Toyota RAV4 2024 atsiliepimai

Toyota RAV4 2024 atsiliepimai

Toyota save pristato kaip hibridinių automobilių flagmaną, o RAV4 – didelis šeimos SUV, pirmą kartą pasirodęs 1994 m., dabar jau penktos kartos modelis. Ketvirtoje kartoje atsirado hibridinė versija, o naujausioje RAV4 versijoje pirmą kartą siūloma „Plug-in“ hibridinė galimybė, kuri pagal oficialius duomenis gali nuvažiuoti iki 74 km tik elektra.

Naujas Dizainas

Pirmoji RAV4 karta, ypač trijų durų versija, buvo pionierė ir neabejotinai originali. Tačiau vėliau dizainas pablogėjo. Ketvirtosios kartos automobilis buvo vizualiai griozdiškas ir dinamiškai prastas, nors tam tikru momentu jis buvo perkamiausias SUV pasaulyje.

Naujausio RAV4 proporcijos yra geresnės nei ankstesnės: ratų bazė ilgesnė, tačiau bendras ilgis mažesnis. Tai reiškia, kad automobilis neatrodo gremėzdiškas ir vis dar konkuruoja su didesniais vidutinio dydžio šeimos krosoveriais. Pagalvokite apie neišvengiamą Nissan Qashqai, Honda CR-V, VW Tiguan, Ford Kuga ir Peugeot 3008, tačiau dabar su stipresne konkurencija iš tokių modelių kaip Kia Sportage su hibridinėmis parinktimis.

2024 Toyota RAV4

Nors RAV4 yra labiau SUV nei krosoveris – jis yra kvadratinis, erdvus ir neturi ambicijų būti automobiliu. Jis taip pat siūlo keturių varomųjų ratų galimybę, nors ji labiau skirta išvengti problemų nei važiuoti bekelės trasomis. Neišsigąskite mygtuko ant centrinio konsolės, kuris aktyvuoja „Trail“ režimą…

Ar yra tik hibridiniai varikliai?

Šįkart taip – SUV, kaip RAV4, tapo per sunkūs tik benzininiams varikliams, o Toyota hibridinės sistemos tikslas buvo pasiūlyti alternatyvą dyzelinių variklių augimui. Atrodo, kad jie buvo teisūs.

Penktosios kartos RAV4 2,5 litro benzininis variklis yra naujas, ir jis neturi turbokompresoriaus, tačiau naudoja Atkinsono ciklo vožtuvų laiko reguliavimą, kurį Toyota mėgsta savo hibridiniams automobiliams. Jis taip pat turi įprastą begalinio kintamumo epiciklinio jėgos skirstymo motorą/generatorių transmisiją su elektrine variklio pavara galiniams ratams, jei pasirinkote visų varomųjų ratų versiją. Visos šios dalys buvo peržiūrėtos siekiant sumažinti svorį ir trintį, o galinis motoras yra pakankamai stiprus, kad sukurtų didžiąją dalį automobilio sukimo momento esant mažiems greičiams.

Bendra sistemos galia dabar yra 218 AG, arba 222 AG AWD versijai. Abu modeliai pasiekia 100 km/h per maždaug 8,1 sekundės.

Ar įranga tinkama?

Visos RAV4 versijos turi platų vairuotojo pagalbos ir saugos įrangos rinkinį. Tai apima radarų ir kamerų pagrindu veikiančius įspėjimus ir stabdymą nuo susidūrimų su transporto priemonėmis, pėsčiaisiais ir dviratininkais. Taip pat yra kelio ženklų atpažinimas, radaro kruizo kontrolė ir vairo pagalba juostos centrinimui, LED žibintai. Tačiau aklosios zonos ir kryžminio eismo įspėjimai yra tik nuo vidutinės klasės modelio.

2024 Toyota RAV4 bagažinė

Visi automobiliai turi dviejų zonų klimato kontrolę, parkavimo jutiklius ir galinio vaizdo kamerą, taip pat automatinius valytuvus ir žibintus. Kitos funkcijos pridedamos, kai kyla aukščiau pagal įrangos liniją.

Mūsų pasirinkimas iš modelių

Toyota RAV4 2.5 VVT-i Hybrid Excel 5dr CVT 2WD

  • Kaina: apie 40 000 €
  • 0-100 km/h: ~8.1 s
  • Elektrinė rida: iki 74 km

Išvada

„Tikrai racionalus pasirinkimas, bet juoksitės visą kelią į degalinę.“

Toyota RAV4 tikrai pateisina savo vardą – jei hibridinė pavarų dėžė ir nesudėtingas stilius jūsų nesužavi, verčiau ieškokite kitur. Taip pat jis netinka kontrolės fanatikams, kurie mėgsta rankinę pavarų dėžę ir variklio darbus.

RAV4 yra praktiškas, išmanus ir išryškina Toyota sukauptus metus dirbant su šia technologija. Kaip šeimos automobilis jis yra patrauklus, o kaip finansinis ir kuro taupymo pasirinkimas jis tikrai nusipelno dėmesio.

Žmonių Toyota Rav4 2024 atsiliepimai

Turėjau ilgiau apsvarstyti

Violeta 2023 Toyota RAV4 XLE Premium 4dr SUV (2.5L 4cyl 8A)

Turiu savo naują ’23 RAV4 jau daugiau nei 5 savaites. Apskritai, automobilis yra priimtinas. Didžiausia mano problema – kelio triukšmas, kurį girdžiu vairuodama. Skaičiau kitų savininkų atsiliepimus apie šią problemą. Turėjau rimčiau į tai žiūrėti. Ar pirkčiau šį RAV4 vėl po to, kai pati patyriau triukšmą? Tikriausiai ne. Gaila, nes tai gražus automobilis, bet tikėjausi kur kas geresnio rezultato iš „naujo“ automobilio. Grožis prieš funkcionalumą? Jau svarstau, ką ir kada pirksiu kitą kartą dėl šios problemos. Toyota, klausykitės.


Ne mano automobilis

Saida ,2023 Toyota RAV4 XLE Premium 4dr SUV AWD (2.5L 4cyl 8A)

Išbandžiau automobilį tik ant lygaus kelio – klaida. Tipiniuose keliuose salone triukšmas yra siaubingas, lubose jaučiamas barškėjimas, tarsi nėra izoliacijos. Galvos atramos barška, tikriausiai dėl 19” padangų. Nesunku pasakyti, kad buvo sunku kalbėtis ar klausytis muzikos, nebent važiuodavome ką tik nutiestu keliu. Atrodė kaip „skardinė“, nors biudžetui draugiškas (dėl degalų sąnaudų) mažas krosoveris, bet triukšmingas salonas, kietas važiavimas ir atrodė, kad naudojamos žemesnės kokybės medžiagos, IŠSKYRUS „Michelin“ 19” padangas. Tai nebuvo man tinkamas automobilis.


Triukšmingas

Nojus, 2023 Toyota RAV4 XLE Premium 4dr SUV AWD (2.5L 4cyl 8A)

Važiuoju su RAV4 Premium jau tris savaites. Jis per daug triukšmingas. Vairuojant triukšmas mane trikdo. Per paskutines tris dienas atsarginė kamera taip pat pradėjo mirgėti. Tai mane tikrai nuvylė.

Įvertinimai:

  • Saugumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Technologijos: ⭐⭐⭐⭐
  • Vairavimas: ⭐⭐⭐
  • Interjeras: ⭐⭐⭐⭐
  • Komfortas: ⭐⭐⭐⭐
  • Patikimumas: ⭐⭐⭐⭐
  • Vertė: ⭐⭐

Nepatikimas

Vaidas, 2023 Toyota RAV4 XLE Premium 4dr SUV AWD (2.5L 4cyl 8A) 57 iš 64 žmonių šią apžvalgą rado naudingą

Netikėtai, po keturių mėnesių naudojimo, mano 2023 RAV4 XLE tris kartus per savaitę sustojo garaže. Servise mums sakė, kad nevairuojame pakankamai ilgai, kad akumuliatorius būtų įkrautas, ir kad turime ilgiau ir dažniau važiuoti, kad akumuliatorius būtų įkrautas. Esame „Toyota“ savininkai jau dešimtmečius ir niekada negirdėjome tokių juokingų pasiteisinimų dėl nepatikimo automobilio. Norėtume sužinoti, ar kiti turi tokią pačią problemą. Niekada daugiau nepirksime ar nenuomosime „Toyota“.

Įvertinimai:

  • Saugumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Technologijos:
  • Vairavimas: ⭐⭐⭐
  • Interjeras: ⭐⭐⭐
  • Komfortas: ⭐⭐⭐⭐
  • Patikimumas:
  • Vertė: ⭐⭐⭐

Ačiū Dievui, tai tik nuoma

Roberta, 2023-10-08 2023 Toyota RAV4 LE 4dr SUV (2.5L 4cyl 8A) 37 iš 42 žmonių šią apžvalgą rado naudingą

Turėjau šį automobilį kaip nuomą, kol mano 2014 metų VW Passat buvo remontuojamas po incidento su krepšinio lanku. Ačiū Dievui, tai buvo tik nuoma, nes nors šis RAV4 buvo visiškai naujas, su tik 14,000 mylių, salone buvo per daug triukšmo, girdėjosi garsai, kurių neturėtų būti naujame automobilyje. Interjeras buvo nepatrauklus ir nepatogus. Esu 5’4” ir 130 lbs, ir net man priekinė dalis atrodė beveik klaustrofobiška, nepatiko aukšta sėdynės padėtis, net ir nustatant į žemiausią padėtį. Akceleracija neegzistavo ir buvo labai triukšminga. Važiavimas buvo panašus į muilo dėžės lenktyninį automobilį. Didelis skirtumas nuo mano VW, kuris yra tylesnis, patogesnis, lygesnis ir greitas, net po beveik 10 metų.

Išvada: jokiu būdu nepirkčiau šio automobilio. Niekada.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *