Toyota RAV4 (2000 – 2006) Atsiliepimai

Toyota RAV4 (2000 – 2006) Atsiliepimai

Toyota RAV4 – tai SUV rinkos pionierius ir vienas pirmųjų kompaktiškų 4×4 modelių, kuris tikrai patraukė visuomenės dėmesį. Antros kartos modelis išlaikė daugumą originalaus stiliaus ir malonių dinaminių savybių, tačiau tapo praktiškesnis. Daugiausia dėmesio buvo skiriama penkių durų versijai su talpia bagažine ir taupiu dyzeliniu varikliu. Nenuostabu, kad mažiau pirkėjų rinkosi ankštą trijų durų modelį.

Apžvalga

Antros kartos Toyota RAV4 išlaikė linksmą pirmosios kartos prigimtį, tačiau atnešė didesnį komfortą ir praktiškumą.

  • Labai patikimas
  • Smagus vairuoti
  • Labai prieinamas
  • Praktiškas, jei perkate penkių durų versiją
  • Trijų durų modelis labai nepraktiškas
  • Dyzelis brangus apmokestinimui

Vairuojant RAV4 yra tipiškas Toyota – lengvas vairavimas neleidžia jam būti įtraukiamu, bet jis gerai kampuoja ir turi gerą važiavimo komfortą per nelygius paviršius.

Varikliai, tiek benzininiai, tiek dyzeliniai, gali atrodyti šiek tiek lėti ir triukšmingi tiems, kurie įpratę prie modernesnių automobilių, tačiau jie turi patikimumo privalumą ir nėra blogesni už savo amžininkus.

Nuosavybės kaina

Kokį naudotą Toyota RAV4 4×4 gausiu už savo biudžetą?

Nors RAV4 paprastai vertė mažėja gana lėtai, ankstyviausi šios kartos pavyzdžiai yra pakankamai seni, kad patektų į „pigesnių automobilių“ teritoriją, taigi už 1 160 € ar net šiek tiek mažiau galite įsigyti 2000 m. trijų durų modelį. Už penkių durų modelį reikės šiek tiek daugiau sumokėti: 1 400–1 750 € už gerą 2000 ar ankstyvą 2001 m. pavyzdį.

Nereikės mokėti daug daugiau už 2003 m. penkių durų modelį – 2 200–2 450 € už tikrai gerą su istorija – bet RAV4 stipri likutinė vertė tikrai atsispindi vėlesniuose, 2005 m. modeliuose. Vis dar reikės mokėti iki 7 000 €, arba net 7 600 €, už tikrai gerą, mažos ridos dyzelinį RAV4 su pilna aptarnavimo istorija.

Eksploatacinės išlaidos

Kiek kainuoja eksploatuoti Toyota RAV4 4×4?

Dyzelinis variklis su savo oficialiu 7,2 l/100 km kuro sąnaudų rodikliu turėtų būti pigiausias RAV4 eksploatuoti, tačiau tai nėra taip paprasta. 2.0 D-4D turi aukštą CO2 išmetimo lygį (190 g/km), todėl reikės mokėti apie 315 € per metus už kelių mokestį.

1.8 litro benzininis variklis gali pasiekti tik 8,8 l/100 km geriausiu atveju, tačiau jis turi CO2 išmetimo lygį 175 g/km – tai nėra išskirtinis, bet pakankamai mažas, kad sutaupytumėte apie 70 € per metus mokestį. Tiems, kurie daugiausia važiuoja trumpais, miesto maršrutais, tikrai verta apsvarstyti, ypač atsižvelgiant į tai, kad už dyzelinį variklį tikriausiai teks mokėti daugiau iš pradžių.

Servisai Toyota pagrindiniuose salonuose neturėtų būti pernelyg brangūs, tačiau verta prisiminti, kad stabdžius reikia keisti arba atnaujinti kas antrą pagrindinį aptarnavimą ir kad kai kurios dalys (ypač išmetimo sistema) niekada nebuvo siunčiamos modeliuotojams, todėl galite įsigyti tik originalias Toyota prekės ženklo atsargines dalis – o jos gali būti brangios.

Mūsų rekomendacijos

Kurį naudotą Toyota RAV4 4×4 turėčiau pirkti?

Pirma, geriausia vengti trijų durų, nebent esate vienišas ir ieškote pigios transporto priemonės. Kaip šeimos automobilis jis yra beveik nenaudingas, nes turi vietos tik dviems labai mažiems žmonėms gale (ir ne per daug patogiai) bei beprasmiškai mažą bagažinę.

Penkių durų RAV4, su papildoma vieta kojoms ir bagažine, kurioje telpa dideli lagaminai, yra daug labiau prasmingas pasiūlymas ir todėl visada buvo populiaresnis modelis, kai šis RAV4 buvo parduodamas.

Netgi pagrindiniai NV modeliai turėjo oro kondicionierių, antiblokavimo stabdžių sistemą ir elektrinius priekinius langus, tačiau reikės atnaujinti iki aukštos klasės VX ar XT5 modelio, jei norite odinių sėdynių, stoglangio ir CD automatinio keitiklio.

Mūsų mėgstamiausias naudotas Toyota RAV4: 2.0 D-4D XT5 5dr

Alternatyvos

Kokias alternatyvas turėčiau apsvarstyti, jei galvoju apie naudotą Toyota RAV4 4×4?

Land Rover Freelander yra akivaizdžiausias konkurentas RAV4, ir artimiausias koncepciniu požiūriu, su savo trijų durų ir penkių durų versijomis. Stilingas ir malonus vairuoti, tačiau turi nuviliančią patikimumą.

Honda CR-V tuo metu buvo antroje savo kartoje, ir nors neturi sportinės trijų durų versijos, tai yra protingas, erdvus ir labai patikimas pasirinkimas. Pabaigoje galite net gauti puikų Honda 2,2 litro dyzelinį variklį.

Suzuki Grand Vitara taip pat verta apsvarstyti, ypač atsižvelgiant į tai, kad jį galima gauti tiek trijų durų, tiek penkių durų versijoje, ir jis yra gana panašus į RAV4 pagal bendrą patikimumą ir interjero išdėstymą. Tačiau jis niekada neatrodė toks rafinuotas kaip RAV4 ir nėra toks tikslus vairuoti.

Santrauka

Antros kartos Toyota RAV4 išsiskiria kaip patikimas ir smagus vairuoti SUV, kuris išlaikė pirmosios kartos dvasią ir tuo pačiu metu tapo praktiškesnis. Jei ieškote šeimai tinkamo SUV su patikimu varikliu, pasirinkite penkių durų RAV4 modelį, ypač jei radote gerai prižiūrėtą dyzelinę versiją. Vis dėlto, jei ieškote pigios transporto priemonės, kurios nereikės dažnai prižiūrėti, verta apsvarstyti kitas alternatyvas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *