9 Dažnos Audi/VW 1.4 TFSI variklio problemos ir sprendimai

9 Dažnos Audi/VW 1.4 TFSI variklio problemos ir sprendimai

Jei ieškote modernaus Audi ar Volkswagen su benzininiu varikliu, 1,4 TFSI turbo benzininis variklis gali būti jūsų radare. Tai plačiai paplitęs variklis, todėl šiandien mes atidžiau žiūrime.

Pirmiausia apžvelgsime šio variklio specifikacijas, tada apžvelgsime visas Audi/VW 1.4 TFSI variklio problemas, o tada taip pat sužinosime daugiau apie šio variklio pritaikymą. Taigi, nieko nelaukę, pasinerkime.

Pagrindinės Audi/VW 1.4 TFSI variklio specifikacijos

VW/Audi 1.4 TFSI variklis buvo pristatytas 2005 m. Šis variklis buvo pagrįstas EA111 varikliu, kuris buvo tikrai geros konstrukcijos.

Šis variklis debiutavo „Golf Mk5“, naudojant „Twincharger“ sąranką. Įdomiausia šioje sąrankoje yra tai, kad jame derinamas ir kompresorius, ir turbokompresorius, siekiant sukurti daugiau galios ir būti efektyvesni.

Kalbant apie priverstinės indukcijos sąranką, yra du varikliai, vienas yra tik su turbokompresoriumi, o kitas – su turbokompresoriumi ir kompresoriumi.

Šis sumažinimas padidino degalų ekonomiją. Priešingai, šis variklis sukuria 14 % daugiau galios nei didesnis 2,0 l FSI variklis ir tam pasiekti sunaudoja 5 % mažiau degalų.

Taigi, kai jis pirmą kartą pasirodė, tai buvo gana revoliucinis variklio dizainas.

Šis 1.4 TFSI variklis gavo daug apdovanojimų, bet nuo 2011 m. buvo pakeistas EA211 variklių serija. Abu šie varikliai yra labai panašūs ir turi daug specifikacijų, kurias aptarsime toliau.

  • Konfigūracija: Inline-4
  • Talpa: 1,4l
  • Cilindro anga: 76,5 mm
  • Stūmoklio eiga: 75,6 mm
  • Bloko medžiaga: ketaus
  • Cilindro galvutės medžiaga: aliuminis
  • Galvutės dizainas: DOHC su 4 vožtuvais viename cilindre
  • Suspaudimo santykis: 10,0:1
  • Priverstinė indukcija: su turbokompresoriumi arba turbo + kompresoriumi
  • Arklio galios: 121 – 182 AG
  • Sukimo momentas: 145–186 lb-ft (210–250 Nm)

Dažnos Audi/VW 1.4 TFSI variklio problemos

Įprastos „Audi 1.4 TFSI“ variklio problemos yra šios:

  • Paskirstymo grandinės įtempiklio gedimai
  • Anglies kaupimasis
  • Variklis Nešyla
  • Didelis aliejaus suvartojimas
  • Kuro purkštuko gedimai
  • „Wastegate“ klijavimo problemos
  • Ritės ir uždegimo žvakių gedimai
  • O2 jutiklio gedimai
  • Kameros sekėjų gedimai

Esame tikri, kad jūsų netenkina trumpas problemų sąrašas, todėl jaučiame pareigą išsamiai aprašyti kiekvieną iš šių problemų ir atskleisti, kada ir kodėl jos atsiranda. Mes apžvelgsime jų sukeliamus simptomus ir susirūpinimą dėl kiekvienos iš šių problemų.

Paskirstymo grandinės įtempiklio gedimai

Didžiausia ir rimčiausia šio variklio problema – paskirstymo grandinės įtempiklio gedimas. Paskirstymo grandinės įtempikliai nebuvo vienas iš stipriausių ankstyvųjų 1.4 TFSI variklių taškų.

Tai dažniausiai atsitiko su dvigubo įkroviklio variklių variantais. Tai buvo varikliai, kurie kartu naudoja ir kompresorių, ir turbokompresorių.

Šiuose varikliuose naudojamos paskirstymo grandinės, o naujesnėje 1.4 TFSI EA211 versijoje – paskirstymo diržas.

Taigi, jei ketinate įsigyti dvigubą EA111 versiją, turite susirūpinti šia problema ir atlikti patikrinimą prieš pirkdami. Sugedus šiam įtempikliui, paskirstymo grandinė gali atsilaisvinti ir grandinė šokinėja, o tai sukels katastrofišką variklio gedimą.

Pastebėjus, kad grandinė pradeda barškėti ir skleisti triukšmą, svarbu veikti greitai ir išspręsti problemą, kol atėjo laikas. Šis triukšmas labiausiai pastebimas per pirmąsias 1–5 sekundes šalto paleidimo metu.

Šis remontas yra brangus, tačiau jį reikia atlikti, kad variklis veiktų ir būtų geros būklės. Štai kodėl niekada neturėtumėte ignoruoti šių barškančių garsų.

Anglies kaupimasis

Anglies kaupimasis taip pat yra didelis šių variklių galvos skausmas. TFSI varikliuose naudojamas tiesioginis degalų įpurškimas. Taigi, kas yra tiesioginis degalų įpurškimas?

Tiesioginis įpurškimas – modernus kuro įpurškimo į degimo kamerą būdas. Šioje sistemoje degalams įpurkšti naudojamas specialus aukšto slėgio degalų purkštukas, skirtingai nei senosios mokyklos MPI, kuris įpurškia degalus per įleidimo angas.

Taigi, šių automobilių įsiurbimo angos nėra valomos. Tai leidžia anglies nuosėdoms kauptis ant įsiurbimo angų ir iš esmės sugadinti įsiurbimo vožtuvus. Anglies gali būti tiek daug, kad įsiurbimo vožtuvai negalėtų tinkamai atsidaryti ir užsidaryti.

Tai ilgainiui sukels tokias problemas kaip variklio uždegimas, mažas suspaudimas ir kitos veikimo problemos. Šios problemos sprendimas – kas 60 000 mylių (apie 96 561 km) atlikti graikinių riešutų pūtimą, kad būtų išvalytos įleidimo angos.

Variklis nešyla

Šis variklis taip pat turi problemų su įšilimu. Ši problema yra gerai žinoma VW bendruomenėje, ir tai yra daugelio savininkų skausmas.

Variklis tiesiog nemėgsta sušilti šaltu oru. Tai gali užtrukti iki 10 minučių, todėl aušinimo skystis pradeda šilti, o jūs gaunate šilto oro iš šildytuvo.

Tai gali būti problema ir gali turėti įtakos variklio veikimui, taip pat variklio eksploatavimo trukmei, nes varikliai turi laiku pasiekti optimalią darbo temperatūrą, kad būtų išvengta ilgalaikės žalos.

Tačiau tai nėra labai didelė problema, pasak daugelio savininkų, prie to tiesiog priprantama. Vienintelis dalykas, kurio neturėtumėte daryti, tai stipriai spausti dujas, kol automobilis įšyla. Duokite jam laiko ir nespauskite variklio jėga, jei jis nėra visiškai įšilęs.

Didelis alyvos suvartojimas

Didelės alyvos sąnaudos taip pat pastebimos šiuose 1,4 TFSI varikliuose, tačiau verta paminėti, kad šie varikliai yra labai dažni, kad sunaudotų daug alyvos.

Jei nueisite į atstovybę skųstis, jie tiesiog pasakys, kad viskas yra iki normos ribos. Bent jau taip pranešė daugelis savininkų.

Kai kurie varikliai sunaudoja kvortą alyvos kas 10 000 mylių (apie 16 093 km), o kai kurie – daugiau. Taigi, kai dirbate su šiais varikliais, svarbu, kad jūs visą laiką būtų su savimi ir piltumėte variklio alyvą, kai tik lygis nukrenta.

Taip būsite tikri, kad variklis nedirbs sausai ir nebus sugadintas variklis.

Kuro purkštuko gedimai

Šiame variklyje taip pat buvo pastebėti kuro purkštuko gedimai. Šis variklis, kaip minėjome anksčiau, naudoja tiesioginį įpurškimą.

Tiesioginiam įpurškimui naudojami labai sudėtingi purkštukai, kurie yra labai jautrūs žemos kokybės kurui, be to, jie tarnauja trumpiau.

Taigi, jei variklio rida didesnė, greičiausiai šiuos purkštukus teks keisti naujais. Iš jų gali nutekėti kuras arba užsikimšti. Kai taip atsitiks, variklis nebus patenkintas ir greičiausiai užsidegs patikrinimo variklio įspėjamoji lemputė.

Jei reikia, pakeisti visus 4 kuro purkštukus nėra labai pigu.

„Wastegate“ klijavimo problemos

Šie benzininiai turbo varikliai naudoja tai, kas žinoma kaip turbo išmetimo vožtuvas. Paprastais žodžiais tariant, išmetimo sklendė yra vožtuvas, kuris kontroliuoja išmetamųjų dujų srautą į turbiną.

Šios atliekos yra reguliuojamos pavara. Šiuo atveju, naudojant 1.4 TSI/TFSI, pavara yra linkusi klijuoti arba skleisti barškėjimą.

Kai jis barška, jis blogai padidina, o tai gali sugadinti veikimą. Tačiau kai jis užstringa, jis gali per daug padidinti, o tai gali sugadinti turbiną.

Štai kodėl pastebėjus problemų dėl savo automobilio galios, svarbu greitai reaguoti ir sutvarkyti šią probleminę turbokompresorių.

Ritės ir uždegimo žvakių gedimai

Šiame 1.4 TFSI variklyje taip pat buvo pastebėti uždegimo ritės ir uždegimo žvakių gedimai, iš esmės tai yra komponentai, kurie tiekia kibirkštį į cilindrą ir uždega degalus.

Jie taip pat labai linkę sugesti VW varikliuose. Ypač ritės, kurias pakeisti gali būti brangu.

Su šia problema susiję simptomai yra variklio patikrinimo lemputė, variklio uždegimo pertrūkiai, šiurkšti tuščioji eiga ir prastas variklio darbas.

O2 jutiklio gedimai

O2 jutikliai taip pat dažnai sugenda šiuose varikliuose, palyginti su kitais varikliais. O2 jutiklis yra jutiklis, reguliuojantis oro ir degalų santykį bei katalizinio konverterio veikimą.

Kai šis komponentas sugenda, oro ir degalų mišinys bus liesas arba turtingas, taip pat tikėtina, kad užsidegs patikrinimo variklio lemputė ir sumažės degalų sąnaudos. Vienintelis būdas išspręsti šią problemą yra pakeisti šį komponentą nauju.

Kameros sekėjų gedimai

Ir paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas yra kumštelio sekėjo gedimas. Šis kumštelio sekiklis yra ankstyvųjų TSI variklių problema.

Šis komponentas yra tarp aukšto slėgio kuro siurblio ir cilindro galvutės. Iš esmės jis seka skirstomąjį veleną.

Jei jis nebus pakeistas, skirstomasis velenas gali būti nepataisomai sugadintas. Svarbu jį pakeisti laiku, kol jis nesugadins skirstomojo veleno.

Kuriuose modeliuose yra 1.4 TFSI variklis?

1.4 TFSI variklis buvo įtrauktas į šiuos modelius:

  • VW Golf Mk5 ir Mk6
  • VW Touran
  • VW Scirocco
  • VW Tiguan
  • Audi A3
  • Seat Leon
  • Skoda Octavia

Dažniausiai užduodami klausimai

Kokios yra bendros 1.4 TFSI problemos?

Įprastos šio variklio problemos yra didelės alyvos sąnaudos, turbokompresoriaus klijavimas, anglies kaupimasis, uždegimo žvakių ir ritės gedimai bei paskirstymo grandinės įtempiklio gedimai ankstesniuose dvigubo įkrovimo varikliuose.

Ar 1.4 TFSI variklis yra patikimas?

Taip, 1,4 TFSI variklis yra gana patikimas variklis, tačiau patariame vengti dvigubo įkrovimo variklio, nes šis variklis turi daugiau problemų su paskirstymo grandine, kurias išspręsti gali būti brangu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *