6 pagrindinės „Citroen“ ir „Peugeot PureTech“ variklio problemos

6 pagrindinės „Citroen“ ir „Peugeot PureTech“ variklio problemos

Jei perkate modernų benzininį Citroen ar Peugeot, greičiausiai jame sumontuotas PureTech variklis. Nors jie yra geri varikliai, girdėjome keletą siaubo istorijų apie paskirstymo diržo plyšimą ir net variklio gedimus.

Pagrindinės Citroen/Peugeot Puretech variklio specifikacijos

PureTech variklis yra PSA variklis, kuris gaminamas jau kurį laiką. Šie varikliai buvo pristatyti 2012 m. ir vis dar plačiai naudojami daugelyje Citroen, Peugeot, Opel/Vauxhall, Jeep ir net Toyota Aygo. Nepaisant to, ši PureTech variklių šeima turi kodinį pavadinimą EB. Visi šie varikliai yra eilėje-3, o jų darbinis tūris svyruoja nuo 1,0 l iki 1,2 l. Jie yra natūraliai įsiurbiami arba su turbokompresoriumi ir suprojektuoti taip, kad užtikrintų tinkamą galią su santykinai nedideliu poslinkiu. Taigi, išsamiai aptarkime bendrąsias šios variklių šeimos specifikacijas.

  • Variklio konfigūracija: eilėje-3
  • Talpa: 1,0L arba 1,2L
  • Angos dydis: 71 – 75 mm
  • Stūmoklio eiga: 84,1 – 90,5 mm
  • Galvutės dizainas: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
  • Kintamasis vožtuvo laikas: Taip
  • Turbokompresorius: Taip kai kuriose versijose
  • Tiesioginis įpurškimas: Taip
  • Kuro tipas: dujos
  • Arklio galios: 68 – 155 AG
  • Sukimo momentas: 95–250 Nm (70–184 lb-ft)

Dažnos PureTech variklio problemos

Dabar trumpai išvardinkime įprastas PureTech variklio problemas. Nors yra daugiau nei keli šio variklio variantai, jie iš tikrųjų turi tas pačias problemas. Taigi, nesvarbu, ar perkate 1,0 l ar 1, 2 l, problemos abiem vienodos.

Įprastos Citroën ir Peugeot PureTech variklio problemos:

  • Paskirstymo diržo problemos
  • Žemas alyvos slėgis
  • Variklio gedimas
  • Reikia tikslios alyvos
  • Turbokompresoriaus gedimai
  • Uždegimo žvakių gedimai
  • Išpūstos galvutės tarpiklis
  • Priedų diržo gedimai

Dabar, kai sužinojome daugiau apie įprastas PureTech variklio problemas, galime judėti toliau ir sužinoti daugiau apie tai, kaip ir kada šios problemos atsiranda. Labai svarbu žinoti šią informaciją, kai kalbama apie šį variklį, nes kai kurių iš šių problemų sprendimas gali būti labai brangus. Taigi, išsiaiškinkime šias problemas ir sužinokime daugiau apie tai, kada ir kaip jos pasirodo.

Paskirstymo diržo problemos

Didžiausia šio PureTech variklio problema – paskirstymo diržas. Šis variklis yra unikalus, kai kalbama apie jo laiko dizainą. Jei „Google“ ieškote „PureTech paskirstymo diržo problemos“, rasite daug savininkų, pranešančių apie problemas. Šiame variklyje naudojamas paskirstymo diržas, kuris yra suteptas. Paprastai paskirstymo diržai nusausėja, o paskirstymo grandinės yra sutepamos. Tačiau šis variklis naudoja šlapią paskirstymo diržą. Tai sukelia daug problemų PureTech variklyje ir, tiesą sakant, sugadina jo patikimumo balą.

Šis paskirstymo diržas yra linkęs įtrūkti, o jei jis įtrūksta ir nebus laiku aptiktas, variklis bus sugadintas visam laikui. Vožtuvai ir stūmokliai susidurs, o tai sukels situaciją, vadinamą sulenktu vožtuvu. Vienintelis būdas išspręsti šią problemą bus atkurti variklį, o tai dažnai gali būti brangu. Štai kodėl paskirstymo diržą reikia patikrinti per alyvos dangtelio angą. Tiesiog nuimkite alyvos dangtelį ir patikrinkite, ar diržas nėra įtrūkęs. Jei yra įtrūkimų, nedelsdami jį pakeiskite. Kai kurie žmonės netgi matuoja paskirstymo diržo storį, nes susidėvėjęs paskirstymo diržas susitrauks. Laimei, PSA pakeitė diržo gamintoją ir naujesniuose varikliuose po to, kai ši problema nėra tokia dažna.

Žemas alyvos slėgis

Kita dažna PureTech variklių problema yra žemas alyvos slėgis. Tai yra problema, su kuria susiduria daugelis savininkų. Jie nusprendžia užvesti variklį ir gauna įspėjimą apie žemą alyvos slėgį. Taigi, ką tai reiškia? Na, tai reiškia, kad variklyje nėra pakankamai padidėjusio alyvos slėgio. Ši problema yra glaudžiai susijusi su paskirstymo diržo problema, kurią anksčiau aptarėme. Nutinka taip, kad nešvarumai iš paskirstymo diržo susirenka į alyvos indą, o alyvos karteris surenka šią nešvarią alyvą. Tada alyvos nešvarumai surenkami ant alyvos karterio filtro ir susidaro užsikimšimas. Šis užsikimšimas neleis alyvai patekti į variklį. Variklyje nebus pakankamai alyvos ir pasirodys žemo alyvos slėgio įspėjimas. Taigi, būtinai žinokite apie šią problemą.

Variklio gedimas

Variklio gedimai taip pat buvo pastebėti „PureTech“ varikliuose. Šie gedimai yra gana dažni ankstyvaisiais PureTech variklio modelio metais. Kaip minėjome anksčiau, šiame variklyje naudojamas šlapias paskirstymo diržas, dėl kurio gali sugesti ir į alyvos indą nukristi šiukšlės. Tada šios šiukšlės surenkamos ir, kai šlapias karteris negali sugerti alyvos, variklis pritrūks alyvos. Tokiu atveju nukentės variklio vidinės dalys. Susidėvės guoliai ir stūmoklio žiedai. Visiškas variklio gedimas tokiais atvejais yra neišvengiamas.

Reikia tikslios alyvos

PureTech variklis taip pat labai jautrus variklio alyvai. Šie varikliai nemėgsta dirbti su klampumu, kurio nerekomenduoja gamykla. Visa paskirstymo diržo problema dažniausiai sprendžiama dėl to, kad trečiųjų šalių techninės priežiūros centrai arba patys savininkai į variklį įpila netinkamos variklio alyvos, o tai galiausiai sugadina paskirstymo diržą. Jei įpilsite netinkamos alyvos, paskirstymo diržas nukentės ir pradės trupėti daug greičiau nei įprastai. Be to, gali kilti kitų problemų. Taigi, visada laikykitės gamykloje rekomenduojamos variklio alyvos, kad išvengtumėte problemų.

Turbokompresoriaus gedimai

Šio variklio turbokompresoriaus gedimai taip pat buvo pastebėti. Šios turbinos yra labai jautrios alyvai. Alyva jas sutepa, taip pat ir aušina, o jei nepakeisi alyvos laiku, turbo pūs ir suges. Alyva nutekės iš turbo, kai tik atsiras ši problema. Štai kodėl, nuvažiavus 7000 km, turėtumėte atlikti prevencinį šio variklio alyvos keitimą, kad išvengtumėte problemų, kurios gali sugadinti turbiną ir variklį.

Uždegimo žvakių gedimai

Kitas mūsų PureTech variklio problemų sąraše yra uždegimo žvakių gedimai. Šių variklių uždegimo žvakės dažniausiai sugenda ir sukelia problemų šiuose tiesioginio įpurškimo varikliuose. Laimei, šie komponentai yra lengvai pakeičiami ir juos galite pakeisti per pusvalandį namuose. Kai kurie simptomai, susiję su šia problema, yra variklio lemputė, variklio uždegimo pertrūkiai, staigi tuščioji eiga, prastas variklio darbas ir mažas variklio veikimas. Šių komponentų keitimas jums neturėtų kainuoti daugiau nei 50 eurų.

Išpūstos galvutės tarpiklis

Šių variklių galvutės tarpinės taip pat gali sugesti ir sukelti problemų. Galvos tarpiklis, kaip tikriausiai žinote, yra komponentas, esantis tarp cilindro galvutės ir variklio bloko. Galvos tarpiklis iš esmės užsandarina galvutę su bloku, o daugelyje šių ankstyvųjų variklių galvutės tarpiklis gali sugesti ir variklis gali perkaisti. Kai variklis perkais, turėsite atnaujinti cilindro galvutę arba galbūt įsigyti naują. Ir tai brangiai kainuoja išspręsti problemą.

Priedų diržo gedimai

Priedų diržo gedimai taip pat yra dažnos „PureTech“ variklio problemos. Priedų diržas yra diržas, kuris maitina jūsų priedus. Priedai yra generatorius ir vandens siurblys. Kai diržas pradeda trūkti, jis pradės trūkinėti, panašiai kaip paskirstymo diržas. Daugelis žmonių pranešė, kad dėl prastos konstrukcijos kokybės jie turėjo anksti pakeisti šiuos diržus. Užuot atlaikę daugiau nei 80 000 kilometrų, jie pakeitė diržą 40 000 kilometrų.

Didelės kuro sąnaudos ir anglies nuosėdos

Kitas dalykas, kurį reikia įtraukti į PureTech variklio problemų sąrašą, yra didelės degalų sąnaudos. Paprastai tai nėra problema, tačiau daugeliui žmonių tai gali sukelti galvos skausmą. Didesnė problema yra anglies nuosėdos, susidarančios dėl įprastų trumpų kelionių. Norėdami sužinoti daugiau, skaitykite mūsų vadovą apie variklio anglies nuosėdas. Nors šis variklis yra gana mažas, jis nėra vienas iš ekonomiškiausių variklių. Ypač turbokompresorius, kurie gamina daug galios. Kartais mažas darbinis tūris nėra lygus mažoms degalų sąnaudoms.

Kuriuose modeliuose yra „PureTech“ variklis?

Dabar pažiūrėkime, kurie modeliai turi PureTech variklį.

Peugeot modeliai: 108, 208, 2008, 301, 308 II, 408 II, 3008, 5008 ir Rifter. Citroen modeliai: C1 II, C3 III, C3/C4 Aircross, C3-XR, C4 Cactus, C4 Picasso, C5 Aircross.

DS modeliai: DS3, DS3 Crossback, DS 4S, DS 7 Crossback.

Opel/Vauxall modeliai: Mokka, Grandland, Crossland, Corsa F, Combo E.

Kiti gamintojai: Jeep Avenger, MPM Erelis, Toyota Aygo, Toyota ProAce City.

Kokios yra bendros „PureTech“ variklio problemos?

Įprastos šio variklio problemos yra priešlaikiniai paskirstymo diržo gedimai. Paskirstymo diržas pradeda per anksti trūkinėti ir ima gesti, teršalai patenka į alyvos indą ir neleidžia alyvai tekėti. Tai gali baigtis variklio katastrofa. Kitos problemos apima turbo gedimus, galvos tarpiklių gedimus ir priedų diržų gedimus.

Ar PureTech variklis yra patikimas?

Naujesni PureTech varikliai yra gana patikimi. Rekomenduojame vis tiek būti atsargiems su paskirstymo diržo būkle ir stebėti, ar paskirstymo diržas netrūksta. Jei yra įtrūkimų, kuo greičiau pataisykite.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *