7 dažnos Mercedes M152 AMG variklio problemos (SLK55 AMG)

7 dažnos Mercedes M152 AMG variklio problemos (SLK55 AMG)

SLK Mercedes yra kaip dviašmenis kardas, jis ir nuostabus, ir kai kuriems žmonėms tai patinka, bet iš kitos pusės jis visada gyvens SL šešėlyje, panašiai kaip Porsche Boxster 911 šešėlyje. Mums patinka SLK, nes tai yra daug protingesnis pasirinkimas, kad būtų pasiektas mažas biudžetas. Ją ne tik pigiau prižiūrėti (dėl tokių dalykų kaip Mercedes ABC pakaba trūkumo), bet ir pirkti pirmiausia.

Pirmiausia sužinosime daugiau apie variklio specifikacijas, o tada pasinersime į Mercedes M152 AMG variklio problemas. Išvardysime visas problemas ir jas išsamiai aptarsime. Galiausiai sužinosime daugiau apie modelius, kuriuose yra šis variklis. Taigi, pradėkime.

Pagrindinės Mercedes M152 AMG variklio specifikacijos

Dabar, prieš pasinerdami į Mercedes Benz M152 variklio problemas, pirmiausia sužinokime daugiau apie pagrindines šio variklio specifikacijas. Specifikacijas tikrai svarbu žinoti prieš nusprendžiant įsigyti transporto priemonę su tam tikro tipo varikliu. Taigi, apimkime specifikacijas. M152 variklis yra V8 atmosferinis variklis, kurį 2012–2015 m. gamino „Mercedes-Benz“. Šis variklis, nors ir turi skirtingą variklio kodą, apskritai yra toks pat kaip ir M157 AMG. Tačiau skirtumas tarp šių dviejų yra tas, kad M152 yra natūraliai įsiurbtas, o M157 yra (arba gali būti, jei trūksta geresnių žodžių) su turbokompresoriumi. Be to, AMG taip pat šiek tiek peržiūrėjo M152 ir jame yra keletas patobulinimų, dėl kurių jis veikia kaip tinkamas didelio našumo variklis. M152 variklio blokas pagamintas iš aliuminio lydinio, panašus į cilindrų galvutes. Dėl aliuminio konstrukcijos šis variklis itin lengvas. Galvutės konstrukcija yra dvigubo viršutinio skirstomojo veleno išdėstymas, o kiekviename cilindre yra keturi vožtuvai. Iš viso šis variklis turi 32 vožtuvus. Šiame variklyje įdiegta daug patobulinimų, tokių kaip tiesioginis įpurškimas ir cilindrų išjungimas. Kad jis būtų itin efektyvus. Bet čia yra visos M152 variklio specifikacijos.

  • Variklio konfigūracija: V8
  • Talpa: 5,5L
  • Skersmuo: 98 mm
  • Eiga: 90,5 mm
  • Blokas ir galvutės medžiaga: aliuminio lydinys
  • Galvutės dizainas: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
  • Tiesioginis įpurškimas: Taip
  • Suspaudimo santykis: 12,6:1
  • Arklio galios: 416 AG (310 kW)
  • Sukimo momentas: 540 Nm (398 lb-ft)

Dažnos Mercedes M152 AMG variklio problemos

Įprastos „Mercedes-Benz“ M152 variklio problemos yra šios:

  • Uždegimo žvakių ir ritės gedimai
  • Ištempta paskirstymo grandinė
  • Purkštukų gedimai
  • Anglies kaupimasis
  • Alyvos nutekėjimai
  • nuo laiko dangtelio
  • Aušinimo skysčio nutekėjimas

Mes išvardijome problemas, o dabar pereikime ir sužinokime apie jas daugiau. Kadangi šis variklis yra gana panašus į M157 variklį, jis turi daug problemų. Taigi, galime pasakyti, kad šios problemos yra gana pakeičiamos. Tačiau mes negalėjome rasti M152 cilindro randų įrodymų, o tai yra labai didelė M157 variklio problema. Taigi, kadangi nėra pranešimų apie šią problemą, M152 tikriausiai nėra šios problemos. Dabar pasinerkime į likusias problemas.

Uždegimo žvakių ir ritės gedimai

Pradėkime nuo pirmo numerio ir tai turbūt labiausiai paplitusi problema, kamuojanti visus šiuolaikinius Mercedes V8 variklius. Tai yra uždegimo žvakės ir ritės gedimai. Šiuose „Mercedes Benz“ varikliuose yra tiek daug uždegimo problemų, o važiavimas be variklio lemputės gali būti apibūdintas kaip stebuklas. Šie komponentai genda eksponentiškai, ypač jei nevažinėjate automobiliu labai dažnai arba jei šie komponentai nebuvo pakeisti neseniai. Tačiau net kai kuriuose naujuose automobiliuose šie komponentai dažnai genda. Kai sugenda uždegimo žvakė ar ritė, užsidega variklio kontrolinė lemputė, taip pat bus variklio uždegimo pertrūkiai, variklis tuščiąja eiga, prastos degalų sąnaudos ir maža variklio galia. Sprendimas yra paprastas, todėl reikės pakeisti sugedusius komponentus. Ir tai galite padaryti tik su OBD2 skaitytuvu. Naudodami šį skaitytuvą galėsite nuskaityti automobilius, ieškodami kodų, o jei kai kuriuose cilindruose yra kodų, susijusių su variklio uždegimo sutrikimu, žinosite, kur ieškoti problemos. Tada pakeiskite komponentus ir, jei uždegimo pertrūkis pasikartoja kitame cilindre, žinosite, kurie komponentai yra sugedę.

Ištempta paskirstymo grandinė

Kita dažna šių M152 variklių problema yra paskirstymo grandinės ištempimas, kuris dažnai nutinka, kai variklis nuvažiuoja daug mylių. Paskirstymo grandinė yra grandinė, kuri varo variklį. Dėl to variklio apačia ir viršus veikia kartu ir taip pat kontroliuoja laiką. Gali atsitikti taip, kad šios grandinės gali turėti problemų, nesvarbu, ar su įtempikliais, kurios gali prarasti įtampą ir sukelti laisvumą. Arba kaip šiuo atveju su M152 varikliu, kur jūs turite paskirstymo grandinės tempimą. Tai reiškia, kad grandinė tampa ilgesnė ir šis ilgis padidina laisvumą. Dėl to grandinė gali peršokti ir jūs prarasite laiką. Jei prarasite laiką, vožtuvai ir stūmokliai gali susidurti ir jūsų vožtuvai bus pakeisti. Dėl to remontas kainuos tūkstančius dolerių, nes reikia atnaujinti cilindrų galvutes ir pakeisti paskirstymo grandinę. Štai kodėl, jei pastebite barškėjimą, svarbu pakeisti paskirstymo grandinę ir išvengti tolesnių problemų.

Purkštukų gedimai

Šiuose varikliuose purkštukų gedimai taip pat labai dažni. Taip yra todėl, kad šie M152 varikliai naudoja tiesioginio įpurškimo sistemą. Tai visiškai naujas degalų įpurškimo būdas, kuris yra labai geras, bet kartu ir labai blogas. Degalų įpurškimas yra tobulas, nes dujos įpurškiamos esant aukštam slėgiui, kuris purškia benziną. Bet tai blogai, nes šiai sistemai yra specialūs purkštukai, taip pat antrinis aukšto slėgio kuro siurblys. Taip pat gali sugesti šio variklio aukšto slėgio kuro siurblys. Tačiau labiausiai paplitusi problema yra purkštuko gedimas. Šiame variklyje yra 8 tokie purkštukai ir visi jie suges, kai variklis pasieks didesnę ridą. Bus patikrinta variklio lemputė, prastai veiks variklis, užges variklis ir bus sunku užvesti. Sprendimas yra pakeisti sugedusius purkštukus arba pakeisti juos visus, jei turite biudžetą. Dabar pereikime prie kitų Mercedes M152 variklio problemų.

Anglies kaupimasis

Anglies kaupimasis yra dar viena problema, kuri labai susijusi su tiesioginio įpurškimo sistema. Taigi, kodėl taip yra? Na, taip yra todėl, kad tiesioginis įpurškimas naudoja kitokį kuro įpurškimo būdą. Purkštukas iš esmės yra cilindro viršuje. Skirtingai nei MPI varikliuose, kur purkštukai yra sumontuoti ant įsiurbimo angų. Degalai iš esmės įpurškiami per įleidimo angas. Taigi šiuose tiesioginio įpurškimo varikliuose dujos neplauna įsiurbimo vožtuvų, nes dujos eina per kitą vietą. Alyvos garai kaupiasi ant įsiurbimo vožtuvų ir sukuria plutą, kuri laikui bėgant gali neleisti vožtuvams atsidaryti ir užsidaryti. Štai kodėl rekomenduojama kas 60 000–80 000 mylių nuvalyti įsiurbimo angas, kad būtumėte saugūs.

Alyvos nutekėjimai

Alyvos nuotėkis yra problema, kuri vargina beveik kiekvieną variklį, o M152 variklis nėra šios taisyklės išimtis. Alyvos nutekėjimas gali atsirasti iš įvairių vietų, pavyzdžiui, priekinių ir galinių pagrindinių sandariklių, alyvos bako ir vožtuvų dangtelių. Tačiau dažniausiai šio variklio alyvos nutekėjimo vieta yra paskirstymo dangčio tarpinės. Paskirstymo dangtelio tarpinės yra tarpinės, kurios yra tarp paskirstymo dangčio ir variklio bloko. Šios tarpinės leidžia alyvai išsiveržti iš variklio, o jei nuotėkis yra rimtas, galite prarasti toną alyvos. Štai kodėl patartina tai nedelsiant ištaisyti. Dabar pereikime prie kitų Mercedes M152 variklio problemų.

Aušinimo skysčio nutekėjimas

Ir paskutinė šio variklio problema yra aušinimo skysčio nutekėjimas. Aušinimo skysčio nutekėjimas gali atsirasti ir iš įvairių vietų. Šie aušinimo skysčio nutekėjimai gali atsirasti iš vandens siurblio, viršutinės ir apatinės radiatoriaus žarnų, taip pat radiatoriaus žarnų jungiamųjų detalių. Svarbu laiku aptikti šią problemą, nes varikliui perkaitus gali būti atliktas itin brangus remontas. Variklis gali išpūsti galvutės tarpiklį ir tada jūs taip pat turėsite atnaujinti cilindrų galvutes.

Kuriuose modeliuose yra Mercedes M152 AMG variklis?

  • 2012 – 2015 Mercedes Benz SLK 55 AMG

DUK

Kokios yra „Mercedes M152“ variklio problemos?

Įprastos M152 variklio problemos yra uždegimo komponentų problemos. Taigi, problemos su uždegimo žvakėmis ir ritėmis yra labai dažnos. Be to, ant įsiurbimo angų susikaupia anglies, iš paskirstymo dangtelio nutekėja alyva, nutekėjo aušinimo skystis ir barška paskirstymo grandinė, o paskirstymo grandinė linkusi ištempti ir barškėti važiuojant didesniais kilometrais.

Ar Mercedes M152 variklis yra patikimas?

Apskritai tai gana patikimas variklis. Jame yra nemažai problemų, tačiau bendras paketas yra geras. Tačiau ilgainiui priežiūra gali būti brangi, jei pasikliaujate tik mechanikais. Daugelio šių nedidelių problemų sprendimas gali kainuoti tūkstančius dolerių.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *