Subaru EJ253 variklio problemos (2,5 l „Black Four“)

autorius Automanas
0 komentaras

Mes kalbame apie 2,5 l plokščią keturių bokserių variklį, pavadintą EJ253. Šis straipsnis atskleis visas įprastas Subaru EJ253 variklio problemas.

Pagrindinės „Subaru EJ253“ variklio specifikacijos

Prieš pasinerdami į įprastas „Subaru EJ253“ variklio problemas, pirmiausia aptarkime kai kurias pagrindines EJ253 specifikacijas. Tiems, kurie nežino, EJ253 yra EJ25 variklio variantas. Tai 2,5 litro darbinio tūrio keturių tūrių bokserio variklis. EJ253 pakeitė ankstesnį EJ252 variklį. Šiame naujame variklyje buvo daug patobulinimų, palyginti su jo pirmtaku. Šie patobulinimai apėmė sustiprintą liejimą aplink pagrindinius guolių kakliukus ir cilindro įdėklo formos pakeitimus. Be to, šiame variklyje buvo „Tumble“ generatoriaus vožtuvas, siekiant sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį paleidžiant. Be to, varikliai, gaminami nuo 2007 m., apima „Intelligent Active Valve Lift“, taip pat žinomą kaip i-AVLS; ši funkcija suteikia vožtuvo pakėlimą vienam iš cilindro įsiurbimo vožtuvų. Be to, MAP jutiklis, kuris reguliavo įsiurbimo tūrį, buvo pakeistas MAF jutikliu. Taigi apskritai naujasis EJ253 buvo didelis patobulinimas, palyginti su jo pirmtaku. Nepaisant to, čia pateikiamos pagrindinės EJ253 variklio specifikacijos.

  • Konfigūracija: Flat-Four
  • Talpa: 2,5L
  • Anga: 99,5 mm
  • Eiga: 79 mm
  • Blokas ir galvutės medžiaga: aliuminis
  • Galvos dizainas: SOHC
  • Kuro įpurškimas: prievado įpurškimas
  • Arklio galios: 162 – 175 AG
  • Sukimo momentas: 167–169 lb-ft (226–229 Nm)

Dažnos Subaru EJ253 variklio problemos

Dabar išvardinkime dažniausiai pasitaikančias EJ253 variklio problemas

  • Alyvos siurblio ir kumštelio sandariklio nuotėkis
  • Tuščiosios skriemulio ir įtempiklio gedimas
  • Galvos tarpiklių gedimai
  • Didelis aliejaus suvartojimas
  • Strypo guolio gedimas
  • Generatoriaus gedimai
  • Kuro siurblio gedimai

Dabar, kai aptarėme pagrindines šio variklio problemas, galime pereiti ir toliau detalizuoti šiuos klausimus. Manome, kad reikia toliau paaiškinti, kada ir kaip šios problemos atsiranda. Tokiu būdu turėsite gerą požiūrį į tai, kokios rimtos šios problemos ir kaip galite jas laiku aptikti. Taigi, pradėkime ir išsamiai aptarkime kiekvieną iš šių klausimų.

Alyvos siurblio sandarikliai ir skirstomojo veleno sandarikliai

Dažniausia šio variklio problema – alyvos nuotėkis, kuris gali atsirasti iš įvairių vietų. Tačiau labiausiai paplitę yra alyvos siurblio sandarikliai, skirstomojo veleno ir alkūninio veleno sandarikliai. Tai guminiai sandarinimo žiedai, kurie per ilgą laiką ir daug kilometrų pradeda kietėti ir tiesiog lūžta. Taigi, jei variklis turi didesnę ridą, verta juos pakeisti, nes jei jų nepakeisite, variklis neteks alyvos, jei pradės tekėti. Štai kodėl mes rekomenduojame tai padaryti. Kadangi šios problemos gali atsirasti greitkelyje, galite pradėti prarasti didelį kiekį alyvos. Taigi, kai pateksite į tikslą, variklis patirs rimtų variklio nuostolių. Štai kodėl rekomenduojame šias dalis keisti kas porą metų, kad variklis būtų neperšaunamas.

Tuščiosios skriemulio ir įtempiklio gedimas

Kita labai dažna šių variklių problema yra tuščiosios eigos skriemulių ir įtempiklių problema. Tiek paskirstymo, tiek pavaros diržui. Šiame variklyje naudojamas paskirstymo diržas, o šis diržas turi tuščiosios eigos skriemulį ir įtempiklį. Ir taip yra su pavaros diržu. Šiuose varikliuose šie komponentai gali sugesti ir sukelti problemų. Kai sugenda tuščiosios eigos skriemulys, gali girgždėti ir girdėti triukšmą. Arba gali įvykti gedimas, jei įtempiklis šiek tiek sumažina įtampą. Todėl rekomenduojame stebėti diržų būklę ir ar jie neskleidžia triukšmo. Šiuo atveju didesnį rūpestį kelia paskirstymo diržas. Jei šis diržas suges, jūs nuolat sugadinsite variklį. Kadangi vožtuvai ir stūmokliai susidurs vienas su kitu.

Galvutės tarpiklių gedimai

Šių variklių galvutės tarpiklių gedimai yra labai dažni. Ypač variklius, kurie buvo pagaminti iki 2003 m. Tiems, kurie nežino, galvutės tarpiklis yra tarpinės medžiaga, dedama tarp cilindro galvutės ir bloko denio. Šios tarpinės paskirtis yra išlaikyti sandarumą tarp dviejų komponentų. O jei suges galvos tarpinė, bus aušinimo skysčio nutekėjimas, aušinimo skysčio maišymasis su alyva ir perkaitimas. Problemiškiausi yra varikliai iki 2003 m., nes šiuose varikliuose buvo naudojamos pigios galvutės tarpinės, kurios ne itin gerai laikėsi. Taigi ateinančiais metais „Subaru“ juos pakeitė patobulintais. Tačiau net ir naudojant šias galvutės tarpines, „Subaru“ varikliai tiesiog mėgsta perkaisti ir sugesti šie komponentai. Štai kodėl su „Subaru“ varikliais pirmiausia sunku susidoroti. Dėl šių problemų jie tikrai nepatikimi.

Didelis naftos suvartojimas

Didelės alyvos sąnaudos yra dažna šių „Subaru“ EJ25 variklių problema. Jie linkę išgerti toną aliejaus. Daugelis savininkų nežino apie šią problemą, kuri atsirado jų automobilyje, ir jie taip vairuoja. Tokiu atveju varikliui pritrūksta alyvos ir dėl to susidaro dumblas bei didelis variklio susidėvėjimas. Jis nuskustų tonas mylių per visą šio variklio tarnavimo laiką. Todėl dažnai patariame visada patikrinti alyvos lygį ir, jei reikia, papildyti alyvą, nes nenorite, kad automobilis važiuotų sausai. Galų gale variklis visiškai užges ir jums reikės visiškai naujo variklio.

Generatoriaus gedimai

Generatoriaus gedimai taip pat buvo pastebėti „Subaru EJ253“ variklyje. Taigi, kas yra generatorius ir kodėl jis sugenda? Paprastais žodžiais tariant, generatorius yra generatorius, kuris sukuria energiją. Šis generatorius sukuria elektros energiją uždegimui ir priedams veikti. O kai šios transporto priemonės pasiekia didesnę ridą, generatorius suges ir pradės veikti prasčiau. Taigi, akumuliatorius gali nuolat išsikrauti, gali sugesti priedai. Išspręskite šią problemą arba perkurkite kintamosios srovės generatorių parduotuvėje, kurioje dirbama su šiais komponentais, arba jį pakeisite. Jo pakeitimas gali būti šiek tiek brangus, todėl jį atstatyti gali būti geresnis pasirinkimas.

Kuro siurblio gedimai

Ir paskutinė problema mūsų sąraše yra kuro siurblio problema. Radome keletą pranešimų apie šį komponentą. Kas atsitinka, kad sugenda degalų siurblys, esantis dujų bake, ir dėl to variklis praranda degalų tiekimą. Kai taip atsitiks, variklis išsijungs arba negalės užvesti. Vienintelis būdas išspręsti šią problemą yra pakeisti kuro siurblį. Kažkas, ką padaryti gali būti gana brangu.

Kuriuose modeliuose yra „Subaru EJ253“ variklis?

  • Subaru Forester 2002-2008m
  • Subaru Legacy/Outback 2001–2009 m
  • Subaru Baja 2003 – 2006 m
  • Subaru Forester 2003-2008m

Kokios yra dažniausios „Subaru EJ253“ variklio problemos?

Įprastos šio variklio problemos yra didelės alyvos sąnaudos, dėl kurių gali sugesti strypo guolis ir sugesti variklis. Taip pat gana dažni galvos tarpiklių gedimai, kuro siurblio gedimai, generatoriaus gedimai, paskirstymo veleno ir alyvos siurblio sandariklių nutekėjimai. Taip pat labai dažni laisvosios eigos skriemulio ir įtempiklio gedimai.

Ar Subaru EJ253 variklis yra patikimas?

Apskritai tai yra naudotas „Subaru“ variklis ir negalime teigti, kad jis bus patikimas. Šie varikliai yra labai rizikingi, nes jie linkę labai dažnai sugesti ir sukelti daug galvos skausmo savininkams. Štai kodėl jūs tikrai turėtumėte atidžiai apžiūrėti automobilį ir variklį, kad įsitikintumėte, jog jis neturi problemų.

Susiję įrašai

Palikite komentarą