Mercedes M139 variklio problemos (45 AMG)

autorius Automanas
0 komentaras

Twin-scroll turbinos yra tai, apie ką mes, benzino vadovai, svajojome turėti savo „Subaru Impreza“ automobiliuose. Šiais laikais šią technologiją rasite po kai kurių nuostabių AMG Mercedes-Benz modelių gaubtu. Šiandien mes atidžiau pažvelgsime į Mercedes M139 variklį. Šis variklis geriausiai žinomas dėl savo ženklelio pavadinimo 45 AMG.

Pagrindinės Mercedes M139 variklio specifikacijos

M139 yra gana nauja variklio konstrukcija. Šis variklis buvo pristatytas 2019 m. ir vis dar gaminamas. Šis variklis sukurtas M260 variklio pagrindu. Jame yra inline-4 konfigūracija su 2,0 l tūrio. Verta paminėti, kad tai didelio našumo variklis. Tai nėra jūsų tipiškas keturių smūgių. Šis variklis pasižymi neįtikėtinu našumu, kuris gali pranokti net didelius V8 variklius, kuriuos naudoja Mercedes. Ir tai buvo visa šio variklio paskirtis. M139 pakeitė V8, naudotą C63 AMG. Taigi, jei laikysimės to paties modelio, Mercedes šį modelį turėjo vadinti C20 AMG. Deja, šiais laikais viskas vyksta ne taip. Visi nori melžti pinigus senai šlovei. Tiesiog įvestis, originalus C63 AMG buvo 6,3 l variklis. Nepaisant to, M139 yra puikus variklis, kuriame įdiegtos kai kurios revoliucinės technologijos, kad būtų sukurta tokia galia. Variklis turi aliuminio lydinio bloką ir aliuminio lydinio DOHC cilindro galvutę su vožtuvų valdymo sistema „Camtronic“. Ši sistema naudoja kintamą vožtuvo laiką ir kintamą laiko pakėlimą. Taip pat yra dvigubo slinkties turbokompresorius, skirtas padidinti ir sukurti galią. Čia yra visos šio variklio specifikacijos:

  • Konfigūracija: inline-4
  • Talpa: 2,0L
  • Cilindro anga: 83 mm
  • Stūmoklio eiga: 92 mm
  • Blokas ir galvutės medžiaga: aliuminio lydinys
  • Cilindro galvutės konstrukcija: DOHC su 4 vožtuvais viename cilindre
  • Kintamasis vožtuvo laikas: Taip, Camtronic
  • Suspaudimo laipsnis: 9,0:1
  • Tiesioginis įpurškimas: Taip
  • Turbokompresorius: „Twin-Scroll“ turbokompresorius
  • Galia: 382 – 416 AG
  • Sukimo momentas: 354–369 lb-ft (480–500 Nm)

Dažnos Mercedes M139 variklio problemos

Įprastos Mercedes M139 variklio problemos yra šios:

  • Uždegimo žvakės ir uždegimo ritės gedimai
  • Anglies kaupimasis
  • Galima problema su vožtuvais
  • Purkštukų gedimai
  • Reikalingas kokybiškas aliejus
  • Mažiau efektyvus
  • Brangi priežiūra

Dabar, kai esame susipažinę su M139 problemomis, galime toliau detalizuoti šias problemas ir sužinoti, kokios jos rimtos. Tačiau norint pabrėžti, šis variklis yra labai naujas, tokių variklių yra tik keletas. Nėra didelių pranešimų apie M139 dizaino trūkumus. Tačiau yra keletas dalykų, į kuriuos reikia atsižvelgti. Taigi, aptarkime juos išsamiai.

Uždegimo žvakės ir uždegimo ritės gedimai

Tikimasi, kad M139 varikliui gali kilti uždegimo žvakių ir uždegimo ritės gedimų. Šiame variklyje naudojamas tiesioginis įpurškimas, o tai sukelia daug streso šiems uždegimo komponentams. Taigi, tikėtina, kad transporto priemonei pasiekus 50 000 mylių (apie 80 467 km) ar net anksčiau, kils rimtų problemų dėl uždegimo ir patikrinimo variklio lemputės. Tiesioginis įpurškimas yra ašmenys su dviem aštriais galais. Gaunate daug privalumų, pvz., sumažinate išmetamųjų teršalų kiekį ir sumažinate degalų sąnaudas, taip pat susiduriate su daugybe šių problemų. Taigi, jūs turite pasiruošti šioms problemoms, ypač jei perkate šį variklį naudotų prekių rinkoje. Kas žino, kaip gerai automobilį prižiūrėjo ankstesnis savininkas? Laimei, šių komponentų keitimas nėra toks brangus. Tačiau jis yra brangesnis, kai lyginate „Mercedes Benz“ su kitų automobilių gamintojais. Benz dalys yra gana brangios, palyginti su žemesnės klasės automobilių gamintojais.

Anglies kaupimasis

Anglies kaupimasis yra viena iš galimų šio variklio problemų. Šiame variklyje naudojamas tiek tiesioginis, tiek prievadinis įpurškimas. Dėl to šis variklis yra gana saugus nuo anglies, bet ne visiškai saugus. Daugelyje M260 variklių, kurie yra glaudžiai susiję su šiuo varikliu, pastebėjome, kad yra problemų dėl anglies nešvarumų kaupimosi ant cilindro galvutės iš degimo kameros vidaus, taip pat ant stūmoklio karūnos. Dėl šios problemos vožtuvai gali sugesti ir sukelti problemų, pvz., variklio uždegimo pertrūkių, variklio lemputės patikrinimo, galios praradimo ir pan. Jau nekalbant apie tai, kad purkštukai taip pat gali užsikimšti anglimi ir nustoti veikti. Be to, EGR vožtuve gali susikaupti anglies. EGR yra išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvas. Kiekvienas šiuolaikinis variklis turi vieną iš šių vožtuvų, kurie padeda nukreipti kai kurias išmetamąsias dujas į bloką, kad vėl sudegtų.

Galima problema su vožtuvais

Taip pat dar viena problema, galinti pažeisti vožtuvus ir sukelti cilindro galvutės gedimą, yra „Camtronic“ sistema. Tai sistema, kurią Mercedes naudoja skirstomojo veleno darbui reguliuoti ir kintamam vožtuvo laikui bei kintamam vožtuvo pakėlimui reguliuoti. Naudojant šią sistemą, vožtuvai atsidaro ir užsidaro nerimą keliančiu greičiu. Ir tai sukėlė M260 cilindro galvutės gedimus. Vožtuvo kreiptuvai susidėvi ir sugenda, todėl vožtuvas svyruoja ir dėl to vožtuvas tinkamai neužsandarina. Jei neturite tinkamo vožtuvo sandariklio, tai sukels patikrinimo variklio lemputę, galios trūkumą ir variklio uždegimą. Dėl šios problemos dažnai reikia pakeisti cilindro galvutę, nes šiems automobiliams vis dar galioja garantija. Ir jiems pigiau pakeisti galvą, nei ją atnaujinti. Dabar pereikime prie kitų Mercedes M139 variklio problemų.

Purkštukų gedimai

Purkštukų gedimai taip pat yra dažna tiesioginio įpurškimo variklių problema. Šie purkštukai tikrai jautrūs kurui. Taigi, nereikėtų pilti kuro, kuris nerekomenduojamas šiam varikliui. Kadangi šis variklis yra didelio našumo, jis visada turėtų veikti naudojant aukščiausios kokybės dujas. Jau nekalbant apie tai, kad šie purkštukai turi daug didesnį gedimo procentą nei jūsų įprasti purkštukai. Ir šis variklis veikia tiek prievadu, tiek tiesioginiu įpurškimu. Paprastai, kai purkštukai sugenda, jie gali pradėti tekėti arba užsikimšti. Tokiu atveju tik pakeitimas yra tinkamas pasirinkimas, jei norite grąžinti variklį į įprastą veikimo režimą.

Reikalingi kokybiški tepalai

Kitas dalykas, į kurį reikia atkreipti dėmesį, yra tai, kad šiam varikliui reikalinga kokybiška visiškai sintetinė alyva. Jūs tiesiog negalite įpilti jokios alyvos į M139 variklį. Tai yra didelio našumo variklis, todėl turėtumėte naudoti alyvą, kuri yra rūšiuota specialiai Mercedes standartui, taip pat alyvą, kurios klampumas yra toks, koks yra nurodytas gamykloje. Tai labai svarbu, nes jūsų variklis gali susidėvėti dėl didesnio vidinių dalių susidėvėjimo, didelio arba žemo alyvos slėgio, taip pat gali sugesti alyvos siurblys, jei pažeidžiamas klampumas. Taigi, saugokitės to, jei tampate automobilio su tokio tipo varikliu savininku.

Brangi priežiūra

Kitas dalykas, į kurį reikia atkreipti dėmesį ir kuris taip pat gali sukelti M139 problemų, yra brangi priežiūra. Šis variklis, nors ir mažas, yra meno kūrinys. Labai sudėtingas veikimas, turbo sistema taip pat yra tikrai sudėtinga, o variklio remontas jums kainuos gerą centą. Jau nekalbant apie tai, kad tai vis dar yra „Mercedes-Benz“, ir tai gana suprantama.

Kuriuose automobiliuose yra Mercedes M193 variklis?

258 kW modelis

  • 2019 m. – dabartinis Mercedes AMG CLA 45
  • 2019 – dabartinis Mercedes AMG A46
  • 2020 m. – dabartinis Mercedes AMG GLA 45
  • 2022 m. – dabartinis Mercedes AMG SL 43
  • 2022 m. – pristatoma „Lotus Emira“.

300 kW modelis

  • 2022 m. – dabartinis Mercedes AMG C43

310 kW modelis

  • 2019 m. – dabartinis Mercedes AMG CLA 45 S
  • 2019 m. – dabartinis Mercedes AMG A45 S
  • 2020 m. – dabartinis Mercedes GLA 45 S

350 kW modelis (M139L)

  • 2022 m. – dabartinis Mercedes AMG C63 S

Kokios yra „Mercedes M139“ variklio problemos?

Šiam varikliui kol kas nėra pranešta apie jokias problemas, vis dar yra keletas dalykų, į kuriuos turėtumėte atkreipti dėmesį, pavyzdžiui, tiesioginio įpurškimo sistema ir turbokompresorius, taip pat cilindrų galvutės gedimai, atsirandantys M260, artimiausiame šio variklio brolyje.

Ar Mercedes M139 variklis yra patikimas?

Taip, šiuo metu šis variklis yra gana geras. Jokių rimtų gedimų nepranešama. Tačiau tai nereiškia, kad ateityje problemų nebus. Šis variklis yra tik kelerių metų senumo, o problemos dažnai atsiranda po 5–10 eksploatavimo metų.

Susiję įrašai

Palikite komentarą