Naujojo „Alfa Romeo 4C“ apžvalga

Naujojo „Alfa Romeo 4C“ apžvalga

„Alfa Romeo“ yra neginčijami gražių automobilių kūrimo karaliai, išskyrus 1983 m. „Arną“, tai buvo visiškai baisu. Jei netikite manimi. Bet kokiu atveju, išskyrus minėtą automobilį Alfa Romeo, atrodo tikrai labai gerai. Ir panašu, kad netrukus būsime palaiminti dar vienu – Alfa Romeo 4C.

Automobilis kaip koncepcija pasirodė Ženevos parodoje metų pradžioje raudonos spalvos, tada atrodė gerai, o dabar Frankfurte pasirodė sidabrinės spalvos, atrodo dar geriau. Kartu su spalvos pasikeitimu „Alfa“ taip pat paskelbė, kad kitais metais pradės gaminti 4C, kad visur pradžiugintų įvaizdį išmanantis vairuotojas. Taigi pirmiausia pažvelkime į tai, o aš iš tikrųjų turiu galvoje pažvelgti į tai…. ar ne taip, kad Jessica Alba atrodo kaip žuvienė. Automobilis aiškiai pasiskolintas iš didesnės 8C dizaino kalbos, bet sugeba atrodyti žemesnis ir tikslingesnis dėl kampuotų briaunų ir raukšlių, kurios eina per visą automobilio ilgį. Į priekį nukreipta plati galinė padėtis sukurta dėl oro įsiurbimo angų, būtinų variklio išdėstymui viduryje. Išdėstymas, kuris taip pat reiškia, kad automobilio galinė dalis yra tinkamai išlenkta, ant kurios paprasti apskriti šviesos blokai ir dvigubi išmetimo vamzdžiai, išdėstyti kuo toliau vienas nuo kito, ir toliau sukuria platų žemą vaizdą. Priekinis stiklas ir šoniniai langai beveik nusvyra nuo raukšlių, tačiau jie sugeba apvynioti automobilį kaip skydelis ant gana tikslaus motociklininko šalmo.

Trumpai paminėjau vidurinio variklio išdėstymą, bet neapsimetinėkite, kad tai bus ugnimi kvėpuojantis „Ferrari“ varžovas, nėra nė žodžio, kad ten yra V6. Vietoj to, koncepcija turi kuklesnę 1,7 litro keturių turbinų variklį su 200 AG, sujungtą su dvigubos sankabos pavarų dėže. 4C taip pat bus naudingas „Alfa“ DNR sistemos jungiklis, kuris nustato automobilį skirtingai, atsižvelgiant į tai, kokios nuotaikos esate, patogus, sportiškas ar jūsų pasirinkimas. Visa tai kartu su itin mažu 850 kg svoriu prilygsta 0–62 maždaug penkioms sekundėms ir 150 mylių per valandą plius didžiausias greitis. Laikas parodys, ar „Alfa“ į 4C montuos didesnį variklį, tačiau didėjant „Euro“ emisijos reguliavimui tai atrodo mažai tikėtina. Labiau tikėtina, kad pamatysime 1,7 litro variklį įvairiose būsenose, o gal net mažesnius turbobenzininius.

„Alfa Romeo“ 4C, pasiekęs gamybą 2012 m., atneš labai reikalingą postūmį gana retam mažų vidutinių variklių kupė rinkos sektoriui (galėsite pažvelgti ne tik į naudotą „mercedes“ SLK). Tai taip pat gali būti gana nerimą kelianti konkurencija dėl Peugeot RCZ ir Audi, palyginti su TT, dabar gana švelni. Taip pat turiu gudrų įtarimą, kad kortose gali būti ir gana gerai atrodantis kabrioletas, jei tai bus visuomenės hitas, kažkaip manau, kad taip bus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *