Naujas Range Rover Sport

Naujas Range Rover Sport

Naujasis Range Rover Sport: didesnis ir geresnis nei bet kada?

Kai automobilių gamintojas praneša apie naujausią vieno iš savo pavyzdinių modelių įsikūnijimą, akimirksniu pajuntate „vidinį atodūsį“, kai jis apibūdinamas kaip revoliucinis. Tačiau naujojo Range Rover Sport nėra tokio nerimo, nes jis atrodo taip panašus į dabartinius modelius. Faktas yra tai, kad trys ketvirtadaliai jo komponentų buvo patobulinti arba modifikuoti, todėl tai visiškai naujas gyvūnas.

„Land Rover“ retorika buvo tokia pati, kaip ir galima tikėtis iš šūkių iš visų pusių. Tačiau visa tai, kas buvo pasakyta, eina link to, ko klientai tikrai nori iš prabangesnio Range Rover, tik su padidintu sportiškumu. „Land Rover“ teigia, kad jiems pavyko sukurti „greičiausią, judriausią ir labiausiai reaguojantį Land Rover“, turintį neprilygstamą platumą.

Įsigilinus į naująjį Range Rover Sport, išryškėja, kaip rimtai inžinieriai priėmė šį iššūkį, nes septyniasdešimt penki procentai automobilio komponentų skiriasi nuo ankstesnio modelio komponentų. Paprastai tai keltų šiek tiek nerimą, atsižvelgiant į tai, koks geras buvo pavyzdinis automobilis, tačiau inžinieriai norėjo pabrėžti, kad tokio lygio pakeitimu siekiama užtikrinti, kad nebūtų sutaupyta jokių išlaidų.

Vienas didžiausių pertvarkymų buvo pakabos sistema, transporto priemonės nuleidimas, kad ji priartėtų prie sportinio naudingumo transporto priemonės išdėstymo. Taip pasiekiama geresnė laikysena, sukibimas ir sensacinga valdymo patirtis vingiuotuose keliuose. Viduje taip pat pasikeitė lankstus sėdimų vietų išdėstymas, žinomas kaip 5+2; su penkiomis normaliomis sėdynėmis ir dviem gale. Galinės sėdynės yra valdomos elektroniniu būdu, kad jas būtų galima atitraukti, kai jos nenaudojamos ir prireikus atlaisvinti vietos bagažinėje.

Vis dėlto patobulinimai nesibaigia tik valdymu ir sumaniomis sėdynėmis; Automobiliuose buvo pakeistos mažesnės detalės, siekiant pakeisti saloną. Daug pastangų buvo įdėta kuriant automobilio galinę dalį – vyriai, galiniai žibintai ir valytuvai, kad gale sėdintiems keleiviams būtų daugiau vietos galvai. Rezultatai stebina, nes „Land Rover“ tvirtina, kad bagažinės sėdynėse yra 910 mm laisvos vietos, o tai yra daugiau, nei sugeba „Mercedes E-Class“.

Funkcionalumas nebuvo vienintelis postūmis, dėl kurio „Land Rover“ skyrė daug laiko ir pinigų, kad pagerintų legendinius „Range Rover“ prabangos standartus. Yra daugiau įtaisų ir ribas laužančių technologijų; įskaitant „heads-up“ ekraną, plataus kampo galinį parkavimo radarą ir visiškai naują gylio bangavimo jutiklį.

Nepaisant visų šių darbų, „Land Rover“ teigia, kad triukšmas yra mažesnis, o šie nauji aspektai taip pat bus įtraukti į hibridinį modelį.

Apskritai naujasis Range Rover Sport skamba šiek tiek ypatingai, tikėkimės, kad jis pateisins ažiotažą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *