7 dažnos BMW B57 variklio problemos

autorius Automanas
0 komentaras

Jei ieškote naujesnio BMW modelio, pvz., G20 3 serijos ar G30 5 serijos, o gal net G11 7 serijos, tikėtina, kad ieškote dyzelinių modelių. Jei tai tiesa, esate tinkamoje vietoje, nes šiame straipsnyje papasakosime viską, ką reikia žinoti apie 6 cilindrų, 3,0 l B57 dyzelinį variklį.

 

Pagrindinės BMW B57 variklio specifikacijos

BMW B57 variklis yra dyzelinis variklis, kurį BMW pristatė 2015 m. Šis variklis yra BMW modulinių variklių šeimos dalis. B57 yra 6 eilės variklis, kurį BMW pristatė, kad pakeistų ankstesnį N57 dyzelinį variklį. B57 yra 3,0 l darbinio tūrio ir turi bloką bei cilindro galvutę, pagamintą iš aliuminio lydinio. Jis turi aukštą suspaudimo laipsnį – 16,0:1. Kalbant apie galvutės konstrukciją, B57 naudoja dvigubą viršutinį skirstomąjį veleną (DOHC) su keturiais vožtuvais viename cilindre. Variklis naudoja tiesioginį „common rail“ įpurškimą ir, suprantama, veikia tik dyzelinu. Šis variklis įgyvendina įvairius turbokompresorius. Yra viena turbo versija ir dviguba ir net keturių turbokompresorių versija, kuri naudoja keturias iš šių turbokompresorių. Iš viso yra trys skirtingos versijos, priklausomai nuo sumontuotų turbinų tipo. Ir tai yra šie. Šis variklis sukuria 195 kW (261 AG) esant 4 000 aps./min. ir 620 Nm (457 lb-ft) esant 2 000 aps./min. Šis variklis sukuria 235 Kw (315 AG) esant 4000 aps./min. ir 680 Nm (502 lb-ft) esant 1750 aps./min. Šis variklis sukuria 294 kW (394 AG) esant 4 400 aps./min. ir 760 Nm (561 lb-ft) esant 2 000 aps./min.

Dažnos BMW B57 variklio problemos

Pirmiausia išvardinkime dažniausiai pasitaikančias B57 variklio problemas. Įprastos BMW B57 dyzelinio variklio problemos:

  • Įsiurbimo kolektoriaus sklendės gedimas
  • Užsikimšęs DPF
  • Užsikimšęs EGR
  • Purkštuko gedimas
  • Pakaitinimo žvakės gedimas
  • Turbokompresoriaus gedimas
  • „AdBlue“ problemos

Dabar, kai esame susipažinę su B57 variklio problemomis, galime judėti toliau ir išsamiau aptarti šias problemas, kad gautumėte perspektyvą, kaip ir kada šios problemos kyla šiame variklyje.

Įsiurbimo kolektoriaus sklendės gedimas

Dažniausia šio variklio problema – įsiurbimo kolektoriaus gedimas. Kadangi tai dyzelinis variklis, įsiurbimo kolektorius gali gana sudrėkti dėl anglies kaupimosi. Tiksliau sakant, dažniausiai sugenda atsidarantys ir užsidarantys sklendės, o kai taip atsitiks, jūsų variklis dirbs prastai, taip pat bus rodoma variklio patikrinimo lemputė, pranešanti, kad kažkas rimtai negerai. Šiame aukščiau esančiame vokiškame vaizdo įraše labai išsamiai parodytas problemos rimtumas. Jei norite išvengti šios problemos, būtinai perskaitykite mūsų vadovą, kaip vairuoti ir turėti dyzelinį automobilį! Šie sklendės atsidaro ir užsidaro, kad oras galėtų patekti į įsiurbimo kolektorių, nes dyzeliniuose varikliuose nėra droselio korpuso, kaip benzininiuose varikliuose. Dauguma žmonių visiškai pašalina sklendes. Tačiau mes nerekomenduosime to daryti, nes tai pablogins išmetamųjų teršalų kiekį ir degalų ekonomiją. Geriausias dalykas yra pakeisti įsiurbimo kolektorių nauju. Tai gali būti brangu, tačiau tai yra vienintelis būdas išspręsti šią problemą.

Užsikimšęs DPF

Šiam varikliui, kaip ir kiekvienam kitam dyzeliniam varikliui, turinčiam dyzelino kietųjų dalelių filtrą, taip pat būdingos problemos su DPF. Šis filtras linkęs užsikimšti suodžiais, jei važiuojate per daug trumpais atstumais. Kad atsinaujintų DPF, automobilį reikia paleisti 3000 aps./min. greičiu apie 30 minučių. O jei daug važinėsite mieste, DPF niekada neatsinaujins ir galiausiai visiškai užsikimš. Tokiu atveju jį rankiniu būdu turės išvalyti profesionalai. Tai gana brangus darbas. Taigi, visada regeneruokite DPF greitkelyje.

Užsikimšęs EGR

Kitas išmetamųjų teršalų įtaisas, kuris dažniausiai sugenda B57 variklyje, yra EGR vožtuvas. EGR vožtuvas yra išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvas. Šis vožtuvas recirkuliuoja kai kurias išmetamąsias dujas ir nukreipia jas į įsiurbimo kolektorių. Ir kas gali atsitikti, kad šis vožtuvas nuvažiavus 150 000 km visiškai užsikimš. Kai taip atsitiks, kils problemų su varikliu. Patikrinkite variklio lemputę, silpnas režimas, grubus variklio darbas ir maža galia bus vienas iš dažniausiai pasitaikančių simptomų. Vienintelis būdas išspręsti šią problemą yra pakeisti EGR nauju. Daugelis žmonių bando juos išvalyti, tačiau šis EGR niekada nebus toks geras kaip anksčiau.

Purkštuko gedimas

Šiame variklyje taip pat dažnai pasitaiko purkštukų gedimų. Taigi, kodėl taip yra? Na, taip yra todėl, kad šiam varikliui reikia aukščiausios kokybės dyzelinio kuro su didesniu cetano kiekiu. Kaip ir aukščiausios kokybės dujas, taip ir aukščiausios kokybės dyzeliną. Daugelis žmonių juos varo su standartiniu dyzelinu, kuris gali būti prastesnės kokybės, o nutinka taip, kad pirmiausia nukenčia purkštukai. Šių purkštukų keitimas yra brangus. Galite sumokėti daug pinigų, kad išspręstumėte šią problemą. 6 cilindrų dyzeliniame variklyje, pvz., B57, yra 6 purkštukai, ir kiekvienas iš jų gali kainuoti iki 400 USD, todėl skaičiuokite. Aš tai patyriau su savo 320CDI W211 E-klase ir patikėkite manimi, tai ne juokas. Tačiau verta paminėti, kad jei šiuo varikliu naudosite rekomenduojamą dyzeliną, bent iki 150 000 km neturėsite problemų su purkštuku.

Pakaitinimo žvakės gedimas

Pakaitinimo žvakės yra dar vienas nepakeičiamas jūsų B57 variklio komponentas. Daugelis žmonių, kurie nemėgsta dyzelinių variklių, painioja juos su uždegimo žvakėmis ir tai yra visiškai neteisinga. Nors jie abu padeda užvesti variklį. Uždegimo žvakė išleidžia kibirkštį, o pakaitinimo žvakės gale yra kaitinimo elementas. Šis šildymo elementas padeda užvesti automobilį. Šiame konkrečiame variklyje iš viso yra šešios pakaitinimo žvakės. Nuvažiavus iki 150 000 km, juos reikia pakeisti. Kai kuriais atvejais jie taip pat gali atlaikyti iki 200 000 km. Tačiau kai lemputė pradeda mirksėti, jūs žinote, kad turite problemų.

Turbokompresoriaus gedimas

Turbokompresoriaus gedimai taip pat dažni BMW B57 variklyje. Taigi, kodėl taip yra? Kodėl turbo varikliai dažniausiai sugenda? Turbokompresoriai yra nepakeičiami komponentai. Jie skirti važiuoti 200 000 km, o transporto priemonei nuvažiavus šią ridą, veleno viduje esantys guoliai linkę sugesti, o kai taip atsitiks, velenas išsibalansuos. Atsiradus šiai problemai, turbo variklis pradės skleisti švilpimą. Vienintelis būdas išspręsti šią problemą yra pakeisti arba atnaujinti turbiną.

„AdBlue“ problemos

Kitas dalykas, kurio reikia šiuolaikiniams dyzeliniams varikliams, yra Adblue. Daugelis žmonių perka šiuos naudotus automobilius ir net nežino, kas yra Adblue. Tai specialus skystis, kuris buvo reikalingas Euro 6 automobiliams, pagamintiems po 2016 m. Jo tikslas – padėti sumažinti NOx emisiją automobilyje. Šis tirpalas yra pagamintas iš dejonizuoto vandens ir karbamido. Jis purškiamas į išmetimo sistemą ir sulaiko NOx daleles. Daugiau apie AdBlue sistemas ir problemas galite perskaityti mūsų vadove. Jei nepridėsite „Adblue“, turėsite rimtų problemų. Štai kodėl jūs turite pridėti šį tirpalą ir įsitikinti, kad Adblue bakas visada yra pilnas.

Kuriuose modeliuose yra BMW B57 variklis?

Dabar pažiūrėkime, kurie modeliai turi BMW B57 variklį. B57D30O0 (vienas turbokompresorius)

  • 2017 m. – dabartinis G01 BMW X3 xDrive30d
  • 2018 – dabartinis G02 BMW X4 xDrive30d
  • 2018 – dabartinis G05 BMW X5 xDrive30d
  • 2019 – dabartinis G06 BMW X6 xDrive30d
  • 2018 – dabartinis G07 BMW X7 xDrive30d
  • 2015 – dabartinis G11 BMW 730d/Ld
  • 2019 – dabartinis G20 BMW 330d
  • 2017 – dabartinis G30 BMW 530d
  • 2017 – pristatomas G32 BMW 630d Gran Turismo

B57D30T0 (dvi turbokompresorius)

  • 2018 – dabartinis BMW G01 X3 M40d
  • 2018 – dabartinis BMW G02 X4 M40d
  • 2020 – pristatomas BMW G07 X7 xDrive40d
  • 2015 – dabartinis BMW G11 740d/Ld
  • 2020 m. – pristatomas BMW G20 M340d xDrive
  • 2020 m. – pristatomas BMW G21 M340d xDrive
  • 2020 m. – pristatomas BMW G22 M440d xDrive
  • 2017 – dabartinis BMW G30 540d
  • 2017 m. – pristatomas BMW G32 640d xDrive Gran Turismo

B57D30S0 (keturkampis turbokompresorius) – nebegaminamas

  • 2018 – 2020 BMW G05 X5 M50d
  • 2019 – 2020 BMW G06 X6 M50d
  • 2018 – 2020 BMW G07 X7 M50d
  • 2016 – 2020 BMW G11 750d/Ld
  • 2017 – 2020 BMW G30 M550d xDrive

DUK

Kokios yra dažniausios BMW B57 variklio problemos?

Dažnos šio variklio problemos yra įsiurbimo sklendės, kurios linkusios užstrigti ir sukelti veikimo problemų. Tai vienintelė pagrindinė šio variklio problema. Norint išspręsti problemą, reikia pakeisti įsiurbimo kolektorių. Be to, nuvažiavus aukštesnes mylias, gali kilti problemų su turbokompresoriais, problemų su pakaitinimo žvakėmis, purkštukais, DPF ir EGR. Įprastos dyzelino problemos, nieko per daug reikšmingo.

Ar BMW B57 variklis yra patikimas?

Taip, šis variklis yra beveik neperšaunamas. Iš esmės nėra jokių minusų. Išskyrus didesnės ridos modelius, kuriuose problemų gali kilti dėl anglies nuosėdų ant DPF, EGR ir įsiurbimo kolektoriaus. Taip pat gali kilti problemų su purkštukais, taip pat turbokompresoriaus gedimai. Be to, variklis yra gana patikimas ir jūsų nenuvils.

Susiję įrašai

Palikite komentarą