7 Subaru EZ36 3,6 l variklio problemos

7 Subaru EZ36 3,6 l variklio problemos

„Subaru Tribeca“, „Legacy“ ir „Outbacks“, pagaminti 2010–2019 m., dažniausiai buvo komplektuojami su neįtikėtinu „Subaru“ EZ36 3,6 l varikliu. Su 6 cilindrų bokso varikliu tiek galia, tiek variklio garsas buvo įspūdingi. Bet ar EZ36 yra patikimas pasirinkimas? Štai kodėl mes čia esame.

Pagrindinės Subaru EZ36 3.6L variklio specifikacijos

EZ36 variklis yra variklis, kurį „Subaru“ gamino 2007–2019 m. Šio variklio pagrindinė konstrukcija yra tokia pati kaip ir mažesnio EZ30. Pagrindinis skirtumas tarp jų yra jų sukuriamas poslinkis ir galia. Išskyrus tai, EZ36 naudoja plonesnes rankoves, kad padidintų kiaurymę. Šie panašumai reiškia, kad jie taip pat turi daug problemų. Bet daugiau apie problemas vėliau. Apie EZ variklių šeimą įdomu tai, kad šie varikliai yra šešių cilindrų bokso varikliai. „Subaru“ tiesiog mėgsta tokį variklio dizainą ir labai atkakliai jį naudoja bei tobulina bokserio išdėstymą bėgant metams. Taip pat verta atkreipti dėmesį į tai, kad EZ36 įgyvendina asimetrines strypus, kurios leidžia padidinti poslinkį. Variklis taip pat turi dvigubą kintamą vožtuvo laiką, bet neturi kintamo vožtuvo pakėlimo. Taip pat išmetimo kolektoriai buvo perdaryti EZ36 kartu su aušinimo sistema. Toks variklio išdėstymas yra gana žemai variklio skyriuje, o tai reiškia, kad svorio centras taip pat yra žemai, o automobiliai su šiais boksiniais varikliais valdomi gana gerai. Ypač EZ36, kuris tikriausiai yra didžiausio tūrio bokseris, kurį „Subaru“ kada nors pristatė rinkai. EZ36 specifikacijos yra šios:

  • Konfigūracija: 6 cilindrų bokseris
  • Talpa: 3,6L
  • Cilindro anga: 92 mm
  • Stūmoklio eiga: 91 mm
  • Blokas ir galvutės medžiaga: aliuminis
  • Galvutės dizainas: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
  • Suspaudimo laipsnis: 10,5
  • Siurbimas: natūraliai įsiurbiamas
  • Arklio galios: 260 AG
  • Sukimo momentas: 247 lb-ft (335 Nm)

Dažnos Subaru EZ36 3.6L variklio problemos

Čia pateikiamas dažniausiai pasitaikančių EZ36 variklio problemų sąrašas:

  • Serpentininis diržo įtempiklis
  • Paskirstymo grandinės įtempiklis
  • Perkaitimas
  • Alyvos nutekėjimai
  • Išpūstos galvutės tarpiklis
  • Didelės degalų sąnaudos
  • Kintamosios srovės kompresoriaus gedimas

Išvardinome dažniausiai pasitaikančias Subaru EZ36 3.6L variklio problemas, dabar pereikime ir sužinokime daugiau apie šias problemas po vieną. Norint suprasti problemą, labai svarbu žinoti, kaip ir kada atsiranda šios problemos. Daugelis žmonių nesupranta šių klausimų, todėl turime juos išsamiai išnagrinėti.

Serpentininis diržo įtempiklis

Pirmoji problema mūsų „Subaru EZ36 3.6L“ variklio problemų sąraše yra serpantininis diržo įtempiklis. Taigi, kas yra serpantininis diržo įtempiklis? Serpantino diržo įtempiklis – tai įtaisas, skirtas spausti serpantininį diržą. Taigi, serpantino diržas nenukrenta. Serpantino diržas yra diržas, kuriuo naudojami priedai. Tokie kaip generatorius ir kintamoji srovė. Šis diržas taip pat žinomas kaip pavaros diržas ir priedų diržas. Taigi, kas atsitinka, kad šis įtempiklis laikui bėgant gali atsilaisvinti ir prarasti įtampą. Tokiu atveju diržas gali pradėti girgždėti arba visiškai nukristi. Jei taip atsitiks važiuojant automobiliu, variklis gali užgesti ir neteksite galios, nes generatorius neveiks. Štai kodėl verta pakeisti įtempiklį, jei pastebite girgždėjimą iš diržo ir jei trūksta įtempimo.

Paskirstymo grandinės įtempiklis

Kita problema mūsų „Subaru EZ36 3.6L“ variklio problemų sąraše yra paskirstymo grandinės įtempiklis. Taigi, tai dar vienas įtempiklis. Bet šis įtempiklis skirtas paskirstymo grandinei. Paskirstymo grandinė yra įkasta giliai už paskirstymo dangčio ir neįmanoma jos vizualiai apžiūrėti, nebent nuimsite paskirstymo dangtelį. Tam daugeliu atvejų reikės visiškai pašalinti priekinę dalį arba variklį.

Kas gali atsitikti, kad padidėjus ridai įtempiklis pradės prarasti savo savybes ir leis grandinei klibėti. Kai tai atsitiks, paskirstymo grandinė barška. Ir tai yra raktas, jei pastebite, kad kažkas barška už laiko nustatymo dangtelio, turite greitai reaguoti. Nes jei to nepadarysite, variklis gali sugesti. Stūmokliai ir vožtuvai susidurs ir variklio viduje įvyks skerdynės. Daugeliu atvejų remontas yra brangesnis nei naujo variklio. Taigi, supratote mintį. Štai kodėl saugokitės barškančių garsų, sklindančių iš laiko nustatymo dangtelių.

Perkaitimas

Perkaitimas yra dar viena didelė „Subaru EZ36“ variklio problema. Ir sąžiningai, ši problema yra daugelyje „Subaru“ variklių, ypač „H4“ bokserių. Tačiau, laimei, didesni EZ varikliai dėl šių problemų daug nenukenčia. Vis dėlto tai nereiškia, kad šios problemos negali atsirasti. Daugelis žmonių sako, kad taip nutinka dėl nepakankamo aušinimo, kurį užtikrina EZ36 aušinimo sistema, ir pataria rinktis antrinės rinkos radiatorių, kurio talpa yra didesnė, kad geriau atvėsintumėte variklį. Ir nuoširdžiai sutinkame su tuo, kad jei norite apsaugoti savo EZ36 variklį neperšaunamas, gali būti gera idėja ieškoti antrinės rinkos, kad ateityje nesusidurtumėte su perkaitimo problemomis. Dabar pereikime prie kitų Subaru EZ36 3.6L variklio problemų.

Alyvos nutekėjimai

Alyvos nutekėjimas yra dar viena dažna šio variklio problema. Verta paminėti, kad kiekvienas „Subaru“ variklis yra kamuojamas šių problemų. Yra išimčių, bet tikriausiai tai tikrai mažos ridos varikliai arba varikliai, kuriais buvo gerai pasirūpinta per visą savo gyvenimą. Ir šie alyvos nutekėjimai gali atsirasti iš bet kur, jie gali kilti iš paskirstymo dangčių, alyvos bako ir vožtuvų dangčių. Subaru tarpinės ne visai geros. Nepaisant to, EZ variklių serija turi tikriausiai geresnės kokybės tarpiklius nei įprasti EJ ir FB keturių cilindrų varikliai. Vis dėlto yra nutekėjimų ir šie nutekėjimai turi būti tinkamai pašalinti, kad išvengtumėte variklio sugadinimo, nes nuolat prarandate alyvą.

Išpūstos galvutės tarpiklis

Išpūstos galvutės tarpinės yra dar vienas didelis „Subaru“ variklių galvos skausmas ir EZ36 nėra šios taisyklės išimtis. Jos gali atsitikti retai, palyginti su kitais „Subaru“ serijos varikliais, tačiau pasitaiko, o kai įvyksta, jų taisymas yra tikrai brangus.

Galvos tarpiklis paprastai sugenda, kai automobilis perkaista. Ši tarpinė yra tarp cilindro galvutės ir bloko denio. Šiame konkrečiame variklyje turite dvi iš šių tarpiklių, o joms sugedus dažnai gali prireikti išimti variklį ir sutvarkyti daug pinigų. Taip yra todėl, kad cilindro galvutė turi būti padengta iš naujo ir iš naujo apdailinta. Taigi, tai gana sunkus ir daug laiko reikalaujantis darbas.

Didelės degalų sąnaudos

Dar viena mūsų „Subaru EZ36 3.6L“ variklio problemų sąraše nėra tinkama problema, o daugiau šio variklio minusas. Pats variklis nėra labai efektyvus. Jo degalų ekonomija gali būti šiek tiek prastesnė nei alternatyvaus 3,6 V6 variklio. O šiais laikais dujų kainoms kylant gana aukštai, jūs tikrai turėtumėte to saugotis, nes pripildyti baką gali kainuoti nemažai centų.

Kintamosios srovės kompresoriaus gedimas

Ir paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas yra kintamosios srovės kompresoriaus gedimas. Tai taip pat ne variklio, o priedų problema. Visgi kintamoji srovė yra prijungta prie variklio ir variklis suteikia galią šiam kompresoriui. Šie kompresoriai nėra iš geriausių. Gali sugesti pats įrenginys, taip pat ir kompresoriaus O žiedai, kurie gali sugesti šiuose EZ varikliuose.

Kuriuose „Subaru“ modeliuose yra EZ36 3,6 l variklis?

Dabar pažiūrėkime, kurie modeliai turi EZ36 3,6 l variklį.

  • 2008 – 2014 Subaru Tribeca
  • 2010 – 2019 Subaru Legacy
  • 2020-2019 Subaru Outback

Kokios yra bendros „Subaru EZ36 3.6L“ variklio problemos?

Įprastos EZ36 variklio problemos yra alyvos nutekėjimas, paskirstymo grandinės įtempiklio gedimai, serpantino diržo įtempiklio gedimai ir perkaitimo problemos. Apskritai šis variklis neturi rimtų problemų, kaip ir kiti „Subaru“ varikliai, jis yra gana geras ir patvarus ir gali lengvai nuvažiuoti 200 000 mylių.

Ar Subaru EZ36 3.6L variklis yra geras variklis?

Taip, EZ36 variklis yra gana patvarus ir patikimas. Jis nėra tobulas, bet ilgainiui vis tiek gali būti stumiamas. Nėra jokių problemų dėl patikimumo, išskyrus aušinimo sistemą, kuri gali veikti šiek tiek prastai. Taip pat gali kilti kitų problemų, pavyzdžiui, alyvos nutekėjimas čia ir ten, bet apskritai nieko per daug reikšmingo šiam varikliui. Vienintelis minusas tikriausiai yra jo degalų sąnaudos. EZ36 yra ištroškęs variklis, kurio darbiniam tūriui gali sunaudoti daug degalų.

Ar Subaru EZ36 3.6L variklis yra bokseris?

Taip, „Subaru EZ36 3.6l“ yra 6 cilindrų bokseris.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *