6 dažnos GM 2.8 l Duramax I4 dyzelinio variklio problemos

6 dažnos GM 2.8 l Duramax I4 dyzelinio variklio problemos

Norite įsigyti Chevy arba GMC su 2,8 l Duramax ir norite sužinoti daugiau apie 2,8 l Duramax dyzelinio variklio problemas? Jei taip, esate tinkamoje vietoje, nes šiame straipsnyje bus daug ką aptarti apie šį konkretų variklį.

Pirmiausia apžvelgsime 2,8 l variklio specifikacijas ir sužinosime daugiau apie šio variklio variantus. Tada apžvelgsime 2,8 l Duramax dyzelinio variklio problemas ir šio variklio pritaikymus. Taigi, daugiau nesivaržydami, pasinerkime į straipsnį.

Pagrindinės 2,8 l Duramax I4 dyzelinio variklio specifikacijos

2,8 l variklis yra variklis iš GM Duramax variklių šeimos. Jei nežinojote, „Duramax“ prekės ženklo varikliai yra tik dyzeliniai varikliai, kuriuos „General Motors“ įtraukia į savo transporto priemonių liniją. Jie tiekiami GMC ir Chevy pikapuose ir visureigiuose ir netgi šių dviejų įmonių furgonuose. Kalbant apie konfigūraciją, verta paminėti, kad 2,8 l Duramax yra 4 eilės dyzelinis variklis su turbokompresoriumi. Šiame variklyje yra ketaus blokas ir aliuminio cilindro galvutė. Variklio suspaudimo laipsnis priklauso nuo variacijos. Pavyzdžiui, LWN suspaudimo laipsnis yra 16,5:1. Kalbant apie variantus, verta paminėti, kad jų yra du. Pirmasis yra žinomas kaip XLD28. Šis variklis buvo gaminamas 2014–2016 m. Tuo tarpu LWN, kuri yra antroji šio variklio versija, buvo gaminamas nuo 2016 m. XLD28 variklis sukuria 200 AG prie 3600 aps./min. ir 360 lb-ft sukimo momentą esant 2000 aps./min. Duramax LWN variklis sukuria 181 AG prie 3400 aps./min. ir 369 lb-ft sukimo momentą esant 2000 aps./min. Abu varikliai surinkti užsienyje. Tiksliau Rayonge, Tailande. Jie naudojami Šiaurės Amerikos modeliuose ir taip pat dažnai naudojami GM visame pasaulyje parduodamose programose.

6 dažnos 2,8 l Duramax I4 dyzelinio variklio problemos

Trumpai pakalbėkime apie įprastas 2,8 l Duramax dyzelinio variklio problemas ir pažiūrėkime, kas labiausiai vargina šį variklį. Įprastos 2,8 l Duramax dyzelinio variklio problemos:

  • Užsikimšęs EGR
  • Užsikimšęs DPF
  • Anglies kaupimasis
  • Užsikimšę kuro purkštukai
  • Turbokompresoriaus gedimai
  • Paskirstymo diržo problemos

Dabar trumpai aptarėme 2,8 l Duramax dyzelinio variklio problemas. Panagrinėkime juos išsamiau. Sužinokime, kada ir kaip jie atsiranda, taip pat su šiomis problemomis susijusius simptomus.

1. Užsikimšęs EGR

Pirmoji ir dažniausiai pasitaikanti šio variklio problema – užsikimšęs EGR vožtuvas. Taigi, kas yra EGR vožtuvas ir ką šis EGR vožtuvas daro? Na, EGR vožtuvas yra paprastas vožtuvas, kuris recirkuliuoja kai kurias išmetamąsias dujas į įsiurbimo kolektorių, kad jas sudegintų. Taigi, išmetamų teršalų mažinimas. Šis išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvas nėra kažkas naujo. Jis buvo išrastas aštuntojo dešimtmečio pradžioje, siekiant sumažinti NOx emisiją. Nuo to laiko daugelis variklių panaudojo šią technologiją, ypač dyzeliniai varikliai, kurie paprastai išmeta daugiau NOx nei dujiniai varikliai. Ir visi varikliai, kuriuose naudojami EGR vožtuvai, tam tikru momentu užsikimš. Anglies dalelės tiesiog prilimpa prie šių vožtuvų ir kai variklis pasieks 100 000 mylių, EGR nustos veikti dėl per daug anglies nuosėdų. Kai kurie žmonės juos valo. Tačiau geriausia pakeisti šį vožtuvą, kuris gali būti šiek tiek brangus. Simptomai, susiję su blogu EGR, yra variklio patikrinimo lemputė, grubus variklio darbas, didesnis išmetamųjų teršalų kiekis ir našumo sumažėjimas. Variklis taip pat veiks gana prastai.

2. Užsikimšęs DPF

Kita dažna šių dyzelinių variklių problema – DPF filtro užsikimšimas. Taigi, kas yra DPF? DPF yra dyzelino kietųjų dalelių filtras. Tai specialus filtras, montuojamas kiekviename moderniame dyzeliniame variklyje. Kaip tikriausiai žinote, dyzeliniai varikliai sukuria daug suodžių. Taigi, norėdami sulaikyti šią taršą, automobilių gamintojai sumontavo šiuos DPF filtrus. Jie sulaiko suodžius ir kai DPF bus paruoštas, jis pradės atsinaujinti. Tai procesas, kurio metu išdeginami suodžiai iš DPF. Daugelis žmonių neatkuria šių filtrų. Jie daug važinėja per miestą trumpais atstumais. Taigi, DPF net nepasiekia darbinės temperatūros, kad atsinaujintų. Tokiu atveju užsikimšęs DPF. Ir tai patiria daugelis 2,8 l Duramax savininkų. Kai tik iškils ši problema, užsidegs DPF lemputė, patikrinkite variklio lemputę, sušlubavimo režimą, užgesus varikliui ir prastos degalų sąnaudos. Vienintelis būdas išspręsti šią problemą yra visiškai pašalinti DPF ir išvalyti jį specialia mašina. Tai gali būti brangu, bet tai reikia padaryti, jei norite grąžinti variklį į tinkamą veikimo režimą. Dabar pereikime prie kitų 2,8 l Duramax dyzelinio variklio problemų.

3. Anglies kaupimasis

Anglies kaupimasis šiuose varikliuose yra dar viena didelė problema. Šis anglies kaupimasis yra problema, nes tai yra dyzelinis variklis. Kaip minėjome, EGR vožtuve gali susikaupti anglies, todėl EGR gali sugesti. Tačiau gali būti ir kitų vietų, kur galite turėti anglies telkinių. Būtent, įsiurbimo kolektoriuje gali susikaupti anglies, ypač ant MAP jutiklio, ir tai gali labai trukdyti oro srautui į variklį. Be to, ant įsiurbimo vožtuvų gali susikaupti anglies. Pagrindinė priežastis, dėl kurios dyzeliniuose varikliuose kaupiasi per daug anglies, yra pernelyg didelė tuščioji eiga. Šie varikliai nemėgsta daug dirbti tuščiąja eiga. Be to, trumpos kelionės, šaltas oras ir retesnis alyvos keitimas taip pat gali sukelti anglies nuosėdų susidarymą šiuose varikliuose. Su šia problema susiję simptomai yra prastos degalų sąnaudos, patikrinimo variklio lemputė ir grubus variklio darbas.

4. Užsikimšę kuro purkštukai

Degalų purkštuko problemos taip pat yra viena iš 2,8 l Duramax dyzelinio variklio problemų. Ir atvirai kalbant, tai labai dažnas šių dyzelinių variklių gedimas. Dyzeliniuose varikliuose naudojamas „Common Rail“ įpurškimas, kuris yra kaip tiesioginis dyzelinių transporto priemonių įpurškimas. Jie naudoja labai sudėtingus purkštukus, kurie laikui bėgant gali užsikimšti. Šios problemos sprendimas yra pridėti priedą, kuris juos nuvalytų. Arba jei negalite jų išvalyti, juos turi tinkamai išvalyti profesionali tarnyba. Kartais purkštukai taip pat gali pradėti leisti dyzeliną ir pabloginti anglies kaupimąsi bei degalų sąnaudas.

5. Turbokompresoriaus gedimai

Turbokompresoriaus gedimai yra dar viena dažna 2,8 l Duramax problema. Turbokompresorius gali sugesti, ypač nuvažiavus aukštesnes mylias. Kai sugenda turbokompresorius, dažniausiai pradeda klibėti turbokompresoriaus velenas. Vienintelis būdas išspręsti šią problemą bus visiškai atstatyti arba pakeisti turbiną. Tai labai brangus remontas ir gali kainuoti kelis tūkstančius, kad sutvarkytumėte šį komponentą. Štai kodėl prieš pirkdami turite įsitikinti, kad turbo yra geras.

6. Paskirstymo diržo problemos

Paskutinė mūsų 2,8 l Duramax dyzelinio variklio problemų sąraše yra paskirstymo diržo problema. Iš esmės tai nėra problema. Vienintelis šio tipo sąrankos trūkumas yra tai, kad jis nėra labai patogus dyzelinėms transporto priemonėms. Paskirstymo diržas gali susidėvėti per greitai ir, jei to nežinote, jis gali nutrūkti ir sugesti variklis. Taigi, nuvažiavus 100 000 mylių, šį diržą verta pakeisti. Nors rekomenduojama jį pakeisti nuvažiavus 150 000 mylių.

Automobiliai su 2,8 l Duramax I4 dyzeliniu varikliu

2,8 l Duramax variklis buvo įtrauktas į šias programas: Duramax XLD28 Skirta tarptautinėms rinkoms

  • Chevy Colorado
  • Chevy Trailblazer
  • Holdenas, Koloradas
  • Isuzu KB

Duramax LWN JAV rinkai

  • 2016-2022 Chevy Colorado
  • 2016–2022 GMC kanjonas
  • 2017-2022 Chevy Express
  • 2017-2022 GMC Savana

DUK

Kokios yra dažniausios 2,8 l Duramax variklio problemos?

Šis variklis neturi rimtų defektų. Tai gana patikimas variklis. Tačiau kai variklis peržengs 100 000 mylių ribą, turėsite pakeisti paskirstymo diržą, taip pat gali sugesti EGR, gali užsikimšti DPF, problemos su purkštukais yra dažnos važiuojant didesniais kilometrais, o turbokompresoriaus gedimai taip pat dažni. mylios. Tai yra pagrindiniai dalykai, kai kalbama apie dyzelinius variklius. Taigi, prieš pirkdami vieną iš šių 2,8 l variklių, įsitikinkite, kad patikrinote šias problemas.

Ar 2,8 l Duramax dyzelinis variklis yra patikimas?

Taip, 2,8 l Duramax yra gana patikimas variklis. Vienintelis šio variklio minusas tikriausiai yra nesugebėjimas vilkti daug, kaip tai daro kiti dyzeliniai varikliai. Šis variklis labiau panašus į bazinį dujomis varomą variklį. Tai labai atsilieka nuo didesnių Duramax variklių.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *