W213 Mercedes-Benz E-klasės problemos (2016-2023)

W213 Mercedes-Benz E-klasės problemos (2016-2023)

Mercedes-Benz E klasės W213 automobiliai yra laikomi vieni patikimiausiais ir neproblematiškai. Todėl buvo sunku atrasti dažniausius jų gedimus. Šis automobilis turi tik savotiškų problemų, apie kurias turėtumėte žinoti.

W213 pagrindiniai gedimai

W213 NOx jutiklio gedimas – kad atitiktų griežtus aplinkosaugos standartus, W213 turi du NOx jutiklius, kurie yra selektyvaus katalizinio redukcijos (SCR) sistemos dalis. Jų funkcija išmatuoti azoto oksido daleles prieš SRC katalizatorių ir po jo. Tokia funkcija atliekama, kad būtų sureguliuota SRC sistema.  Sugedus šiai sistemai, ją reikės pakeisti, o gedimas simptomas: atsiranda didelis išmetamųjų dujų karštis.

M274 E300 stūmoklio pažeidimas – dažnai šios klasės problemų kyla su M274 benzininiu varikliu. Deja, bet gamintojai dar nepatvirtino šios problemos. Ankstyvo stūmoklio keitimo kaina yra labai dideli.

W213 UNIVERSALAS
W213 UNIVERSALAS

W213 smulkūs gedimai

Stabdžių virpėjimas – viena iš įprastų problemų, kad šiame modelyje erzina smulkios stabdžių problemos. Dauguma savininkų praneša, apie stabdžių vibraciją ir virpėjimą. Šiai problemai išspręsti reikia keisti stabdžių komponentus, kol atrandama problema.

W213 kėbulo ir interjero problemos

AMG W213 SALONAS
AMG W213 SALONAS

Komandų sistemos problemos – dažnai kyla problemų su šia sistemą, kurią reikia perprogramuoti ir atnaujinti.

Salono barškėjimas – dažnai savininkai skundžiasi, kad girdimas barkšėjimas iš durelių plokščių ir po prietaisų skydeliu.

Plonas dažų sluoksnis – dauguma įvardina, kad W213 turi per plonus ir jautrius dažų sluoksnius, kurie lengvai susibraižo nuo smulkių įbrėžimų.

Elektronikos problemai

Veidrodėlio LED apšvietimas – dauguma savininkų skundžiasi, kad LED lemputės sugenda, tačiau pakeitimas yra lengvas ir nebrangus.

Bendros elektronikos problemos – kai kurios technologijos neatlieka savo darbo tinkamai. Dėl ,,Mercedes Me” programėlės kyla daug skundų, o nuotolinis užvedimas veikia vos 50 procentų laiko, bei nuolat kyla problemų su mobiliojo ryšio ir integruotos navigacijos sistema.

Oro pakabos kompresoriaus gedimas – Airmatic sistemos relė linkusi sugesti. Tačiau pakeitimas yra paprastas ir nebrangus.

Kada E-klasė W213 buvo patobulinta?

W213 buvo patobulinta 2020metais, kuri buvo skirta 2021 metų rinkai.

Ar W213 yra patikimas?

Ši klasė yra vertinama kaip patikimiausia ir prabangiausia, kadangi apie problemas pranešama labai nedaug, nuo 2016 metų.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *