Kia 2.5 Turbo variklio problemos („Hyundai“, „Kia“, „Genesis“)

autorius Automanas
0 komentaras

Jei perkate 2020+ Hyundai Sonata, Kia Stinger, K5, Sorento ar net Genesis G70 ir daugelį kitų minėtų prekių ženklų Pietų Korėjos modelių, tikėtina, kad po jo gaubtu rasite 2,5 turbo variklį. Jei taip, esate tinkamoje vietoje. Atlikome išsamų šio variklio tyrimą ir štai ką radome.

Pagrindinės Kia 2.5 Turbo variklio specifikacijos

2,5 turbininis variklis yra Hyundai Smartstream vidaus degimo variklių šeimos dalis. Jei nežinote, „Kia“ ir „Hyundai“ yra seserinės įmonės. Jie dalijasi viskuo, kas sumontuota jų modeliuose, įskaitant variklius. Taigi Hyundai projektuoja ir gamina šiuos variklius, kurie montuojami tiek Hyundai, tiek Kia modeliuose. Kalbant apie 2,5 variklį, svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad yra du skirtingi variklio kodai. Taigi, pakalbėkime apie šių dviejų variklių specifikacijas.

Smartstream G2.5T (G4KP)

  • Konfigūracija: inline-4
  • Talpa: 2,5L
  • Cilindro anga: 88,5 mm
  • Stūmoklio eiga: 101,5 mm
  • Blokas ir galvutės medžiaga: aliuminis
  • Galvutės dizainas: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
  • Suspaudimo santykis: 10,0:1 arba 10,5:1
  • Degalų įpurškimas: tiesioginis įpurškimas
  • Turbokompresorius: Taip
  • Arklio galios: 277 – 290 AG
  • Sukimo momentas: 311 lb-ft (422 Nm) esant 1 650 aps./min.

Smartstream FR G2.5T (G4KR)

  • Konfigūracija: inline-4
  • Talpa: 2,5L
  • Cilindro anga: 88,5 mm
  • Stūmoklio eiga: 101,5 mm
  • Blokas ir galvutės medžiaga: aliuminis
  • Galvutės dizainas: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
  • Suspaudimo santykis: 10,5:1
  • Degalų įpurškimas: tiesioginis įpurškimas + MPI įpurškimas
  • Turbokompresorius: Taip
  • Arklio galios: 300 AG
  • Sukimo momentas: 311 lb-ft (422 Nm) esant 1 650 aps./min.

Dažnos Kia 2.5 turbo variklio problemos

  • Cilindro išplėtimas
  • Stūmoklio trenksmas
  • Įbrėžimai ant cilindro sienelių
  • Didelis aliejaus suvartojimas
  • Per daug Blowby dujų
  • Anglies kaupimasis
  • Užsikimšę kuro purkštukai

Esame susipažinę su įprastomis „Kia 2.5 turbo“ problemomis, dabar panagrinėkime šias problemas išsamiau ir sužinokime, kada ir kaip jos atsiranda. Mes apžvelgsime simptomus ir tai, kaip rimtos šios problemos iš tikrųjų. Taigi, pasinerkite.

Cilindro išplėtimas

Didžiausia šio variklio problema kyla degimo kamerose. Šis variklis naudoja tiesioginį įpurškimą. Tiesioginis įpurškimas yra moderni degalų įpurškimo sistema, kurią dar ne daugelis automobilių gamintojų, įskaitant „Hyundai“, sugeba įvaldyti. Net ir po tiek metų jų varikliai kenčia nuo tų pačių problemų. Įskaitant 2,5 variklį. Taip atsitinka, kad tiesioginio įpurškimo sistema sukuria daug šilumos cilindrų viduje. Ši šiluma yra tokia didelė, kad iš esmės įkaitina cilindro sieneles ir jos pradeda plėstis. Ši situacija sukels daug problemų, nes padidės tolerancijos tarp stūmoklio ir cilindro sienelės.

Ir dauguma šių problemų, kurias aptarsime kituose skyriuose, kyla iš čia. Įdomu tai, kad ši problema paveikė kai kuriuos Korėjos variklius, tačiau problema nėra tokia aktuali JAV.

Stūmoklio trenksmas

Kadangi cilindro sienelės plečiasi dėl didžiulės šilumos, kurią sukuria tiesioginio įpurškimo sistema, atsiras situacija, vadinama stūmoklio trenksmu. Taigi, kas yra stūmoklio smūgis? Stūmoklio trenksmas yra situacija, kai stūmoklio šonas tiesiogine prasme trenkia į cilindro sieneles. Kaip žinote, stūmokliai turėtų judėti beveik idealiai ir neturėti laisvumo. Taigi, kas atsitinka šiuo atveju, yra tai, kad stūmokliai aiškiai turi per daug vietos tarp jų ir cilindro sienelių. Taigi jie pradeda daužyti cilindro sieneles. Tokiu atveju girdėsite spragtelėjimą iš variklio, ypač šalto užvedimo metu. Taigi, jei pastebite šį variklio triukšmą, tai reiškia, kad tikriausiai trenks stūmoklis.

Įbrėžimai ant cilindro sienelių

Kita pasekminė stūmoklio pliūpsnio problema yra situacija, kai ant cilindro angos pradeda atsirasti įbrėžimų. Cilindrų angos yra apdirbtos iki tobulumo, jose yra gamykliniai grioveliai, kad stūmoklio žiedai būtų kuo geriau sandarinami.

Ir visada, kai jūsų stūmoklis yra nesubalansuotas ir daužosi į cilindro sienelę arba angą, kaip žmonės vadina, sugadinsite variklį. Ant cilindro sienelės bus įbrėžimų ir dalis medžiagos bus prarasta. Proceso metu visam laikui sugadinamas variklis. Daugeliu atvejų vienintelis šios problemos sprendimas yra tiesiog pakeisti visą variklį ir paskambinti per dieną.

Didelis aliejaus suvartojimas

Didelės alyvos sąnaudos yra dar vienas dažnas simptomas, kurį sukelia ši problema dėl išplėstos cilindro angos. Taip yra todėl, kad po daugelio šildymo ciklų anga yra platesnė, o stūmokliai blogai sandarina. Suspaudimo žiedai neatlieka savo darbo. Taip pat alyvos valdymo žiedas nereguliuoja variklio alyvos. Taigi, jūs turite alyvą, kuri eina pro žiedus ir patenka į degimo kamerą. Šių variklių alyvos sąnaudos yra gana astronominės. Štai kodėl reikia atsižvelgti į šią problemą. Pagrindinė šio variklio problema yra daugybė skirtingų problemų, kurios iš esmės sunaikina variklio tarnavimo laiką. Verta paminėti, kad šios alyvos sąnaudos gali siekti iki kvorto kas 1000 mylių. Šie skaičiai yra visiškai blogi ir jei reguliariai nepilsite alyvos, variklis tiesiog suges nuo alyvos bado.

Per daug Blowby dujų

Kita problema, kuri atsiras dėl šios problemos dėl didesnio tarpo tarp cilindrų, yra padidėję prapūtimo dujos iš karterio. Kaip tikriausiai žinote, karterio viduje vyksta daug garų ir šios dujos vadinamos blowby. Yra speciali sistema, žinoma kaip PCV sistema, skirta pašalinti pūtimo slėgį. Tačiau šiuo atveju su Kia 2.5 varikliu šis slėgis pereis tarp stūmoklių ir cilindrų ir pateks į variklio įsiurbimo angas. Kai kurių labiausiai pažeistų variklių įsiurbimo angos yra permirkusios variklio alyvos. O kai kuriuose didesnės ridos varikliuose jie yra permirkę anglies nuosėdų ir alyvos, dėl kurių ant vožtuvo stiebų susidaro didelis purvas.

Anglies kaupimasis

Anglies kaupimasis taip pat yra įprastas dalykas šiuose Kia 2.5 turbo varikliuose. Taip yra, nes alyva pateks į degimo kamerą. Šių variklių stūmoklio karūnoje yra kelios colio dalelės anglies nuosėdų. Jei nežinote, vainikas yra plokščias stūmoklio viršus. Be karūnos, ant stūmoklio žiedų taip pat yra daug anglies. Ši anglis ardo stūmoklio žiedus. Jis tiesiog priklijuos stūmoklio žiedus prie jų tvirtinimo taško, o tai neturėtų atsitikti. Be to, ant variklio vožtuvų iš degimo kameros pusės bus anglies.

Užsikimšę kuro purkštukai

Dar viena šio 2,5 turbininio variklio cilindrų išsiplėtimo pasekmė – situacija su purkštukais. Degalų purkštukai linkę užsikimšti, nes ant purkštuko galo bus daug anglies nuosėdų. Perskaitykite mūsų straipsnį apie kuro purkštukų problemas, kad sužinotumėte daugiau apie šį reiškinį. Šios anglies nuosėdos pirmiausia sugadins purkštukų purškimo modelį, o tada visiškai užkimš purkštukus. Vienintelis būdas išspręsti šią problemą bus rankiniu būdu išvalyti purkštukus nuo anglies sankaupų ant galiuko. Jei jie nėra visiškai sugadinti nuo tokio pobūdžio darbo tūkstančius mylių.

Kuriuose modeliuose yra Kia 2.5 turbo variklis?

Smartstream G2.5T (G4KP)

  • Hyundai Sonata 2020 – dabartis
  • Hyundai Santa Fe 2020 – dabartis
  • Hyundai Santa Cruz 2021 – dabartis
  • Kia K5 2020 – dabar
  • Kia Sorento 2020 – dabartis

Smartstream FR G2.5T (G4KR)

  • Kia Stinger 2020–2023 m
  • Genesis G70 2020 – dabartis
  • Genesis G80 2020 – dabartis
  • Genesis GV70 2020 – dabartis
  • Genesis GV80 2020 – dabartis

Kokios yra bendros „Kia 2.5 T-GDI“ problemos?

Didžiausios šio variklio problemos yra anglies nuosėdos, alyvos sąnaudos, stūmoklio trenksmas, cilindrų randai ir užsikimšę purkštukai. Apskritai, gana destruktyvios problemos. Tačiau verta paminėti, kad šios problemos neturi įtakos kiekvienam 2,5T varikliui.

Ar 2,5 Kia T-GDI variklis yra patikimas?

Tai tikrai priklauso, yra teigiamų istorijų, taip pat yra ir siaubo istorijų. Šie varikliai sukelia tokias problemas kaip anglies nuosėdos ir stūmoklio smūgis, tai faktas. Bet kiek, tai tikrai priklauso nuo variklio priežiūros, taip pat ir nuo sėkmės. Jei perkate naują, jis turėtų būti patikimas bent 100 000 mylių. Jei norite padidinti patikimumą, alyvą rekomenduojama keisti kas 5000 mylių, taip variklis visada turės šviežią alyvą ir bus mažiau linkęs į šias problemas.

Susiję įrašai

Palikite komentarą