5 dažnos Toyota 1AR-FE 2.7L variklio problemos

5 dažnos Toyota 1AR-FE 2.7L variklio problemos

 

Jei ieškote Toyota su 1AR-FE, 2,7 l varikliu, kuris buvo pristatytas 2008 m., tikriausiai susimąstote, kokios yra dažniausios variklio problemos. Jei tai teisinga, esate tinkamoje vietoje, nes šiame straipsnyje bus daug ką aptarti apie šį konkretų variklį.

Perkant naudotą transporto priemonę visada naudinga atlikti namų darbus. Tyrimai yra labai svarbūs, jei nenorite atsidurti pinigų duobėje, pilnoje problemų. O kalbant apie automobilius, yra daugybė būdų, kaip galite patekti į didelių bėdų, jei nekreipsite dėmesio į problemų, kurias turi kiekvienas iš šių jėgos agregatų, istoriją. Bet jūs neturėtumėte jaudintis, nes mes esame čia, kad jums padėtume.

Pirmiausia sužinosime daugiau apie 1AR-FE variklių pagrindus ir suprasime šio variklio specifikacijas. Tada aptarsime Toyota 1AR-FE 2.7L variklio problemas ir pažiūrėsime, kokių bėdų turi šis variklis. Galiausiai apžvelgsime kai kurias šio variklio taikymo sritis. Taigi, pasinerkime į straipsnį.

Pagrindinės Toyota 1AR-FE variklio specifikacijos

Toyota 1AR-FE variklis yra Toyota sukurtas variklis. Šis variklis priklauso AR variklių šeimai. AR variklis debiutavo 2008 m. ir buvo skirtas pakeisti ankstesnį AZ variklį, kuris buvo gaminamas gana ilgai. Kalbant apie variklio konstrukciją, 1AR-FE yra inline-4 dizainas, natūraliai įsiurbtas. Šis variklis skirtas vien Toyota gaminamiems visureigiams ir mikroautobusams. Štai kodėl šis variklis turi aukštesnį bloką. Šioms sunkioms programoms reikia ilgesnio smūgio. Nežinantiems – kuo ilgesnė eiga, tuo variklis suteikia didesnį sukimo momentą, ir tai labai efektyvus būdas sukurti daug naudingos galios. Pats blokas yra aliuminio ir naudoja ketaus įvores. Šio variklio pranašumas yra DOHC galvutės naudojimas. Tai reiškia, kad šis variklis naudoja dvigubą viršutinį skirstomojo veleno išdėstymą su dviem kumšteliais. Vienas išmetimui ir vienas įsiurbimui. Be to, galvoje taip pat naudojamas dvigubas VVT-i. Kuris yra kintamasis vožtuvo laikas. Ši sistema pridedama tiek ant įsiurbimo, tiek į išmetimo skirstomojo veleno. Tai padeda sukurti daugiau galios ir padidina efektyvumą. Nepaisant to, čia yra visos šio 1AR-FE variklio specifikacijos.

  • Konfigūracija: inline-4
  • Talpa: 2,7L
  • Anga: 90 mm
  • Eiga: 105 mm
  • Blokas ir galvutės medžiaga: aliuminis
  • Galvutės dizainas: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
  • Kuro įpurškimas: prievado įpurškimas
  • Arklio galios: 182 – 187 AG
  • Sukimo momentas: 182–186 lb-ft

Dažnos Toyota 1AR-FE 2.7L variklio problemos

Įprastos Toyota 1AR-FE 2.7L variklio problemos:

  • Naftos sunaudojimas
  • Vandens siurblio nuotėkis
  • VVT-i Knocks
  • Paskirstymo grandinės tempimas
  • Maža gyvenimo trukmė

Išvardinome dažniausiai pasitaikančias 1AR-FE variklio problemas, dabar sužinokime apie jas daugiau. Taigi, kodėl mums to reikia? Na, o norėdami būti ekspertu, turite suprasti, kada ir kaip šios problemos atsiranda. Taip pat įprastus jų sukeliamus simptomus. Tik išmokę galėsite pasakyti, ar šis konkretus automobilis turi vieną iš šių problemų. Taigi, nieko nelaukdami, pasinerkime į problemas ir jas išnagrinėkime po vieną.

Alyvos sunaudojimas

Pirmoji ir dažniausia 1AR-FE variklio problema yra alyvos suvartojimas. Taigi, kas yra aliejaus suvartojimas ir kodėl jis atsiranda? Alyvos sąnaudos yra problema, kai variklis sunaudoja per daug variklio alyvos. Šis perteklinis kiekis gali būti kvortas kas 1000 mylių, kartais net daugiau. Ir nors pagal Toyota standartus tai normalu, iš tikrųjų tai nėra normalu. Bent jau nepraktiška nuolat papildyti variklio alyvą. Galite pamiršti ir palikti savo varikliui mažai alyvos. Bet kodėl ši problema iškyla pirmiausia? Na, ši problema kyla dėl dizaino. Šie varikliai paprastai turi stūmoklių žiedus, kurie linkę sugesti. Jie priklijuojami ant žiedinės žemės ir neatlieka savo darbo. Tada antrajame etape jie pradės grandyti cilindrų įdėklus ir susidėvės vidines dalis. Štai kodėl, kai turite variklį, kuris sunaudoja tiek daug variklio alyvos, rekomenduojama to vengti. Ir dažniausiai varikliai, sunaudojantys tiek daug alyvos, yra tie, kurie nuvažiuoja daug kilometrų. Kuo didesnė rida, tuo problema bus rimtesnė. Vienintelis būdas bus perdaryti arba įsigyti naują variklį. Todėl patariame būti atsargiems. Dabar pereikime prie kitų „Toyota 1AR-FE 2.7L“ variklio problemų.

Vandens siurblio nuotėkis

Kita labai dažna 1AR-FE variklio problema yra vandens siurblio situacija. Tiems, kurie nežino, vandens siurblys yra komponentas, kuris cirkuliuoja vandenį aplink variklį, kad variklis atvėstų. Taigi, kas atsitinka šiems varikliams, yra tai, kad vandens siurblys pradeda leisti aušinimo skystį. Ir kai taip atsitiks, vandens siurblys neveiks. Tai leis aušinimo skysčiui išeiti ir varikliui perkaisti. Paprastai, kai vandens siurblys pradeda gesti, taip pat girdite keistus garsus, sklindančius iš vandens siurblio. Taigi, jei pastebėjote, kad aplink vandens siurblį girdisi garsai ir nuotėkiai, taip pat jei variklis pradeda dirbti aukštesnėje temperatūroje, svarbu šį vandens siurblį pakeisti nauju agregatu.

VVT-i Knocks

Kita dažna šio variklio problema, kuri iš tikrųjų nėra problema, yra greitas VVT-i sistemos sukuriamas beldimas. Sakome, kad tai nėra problema, nes ši problema nėra rimta ir gali būti laikoma normalia, nes variklio viduje nėra nieko sugedusio. Kas atsitinka, kad paleidžiant paskirstymo veleno fazėriuose yra žemas alyvos slėgis. Ir dėl šio alyvos slėgio trūkumo tam tikromis sąlygomis jie pradės belstis. Tačiau kai tik susidaro pakankamas alyvos slėgis, beldimas nustos. Štai kodėl neturėtumėte panikuoti, kai paleidžiant girdite barškėjimą, nes tai labai tikėtina dėl VVT-i solenoidų. Dabar pereikime prie kitų „Toyota 1AR-FE 2.7L“ variklio problemų.

Paskirstymo grandinės tempimas

Taip pat pasitaiko situacijų, kai išsitempia paskirstymo grandinė ir dėl to variklyje pasigirsta barškantis garsas. Taigi, kodėl taip yra? Na, taip yra todėl, kad variklis naudoja paskirstymo grandinę, kad išlaikytų laiką. Ir ši grandinė nėra kažkas, kas tęsis visą gyvenimą. Anksčiau ar vėliau teks jį pakeisti, kai pradės barškėti. Šis barškantis triukšmas dažnai girdimas maždaug 150 000 mylių (apie 241 402 km) atstumu. Kai kuriuose varikliuose tai dar greičiau. Verta paminėti, kad ši problema gali lengvai išnaikinti jūsų variklį. Mes tai sakome, nes paskirstymo grandinė linkusi šokinėti, o kai tai daroma, variklis gali praleisti laiką. Kartais tik keliais laipsniais, bet tai gali sulenkti vožtuvus. Ir jei taip atsitiks, vožtuvai gerai neužsandarins ir prarasite suspaudimą. Sprendimas bus nauja cilindro galvutė arba naujas variklis, jei žala yra per didelė. Štai kodėl turėtumėte saugotis paskirstymo grandinės barškėjimo.

Maža tarnavimo trukmė

Bendra šio variklio problema yra mažas jo tarnavimo laikas. Taigi, kodėl taip yra? Na, šis variklis paprastai sunaudoja daugiau alyvos nei įprastai. Ir tai iš esmės suardo variklį. Kuo didesnė rida, tuo daugiau variklis sunaudos alyvos. Geriausiu atveju šie varikliai galėtų atlaikyti iki 482 803 km. Bet tai gana mažai tikėtina. Greičiausiai variklis veiks nuo 241 402 km iki  321 869 km. Kai kilometrai kaupiasi, turėsite arba perstatyti variklį, arba pakeisti trumpą bloką nauju Toyota. Todėl patariame saugotis alyvą deginančių variklių, nes remontas gali jums kainuoti visą turtą. Ir kartais labai sunku pasakyti, ar variklis naudoja alyvą, nes tai dažnai nutinka per 1000 mylių. Taigi, geriausia būtų vadovautis variklio rida. Kuo kilometrai aukštesni, tuo daugiau variklis paprastai sunaudoja alyvos.

Kuriuose modeliuose yra 1AR-FE variklis?

  • 1 kartos Toyota Venza 2009-2015 m
  • 2 kartos Toyota Highlander XU40 2007-2013 m
  • 3 kartos Toyota Highlander XU50 2013-2021 m
  • 3 kartos Toyota Sienna XL30 2011–2020 m
  • 3 kartos Lexus RX AL10 2010-2015 m

Kokios yra dažniausios Toyota 1AR-FE 2.7L variklio problemos?

Įprastos 1AR-FE variklio problemos yra didelės alyvos sąnaudos, VVT-i sistemos kumštelių fazerių trenksmas, paskirstymo grandinės tempimas ir vandens siurblio nuotėkis. Apskritai variklis yra gana geras, išskyrus tai, kad jis yra linkęs per daug sunaudoti alyvos, kai važiuojama. Įsitikinkite, kad įsigyjate mažos ridos automobilį su šiuo varikliu arba automobilį su išsamia priežiūros istorija.

Ar Toyota 1AR-FE variklis yra patikimas?

2,7 l apskritai yra labai patikimas variklis. Vienintelis dalykas, turintis įtakos jo patikimumui, yra padidėjus alyvos suvartojimui. Štai kodėl dažnai patariame žmonėms laikytis atokiau nuo šios eros Toyota modelių, kurių rida yra didelė, nes jie dažniausiai yra labai rimti alyvos vartotojai. Norėdami išspręsti šią problemą, reikės atnaujinti variklį arba pakeisti variklį. Kažkas, kas gali būti labai brangu. Šis variklis nėra toks patikimas kaip Toyota 1UR-FE ar dyzelinis 1GD-FTV variklis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *