BMW M57 variklio problemos (335d, 535d, 635d, X5 3.0d, 530d..)

BMW M57 variklio problemos (335d, 535d, 635d, X5 3.0d, 530d..)

M57 gamyba pradėta 1998 m. ir tęsėsi iki 2013 m. Jis paprastai vadinamas vienu geriausių kada nors pagamintų dyzelinių variklių ir teisėtai taip. Jis buvo įvairių konfigūracijų nuo ankstyvųjų paprastų formų E39 BMW ir dviejų turbokompresorių, vėliau pritaikytų E60, E90 ir E63 6 serijoms.

Variklio pagrindas buvo ir tebėra fantastiškas, o tai leido BMW naudoti platformą įvairiems automobiliams ir galiai. Tačiau, kaip ir daugelis kitų puikių dyzelinių variklių (pvz., OM642 ar OM651 iš Mercedes), M57 turėjo savų problemų. Štai dažniausiai šiandien žinomos BMW M57 dyzelinio variklio problemos!

Kuriuose BMW automobiliuose yra M57 variklis?

M57 variklis buvo montuojamas daugelyje BMW modelių, kol jo vietą užėmė lengvesnis ir ekologiškesnis N57 dyzelinis variklis. Pateikiame lentelę, kurioje pateikiami visi BMW modeliai su šiuo varikliu.

Variklio variantasBMW su šiuo varikliu
M57D252000-2003 E39 5 serija 525d 120kw
M57D25TÜ2003-2007 E60/E61 5 serija 525d 120/130kw
M57D30E39 530d (135/142 kW), E46 330d (135/142 kW), E38 730d (135/142 kW), E53 X5 3.0d (135 kW)
M57D30TÜE46 330d – E83 X3 3.0d (150 kW), E53 – E60/E61 – E65/E66 – E83 kaip 3.0d su 160 kW
M57D30TÜ TOPE60/E61 – E63/E64 kaip 3,5d su 200 kW
M57D30TÜ2E90 – E60 kaip 2,5 d su 145 kw E65/66 – E90 – E60 su 170 kw kaip 3,0 d
M57D30TÜ2TOPE60/61 – E63/64 – E70/71 – E83 – E90/91/92 su 210kw kaip 35d

Dažnos M57 variklio problemos

Neišsigąskite dėl prieš jus pateikto sąrašo, M57 vis dar yra tvirtas variklis ir daugelis toliau išvardytų dalykų yra tik nepatogumai, kurių galiausiai turite pasirūpinti, nes šie automobiliai pasiekia didelę ridą. Tam tikrų problemų taip pat galima išvengti, kad ateityje išvengtumėte didesnių M57 variklio problemų, todėl būkite atsargūs!

Sunkiosios anglies kaupimosi problemos

Daugelis M57 variklio savininkų patiria rimtų problemų dėl anglies kaupimosi variklyje. Šioje E90post forumo temoje akivaizdu, kad daugiau nei 67 % M57 savininkų susiduria su anglies kaupimosi problemomis. Dėl užsikimšusių EGR vožtuvų variklyje kaupiasi anglis. EGR yra anglies suodžių, kurie pasiveja alyvos garus / dujas iš teigiamos karterio ventiliacijos (PCV). Šios PCV dujos anksčiau buvo išmetamos į atmosferą, tačiau dėl aplinkosaugos priežasčių šiuolaikinis dyzelinas, pvz., M57, degina šias dujas viduje. Kai sistema tampa užteršta, alyvos ir PCV garai sudaro anglies nuosėdas ant įsiurbimo vožtuvų ir įsiurbimo kolektorių, dėl kurių prarandama galia, atsiranda staigios tuščiosios eigos ir galimos variklio problemos, atsiranda klaidų kodai ir silpnas režimas. Kad būtų išvengta šių problemų, nors ir nerekomenduojama ir neleidžiama daugelyje šalių dėl griežtų išmetamųjų teršalų tikrinimo, daugelis savininkų ištrina EGR vožtuvą arba sumontuoja alyvos gaudyklę, kuri sulaiko PCV garus ir neleidžia jiems užteršti variklio.

M57 įsiurbimo kolektoriaus sūkurių sklendžių problemos

Viena iš labiausiai paplitusių ir rimčiausių M57 variklio problemų yra prastai suprojektuoti įsiurbimo kolektoriaus sūkuriai. Dėl prastos konstrukcijos ir anglies sankaupos šiuose sklendėse šie sklendės turi tendenciją atsiskirti, lūžti ir įsiurbti į cilindrų galvutes. Tai sukelia rimtų variklio pažeidimų ir beprotiškai didelių remonto išlaidų. Nors 2006 m. BMW pristatė patobulintą sūkurio sklendės konstrukciją, daugelis savininkų vis dar nepasitiki šia sistema, todėl šiuose varikliuose „sūkurinio sklendės panaikinimo“ procedūra yra labai įprasta. Sukamieji sklendės šiek tiek pagerina variklio degalų ekonomiją ir žemų sūkių diapazono sukimo momentą, tačiau nauda yra daug mažesnė nei galima žala, jei sklendės sugestų ir įsiurbtų variklį. Jei perkate automobilį su šiuo varikliu, rekomenduojame juos pašalinti, neatsižvelgiant į variklio modelio metus.

MAF jutiklio gedimai

Daugelis savininkų praneša apie įprastus oro srauto jutiklio (MAF) gedimus. MAF jutiklis matuoja į variklį patenkančio oro kiekį, kad būtų užtikrintas tinkamas kuro ir oro mišinys degimo procesui. Tai veda prie staigios eigos tuščiąja eiga, sunkių paleidimų, variklio užgesimo ir trūkčiojančio ar neryžtingo įsibėgėjimo. Naujas MAF jutiklis kainuoja nuo 130 iki 200 USD ir yra lengvai pakeičiamas.

Termostato gedimai

Yra žinoma, kad M57 variklis turi problemų su termostatu, tačiau su vandens siurbliu problemų nėra, kaip įprasta kituose BMW varikliuose, pavyzdžiui, N53. M57 termostatas sukurtas taip, kad sugestų esant „atvirai“ padėčiai, o tai reiškia, kad jūsų automobiliui bus sunku sušilti iki normalios darbinės temperatūros. Sugedęs ir atidarytas termostatas užtikrins nuolatinį šviežio aušinimo skysčio srautą į variklį, kuris yra daug geriau nei termostato gedimas uždarytoje padėtyje, dėl kurios variklis perkaista per kelias minutes. Daugeliu atvejų sugedęs termostatas taip pat įjungia klaidų kodus ir patikrinimo variklio įspėjamąją lemputę, jei savininkas neatpažįsta gedimo požymių.

M57 DPF/SCR problemos

Kaip ir su kitais moderniais ir, atrodo, aplinkai nekenksmingais dideliais dyzeliniais varikliais, su DPF ir selektyvaus katalizinio redukavimo (SCR) sistemomis kyla daugiau problemų nei su pačiu varikliu. Daugeliui M57 variklių savininkų tenka susidurti su užsikimšusiais DPF filtrais, kurie atsiranda dėl to, kad automobilis nuvažiuoja daug trumpų kelionių arba vairuotojas nesąmoningai nutraukia DPF regeneraciją. Taip pat gali būti kitų priežasčių (jutikliai, programinė įranga…), kodėl DPF filtras tinkamai neatsinaujina ir užsikemša. Tas pats pasakytina ir apie SCR sistemą. Daugelis savininkų patiria košmarus dėl SCR sistemos gedimų, tokių kaip aktyvus bako gedimas, bako šildytuvo gedimas, NOx jutiklio gedimas ir pan. Galimų problemų ir išlaidų pakanka, kad daugelis savininkų įtikintų visiškai pašalinti DPF ir SCR. Tačiau šių komponentų panaikinimas daugelyje šalių neįmanomas dėl griežtų techninių apžiūrų.

EGR aušintuvas (įtrūkimai) ir EGR problemos

Jau minėjome, kad M57 ir iš esmės viso kito šiuolaikinio dyzelino EGR vožtuvas yra linkęs užsikimšti ir galiausiai sugesti. Viena iš M57 variklio problemų yra EGR aušintuvo įtrūkimai. EGR aušintuvo įtrūkimą nesunkiai diagnozuoja stiprus dyzelino kvapas aplink automobilį ir automobilio salone. Yra žinoma, kad aušintuvas įtrūksta keliose vietose, įskaitant vamzdžius, vedančius į aušintuvą. EGR aušintuvas vėl yra išmetamųjų teršalų mažinimo sistemos komponentas, todėl jūsų automobilis gali lengvai važiuoti ir be EGR vožtuvo, ir be aušintuvo. Daugelis savininkų atlieka šią „ištrynimo“ procedūrą, tačiau mes to nerekomenduotume.

Pakaitinimo žvakių gedimai

M57 pakaitinimo žvakes reikia pakeisti maždaug po to. 100 000 mylių arba 160 000 kilometrų. Pakaitinimo žvakės paprastai sugenda anksčiau, jei nediagnozuotas termostato gedimas. Kai kuriais atvejais reikia pakeisti ir pakaitinimo žvakių valdiklį.

Blogos vakuuminės linijos

Šiems varikliams senstant, įvairios vakuumo linijos aplink variklius tampa trapios ir nesandarios. Vakuuminis nuotėkis sukelia specifinius vakuumo garsus, variklio įspėjamąsias lemputes, staigią eigą tuščiąja eiga ir neryžtingą greitėjimą. Rasti nesandarumus yra sunkiausia dalis, juos pakeisti lengva ir nebrangu.

Harmoninio balansavimo gedimai

Automobilyje esantys harmoniniai balansai sugeria ir pašalina pernelyg didelę vibraciją, atsirandančią dėl alkūninio veleno sukimosi. Kai harmoninis balansuotojas arba amortizatorius susidėvi, pajusite per didelę vibraciją, todėl ją reikės pakeisti. Manoma, kad originalios gamintojo BMW harmoninis balansuotojas turi prastą dizainą, todėl jis per anksti sugenda ir daugelis žmonių nusprendžia jį pakeisti antrinės rinkos dalimi, kuri iš tikrųjų yra geresnė už originalą.

Variklio laikiklių gedimai

M57 yra sunkus variklis ir galiausiai reikės pakeisti variklio laikiklius. Netinkami variklio laikikliai sukelia pernelyg didelę variklio vibraciją ir kitas problemas, todėl šios problemos ignoravimas nėra išeitis. T hey nėra tiksliai pigūs pakeisti (apie 800 USD).

Turbo alyvos linijos nutekėjimas

Nemažai savininkų praneša apie alyvos nuotėkį iš turbo alyvos tiekimo linijos. Nutekėjimą reikia nedelsiant pašalinti, kad būtų išvengta didesnio nuotėkio ir galimo turbo alyvos bado. Tai vienas iš dažniausiai pasitaikančių M57 nutekėjimų, dėl kurių nėra tiksliai žinoma, kad nuteka daug alyvos.

Red Boost žarna sugenda

Visi M57 dyzelinio variklio savininkai tikrai žino apie liūdnai pagarsėjusią raudoną žarną. Ši raudona padidinimo žarna yra su bloga gamyklos viršutinės jungties konstrukcija. Dėl to padidėja nuotėkis, kuriame yra tam tikras kiekis alyvų garų, kurie rodo nuotėkio vietą, nes tie aliejiniai garai galiausiai susimaišo su nešvarumais ir atsiranda ant žarnos. Vienintelė galimybė pakeisti padidinimo žarną ir daugelis savininkų pasirenka vieną iš geresnės konstrukcijos antrinės rinkos variantų.

NOx jutiklio gedimai

NOx jutikliai matuoja azoto oksido kiekį prieš ir po SCR sistemos, kad užtikrintų suderinamumą su emisijos standartais. Tačiau šie jutikliai gali sugesti ir juos pakeisti nėra pigu. Tai tik dar vienas sudėtingos SCR sistemos komponentas, kurį minėjome anksčiau, ir daugelis savininkų niekina šiuolaikinį dyzeliną dėl šios brangios sistemos.

Dažnai užduodami klausimai

Ar BMW M57 variklis yra patikimas?

Taip, iš tikrųjų tai vienas patikimiausių BMW dyzelinių variklių. Vien tik variklis turi labai mažai problemų, lyginant su panašiais kitų gamintojų varikliais. Dėl savo patikimumo jis išlieka populiarus tarp naudotų automobilių pirkėjų.

Kokia yra BMW M57 darbinė temperatūra?

Tinkama M57 dyzelinio variklio darbinė temperatūra yra tarp 88-91 laipsnio Celsijaus. DPF filtro regeneracijos metu temperatūra gali šiek tiek pakilti. Viskas, kas žemesnė nei 88 laipsniai, gali rodyti termostato problemas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *