8 Toyota 2.2 D4D variklio problemos

8 Toyota 2.2 D4D variklio problemos

2.2 D4D variklis yra vienas iš labiausiai paplitusių Toyota variklių Europos modeliuose, tokiuose kaip RAV4, Avensis ir kiti jų krosoveriai. Ir nors iš Toyota visada tikimasi puikaus patikimumo, turite suprasti, kad vien tai, kad tai dyzelinis variklis, sukelia visiškai naujų galimų problemų.

Pirmiausia apžvelgsime Toyota 2.2 variklio specifikacijas, tada aptarsime Toyota 2.2 D4D variklio problemas ir pažiūrėsime, kokios bėdos turi šį variklį, o galiausiai apžvelgsime įprastus šio variklio pritaikymus. Taigi, pradėkime.

Pagrindinės Toyota 2.2 D4D variklio specifikacijos

Dabar pirmiausia sužinokime kai kurias 2,2 l variklio specifikacijas. Tiems, kurie nežino, šis variklis buvo 2,2 l 2AD-FHV. 2AD-FHV yra turbodyzelinis variklis, kurį Toyota gamino 2005–2015 m. Šis variklis buvo įtrauktas į daugelį Toyota modelių, apie kuriuos kalbėsime vėliau. Svarbu pažymėti, kad šis variklis yra 4 eilės variklis. Tai reiškia, kad variklis turi keturis cilindrus. Pats blokas, taip pat cilindro galvutė yra pagaminti iš aliuminio. Galvos konstrukcija yra DOHC, kitaip tariant, šis variklis turi dvigubą viršutinį skirstomojo veleno išdėstymą ir keturis vožtuvus viename cilindre. Iš viso yra 16 vožtuvų. Šiame variklyje naudojamas Common Rail kuro įpurškimas, taip pat turbokompresorius. Šis modelyje naudojamas kintamos geometrijos turbo variklis. Tai reiškia, kad jis gali prisitaikyti skrydžio metu, nepatirdamas turbo vėlavimo. Be to, jūs taip pat turite EGR ir DPF sistemas. Šios sistemos yra privalomos, nes transporto priemonė turėjo atitikti Euro IV standartą, kad būtų galima parduoti Europos rinkose. Tačiau čia pateikiamos svarbiausios šio variklio specifikacijos.

  • Konfigūracija: inline-4
  • Talpa: 2,2L
  • Cilindro anga: 86 mm
  • Stūmoklio eiga: 96 mm
  • Blokas ir galvutės medžiaga: aliuminis
  • Galvutės dizainas: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
  • Suspaudimo santykis: 15,7:1 arba 15,8:1
  • Turbokompresorius: Taip
  • Arklio galios: 177 AG (132 kW)
  • Sukimo momentas: 400 Nm (295 lb-ft)

Dažnos Toyota 2.2 D4D variklio problemos

Įprastos Toyota 2.2 D4D variklio problemos:

  • Cilindro galvutės deformacijos ir galvutės tarpiklių gedimai
  • Didelis aliejaus suvartojimas
  • Užsikimšęs DPF
  • Purkštukų gedimai
  • Reikia pakeisti purkštukų poveržles
  • VGT Turbo yra linkęs strigti
  • SCV vožtuvo gedimas
  • EGR vožtuvo ir EGR aušintuvo gedimas

Išvardinome dažniausiai pasitaikančias Toyota 2.2 D4D variklio problemas, o dabar turime toliau išsiaiškinti šias problemas ir sužinoti daugiau apie jų rimtumą. Tai yra daugiau nei reikia, kad taptumėte tikru konkrečios problemos ekspertu. Tik atlikę tinkamą tyrimą, galėsite nustatyti, kokia rimta ši problema, remiantis rodomais simptomais. Taigi, pradėkime.

Cilindro galvutės deformacijos ir galvutės tarpiklių gedimai

Didžiausia Toyota 2.2 D4D variklio problema yra cilindro galvutės problema. Cilindro galvutė yra linkusi deformuotis. Pranešama, kad tai įvyko dėl perkaitimo. Kai variklis perkaista, cilindro galvutė šiek tiek sulinksta. Taigi, galva nepriglunda prie bloko denio. Tokiu atveju galvos tarpiklis taip pat suges, nes variklis perkaito. Dažni šios problemos simptomai yra aušinimo skysčio praradimas ir perkaitimo problemos. Jei temperatūra pakyla ir netenkate aušinimo skysčio, tai yra viena iš galimų priežasčių. Šios problemos sprendimas yra gana sudėtingas. Galva turi būti nuimta ir apdirbta. Jei jis per daug sutvarkytas, reikės pašalinti toną medžiagos ir tada liksite be medžiagos. Tokiu atveju reikės pakeisti galvos tarpiklį. Taigi, palikti automobilį perkaisti ilgam nesinorėtų, nes remontas gali būti labai brangus. Dabar pereikime prie kitų „Toyota 2.2 D4D“ variklio problemų.

Didelis aliejaus suvartojimas

Šiame variklyje taip pat yra daug alyvos. Teigiama, kad šios alyvos sąnaudos įvyko labai anksti variklio naudojimo pradžioje. Kas yra visiškai nenormalus dalykas. Problemą išsprendė Toyota ir pakeitė sugedusių variklių stūmoklius, tačiau problema vis tiek išliko. Pranešama, kad problema buvo ištaisyta 2008 m., kai jie išleido modifikuotas dalis, kurios buvo sumontuotos šiuose varikliuose. Naujesniuose varikliuose šios problemos nėra, kai yra daug alyvos. Ar bent jau ne tokiu mastu, kaip pirmieji porą šių variklių modelio metų.

Užsikimšęs DPF

Kita labai dažna 2.2 D4D variklio problema – užsikimšęs DPF. Tiems, kurie nežino, DPF yra dyzelino kietųjų dalelių filtras. Tai specialus filtras, įmontuotas į išmetimą, šis kietųjų dalelių filtras surenka kenksmingas daleles, o tada, kai ateina laikas atsinaujinti, vairuotojas turėtų važiuoti greitkeliu didesniu apsisukimų dažniu, kad šis procesas būtų atliktas teisingai. Ką žmonės daro, jie nežino apie šį komponentą. Jie važinėja po miestą neatnaujinę DPF ir galiausiai užkemša šį DPF. Užsikimšus šį filtrą reikės nuvalyti rankiniu būdu specialia mašina, kad vėl tinkamai veiktų. Arba pakeitimas, kuris gali būti labai brangus.

Purkštukų gedimai

Šiuose varikliuose taip pat dažnai pasitaiko kuro purkštukų gedimų. Šiuose varikliuose naudojami pjezo purkštukai, kurie nėra visiškai žinomi dėl savo ilgaamžiškumo. O kalbant apie dyzelinius variklius, taip pat reikia suprasti, kad šie purkštukai yra tikrai brangūs išnaudojami komponentai. Paprastai jie tinka 150 000–200 000 km, o pasiekus šiuos skaičius kils problemų. Jie gali užsikimšti arba gali nutekėti. Abi situacijos yra gana blogos. Juos taip pat daug sunkiau atstatyti, o mes iš tikrųjų nerekomenduojame pirkti permontuotų pjezo kuro purkštukų. Taigi, jei turite problemų su kai kuriais purkštukais, gali tekti juos atkurti, kad išvengtumėte tolesnių problemų.

Reikia pakeisti purkštukų poveržles

Kitas dalykas, apie kurį daugelis žmonių nežino, yra purkštukų poveržlės. Šios specialios poveržlės yra tarp purkštuko ir cilindro galvutės. Šios poveržlės turi būti keičiamos kas 60 000 km. Ko nedaro 99,9% savininkų. Jie niekada nepakeičia šių poveržlių, o purkštukai tiesiogine prasme klijus ant cilindro galvutės su juoda derva, kuri kaupiasi aplink juos. Tokiomis situacijomis labai sunku nuimti purkštukus iš cilindro galvutės nepažeidžiant purkštuko. Štai kodėl labai svarbu pakeisti poveržles, jei norite išvengti šių nemalonių pasekmių, kai turite sunaikinti purkštuką, kad jį pašalintumėte. Tęskime kitas Toyota 2.2 D4D variklio problemas.

VGT Turbo yra linkęs strigti

Kita labai dažna 2.2 D4D variklio problema – situacija, kai VGT turbo stringa ir nepateikia pakankamai galios. Šiame variklyje naudojama turbina naudoja kintamą geometriją, o tai reiškia, kad turbina veikiant reguliuoja sklendes. Taigi, šie sklendės gali užstrigti vienoje padėtyje, o tai reikš, kad turbo variklis veiks tik vienu režimu. Tai gali sukelti energijos praradimą ir kitas problemas. Išeitis – atnaujinti šią turbokompresorių arba pakeisti ją nauja.

SCV vožtuvo gedimas

Kita problema, apie kurią buvo pranešta apie šiuos 2.2 variklius, yra SCV vožtuvo gedimas. SCV yra „siurbimo valdymo vožtuvo“ trumpinys. Šio vožtuvo paskirtis yra reguliuoti degalų slėgį šiuose „Common Rail“ dyzeliniuose varikliuose. Ir kai šis vožtuvas suges, pasireikš tam tikri simptomai. Tai apima patikrinimo variklio lemputę, galios praradimą, variklio užgesimą ir paleidimo problemų nebuvimą. Ją pakeitus problema bus išspręsta.

EGR vožtuvo ir EGR aušintuvo gedimas

Paskutinė mūsų sąrašo problema yra EGR vožtuvo problema. EGR yra išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvas. Šis vožtuvas gali užsikimšti anglimi, todėl jį reikia dažnai valyti. Jei to nepadarysite, vožtuvas suges. Be šios problemos, yra problema su EGR aušintuvu, šis EGR aušintuvas gali nutekėti aušinimo skysčiu ir prarasti aušinimo skystį. Tai buvo gamyklos klaida, todėl „Toyota“ atšaukė šiuos aušintuvus. Taigi įsitikinkite, kad perkamas automobilis nebuvo paveiktas arba ar ši problema buvo išspręsta.

Kuriuose modeliuose yra Toyota 2.2 D4D variklis?

  • 2005 – 2015 metų Toyota Avensis
  • 2006 – 2015 Toyota RAV4
  • 2007 – 2011 Toyota Auris
  • 2005 – 2012 Toyota Verso
  • 2006 – 2010 Lexus IS 220d

DUK

Kokios yra dažniausios „Toyota 2.2 D4D“ variklio problemos?

Įprastos problemos yra cilindro galvutės deformacija ir galvutės tarpiklio gedimas, alyvos suvartojimas, SCV vožtuvo gedimas, VGT turbokompresoriaus gedimas, purkštuko gedimas, EGR vožtuvo ir EGR aušintuvo gedimas.

Ar Toyota 2.2 D4D variklis yra patikimas?

Šis variklis yra gana geras. Tačiau venkite ankstyvųjų modelių metų, nes jie yra labiau linkę į problemas. Rinkitės 2011 m. ar naujesnį modelį, šiuose varikliuose buvo ištaisyta daug šių bendrų problemų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *