8 rimtos „Ford“ 4,5 l „PowerStroke“ dyzelinio variklio problemos

Norite įsigyti Ford LCF sunkvežimį ir norite sužinoti daugiau apie Ford 4,5 l dyzelinio variklio problemas? Jei taip yra, esate tinkamoje vietoje, nes šiame straipsnyje bus daug ką aptarti apie šį variklį ir jo problemas.

Pagrindinės Ford 4,5 l PowerStroke dyzelinio variklio specifikacijos

4,5 l variklis yra V6 turbo dyzelinis variklis, kurį International Navistar gamino 2006–2009 m. Ford LCF dėžiniams sunkvežimiams. Šis variklis yra laisvai paremtas didesniu 6,0 l PowerStroke ir International VT365. Variklis turi tą pačią geometriją. Vienintelis skirtumas yra tas, kad 4,5 l turi dviem cilindrais mažiau. Variklis yra klasikinio stūmiklio konstrukcijos su skirstomuoju velenu bloke. Tai ketaus blokas su ketaus cilindrų galvutėmis ir jo suspaudimo laipsnis yra 18,9:1. Viename cilindre yra 4 vožtuvai, iš viso yra 24 vožtuvai. 4,5 l turi dvigubą nuoseklų turbokompresorių, kuris yra panaši į 6,4 l PowerStroke variklio konfigūraciją. 4,5 l yra beveik toks pat kaip VT275, kurį gamina International. Kalbant apie galios skaičius, šis variklis sukuria 200 AG prie 2700 aps./min. ir 440 lb-ft sukimo momentą esant 1800 aps./min. Verta paminėti, kad šis 4,5 l „PowerStrokeengine“ buvo pervadintas į MaxxForce tuo metu, kai „International“ išleido savo išmetamųjų teršalų reikalavimus atitinkančius variklius.

Dažnos Ford 4,5 l dyzelinio variklio problemos

Įprastos Ford 4,5 l dyzelinio variklio problemos:

  • Skirstomojo veleno / alkūninio veleno jutiklio gedimas
  • PCM/ECM gedimas
  • Kuro purkštuko gedimai
  • Starterio gedimai
  • Diržo įtempiklio gedimai
  • Alkūninio veleno lūžimas
  • Prasta emisija
  • Visiški variklio gedimai

Dabar išsamiau panagrinėkime šias problemas ir sužinokime, kada ir kaip jos atsiranda ant variklio. Tai žinoti labai svarbu, jei norite sužinoti, kada ir kaip kyla šios problemos.

Skirstomojo veleno / alkūninio veleno jutiklio gedimas

Pirmoji šio variklio problema yra su jutikliu susijusi problema. Tiksliau, problema tiek su alkūninio veleno, tiek su skirstomojo veleno padėties jutikliais. Šiuolaikinius variklius reguliuoja kompiuteris. Tai reiškia, kad yra jutikliai, kurie stebi skirstomojo veleno padėtį, taip pat alkūninio veleno padėtį. Tai leidžia kompiuteriui reguliuoti uždegimo laiką ir reguliuoti variklio darbą. Daugelyje šių 4,5 l variklių skirstomojo veleno ir alkūninio veleno jutikliai sugenda ir sukelia didelių problemų vairuotojui. Dėl variklio problemos gali užstrigti arba nuolat suktis ir negalėti užvesti. Laimei, pakeisti šiuos jutiklius nėra taip brangu. Tačiau gali būti nemalonu spręsti šias problemas. Yra daug skundų, kaip galite perskaityti šioje nuorodoje, kur taip pat minima ši problema ir kai kurios iš toliau nurodytų problemų, kurias ketiname aptarti.

PCM/ECM gedimas

Kitas dažnas šių variklių gedimo taškas yra kompiuteris. Šis komponentas žinomas kaip ECU, ECM arba PCM. Bet apskritai tai yra kompiuteris, kuris reguliuoja variklio darbą. Kai šis kompiuteris sugenda, turėsite problemų. Nesvarbu, ar šios problemos bus susijusios su variklio darbu, neįprastomis patikrinimo variklio lemputėmis ir gedimų kodais, kurie neturi prasmės, ar visišku nesugebėjimu užvesti variklio. Daugeliu atvejų vienintelis šios problemos sprendimas yra pakeisti šį įrenginį naudotu arba visiškai nauju. Tai gali būti brangu, bet tai turi būti padaryta, jei norite atgauti tinkamą variklio funkcionalumą.

Kuro purkštuko gedimai

Degalų purkštukai taip pat žinomi dėl gedimų 4,5 l varikliuose. Tai tikriausiai buvo vienas iš pirmųjų dyzelinių variklių, naudojusių bendrąjį kuro įpurškimą, o šių variklių gedimų dažnis yra gana didelis, kai kalbama apie šiuos purkštukus. Vienintelis būdas išspręsti šią problemą bus visiškai pakeisti purkštuką nauju. Daugeliu atvejų turėsite pakeisti visus 6. Ir tai yra kažkas, ką padaryti gali būti gana brangu. Su šia problema susiję simptomai yra tada, kai purkštukai pradeda tekėti, o jūs padidinate degalų sąnaudas ir patikrinkite variklio lemputę. Kai kuriais atvejais purkštukai bus visiškai užsikimšę. Tai sukelia nešvarus dyzelinis kuras.

Starterio variklio gedimai

Kitas mūsų Ford 4,5 l dyzelinio variklio problemų sąrašas yra starterio variklio gedimas. Šiuose varikliuose starteris sugenda dažniau nei kituose varikliuose. Taigi, kas yra starterio variklis? Starterio variklis yra variklis, kuris padeda varikliui užsukti ir užvesti. Tai elektros variklis, kuris pasukamas pasukus degimą. Deja, šie starteriniai varikliai yra problemiški ir gali sugesti šiuose varikliuose, o vieno pakeitimas gali kainuoti apie 200 EUR už naudotą arba iki 600 EUR už naują įrenginį.

Pavaros diržo įtempiklio gedimai

Dar vienas šio variklio gedimo taškas yra pavaros diržo įtempiklio gedimai. Šis įtempiklis yra komponentas, kuris įtempia pavaros diržą, taip pat žinomą kaip serpantininis arba generatoriaus diržas. Šis diržas varo variklio priedus. Ir visada, kai sugenda įtempiklis, diržas neįsitemps ir diržas pašoks. Esant tokiai situacijai, variklis išsijungs, nes jam reikia generatoriaus galios, kad jis veiktų. Dėl šios situacijos gali sustoti ir tai gali būti tikrai pavojinga, ypač jei tai įvyksta greitkelyje. Laimei, sugedus šiam įtempikliui pavojaus varikliui nekyla.

Alkūninio veleno lūžimas

Šis variklis turi didelį konstrukcijos trūkumą ir taip būna, kai alkūninis velenas skyla į dvi dalis. Alkūninis velenas yra didžiausias judantis variklio komponentas, kuris judina stūmoklius. Kai kurie iš šių variklių, jei ne visi, gali sulaužyti alkūninį veleną į dvi dalis, o kai taip atsitiks, turėsite problemų. Daugiau apie šią problemą galite perskaityti šiame „Ford“ savininkų forume. Tačiau gerai yra tai, kad šią problemą galima išspręsti pakeitus alkūninį veleną, jei ji laiku aptinkama. Deja, šie alkūniniai velenai nėra pigūs ir jums kainuos gerą centą, kad juos sutvarkytumėte, nes visas variklis turi būti perstatytas su naujais guoliais ir visiškai panašus. Mes kalbame apie 1500–3000 EUR geriausiu atveju.

Prasta emisija

Kita šio variklio problema yra prastos emisijos. Šio variklio emisijos yra tikrai prastos, nes jos buvo išleistos prieš esminius pokyčius šioje srityje. Taigi, tai paprastai nėra didelė problema. Tačiau jei gyvenate valstybėje, kurioje išmetamųjų teršalų taisyklės yra tikrai griežtos, negalėsite važiuoti šio sunkvežimio, nes jis teršia daug. Vėlesniuose modeliuose nuo 2007 m. buvo sumontuoti emisijos įtaisai. Šie varikliai žinomi kaip MaxxForce. versija.

Visiški variklio gedimai

Ir paskutinė problema mūsų Ford 4,5 l dyzelinio variklio problemų sąraše yra visiškas variklio gedimas. Yra daug pranešimų, kad šie varikliai visiškai sugenda. Jie arba suks guolį, arba išmes strypą iš bloko. O dar blogiau, tai, kaip pranešama, nutinka nuvažiavus mažą ridą. Net 100 000 mylių. Tai tikrai blogai šiam varikliui. Dyzelinis variklis turėtų lengvai atlaikyti bent 300 000 mylių be jokių didelių problemų. Bet taip nėra su 4,5 l. Šie varikliai sugenda ir sugenda gana dažnai, kaip matote šiose nuorodose pateiktose ataskaitose.

Kuriuose modeliuose yra „Ford“ 4,5 l dyzelinis variklis

Kalbant apie modelius, kuriuose yra šis variklis, verta paminėti, kad yra tik viena programa. Tai Ford LCF (Low Cab Forward). Tai buvo sunkvežimis su kabina, kurį „Ford“ gamino 2006–2009 m. Jame buvo „Ford Super Duty“ važiuoklė ir „Mazda Titan“ kabina, nes „Ford“ ir „Mazda“ tuo metu buvo labai artimi ir turėjo daug komponentų.

DUK

Kokios yra dažniausios Ford 4.5L variklio problemos?

Šis variklis turi rimtų problemų. Problemos apima alkūninio veleno padalijimą į dvi dalis, variklis taip pat gali sukti guolį ir išmesti strypą esant santykinai mažai ridai. Kitos mažesnės problemos yra problemos, susijusios su kompiuteriu, alkūninio veleno ir skirstomojo veleno jutikliais, kuro purkštuvu ir starterio problemomis.

Ar verta pirkti 4,5 l Ford?

Šis variklis yra prastos konstrukcijos ir jo neverta pirkti. Užregistruota daug visiškų variklio gedimų ir alkūninio veleno gedimų. Yra ir kitų labai brangių problemų. Taigi, jei nenorite su jais susidurti, rekomenduojame to vengti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *