BMW S58 M variklio problemos (G80, G20, F97, F98 ir G82)

BMW S58 M variklio problemos (G80, G20, F97, F98 ir G82)

Taigi jūs pagavote liūdnai pagarsėjusią BMW M klaidą, tiesa? Mes tai suprantame, tai neįtikėtini automobiliai, tačiau jų priežiūra tikrai nėra pigi. Jei ieškote M automobilio su S58 varikliu, esate tinkamoje vietoje, nes šiuo konkrečiu varikliu turėsite daug ką nuveikti.

Pagrindinės BMW S58 variklio specifikacijos

Prieš pradėdami diskutuoti apie BMW S58 variklio problemas, pakalbėkime apie įprastas S58 variklio specifikacijas ir sužinokime, kokius skaičius šis variklis gamina.

S58 variklis yra variklis, sukurtas iš B58. Jei domitės BMW, žinote, kad standartinių variklių variklio kode yra B, o M-Sport modelių – S. Taigi, S58 yra didelio našumo B58 versija.

Apskritai tai yra 6 eilės variklis, kuriame yra du mono-scroll turbokompresoriai. Blokas ir cilindro galvutė pagaminti iš aliuminio, o variklio darbinis tūris 3.0L.

Variklio suspaudimo laipsnis yra 9,3:1, o maksimalus sūkių skaičius yra 7200 aps./min. Šiame variklyje įdiegtas tiesioginis įpurškimas, taip pat dvigubas VANOS (kintamasis vožtuvo laikas) ir Valvetronic (kintamasis vožtuvo pakėlimas).

Yra tik viena S58 variklio versija ir tai yra S58B30T0. Iš esmės tas pats variklio kodas yra visose programose.

Tačiau variklio tiekiama galia skiriasi nuo automobilio modelio. Mažiausia versija išvysto 338 kW (453 AG), o pati galingiausia – 375 kW (503 AG).

Galingiausia versija yra skirta Competition modeliams. Vėliau straipsnyje apžvelgsime kiekvieną iš jų.

Dažnos BMW S58 variklio problemos

Įprastos BMW S58 variklio problemos:

  • Spragtelėjimas / barškėjimas iš variklio skyriaus
  • Labai žemai sumontuotas alyvos aušintuvas
  • Tuščiosios eigos bangavimas po degalų papildymo / beveik užstringa
  • Alyvos nutekėjimai
  • Aušinimo skysčio suvartojimas
  • Strypo guolio gedimas
  • Pagrindiniai guolių gedimai

Dabar, kai išvardijome pagrindines šio variklio problemas, panagrinėkime kiekvieną iš jų toliau. Pirmiausia reikia atkreipti dėmesį į tai, kad tai nėra rimtos problemos ir šio variklio nekamuoja rimtos problemos. Tačiau reikia atsižvelgti į keletą dalykų. Taigi, pakalbėkime apie juos išsamiau.

Spragtelėjimas / barškėjimas iš variklio skyriaus

Keletas savininkų pranešė, kad iš variklio sklinda barškėjimas ar spragtelėjimas. Kol kas neaišku, ar tai buvo skirstomojo veleno keltuvo problema, ar paskirstymo grandinės problemos.

Tačiau kai kuriuose iš šių variklių šie garsai yra įprasti. Kaip X3 forume pastebėjo savininkas, garsas ateina ir išnyksta. Reiškia, kad yra su pertrūkiais.

Tokiose situacijose labai protinga nuvežti savo BMW į vietinę atstovybę ir leisti jiems išspręsti problemą.

Jei transporto priemonė skleidžia tokius garsus, tai reiškia, kad variklis turi problemų ir tai nėra normalu. Spustelėję garsai niekada nėra geras dalykas, taškas.

Verta paminėti, kad ši problema iškyla rečiau, yra keletas ataskaitų, dėl kurių gana įprasta ją išvardyti čia. Deja, mūsų tyrimas nepadarė išvados, kas galėtų būti problemos priežastis, nes savininkai nepranešė, kaip išsprendė problemą.

Labai žemai sumontuotas alyvos aušintuvas

Kitas šio variklio trūkumas yra tas, kad šio variklio alyvos aušintuvas sumontuotas labai žemai. Jis yra tiesiai virš priekinio skirstytuvo.

Tai reiškia, kad nedidelė avarija gali lengvai sugadinti alyvos aušintuvą, o jei važiuosite toliau, galite prarasti visą alyvą ir variklis išdžius.

Todėl patariame kiekvieną kartą, kai subraižote buferį arba turite panašų priekinį kontaktą, patikrinti, ar nėra nuotėkio.

Kadangi šis komponentas gali lengvai ištekėti, visa alyva ir jūsų variklis bus visiškai išpilti. Tai nėra rimta problema, tačiau šią problemą pateikiame tik kaip atsargumo priemonę jums, kaip būsimam S58 varomo BMW M savininkui.

Tuščiosios eigos bangavimas po degalų papildymo / beveik užstringa

Kita problema, apie kurią savininkas pranešė anksčiau pridėtoje nuorodoje, yra situacija, kai po degalų papildymo kyla tuščioji eiga. Pranešama, kad dėl šios problemos užgeso variklis.

Ši problema taip pat pasitaiko su pertraukomis, kartais pasitaiko, o kartais ne. Savininko teigimu, taip nutinka tik prisipylus degalų.

Kalbant apie šią problemą, verta paminėti, kad tai gali sukelti problemos su automobilio alsavimo vožtuvu.

Alsavimo vožtuvas taip pat yra B58 variklio, kuris yra mažos galios S58 versija, problema.

Jei jus glumina pavadinimas, šis alsavimo vožtuvas yra PCV vožtuvas. Teigiamas karterio recirkuliacijos vožtuvas, kuris sumažina karterio slėgį.

Be to, šią problemą taip pat gali sukelti blogas kuro filtras, blogas kuro siurblys (ir HPFP, ir žemo slėgio siurbliai), taip pat EVAP sistema. Verta paminėti, kad tai nėra rimta problema.

Alyvos nutekėjimai

Alyvos nutekėjimas taip pat yra dažnas S58 variklyje. Tai BMW variklis, o alyvos nutekėjimas yra beveik įprastas dalykas BMW. Nieko naujo, nors šie varikliai, palyginti su senesniais varikliais, teka daug mažiau.

Šie varikliai teka iš alyvos filtro korpuso, vožtuvų dangtelių, taip pat iš paskirstymo dangčių. Tiksliau, savininkas skundėsi, kad jų S58 variklyje iš paskirstymo dangtelių nutekėjo alyva.

Tam reikia ištraukti variklį ir transmisiją, kad būtų išspręsta problema. Štai kodėl mes tikrai rekomenduojame patikrinti, ar nėra nuotėkio, nes tokio remonto rūšiavimas gali būti tikrai brangus ir kainuoti tūkstančius dolerių.

Aušinimo skysčio suvartojimas

Taip pat buvo pažymėtos aušinimo skysčio sąnaudos, ypač B58 variklyje. Neaišku, kas sunaudoja aušinimo skystį daugumoje šių variklių, ir problema pasitaiko ne kiekvienam varikliui.

Dėl S58 variklio skundų nesame liudininkai, tačiau tai nereiškia, kad taip negali atsitikti, nes jie iš esmės yra tas pats variklis po oda.

Štai kodėl patariame bent jau žinoti apie šią galimybę ir visada įsitikinti, kad jūsų aušinimo skysčio lygis yra rekomenduojamas.

Strypo guolio gedimas

Taip pat buvo pranešta apie S58 variklio strypo guolių gedimus. Nors daugelis žmonių mano, kad šis variklis yra neperšaunamas, iš tikrųjų taip nėra.

Tačiau verta paminėti, kad ne visi šie varikliai yra blogi. Tikriausiai tai yra partija, kuri turėjo šių problemų.

Gerai tai, kad buvo išleistas techninės priežiūros biuletenis apie modelius, pagamintus nuo 2019 m. gegužės 15 d. iki 2020 m. spalio 23 d.

Pagrindiniai guolių gedimai

Be strypo guolių gedimų, buvo pranešta ir apie pagrindinius guolių gedimus. Pagrindiniai guoliai yra tie, kurie laiko alkūninį veleną. Kol strypo guoliai judina stūmoklius aukštyn ir žemyn.

Tai tikriausiai buvo bloga variklių partija. Ši problema buvo atšaukta dar kartą, kai buvo atšaukti modeliai, pagaminti nuo 2021 m. liepos 13 d. iki 2021 m. rugsėjo 23 d. Daugiau informacijos apie paveiktas transporto priemones galite peržiūrėti šioje nuorodoje.

BMW S58 variklio pritaikymas

Dabar pakalbėkime apie pagrindines šio BMW S58 variklio taikymo sritis.

338 kW (453 AG)

  • 2023 m. – dabartinis BMW G87 M2

344 kW (461 AG)

  • 2019 – 2022 G20 Alpina B3

353 kW (473 AG)

  • 2019 – pristatomas BMW F97 X3 M
  • 2019 m. – pristatomas BMW F98 X4 M
  • 2021 m. – dabartinis BMW G80 M3
  • 2021 – dabartinis BMW G82 M4

364 kW (488 AG)

  • 2023 m. – dabartinis G20 Alpina B3

375 kW (503 AG)

  • 2019 m. – dabartinis BMW F97 X3 M konkursas
  • 2019 m. – dabartinis BMW F98 X4 M konkursas
  • 2021 m. – dabartinis BMW G80 M3 konkursas
  • 2021 m. – dabartinis BMW G82 M4 konkursas

DUK

Kokios yra bendros BMW S58 variklio problemos?

Šis variklis vis dar naujas ir beveik nėra tokių transporto priemonių, kurios įveikė 100 000 mylių (apie 160 934 km). Taigi, su šiais varikliais susijusios problemos dar nėra tokios dažnos. Nors buvo du atšaukimai – vienas pagrindinių, o kitas – strypo guoliams. Be to, buvo alyvos nutekėjimo ir keistų spragtelėjimų ar barškėjimo garsų, sklindančių iš variklio. Tačiau apskritai nieko rimto, tiesiog įsitikinkite, kad variklis, kurį ketinate pirkti, buvo atšauktas dėl šių problemų, ar ne.

Ar BMW S58 variklis yra patikimas?

Taip, apskritai S58 variklis yra tikrai patikimas. Šie varikliai, net ir su melodijomis, gali išvystyti iki 600 arklio galių ir tiekia galią tolygiai, be didelių kliūčių, nes visa jėgainė pagaminta taip, kad būtų beveik neperšaunama. Tačiau viskas turi savo ribas, todėl virš 600 AG gali kilti problemų ir teks ieškoti antrinės rinkos atnaujinimų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *