Honda K24Z7 variklio problemos – „Civic Si“, „Acura ILX“.

Honda K24Z7 variklio problemos – „Civic Si“, „Acura ILX“.

K24 serijos varikliai yra tai, dėl ko Honda yra ypatingas automobilių gamintojas, jie tiesiog nuostabūs. Anksčiau kalbėjome apie turbininį „Honda 2.0T K20C4“ variklį, tačiau šiandien žengiame žingsnį atgal į tai, ką „Honda“ moka geriausiai, ty natūraliai įsiurbiantį variklį. Šiame straipsnyje bus aptariamos visos dažniausios „Honda K24Z7“ variklio problemos.

Pagrindinės „Honda K24Z7“ variklio specifikacijos

Prieš pradėdami nagrinėti problemas, pirmiausia pažvelkime į pagrindines K247 variklio specifikacijas ir sužinokite daugiau apie šio variklio gaminamus skaičius. Kas nežino, K24Z7 variklis priklauso K24 variklių šeimai. Ir ši variklių šeima turi daugybę variklio kodų, įskaitant Z7. K24 debiutavo 2001 m. ir buvo gaminamas iki 2016 m. Verta paminėti, kad šiame straipsnyje mus domina tik K24Z7. Šis variklis buvo gaminamas 2012–2015 m. Jis buvo gaminamas tokiuose produktuose kaip „Civic Si“ ir „Acura ILX“. O K24 modeliui šis variklis gamino didelę galią, nes buvo naudojamas sportiniuose modeliuose. Variklio išdėstymas yra įprastas inline-4 su 2,4 l darbinio tūrio. Šis variklis yra toks senas, koks tik gali būti. Turbūt moderniausia šio variklio savybė yra i-VTEC. Taip pat žinomas kaip išmanusis VTEC, kuris sujungia kintamo laiko valdymą su VTEC. Bet čia yra visos šio variklio specifikacijos.

  • Konfigūracija: Inline-4
  • Talpa: 2,4l
  • Skersmuo: 87 mm
  • Eiga: 99 mm
  • Blokas ir galvutės medžiaga: aliuminis
  • Galvutės dizainas: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
  • Kintamasis vožtuvo laikas: i-VTEC
  • Kuro įpurškimas: prievado įpurškimas
  • Arklio galios: 201 – 205 AG
  • Sukimo momentas: 170–174 lb-ft

Dažnos „Honda K24Z7“ variklio problemos

Įprastos Honda K24Z7 2.4L VTEC variklio problemos:

  • Priekinio alkūninio veleno sandariklio nutekėjimas
  • Išmetimo kumštelio skilties gedimas
  • Didelis aliejaus suvartojimas
  • Paskirstymo grandinės įtempiklio gedimas

Išvardinome dažniausiai pasitaikančias K24Z7 variklio problemas, dabar pereikime prie kiekvienos iš šių problemų. Kodėl manome, kad tai būtina? Na, tai būtina, nes norint tapti ekspertu, turite suprasti šias problemas. Neišmokę, kada ir kaip atsiranda šios problemos, per daug nenueisite ir negalėsite pasakyti, ar šis variklis, kurio ieškote, turi šią problemą. Taigi pasinerkime į problemas ir supraskime jas toliau!

Priekinio alkūninio veleno sandariklio nutekėjimas

Pirmoji problema mūsų sąraše, kai kalbama apie K24Z7 variklį, yra priekinio alkūninio veleno sandariklio nuotėkis. Taigi, kas yra šis antspaudas ir kodėl jis toks svarbus? Na, kiekvienas variklis turi priekinę ir galinę pusę. Alkūninis velenas ateina iš variklio priekio į galą. Ir ant abiejų šių galų turi būti sandariklis, kuris neleis alyvai išbėgti. Tai reiškia, kad yra du iš šių antspaudų, vienas priekyje ir vienas gale. Kadangi šis variklis pastatytas skersai, tai reiškia, kad priekinė variklio pusė yra kairėje, o galinė – dešinėje. Šiuo atveju priekinis sandariklis yra nesandarus, todėl jis yra kairėje variklio skyriaus pusėje. Sugedus šiam sandarinimo žiedui, variklio alyva bus smarkiai prarasta. Paprastai nukritus variklio lygiui smarkiai nukrenta alyvos slėgis. Taip pat bus alyvos nutekėjimas po automobiliu ir alyvos purslai aplink sandariklį. Išeitis – šį guminį žiedą pakeisti nauju. Ir, laimei, tai nėra taip sunku, kaip galinis sandariklis. Priekinį sandariklį galima pakeisti greičiau nei per valandą, jei žmogus žino, ką daro. Viena dalis yra labai pigi ir apskritai tai nėra tokia rimta problema, kurią reikia spręsti, išskyrus didelį alyvos praradimą. Dabar pereikime prie kitų „Honda K24Z7“ variklio problemų.

Skirstomojo veleno skilties susidėvėjimas

Visuose parduodamuose K24 varikliuose, įskaitant K24Z7, buvo aptiktas itin didelis išmetimo skirstomojo veleno skilties susidėvėjimas. Taigi, kas yra skirstomojo veleno skiltis ir kodėl ji svarbi? Na, šis variklis naudoja dvigubą skirstomojo veleno sąranką. Tai reiškia, kad du iš šių skirstomųjų velenų yra variklio viršuje, tiesiai po vožtuvo dangteliu. Kiekvienas iš šių skirstomųjų velenų turi skilteles, skiltys yra poliruotos skirstomojo veleno dalys, kurios liečiasi su keltuvais. Šios skiltys turėtų susidėvėti tik varikliuose, kurių rida yra didelė arba mažai prižiūrimi. Tačiau šiuo atveju šis nusidėvėjimas dažnai įvyksta nuvažiavus palyginti mažas mylias. Ir tikrai gali sukelti problemų, nes jei skirstomojo veleno skiltys nėra geros būklės, variklio darbas bus abejotinas. Iš variklio gali sklisti tiksintys garsai, taip pat gali būti patikrinimo variklio lemputė su kodais, susijusiais su vožtuvo paskirstymu. Štai kodėl išmetimo skirstomąjį veleną, jei jis susidėvėjęs, reikia pakeisti. Tai yra šiek tiek brangu, bet tai turi būti padaryta norint sugrąžinti variklio formą. Taigi, mes rekomenduojame tai padaryti, jei skirstomasis velenas yra nusidėvėjęs, nes tai vienintelis būdas išspręsti šią problemą. Dabar pereikime prie kitų „Honda K24Z7“ variklio problemų.

Didelis alyvos suvartojimas

Šiuose varikliuose taip pat buvo pastebėtos didelės alyvos sąnaudos. Jie linkę gerti daugiau alyvos, palyginti su kitais savo klasės varikliais. Ir jei atvirai, tai nėra kažkas baisaus, beveik visi japoniški varikliai paprastai sunaudoja daugiau alyvos nei reikia. Svarbu žinoti šią problemą ir papildyti variklio alyvą. Taigi, su šiuo varikliu, jei įpilsite tikslų variklio alyvos kiekį, nesitikėkite, kad jį išleisdami gausite tiek pat. Jei alyva nebus papildyta, variklis pradės susidaryti daug dumblo ant variklio vidinių dalių, kaip ir K24 atveju. Tai dar labiau padidins variklio susidėvėjimą. Štai kodėl kalbant apie šiuos variklius, rekomenduojame keisti alyvą kas 5000 mylių. Visada įpilkite aukštos kokybės sintetinės variklio alyvos. Jei šių veiksmų neatliksite, variklis išgers daugiau alyvos ir susidarys dumblas. Galų gale atsiras užsikimšimų ir galite prarasti alyvos slėgį, o variklis gali visiškai sugesti. Taigi, dažnesni keitimai, kokybiška alyva ir šen bei ten papildykite alyvą, kad išvengtumėte daugiau problemų.

Paskirstymo grandinės įtempiklio gedimas

Paskirstymo grandinės įtempiklio gedimas yra dar vienas labai dažnas K24 variklių serijos gedimo taškas. Ir ši problema turi įtakos ir K24Z7 varikliui. Taigi, kas yra paskirstymo grandinės įtempiklis ir kodėl tai yra problema? Na, paskirstymo grandinė yra komponentas, kuris palaiko paskirstymo grandinės įtampą. Kitaip tariant, paskirstymo grandinės įtempiklis užtikrina, kad grandinė nesvirdytų ir nereikėtų judesių. Kadangi jei yra daug laisvumo, šis variklis girdės triukšmą. Tai barškėjimas, kuris dažniausiai girdimas varikliui veikiant tuščiąja eiga. Ir tai yra signalinis ženklas, kad turite problemų su paskirstymo grandinės įtempikliu. Pastebėję šiuos barškančius garsus, turite greitai reaguoti. Jei ne, grandinė gali pašokti ir galite prarasti laiką, dėl ko stūmokliai ir vožtuvai susidurs. Ir šis metalas su metalu kontaktas gali lengvai sugadinti jūsų variklį. Štai kodėl atkreipkite ypatingą dėmesį į šiuos barškančius garsus ir pakeiskite įtempiklį, kol problema nepadidės.

Kuriuose modeliuose yra „Honda K24Z7“ variklis?

  • 2012–2015 m. Honda Civic Si
  • 2013 – 2015 Acura ILX

Kokios yra dažnos „Honda K24Z7“ variklio problemos?

Įprastos K24Z7 variklio problemos yra paskirstymo grandinės įtempiklio gedimai, didelės alyvos sąnaudos, priekinio pagrindinio sandariklio gedimas ir variklio išmetimo skirstomojo veleno kumštelio skilties susidėvėjimas. Apskritai nėra jokių susitarimų nutraukėjų, tačiau vis tiek alyvos suvartojimas yra problema, į kurią reikia atkreipti ypatingą dėmesį. Jei perkate Honda su K24 varikliu, įsitikinkite, kad jis buvo reguliariai prižiūrimas!

Ar „Honda K24Z7“ variklis yra patikimas?

Šis variklis yra gana patikimas. K24 variklio konstrukcija yra gana sena ir daugelį metų įrodė savo patvarumą. Vis dėlto tai nėra variklis, kuris tarnaus visą gyvenimą, nes jis gali sunaudoti alyvą ir, kai tik jos pasidarys per daug, teks perstatyti arba pakeisti variklį nauju.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *