Alyvos keitimas mechaninėje pavarų dėžėje (MT)

Alyvos keitimas mechaninėje pavarų dėžėje (MT)

Kiekvienas automobilių entuziastas supranta, kad norint, kad mechaninė pavarų dėžė (MT) tarnautų ilgiau, būtina periodiškai keisti tepalus. Šiuo atžvilgiu kiekvieną kartą apsilankę degalinėje turite stebėti alyvos lygį transmisijoje.

Tuo pačiu metu gali susidaryti situacija, kai reikia skubiai pakeisti alyvą. Tokias situacijas galima atpažinti iš šių ženklų.

– įjungus pavarų dėžę nejuda;

– pašalinis triukšmas dirbant su mechanine pavarų dėže;

– sunku arba sunku atlikti pavarų perjungimą;

– purvinos ir tamsios atliekos.

Būtina atsižvelgti į tai, kad pavarų dėžė ir variklio alyva sensta ir, kaip taisyklė, praranda savo savybes ir neatlieka reikiamų funkcijų.

Verta atkreipti dėmesį į tai, kad tinkamai prižiūrint transmisijos alyvą, ji prisideda prie ilgesnio pavarų dėžės tarnavimo laiko. O kad alyvos keitimas mechaninėje pavarų dėžėje būtų efektyvus, reikia ne tik laiku ją pakeisti, bet ir prieš keičiant alyvą nuplauti.

Alyvos plovimo svarba

Turite suprasti, kad paprastas alyvos keitimas nepašalins visų teršalų iš pavarų dėžės. O skalbimas leis:

– suminkštinti ir pašalinti anglies nuosėdas, anglies nuosėdas ir kitus susidėvėjimo produktus;

– valo alyvos kanalus ir gerina alyvos cirkuliaciją;

– visiškai „išplauti“ seną alyvą;

– išsaugoti alyvos sandariklius ir guminius tarpiklius.

Alyvos keitimo dažnis mechaninėje pavarų dėžėje (mechaninė pavarų dėžė)

Tepalą keiskite bent kartą per metus, nepriklausomai nuo ridos ir transmisijos alyvos lygio. Ir labai svarbu nepamiršti, kad šaltuoju metu aliejus tampa tirštesnis, todėl jį keiskite tik po žiemos, šiltuoju metų laiku.

Alyvos keitimas mechaninėje pavarų dėžėje gali būti dalinis arba pilnas.

Dalinis pakeitimas neduoda visiško alyvos pakeitimo, o tik apie 50%. Visiškas pakeitimas apima visišką senos alyvos pakeitimą nauja. Tai yra, alyvos keitimas mechaninėje pavarų dėžėje nedaug skiriasi nuo alyvos keitimo automatinėje pavarų dėžėje. Išskirtiniai bruožai – aparatinės įrangos įsikišimo nebuvimas, visas keitimas atliekamas rankiniu būdu, o mechaninėje pavarų dėžėje nėra filtrų, todėl jų keisti nereikia.

Pateiksiu labiausiai paplitusią alyvos keitimo mechaninėje pavarų dėžėje algoritmą:

Norėdami pakeisti, jums reikės

– konteineris panaudotam aliejui;

– alyvos pūstuvas.

Prieš keisdami pasirinkite alyvą, kurią pilsite. Geriau tinka gamintojo alyva.

Taigi pradėkime:

Ruošiame konteinerį „išdirbimui“ ir alyvos kompresorių. Sušildome pavarų dėžę, tam po kelionės iškart pastatome automobilį ant viaduko. Atsukame alyvos įpylimo kaištį, sumontuojame konteinerį atliekoms, atsukame išleidimo kamštį ir atsargiai išpilame alyvą į indą. Išvalykite kištuką nuo bet kokių įmagnetintų šiukšlių. Tada įsukite kištuką į vietą, per užpildymo angą įpilkite pusantro litro benzino arba žibalo. Tada užveskite variklį ir be apkrovos, pakabinus priekinius ratus, nuplaukite pavarų dėžę. Tada nusausinkite praplovimą, o ištekėjus paskutiniams plovimo lašams užsukite kamštį, įdėkite alyvos kompresoriaus jungtį į angą ir per alyvos kompresorių supilkite alyvą iki apatinio užpildymo angos lygio. Tai visa alyva pavarų dėžėje pakeista.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *