Naujojo „Porsche 911“ apžvalga

autorius Automanas
0 komentaras

Atėjo laikas vėl; Taip, laikas pristatyti naują „Porsche 911“. Tačiau tai nėra įprastas 911 paleidimas, kai bendra „Porsche“ darbų suma prilygsta šiek tiek nutrūkusiems važiavimo žibintams arba dar vienam painiam raidžių pluoštui, pažymėtam 911 ženklelio gale. Ne, tai ypatingas įvykis, kuris vyksta tik maždaug kas 6 metus; pristatomas visiškai naujas „Porsche 911“ nuo pat pradžių. Tačiau, deja, niekas iš tikrųjų to nepastebi, nes „Porsche“ dizaineriai, kurdami naują automobilį, dažniausiai naudoja atsekamąjį popierių. Ir dar kartą iš greito žvilgsnio jums bus atleista manyti, kad tai tik dabartinis 911. Tačiau pažiūrėkite atidžiau ir pradėsite matyti kitaip.

Naujasis 911, klaidinantis 991 kartos pavadinimą, yra žemesnis, ilgesnis ir platesnis 911. Ratai yra išstumti toliau į automobilio kampus dėl trumpesnių iškyšų ir platesnės tarpvėžės. Stogo linija taip pat žemesnė; Visa tai sudėjus suteikia 911 tikslingai nulenktą poziciją kelyje. Asmeniškai manau, kad jis atrodo tikrai gerai, prigludęs ir ne toks plokščias, nei buvo ankstesnės kartos. Jo veidas yra laimingas, su plačia šypsena ir aiškiai matomais priekiniais žibintais, išdėstytais labai toli vienas nuo kito. Linija teka nuo žibintų atgal per automobilį, suteikdama jam aukštą juosmens liniją, o paskui nuslysta atgal į naujus perprofiluotus plonesnius galinius žibintus. Žinoma, nugara vis dar yra ten, kur yra svarbiausias variklis.

Atidžiai peržvelgęs viešųjų ryšių nesąmones apie „prietaringus atributus“ ir „Doppelkupplungsgetriebe“ pavarų dėžes „Porsche“ svetainėje, galiu jums pateikti keletą faktų. Naujuosiuose „Carrera“ ir „Carrera S“ bus atitinkamai 3,4 ir 3,8 litro „Porsche“ naujojo „flat 6“ variklio versijos. Palyginti su paskutinio kartos automobiliu, pagerėjo našumas – Carrera išvysto 345 AG ir S 395 AG. Įprastu pavidalu be sportinio Chrono paketo S įveikia 0-62 per 4,3 sekundės, o Carrera vos lėčiau – 4,6 sekundės. Visa tai skamba gana daug žadančiai, ypač atsižvelgiant į tai, kad tai yra „žaliausias“ 911 „Porsche“, kurį kada nors sukūrė.

Standartinis „Carrera“ sugeba prasiskverbti žemiau 200 g/km CO2 ribos ir išmeta vos 194, o tai gana stulbinančiai automobiliui, kuris gali pasiekti maždaug 180 mylių per valandą greitį. „S“ išmeta tik šiek tiek didesnę – 205 g/km. Vis dar neįtikėtinas žygdarbis, kuris tampa dar geresnis, kai cituojami mpg yra 34 mpg (Carrera) ir 32 mpg (S) kombinuotame cikle. Šiuos skaičius valdo daugybė protingų ekologinių technologijų, tokių kaip stabdymas/užvedimas, regeneracinė elektra, elektrinis vairo stiprintuvas ir funkcija važiuojant, atjungianti variklį ir leidžianti automobiliui riedėti. Dabar automobilio konstrukcijoje taip pat yra daugiau aliuminio, todėl svoris sumažėjo iki 45 kg visame diapazone ir pirmą kartą yra 7 greičių mechaninė pavarų dėžė. Visos išvardytos ekologinės technologijos, kad ir kokia nuobodu paprastai būtų vokiečių inžinerija, byloja apie labai sumanius žmones, kuriuos šiuo metu jiems dirba „Porsche“.

Taigi, naujasis 991 911… pasakė, kad tai būtų painu. Pats efektyviausias ir gražiausias 911. Tik kai jis bus išleistas parduoti gruodžio mėnesį, galėsime pasakyti, kaip jis veiks su savo nauja pozicija ir visomis naujomis technologijomis. Aš asmeniškai nemanau, kad būsime nusivylę. Taip pat negaliu laukti, kol pasirodys naujas turbo, bet neišvengiamai turėsime ir Carrera 4, Cabrio, Targa, GT2, GT3 ir dar milijoną variantų.

Susiję įrašai

Palikite komentarą