo vertę, nors ne taip stipriai kaip atitinkamas Volkswagen Tiguan ar SEAT Ateca. Geros naujienos yra tai, kad pasirinkimų yra daug ir galima rasti gerų pasiūlymų.

Ford Kuga 2013 – 2020 Kainos

Pigiausias pavyzdys, kurį radome mūsų partnerio svetainėje Buyacar, buvo 2015 m. 2.0 TDCi modelis gerai aprūpintoje Titanium komplektacijoje su mažiau nei 88 500 km už 13 600 €; padidinus biudžetą keliais tūkstančiais eurų, galima rasti mažesnę ridos automobilį ir galbūt su visų varomųjų ratų pavara, jei reikia.

Po facelift automobiliai prasideda nuo maždaug 17 400 € už gerą pavyzdį – radome 2.0 TDCi Titanium su 56 000 km už 18 100 €. Aukščiausios klasės rinkoje rasite vėlyvuosius ST-Line ir Vignale automobilius: tikėkitės mokėti apie 32 400-34 600 € už pačius geriausius pavyzdžius su mažesne rida.

Galite patikrinti naujausias naudotų Mk2 Ford Kuga kainas mūsų partnerio svetainėje Buyacar arba įvertinti konkretų modelį naudodami mūsų vertinimo įrankį.

Ford Kuga kainos
Ford Kuga kainos remiantis AutoPlius.lt

Ford Kuga 2013 – 2020 Kuro ekonomija ir išmetamosios dujos

Jei eksploatavimo išlaidos yra jūsų prioritetas, pasirinkite priekiniais ratais varomą Ford Kuga su 1,5 litro dyzeliniu varikliu, kuris turi 118 AG, nes jis pasiekia 4,4 l/100 km ir išmeta 115 g/km CO2. Netgi galingesnis 2,0 litro TDCi variklis su 148 AG pasiekia pagirtiną, bet ne išskirtinį 4,7 l/100 km ir turi CO2 emisiją 122 g/km.

Kuga su 1,5 litro benzininio EcoBoost varikliu turi 118 AG, 148 AG arba 180 AG, ir visi jie turi ekologišką start-stop technologiją. 148 AG variantas pasiekia 6,2 l/100 km ir išmeta 143 g/km CO2, o 176 AG variklis pasiekia 7,4 l/100 km ir turi CO2 emisiją 171 g/km.

Visų varomųjų ratų pavara nėra prieinama visoje Ford Kuga serijoje, ir tik automobiliai su 180 AG 1,5 litro EcoBoost benzininiu varikliu ir 2,0 litro TDCi dyzeliniais varikliais turi papildomą trauką; 5,2 l/100 km yra geriausias, ką gali pasiekti visų ratų pavara turinti Kuga, todėl verta ją rinktis tik tuo atveju, jei jums tikrai reikia papildomos traukos.

Eksploatacinės išlaidos

Benzininiai Kuga turi būti aptarnaujami kas 12 mėnesių arba 20 000 km, o dyzeliniai kas 12 mėnesių arba 16 000 km. Stabdžių skystis turėtų būti pakeistas kas dvejus metus, o visiems varikliams reikalinga paskirstymo diržo ir aušinimo skysčio keitimas kas 10 metų arba 200 000 km.

Ką mano savininkai apie Ford Kuga 2013 – 2020?

Ford turi reputaciją gaminant paprastai patikimus automobilius, ir panašu, kad tai tinka Kuga. Vis dėlto, savininkai atrodo gana švelniai vertina daugumą jo savybių, pagal mūsų „Driver Power“ apklausą. Tačiau pasirinkite gerą egzempliorių ir neturėtumėte susidurti su per daug problemų.

Patikimumas

Kuga Mk2 užėmė 43-ąją vietą 2019 m. „Driver Power“ naujų automobilių apklausoje, taip pat 35-ąją vietą naudotų automobilių apklausoje. Jo vienintelės top-20 vietos naudotų automobilių apklausoje buvo už stabdžius ir informacijos-pramogų sistemą, nors savininkams taip pat patiko jo sėdynių patogumas, važiavimo kokybė, našumas ir interjero apdaila. Mažiausiai patiko eksploatacinės išlaidos, ypač degalų suvartojimas.

Konkurentai, tokie kaip Peugeot 3008, užėmė daug aukštesnes vietas toje pačioje apklausoje, o Hyundai Tucson ir Kia Sportage turėjo geresnes garantijas (penkeri metai/be apribojimų ir septyneri metai/160 000 km atitinkamai) ir buvo geriau įvertinti už patikimumą.

Koks yra praktiškumas?

Ford Kuga buvo (ir vis dar yra) konkurentas labai konkurencingoje rinkos segmente – ten, kur praktiškumas yra svarbus pirkėjams. Tačiau, nors keleivių erdvė yra pakankama, keli pagrindiniai konkurentai lenkia Kuga bagažo erdve.

Matmenys, salonas ir bagažo erdvė

Kuga neatrodo per didelė palyginti su konkurentais, jos aukštis suteikia naudingą vaizdą per eismą. Ji atrodo ilgesnė nei dauguma, panaši į aukštą universalą, o ne į gremėzdišką SUV ar krosoverį. Tai naudinga eisme, kur jaučiatės labiau pasitikintys manevruodami per tarpelius.

Keleivių erdvė Kuga yra gera keturiems suaugusiems, tačiau penktoji vidurinė sėdynė yra gana ankšta, nebent visi esate labai draugiški. Galvos ir kojų erdvė taip pat gera, tačiau panoraminis stiklinis stogas – standartinis kai kuriuose modeliuose – gali būti problema aukštesniems keleiviams. Matomumas apskritai yra gana geras.

Kuga vis dar turi pakankamai gerą 456 litrų bagažinę, o galinės sėdynės lengvai nusileidžia ir atidengia 1 603 litrų krovinio zoną, kuri yra graži ir plokščia. Bagažinė yra mažesnė nei Volkswagen Tiguan ir Honda CR-V, o netgi mažesni SEAT Ateca ir Peugeot 3008 taip pat lenkia ją vieta. Be to, atsarginio rato pasirinkimas sumažina bagažinę iki 406 litrų, paliekant ją 97 litrais mažesnę nei Mazda CX-5.

Ford Kuga 2013 - 2020 salonas

Po bagažinės grindimis yra skyrius, skirtas paslėpti daiktams nuo akių. Jei grindų plokštė yra aukštoje padėtyje, o sėdynės atlenktos, krovinio zona yra plokščia ir sėdynės pačios susilanksto paprasta viena ranka operacija visoje serijoje. Taip pat yra žemas įkrovimo lūpas, todėl daiktų įdėjimas ir išėmimas yra lengvas. Automatinis bagažinės dangtis taip pat gali būti pridėtas, kuris gali būti atidarytas pamojuojant koja po galiniu bamperiu (jei turite raktą kišenėje).

Įranga ir technologijos

Verta rinktis po facelift Ford Kuga, jei pirmenybę teikiate modernioms technologijoms. Automobilio interjeras buvo beveik toks pat kaip prieš facelift modelių, tačiau buvo pridėta daug patobulintos SYNC 3 informacijos-pramogų sistemos. Ši sistema atsisakė ankstesnės SYNC 2 keturių krypčių pagrindinio ekrano ir pakeitė jį aštuonių colių išdėstymu; pagrindiniame ekrane yra standartinė navigacija su dideliais sparčiaisiais mygtukais telefonui ir stereo sistemai. Kitos funkcijos yra lengvai pasiekiamos per meniu juostą, kuri eina palei ekrano apačią.

Kuga turi daug įrangos. Netgi pradinio lygio Ford Kuga Zetec modeliuose yra 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai, sportinės sėdynės, dienos šviesos žibintai, kruizo kontrolė ir be raktų paleidimas yra standartiniai. Rinkitės Ford Kuga Titanium ir gausite juodą blizgią grotelės apdailą, dalinai odines sėdynes, automatinius žibintus, dviejų zonų klimato kontrolę, Ford SYNC balso valdymo sistemą ir DAB radiją. Aukščiausio lygio Ford Kuga Titanium X apdaila prideda 18 colių ratlankius, LED galinius žibintus, bi-xenon prisitaikančius žibintus, panoraminį stogą ir odinius apmušalus.

Facelift taip pat pridėjo adaptyvią kruizo kontrolę, Apple CarPlay ir Android Auto integraciją, jutiklinio ekrano navigaciją, elektrinį bagažinės dangtį, elektrines šildomas sėdynes, šildomą vairarankį ir keletą stilingų lengvojo lydinio ratlankių prie įrangos sąrašo, o naujas ST-Line modelis prideda sportinę kėbulo apdailą išorės išvaizdai.

Ford Kuga Vignale siūlo pirkėjams aukščiausios klasės automobilį, kuris turėtų konkuruoti su premium varžovais, tokiais kaip BMW ar Mercedes, tačiau realybėje tai yra pervertinta Kuga su odinėmis sėdynėmis ir papildoma įranga. Šis apdailos lygis mažai prasmingas, kai automobilis buvo naujas, tačiau šiandien jis gali būti gera naudoto automobilio sandėris.

Saugumas

Penkių žvaigždučių Euro NCAP avarijos testas turėtų suteikti jums ramybę, jei perkate Kuga kaip šeimos automobilį. Standartinis saugumo įrangos sąrašas yra ilgas, su ABS, avarinio stabdymo įspėjimu, vairuotojo ir priekinių oro pagalvių, vairuotojo kelio oro pagalve, priekinių šoninių smūgių oro pagalvėmis ir priekinių ir galinių užuolaidinių oro pagalvių visais kaip standartą.

Visi Kuga taip pat gavo padangų slėgio stebėjimo sistemą ir du Isofix vaikų sėdynių laikiklius. Jei originalus savininkas pasirinktas tinkamas opcijas, buvo pridėtas „Active City Stop“ – sistema, padedanti išvengti lėto greičio avarijų, sulėtindama automobilį, jei nesustojate – plius aklųjų zonų stebėjimas. Taip pat buvo prieinama eismo ženklų atpažinimas, adaptyvi kruizo kontrolė ir juostos laikymo pagalba.

Koks yra vairavimas?

Pirmos kartos Ford Kuga buvo žinomas dėl beveik lyderiaujančio vairavimo, tačiau Mk2 buvo tiesiog prilygstantis savo modernesniems konkurentams šioje srityje, o ne išskirtinis. Vairavimo patirtis nėra bloga, tačiau SEAT Ateca yra labiau suderintas ir manevringas SUV posūkiuose.

Varikliai ir našumas

2,0 litro, keturių cilindrų TDCi variklis buvo siūlomas dviejų galios lygių – 148 AG arba 178 AG – su mažesnės galios versija siūloma tiek priekiniais, tiek keturiais varomaisiais ratais; galingesnis vienetas yra tik keturiais varomaisiais ratais. Taip pat buvo 118 AG 1,5 litro dyzelinis variklis, taip pat 118 AG benzininis EcoBoost variklis tos pačios talpos, su 148 AG ir 180 AG benzininiais variantais taip pat prieinamais.

148 AG 1,5 litro EcoBoost benzininis variklis yra sujungtas su šešių pavarų mechanine pavarų dėže arba dviejų sankabų PowerShift automatine pavarų dėže. Mechaninė pavarų dėžė yra gerai subalansuota ir maloni naudoti, todėl nors automatinė nėra bloga, ji nėra idealiai pritaikyta šiam variklio pasirinkimui.

Naudotas Ford Kuga Mk2 – priekinis sekimas14 Dauguma pirkėjų turėtų rinktis 148 AG arba 178 AG 2,0 litro dyzelinius modelius, nes jie siūlo geriausią galios ir efektyvumo derinį. Abu jie yra sklandūs, su gerai izoliuotu triukšmo lygiu nuo salono, ir suteikia gerą greitį per pavaras, tiek su mechanine, tiek su automatine pavarų dėže.

Mažiau įspūdinga yra Ford Powershift automatinė pavarų dėžė. Šešių pavarų įrenginys užtikrina sklandžius ir greitus perjungimus važiuojant, tačiau esant mažam greičiui, jis susiduria su sunkumais rasti tinkamą pavarą. Teigiama pusė yra ta, kad dabar yra patogios pavarų perjungimo svirtelės, o ne senos automobilio mažos, svirtelės ant svirties.

Kelyje

Vairavimas yra geriau subalansuotas nei konkurentų ir jaučiasi tikslesnis, tuo tarpu standesnė pakaba ST-Line modeliuose reiškia, kad jie ne taip rieda posūkiuose.

Sukimo momento vektoravimas padeda pagerinti galios perdavimą, kai jūs sukate, stabdydamas vidinius ratus, todėl jis jaučiasi manevringesnis – o Ford keturių varomųjų ratų sistema padeda siųsti sukibimą ten, kur reikia, kad pagerintų trauką. Sporto režimas Kuga prideda šiek tiek vairavimo svorio ir išlaiko pavaras automatinėje modelyje, o Ford taip pat turi pavarų perjungimo svirteles už vairaračio.

Standesnė pakaba padeda Kuga kontroliuoti savo masę posūkiuose, tačiau tai rezultatuoja tvirtu važiavimu, ypač esant mažam greičiui. Tai nėra nepatogu, tačiau konkurentai yra švelnesni. Kuga turi išsamų elektroninių vairuotojo pagalbos sąrašą, su tokiais pasirinkimais kaip „Active City Stop“, eismo ženklų atpažinimas ir juostos laikymo įspėjimas, kurie siūlomi kaip vairuotojo pagalbos paketo dalis.

Į ką atkreipti dėmesį?

Nors perkant naudotą Kuga yra palyginti mažai žinomų problemų, automobilis per metus turėjo nemažai atšaukimų. Įsitikinkite, kad pasitikrinate su vietiniu pardavėju, kad užtikrintumėte, jog jūsų automobilis buvo atliktas bet koks reikalingas taisymas nemokamai.

Dažniausios naudotų Ford Kuga problemos

Galinė bagažinė

Knibždesio garsas iš galo gali būti užpakalinės durų uždarymo plokštelė, kurią reikės sutepti.

Apdaila

Dauguma interjero apdailos linkusi gerai dėvėtis, tačiau ne pavarų svirties apdaila. Nauja yra pigi, todėl galite ją pakeisti.

Durys

Girdėsite traškėjimo garsus iš priekinių durų; tiesiog pritaikykite gumos sandariklių apdorojimą sandarikliams ir tai turėtų išspręsti problemą.

Pavarų dėžė

Powershift automatinė pavarų dėžė veikia gerai, tačiau jai reikia naujo aliejaus ir filtrų kas trejus metus, kaina yra apie 230 €.

Atšaukimai

Pirmasis atšaukimas, susijęs su Mk2 Ford Kuga, buvo paskelbtas 2017 m. ir susijęs su B statramsčio izoliacija, kuri galėjo užsidegti susidūrimų metu, kai buvo aktyvuotas priekinių sėdynių saugos diržo prieštempiklis. Paveikti beveik 30 000 automobilių, pagamintų nuo 2012 m. liepos iki 2014 m. birželio imtinai.

Antrasis atšaukimas paskelbtas 2017 m. susijęs su šoninėmis ir/arba kelio oro pagalvėmis, kurios nesuveikė dėl defekto oro pagalvės iniciatoriaus. Buvo paveikta beveik 2 000 Ford automobilių, įskaitant Kuga modelius, pagamintus nuo 2016 m. liepos iki gruodžio imtinai.

Pirmasis iš trijų atšaukimų paskelbtas 2018 m. buvo susijęs su galimybe, kad tam tikrų modelių cilindro galvutės gali įtrūkti, sukeliančios spaudimą alyvos nuotėkius ir kai kuriais atvejais gaisrus. Buvo paveikta 15 228 Ford automobiliai, tarp jų Kuga modeliai, pagaminti nuo 2010 m. birželio iki 2014 m. gruodžio imtinai. Antrasis atšaukimas buvo dėl tam tikrų 2,0 litro Duratorq dyzelinių variklių, kurie galėjo perkaisti ir pratekėti alyva: kai kurie Kuga modeliai, pagaminti nuo 2014 m. spalio iki 2015 m. rugsėjo (imtinai) buvo paveikti.

Trečiasis atšaukimas paskelbtas 2018 m. buvo dėl tam tikrų Kuga modelių, pagamintų nuo 2013 m. rugpjūčio iki 2016 m. birželio imtinai – kai kuriuose Ecoboost varikliuose su šešių pavarų mechaninėmis pavarų dėžėmis gali atsirasti sankabos slėgio plokštelės įtrūkimas. Panaši problema taip pat paveikė modelius, pagamintus nuo 2016 m. birželio iki 2018 m. gegužės imtinai.

Buvo paskelbti dar keturi atšaukimai dėl įvairių priežasčių 2020 m. ir 2021 m., tačiau jie daugiausia paveikia naujesnį modelį. Vis tiek, jei jūsų Mk2 Kuga yra gamybos pabaigos modelis, verta kreiptis į vietinį pardavėją, kad užtikrintumėte, jog jis nėra paveiktas.

 

Visi varomi ratai 2017

Agnė, 2018-11-18 ⭐⭐⭐⭐⭐


Kuga Vignale 180ps powershift

Linas, 2018-11-07 ⭐⭐⭐⭐⭐


1.5 titanium x sport

Darius, 2018-09-22 ⭐⭐⭐⭐


1.5T 150 Zetec EcoBoost Start+Stop 5dr SUV

Gabrielė, 2018-06-21 ⭐


1.5TDCi 120 Titanium Auto 5dr SUV

Gediminas, 2018-01-22 ⭐⭐⭐⭐


2.0TDCi 150 Titanium X Nav 5dr SUV

Mikas, 2018-01-06 ⭐⭐⭐⭐⭐


2.0TDCi 180 Titanium X Powershift AWD 5dr SUV

Vytautas, 2017-11-01 ⭐⭐⭐⭐


2.0TDCi 150 Zetec 5dr SUV

Dainius, 2017-09-10 ⭐⭐⭐⭐


Titanium 2.0 TDCi 140 FWD 5dr SUV

Mindaugas, 2017-07-17 ⭐⭐⭐⭐


2.0. 163 Titanium AWD 5dr SUV

Paulius, 2017-06-28 ⭐⭐⭐


2.0TDCi 150 Titanium 5dr SUV

Romas, 2017-05-19 ⭐⭐⭐⭐⭐


2.0TDCi 150 Titanium X 5dr SUV Mk2

Gintas, 2016-06-17 ⭐⭐⭐⭐⭐


Titanium 2.0 TDCi 140 FWD 5dr SUV

Mantas, 2015-08-20 ⭐⭐⭐⭐⭐


Ford Kuga 2.0 Start/Stop2WDSUV Titanium

Tomas, 2015-08-17 ⭐⭐⭐⭐⭐


Zetec 2.0 TDCi 140 FWD 5dr SUV

Simonas, 2015-05-14 ⭐⭐⭐⭐


Titanium X 2.0 TDCi 163 Powershift 5dr Auto SUV

Jonas, 2014-05-04 ⭐⭐⭐⭐


Zetec 2.0 TDCi FWD 5dr 4 X 4

Jokūbas, 2014-01-25 ⭐⭐⭐⭐


Titanium X 2.0 TDCi 163 5dr 4 X 4

Tomas, 2014-01-13 ⭐⭐⭐


Zetec 2.0 TDCi (FWD) 5dr 4 X 4

Nerijus, 2013-10-10 ⭐⭐⭐

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *