Volkswagen Tiguan (5N) 2007 – 2017 atsiliepimai

Volkswagen Tiguan (5N) 2007 – 2017 atsiliepimai

JAV yra tik viena VW Tiguan versija, ir ji skiriasi nuo tos, kurią turime Europoje. Tai yra pailginta versija, kurią turime ir mes, tačiau čia ji vadinama Tiguan Allspace.

Kodėl parduodamos dvi to paties automobilio kėbulo versijos? Na, kodėl gi ne? Volkswagen vidutinio dydžio SUV yra tikra pardavimų sėkmė. Tai šiuo metu trečias pagal populiarumą Volkswagen modelis JK.

Pardavimų prognozės

Tiguan Allspace JK turėtų sudaryti penktadalį Tiguan pardavimų, o tai yra pakankama dalis, kad būtų verta jį įtraukti į asortimentą.

Kodėl verta pirkti VW Tiguan Allspace?

Pagrindinė priežastis – nes jis yra didesnis. Turite galimybę pasirinkti septynias vietas, nors trečia eilė iš tikrųjų nėra tinkama žmonėms, vyresniems nei vaikų darželis.

Apskritai, gale esančioje automobilio dalyje yra daugiau vietos. Nuo B statramsčio atgal tai yra kitoks automobilis nei įprastasis Tiguan, ratų bazė ištempta 109 mm, kad būtų daugiau vietos salone ir bagažo skyriuje.

Volkswagen Tiguan (5N) 2007 - 2017 Bagažinė

Penkių vietų režimu galinės sėdynės vieta kojoms padidėja 60 mm, o bagažinė padidėja nuo 615 litrų iki 760 litrų. Perėję į dviejų vietų režimą, gaunate net 1920 litrų talpos, kas paverčia Allspace patrauklia universalaus automobilio alternatyva.

Norint išnaudoti papildomą naudingumą, tikimasi, kad Allspace komplektacijos bus aukštesnės už standartinį Tiguan. Tikslios detalės dar nėra baigtos JK rinkai publikavimo metu – turėsime palaukti, kol užsakymų knygos atsidarys 2017 m. gruodį – bet tikimasi, kad populiariausia bus SE Nav bazinė versija su 148 AG 2,0 litro dyzeliniu varikliu, šešių pavarų mechanine pavarų dėže ir VW 4Motion visų varomųjų ratų sistema.

Ar tokių SUV dažniausiai pakanka su dviem varomaisiais ratais?

Iš esmės, taip, bet VW mano, kad pridedamas aukštesnis prabangos lygis ir akivaizdus gyvenimo būdo patrauklumas palyginti su standartiniu modeliu reiškia, kad daugiau klientų norės papildomos visų varomųjų ratų galimybės. Jie gali netgi nuspręsti važiuoti savo automobiliais bekelėje…

Jei taip bus, bus siūloma labiau ekstremali versija, skirta jų poreikiams. Bekelės paketas bus siūlomas kaip ir įprastame Tiguan, su papildomomis apsaugos plokštėmis po apačia ir įvažiavimo kampu, padidintu septyniais laipsniais.

VW Tiguan 2017

Kokios įrangos tikimės Allspace kainoraštyje?

  • Valdymas gestais
  • Projekcinis ekranas
  • Naujausia VW Discover Navigation Pro informacinė-pramogų sistema
  • Skaitmeninis prietaisų ekranas
  • Naujausia VW saugos ir vairuotojo pagalbos technologija

Kaip važiuoja Tiguan Allspace?

Kaip ir tikėtasi, beveik taip pat, kaip ir standartinis Tiguan.

Mes išbandėme keletą dyzelinių variklių – abu su septynių pavarų DSG – įskaitant minėtą 148 AG variklį. Jis yra tinkamas, nors šiek tiek triukšmingas (ne gerąja prasme) stovėjimo metu. 237 AG dyzelinis variklis yra daug įdomesnis pasiūlymas. Papildomas jėgos smūgis leidžia jį pajusti kelyje, ir, kadangi kaina bus aukštesnė, tikimės, kad šis variklis bus populiaresnis.

Nors mums nebuvo suteikta galimybė išbandyti benzininius variklius, prognozuojama, kad jie sudarys tik 5% pardavimų – aiškiai matyti, kad „Dyzelio skandalas“ dar neturėjo didelės įtakos VW šeimos vidutinio dydžio SUV pirkėjams.

VW Tiguan Allspace

Valdymas taip pat yra šiek tiek įdomesnis. Pailginta ratų bazė teigiamai veikia didelio greičio posūkių atlikimo našumą, ypač leidžiant adaptyviai pakabai ilgesnį laiką nusistatyti, susidūrus su vidurio posūkio nelygumais.

Sunku pastebėti kitus dinaminius skirtumus, bet tai nėra blogai. Tiguan gali ir nėra toks įspūdingas kaip Alfa’s Stelvio norėtų būti, bet VW pastangos užtikrina saugią, pasitikinčią sistema, kuri tiesiog veikia.

Verdiktas

Viskas apskaičiavus, Allspace skirtumai susideda į daugiau nei jo dalių suma. Matome tikrą rinką šiam modeliui, tačiau ne tik kaip septynvietei versijai – jis to darbo ypač gerai neatlieka. Pažiūrėkite į ilgą laiką naudojamą Seat Alhambra MPV, norėdami pamatyti, kaip tai padaryti tinkamai.

Jis yra įdomesnis kaip penkiavietė praktiškumo ikona; pageidautina, bekelės komplektacijoje.

„Volkswagen Tiguan“ Apžvalgos – Klientų Atsiliepimai

Geriausia Vertė Tarp Pagrindinių Modelių

Tomas R.2017 Volkswagen Tiguan S 4Motion 4dr SUV AWD (2.0L 4cyl Turbo 6A) 84 iš 88 žmonių šią apžvalgą rado naudingą

Šis automobilis skirtas mano dukrai važinėti į koledžą ir grįžti namo per šventes. Išbandėme „Honda CRV“, „RAV4“, „Mazda CX-5“, „Hyundai Tucson“, „Mitsubishi Outlander Sport“ ir „Kia Sportage“. Mūsų pasirinkimo kriterijai buvo: visi varomi ratai, gera akceleracija, pakelta sėdėjimo padėtis, šildomos sėdynės ir padorios degalų sąnaudos. Kiekvienas iš šių automobilių turėjo savų privalumų ir trūkumų. Galiausiai pasirinkome 2017 metų „Tiguan“ nepaisant jo pasenusio dizaino; 2018 metais bus didelis atnaujinimas. Per pirmuosius du tūkstančius mylių pastebėjome: privalumai – visi varomi ratai, aukštos kokybės odinė apdaila, šildomos sėdynės, XM radijas, „Apple CarPlay“, lietaus jutikliai, akceleracija (turbo) ir daugybė standartinių funkcijų baziniame modelyje. Trūkumai – naudoja aukščiausios kokybės kurą, degalų sąnaudos nėra geriausios, ir ribota bagažo erdvė (nors su sulenktomis sėdynėmis gana gera).

Įvertinimai:

  • Saugumas: ⭐⭐⭐⭐
  • Technologijos: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Vairavimas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Interjeras: ⭐⭐⭐⭐
  • Komfortas: ⭐⭐⭐⭐
  • Patikimumas: ⭐⭐⭐⭐
  • Vertė: ⭐⭐⭐⭐⭐

Mėgstu savo „VW Tiguan Sport“!

Ričardas, 2017 Volkswagen Tiguan Sport 4dr SUV (2.0L 4cyl Turbo 6A)

Pakeičiau savo „VW Passat“ į 2017 metų „VW Tiguan Sport“ juodos spalvos. Pasirinkau priekiniais ratais varomą modelį, nes gyvenu Floridoje ir esu labai patenkintas automobiliu. Mano kasdienė kelionė yra 33 mylių, o „Tiguan“ vidutiniškai sunaudoja 21-22 mpg aukščiausios kokybės kuro. Nors nesu patenkintas kuro reikalavimu, 2.0 TSI variklio našumas yra puikus! Jei yra kokių nors trūkumų, tai būtų važiuoklės kokybė – gali būti kietoka ant šiurkštaus kelio. Apskritai esu labai patenkintas savo „Tiguan“ ir planuoju jį turėti ilgus metus.

Įvertinimai:

  • Saugumas: ⭐⭐⭐⭐
  • Technologijos: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Vairavimas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Interjeras: ⭐⭐⭐⭐
  • Komfortas: ⭐⭐⭐⭐
  • Patikimumas: ⭐⭐⭐⭐⭐

Laikykitės įsikibę, kaubojau (atnaujinimas)

Robertas, 2017 Volkswagen Tiguan S 4dr SUV (2.0L 4cyl Turbo 6A)

Esu labai patenkintas savo „Tiguan“. Jis gerai atrodo, turi puikią garso sistemą, o salone beveik nėra triukšmo. Valdymas yra geresnis nei daugelio automobilių, nesijaučia kaip šeimos automobilis. Jei paspausite pedalą iki dugno, gerai laikykitės. Ir tai tik S modelis. Gamykloje įdėtos padangos buvo prastos ir lengvai pradurė. Kai gamyklinė baterija susilpnėjo, atrodė, kad visa elektros sistema sugenda, bet tai buvo tik baterija ir ji buvo garantijoje. Šildomos sėdynės yra puikios, o mano trumpa žmona lengvai susitvarko su sėdynių padėties reguliavimu, kaip ir aš (6’1”). Po 60 tūkst. mylių automobilis vertas daugiau nei prieš porą metų, kai rašiau pirmąją apžvalgą. Vidutiniškai suvartoja 26 mpg po neseniai atliktos kelionės.

Įvertinimai:

  • Saugumas: ⭐⭐⭐⭐
  • Technologijos: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Vairavimas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Interjeras: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Komfortas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Patikimumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Vertė: ⭐⭐⭐⭐⭐

Nuostabus automobilis

Eglė,2017 Volkswagen Tiguan SEL 4Motion 4dr SUV AWD (2.0L 4cyl Turbo 6A)

Mylėjau savo 2001 metų „Jetta“ su beveik 190 tūkst. mylių, bet turėjau problemų išeinant iš ilgo ir labai kalnuoto kiemo, kai snigo. Nusprendžiau, kad man reikia visais ratais varomo automobilio, bet nenorėjau atsisakyti savo „Jetta“. Šis sprendimas buvo priimtas, kai vasarį buvau atsitrenkusi iš galo ir „Jetta“ buvo prarasta. Norėjau likti su VW dėl jų turbo variklio. Radau 2017 metų „Tiguan SEL“ su 6 tūkst. mylių. Iš esmės naujas automobilis už naudoto kainą! Myliu šį SUV – važiuojant žvyrkeliu jau yra daug geriau ir laukiu, kai snigs. Nedidelė krovinių vieta manęs netrukdo, nes tai buvo mažai svarbu, bet maloniai nustebino galinės sėdynės vieta. Myliu posūkių žibintus, lietaus jutiklio priekinį stiklą, automatiškai įsijungiančius žibintus ir šildomas sėdynes. Valdymo išdėstymas yra puikus, o kuro įpurškimo turbo – nuostabus.

Įvertinimai:

  • Saugumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Technologijos: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Vairavimas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Interjeras: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Komfortas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Patikimumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Vertė: ⭐⭐⭐⭐⭐

Geras automobilis su pagrindiniais trūkumais

Lina,2017 Volkswagen Tiguan Wolfsburg Edition 4Motion 4dr SUV AWD (2.0L 4cyl Turbo 6A)

Tai geras automobilis; gražiai atrodo, gražus interjeras, puikus stoglangis. Automobilis nėra geras dėl kuro sąnaudų, variklis garsus ir yra rimtas variklio uždelsimas, kuris gali būti pavojingas. Kai sustojate prie ženklo ir pradėdami sukti kairėn (dažniausiai), automobilis stabdo ir spaudžiant pedalą nieko nepadeda. Vieną dieną mane kas nors atsitrenks. Vežiau jį į servisą ir jie negali sutvarkyti. Aptarnavimo technikas turi tą patį automobilį ir turi tą pačią problemą.

Įvertinimai:

  • Saugumas: ⭐⭐⭐
  • Technologijos: ⭐⭐
  • Vairavimas: ⭐⭐
  • Interjeras: ⭐⭐⭐⭐
  • Komfortas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Patikimumas: ⭐⭐⭐

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *