Mazda 1.5 SkyActiv-D variklio problemos

Mazda 1.5 SkyActiv-D variklio problemos

Pirmiausia apžvelgsime šio 1.5 variklio specifikacijas, o tada plačiau aptarsime įprastas Mazda 1.5 SkyActiv-D problemas, kad pamatytume, kas labiausiai vargina šį variklį ir ar jis patikimas, ar ne. Galiausiai atsakysime į kai kuriuos dažniausiai užduodamus klausimus. Taigi, daugiau nesivaržydami, pasinerkime į straipsnį.

Pagrindinės „Mazda 1.5 SkyActiv-D“ specifikacijos

„Mazda 1.5 SkyActiv-D“ yra dyzelinis variklis, kurį „Mazda“ gamina nuo 2015 m. Šis variklis, nors ir mažas, per ilgus naudojimo metus įrodė gana daug. Kalbant apie 1.5, verta paminėti, kad tai yra „Mazda“ variklis, kuris siūlomas visame pasaulyje, bet ne JAV. Taip yra todėl, kad JAV rinka šiek tiek skiriasi nuo pasaulinės rinkos. Būtent JAV klientai teikia pirmenybę dujomis varomiems varikliams, tokiems kaip „SkyActiv-G“ varikliai, o išmetamųjų teršalų kiekis yra daug griežtesnis, kai kalbama apie dyzelinu varomus automobilius. Taigi, šį variklį gavo visas pasaulis, išskyrus JAV. Tai tikrai gaila, nes šis mažas variklis yra labai efektyvus, nes jame naudojama nauja technologija. Būtent kintamos geometrijos turbokompresorius, kuris sumažina turbo lagą iki minimumo. Be to, šis sukimo momentas yra palyginti mažas, esant RPM diapazonui. Tiksliau, esant 1600 aps./min. Tai leidžia šiam varikliui gana gerai traukti, palyginti su dujomis varomomis alternatyvomis. Be to, kai kuriose variklio versijose naudojama i-ELOOP, dar žinoma kaip išmanioji kilpa. Ši sistema regeneruoja dalį kinetinės stabdymo energijos ir suteikia galimybę ją panaudoti vairuojant. Tai taip pat dar labiau sumažina variklio išmetamų teršalų kiekį.

1.5 SkyActiv-D turi šias specifikacijas:

  • Pristatymo metai: 2015 m
  • Konfigūracija: inline-4
  • Talpa: 1,5l
  • Cilindro anga: 76 mm
  • Stūmoklio eiga: 82,5 mm
  • Bloko ir galvutės medžiaga: aliuminis
  • Galvutės dizainas: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
  • Kuro tipas: Dyzelinas
  • Degalų įpurškimas: Common Rail
  • Turbokompresorius: kintamos geometrijos turbokompresorius
  • Suspaudimo santykis: 14,0:1
  • Arklio galios: 103 AG
  • Sukimo momentas: 162–199 lb-ft @ 1600 aps./min

Dažnos „Mazda 1.5 SkyActiv-D“ problemos

Įprastos Mazda 1.5 SkyActiv-D variklio problemos:

  • Jautrus turbokompresorius
  • Aukštas alyvos lygis
  • Anglies telkiniai
  • Kuro purkštuko gedimai
  • Užsikimšęs EGR vožtuvas
  • DPF užsikemša
  • Didelės degalų sąnaudos
  • Galios praradimas

Apžvelgėme dažniausiai pasitaikančias šio variklio problemas, dabar galime pradėti išsamiai nagrinėti visas šias problemas ir pamatyti, kada ir kaip šios problemos atsiranda. Šių detalių žinojimas yra labai svarbus jums, kaip esamam ar būsimam savininkui, nes galėsite žinoti, kaip jų išvengti arba būti pasirengę, jei jie pradės vystytis. Taigi, pasinerkime į tai.

Jautrus turbokompresorius

Pirmoji šio variklio problema iš tikrųjų nėra problema, o susirūpinimą kelianti tema. Taip yra dėl to, kad šis variklis naudoja kintamos geometrijos turbiną. Kintamos geometrijos turbokompresoriai yra sudėtingi turbokompresoriai, kurie gali pakeisti savo geometriją, kad sumažintų turbokompresorių. Tai yra geras ir taip pat blogas dalykas. Kadangi dėl šio sudėtingumo jie yra daug jautresni problemoms. Ypač problemos, kurios atsiranda dėl prastos priežiūros. Šiam varikliui reikia dažnai keisti alyvą ir tiksliai nustatyti šio variklio klampumą. Kuris yra 0w-30. Tik tinkamai prižiūrint variklį, turbo tarnaus. Jei ne, turbo variklis gali sugesti ir susidursite su brangia problema. Be to, ant šios turbinos yra padėties jutiklis, kurio sutvarkymas taip pat gali sugesti ir kainuoti gerą centą.

Aukštas alyvos lygis

Šiame variklyje taip pat buvo pastebėtas aukštas alyvos lygis. Taigi, kas gali staiga sukelti nenormalų alyvos lygį? Paprastas atsakymas yra aliejaus skiedimas. Tai situacija, kai variklio alyva maišosi su dyzelinu. Nedideli nesudegusio dyzelino kiekiai patenka į cilindrus ir atskiedžia variklio alyvą. Ir tai atsitinka, kai DPF atsinaujina. Šios procedūros metu variklis įpurškia daug daugiau degalų nei įprastai. Jei ši procedūra bus nutraukta, variklis gali būti užtvindytas dyzeliniu kuru, kuris patenka į alyvos karterį. Taigi dalis šio dyzelino gali patekti į alyvos indą ir sukelti alyvos praskiedimą. Svarbu sekti alyvos lygį ir kuo greičiau išspręsti šias problemas. Praskiesta variklio alyva neužtikrina reikiamo judančių vidinių variklio dalių sutepimo, o tai gali sukelti rimtą variklio gedimą ir net visišką variklio gedimą.

Anglies telkiniai

Anglies nuosėdos yra dar viena „Mazda 1.5 SkyActiv-D“ problemų sąraše. O dyzelinui su tiesioginiu degalų įpurškimu tai gana normalu. Tačiau kai kuriais atvejais šios anglies sankaupos gali sugadinti įsiurbimo kolektorių. Jie pradeda kauptis ant įsiurbimo ir gali sugadinti šių dyzelinių variklių įsiurbimą. Štai kodėl prevencinis valymas daugeliu atvejų yra svarbus, nes jei paliksite jį taip, anglis sukels didelę netvarką jūsų variklyje ir galiausiai turėsite pakeisti visą įsiurbimo kolektorių. Šiuose varikliuose taip pat dažnai kaupiasi anglies nuosėdos ant cilindro galvutės įsiurbimo angų. Taigi, saugokitės šių problemų. Būtinai perskaitykite mūsų vadovą, kaip vairuoti ir prižiūrėti dyzelinius variklius, kad išvengtumėte problemų.

Kuro purkštuko gedimai

Degalų purkštuko gedimai taip pat dažnai pasitaiko šiuose „common rail“ dyzeliniuose varikliuose. Šie varikliai naudoja tiesioginį įpurškimą ir labai sudėtingus purkštukus. Gali atsitikti taip, kad kai kuriais atvejais iš šių purkštukų gali nutekėti kuras arba jie gali užsikimšti. Tai sukurs situaciją, kai oro ir kuro mišinys bus turtingas arba liesas. Taip pat bus patikrinta variklio lemputė, juodi dūmai iš išmetimo sistemos, prastos degalų sąnaudos ir prastas veikimas. Šios problemos sprendimas yra pakeisti arba atnaujinti pažeistus purkštukus. Abu maršrutai geri. Bet ir labai brangu. Štai kodėl primygtinai rekomenduojame prieš perkant automobilį patikrinti purkštukus ir ar jie gerai veikia.

Užsikimšęs EGR vožtuvas

Šių variklių EGR vožtuvai taip pat linkę užsikimšti ir sukelti problemų. Taigi, kas yra EGR vožtuvas ir ką jis daro? EGR yra išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvas, šis vožtuvas recirkuliuoja dalį išmetamųjų dujų ir nukreipia jas į įsiurbimo angą. Šis vožtuvas gali visiškai užsikimšti anglimi ir tiesiog nustoti veikti. Kai jis sugenda, pradės kilti problemų, pvz., užsidegs variklio lemputė, praras galia ir sušlubuos režimas.

DPF užsikemša

DPF yra dar viena susirūpinimą kelianti sritis – tai dyzelino kietųjų dalelių filtras, naudojamas šiuolaikiniuose dyzeliniuose varikliuose. Taip yra todėl, kad daugelis savininkų nežino, kad šis DPF turi atlikti procesą, vadinamą regeneravimu. Tai procesas, kurio metu įpurškiama daugiau degalų, kaip minėjome anksčiau, o šis DPF įkaista ir sudegina surinktus suodžius. Jei šio regeneravimo proceso neatliks savininkas, DPF užsikimš. Šios problemos sprendimas bus rankiniu būdu išvalyti DPF arba jį pakeisti. Abi šios parinktys yra gana brangios. Todėl daug važinėjant per miestą reikalinga regeneracija. Norėdami regeneruoti DPF, tiesiog važiuokite automobiliu 3000 aps./min greitkelyje 30 minučių ir jis turėtų būti regeneruotas.

Didelės degalų sąnaudos

Pakalbėję su saujele savininkų, daugelis jų taip pat pastebėjo dideles degalų sąnaudas. Taip yra dėl to, kad variklis yra gana mažo darbinio tūrio ir naudojamas sunkesnėms reikmėms. Dėl to padidės degalų sąnaudos. Ypač jei turite kitų problemų, nei minėjome anksčiau.

Neturintis jėgų

Paskutinė mūsų Mazda 1.5 SkyActiv-D problemų sąraše yra situacija, kai variklis jaučiasi per mažai galios. Ir iš tikrųjų taip yra kai kuriose programose, kuriose galite rasti šį variklį. Nors variklis yra su turbokompresoriumi, jam tiesiog trūksta sukimo momento, kurio reikia norint jaustis kaip važinėjantis tinkamai greitu automobiliu.

Kuriuose modeliuose yra „Mazda 1.5 SkyActiv-D“?

Dabar sužinokime, kurie modeliai turi 1,5 SkyActiv-D variklį.

  • 2014 – 2017 Mazda3/Demio
  • 2014 – 2018 Mazda3/Axela
  • 2015 – 2018 Mazda CX-3

Kokios yra dažniausios „Mazda 1.5 SkyActiv-D“ problemos?

Įprastos šio variklio problemos yra alyvos skiedimas, turbokompresoriaus problemos, jei netinkamai prižiūrimas, purkštukų gedimai, anglies nuosėdos ant įsiurbimo kolektoriaus, anglies nuosėdos ant EGR ir užsikimšęs DPF. Gana įprastos dyzelinio variklio problemos.

Ar „Mazda 1.5 SkyActiv-D“ yra patikimas?

Taip, variklis yra gana patikimas, jei jį gerai prižiūrite. Jei nebus tinkamai prižiūrimas, bus didelis galvos skausmas pakeisti kai kuriuos komponentus, kurie gali sugesti, pavyzdžiui, turbokompresorių. Taigi, įsitikinkite, kad tinkamai prižiūrėjote šį variklį, kad galėtumėte kuo geriau išnaudoti, kitaip variklis nekyla jokių problemų dėl patikimumo. Tai gana geras variklis, vienas trūkumas yra tai, kad jis jaučiasi šiek tiek per mažai galios, ypač didesniame Mazda CX-3.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *