2024 m. „Kia Seltos“: transporto priemonės atnaujinimas

autorius Automanas
0 komentaras

Galima tvirtinti, kad „Kia Seltos“ tikrai nereikėjo jokio reikšmingo atnaujinimo. Įspūdis šen, užkimšimas ten – atminkite, kad paskutinėje 2023 m. modelio apžvalgoje sakėme, kad „tai nuostabus mažas visureigis, kuris yra lygiai protingas ir stilingas“ – o Korėjos automobilių gamintojo mažiausias visais ratais varomas krosoveris tikrai būtų ir toliau laimėti širdis ir kasmet rasti kelią į dešimtis tūkstančių važiuojamųjų takų artimiausioje ateityje.
Tai, kad „Kia“ manė, kad reikia 2024 m. „Seltos“ padovanoti daugybę reikšmingų atnaujinimų ir patobulinimų, rodo, koks svarbus čia Amerikoje yra sparčiai besiplečiantis subkompaktinių krosoverių segmentas. Tai nėra visureigis, nepaisant visų ratų pavaros, bet tai tiesiog reiškia, kad jis yra geriau pasirengęs susidoroti su realiu pirkėjų, gyvenančių greitkelio žemėje ir šaligatvio vietoje, gyvenimu. Tai miesto bėgimas, kuris yra pakankamai didelis, kad jaustųsi pakankamai gerai įrengtas greitkelių slydimui, o jo prošvaisa ir sukibimas yra pakankamai didelis, kad jis puikiai pasitarnautų važiuojantiems lengvu keliu ir stovyklaujančioms poroms.
Reikalas tas, kad visa tai galima pasakyti ir apie 2023 m. leidimą. Taigi, kas buvo padaryta siekiant patobulinti „Kia Seltos“ 2024 m.?
Naujųjų metų modelio „Seltos“ priekyje ir gale yra nedidelių patobulinimų, tačiau jis išlieka proporcingas, stambus dviejų dėžių dizainas, kuris akimirksniu nuskaito visureigį, o ne universalą. Naujasis 2024 m. X-Line modelis turi šiek tiek tamsesnes apdailą, unikalius 18 colių ratus ir naudingą stogo bagažinę. Visuose modeliuose kiekviename kampe yra atnaujintas apšvietimo blokas. Aukščiausio lygio Seltos SX turi 18 colių ratus, o bazinis S ir step-up LX – 17 colių.

Interjeras buvo pakeistas, kad būtų sukurtas skaitmeninis prietaisų skydelis su plačiais, horizontaliai priešais vairuotoją esančiais ekranais, besitęsiančiais link centrinio jutiklinio ekrano, kad būtų įrengta gerai suprojektuota Kia informacinė ir pramogų sistema. Baziniai LX modeliai turi 4,2 colio prietaisų skydelį su skaitmeniniais matuokliais ir 8 colių centrinį ekraną. Didesnis ir ryškus 10,25 colio prietaisų skydelis ir atitinkamas 10,25 colio centrinis informacijos ir pramogų ekranas yra standartiniai, pradedant S apdaila. „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ yra standartiniai.
Džiaugiamės, kad „Kia“ pasirinko 2024 m. „Seltos“ pasiūlyti smagių spalvų viduje ir išorėje. Plutono mėlynas, kurį matote čia, yra nuostabus atspalvis ir jis jungiasi su kitais dviem vandenyno ir dangaus atspalviais. Yra dėmesį patraukianti „Mars Orange“, įdomi „Valais Green“ ir net keturi skirtingi dviejų atspalvių variantai. Viduje modelių su audeklu ir sintetiniu deriniu galima užsisakyti mėlynos ir juodos spalvos derinį, o aukštesni apdailos lygiai su visiškai SynTex, be standartinės juodos spalvos, įgauna rudos ir žalios spalvos parinktis.
Kalbant apie „Seltos“ vidaus ar išorės matmenis, niekas nepasikeitė. Nusprendėme jo segmentą pažymėti kaip vidutinio kompaktiškumo, nes jis yra pusiaukelėje tarp subkompakto ir kompaktiško. Tai pakankamai erdvi porai, o galinė sėdynė yra tinkamo dydžio vaikams ar paaugliams arba retkarčiais suaugusių draugų porai. Jo 26,6 kubinių pėdų krovinių kambarys už galinės sėdynės yra toks pat, kaip ir anksčiau, ir turtingas, palyginti su panašiai išsidėsčiusiais konkurentais, tokiais kaip Mazda CX-30 ir Subaru Crosstrek.

Atnaujinimai tęsiami su jėgos pavara. Kaip ir anksčiau, standartinis yra 2,0 litrų keturių cilindrų variklis, kuris išvysto 147 arklio galias ir 132 svarų pėdų sukimo momentą per bepakopę transmisiją į visus keturis pagrindinio Seltos LX ratus. Priekinių ratų pavarą galima pasirinkti su S apdaila arba vidutinės klasės EX, kur AWD yra neprivalomas. Visureigio stiliaus X-Line (kuri yra nauja 2024 m., pakeičianti ankstesnį Nightfall Edition) ir aukščiausio lygio SX turi standartinį AWD ir 1,6 litro keturių cilindrų variklį su turbokompresoriumi, kurio galia siekia 195 AG ir atitinkantį 195 svarų. pėdų sukimo momento.
Nepaisant to, kad esame rinkoje nuo 2021 m., mes niekada negalėjome vairuoti Kia Seltos su baziniu 2,0 litrų varikliu. Mums niekada nepatiko nuolat kintamos transmisijos (CVT), įskaitant Kia vadinamąjį IVT su imituotu pavarų skaičiumi kituose automobilių gamintojo modeliuose, tačiau galime lažintis, kad bazinį jėgos pavaros paketą greičiausiai būtų galima apibūdinti kaip „ tinkamas“ daugeliui važiuojančių į darbą ir atgal pirkėjų.
Turbininis variklis yra tokio pat dydžio, koks buvo pasiūlytas 2023 m., tačiau 2024 m. gausybė nedidelių atnaujinimų, kartu su kai kuriais naujais ir nuliais variklio programinėje įrangoje reiškia, kad jis yra 20 arklių galingesnis nei praėjusiais metais. Taip pat 2024 metų naujiena – aštuonių greičių automatinė pavarų dėžė. Tai yra viena pavara didesnė, palyginti su ankstesne versija, o vietoj prabangaus dvigubos sankabos dizaino naujasis blokas remiasi išbandytu ir tikruoju sukimo momento keitikliu.

Naujasis aštuonių greičių automatas veikia be jokių žagsėjimų, sklandžiai perjungia pavaras važiuojant įprastu režimu, tačiau pastebimas dvejonės, kai reikia greitai perjungti pavarą žemyn atliekant manevrus – tai didžiausias jo dinaminis trūkumas, palyginti su senesniu DCT. Kai tik pavarų perjungimas įvyksta, turbokompresorinio variklio galia jaučiama pakankamai šiam mažam varikliui ir tikrai geriau nei populiarusis „Subaru Crosstrek“, net ir su didesniu 2,5 litro varikliu. Mažesnė „Hyundai Kona“ (bendrovė „Kia“ sesuo) siūlo pasirinktinai „Seltos“ atitinkantį 195 AG ir vis dar naudoja dvigubos sankabos transmisiją. Jei jums tikrai rūpi galia, Mazda MX-30 siūlo net 250 arklių (naudojant aukščiausios kokybės dujas) ir išsiskiria kaip šio segmento hot rod.
Kita aktuali problema, kuri greičiausiai yra susijusi su turbininio variklio našumo padidėjimu ir perėjimu nuo DCT prie įprastos automatinės, yra degalų naudojimo efektyvumo sumažėjimas. Senasis turbo „Seltos“ pasiekė 25 mylias už galoną mieste, 30 – užmiestyje ir 27 mylias kartu. Naujos versijos balai yra mažesni atitinkamai 25/27/26. Realiame pasaulyje EPA skaičiuoja, kad vidutinis vairuotojas per metus išleis maždaug šimtu dolerių daugiau 2024 m. išleistų degalų nei 2023 m. dabartinėmis (2023 m. gegužės mėn.) dujų kainomis. Įprastesnis 2,0 litrų modelis turi 29 miesto, 35 greitkelių ir 31 kartu su priekinių ratų pavara arba 27/31/29 su visų varančiųjų ratų pavara.
Pravažiuojant jėgos agregatą, likusi Seltos vairavimo patirtis iš esmės yra tokia pati, kaip ir anksčiau. Paprastai jis klysta dėl patogumo, o ne dėl našumo; jo vairavimą būtų galima apibūdinti kaip neskubų, bet tiesioginį, o važiavimas švelniai spyruokluotas ir gerai amortizuojamas. Pastebimai pasikeičia jo elgesys, kai įjungtas sportinis režimas, tačiau jis niekada neperžengia to, ką laikytume tikru sportiškumu. Tai mums atrodo tinkama, atsižvelgiant į „Seltos“ misiją kaip pradinio lygio mažą krosoverį. Skirtingai nuo patronuojančios bendrovės „Hyundai“ serijos su N ženklu, įskaitant „Kona N“, „Kia“ salone nėra atvirai sportiškos versijos. Ir tai gerai.

 

2024 m. Kia Seltos kaina prasideda nuo 25 715 USD (įskaitant 1 325 USD paskirties vietai) ir apima visų ratų pavarą. Step-up S praranda standartinę visų varančiųjų ratų pavarą, bet įgyja didesnius skaitmeninius ekranus viduje už 26 315 USD. Pridėkite AWD ir lipdukas pakils iki 27 815 USD. Naujoji „X-Line“ kainuoja 30 015 USD, o mūsų išbandytas aukščiausio lygio SX kainuoja nuo 31 315 USD. Šios kainos dažniausiai yra didesnės ar dviem, palyginti su ankstesne versija, tačiau vis tiek yra tinkamos „Seltos“ vidutinės kompaktiškos klasės automobiliui.

Susiję įrašai

Palikite komentarą