Maserati GT2 paverčia MC20 tikru lenktyniniu automobiliu

autorius Automanas
0 komentaras

„Maserati“ praėjusiais metais peržiūrėjo lenktyninę MC20 superautomobilio versiją, o dabar ji pagaliau rodo tikrąjį dalyką. Automobilis visiškai atsisakė MC20 pavadinimo ir tapo tik Maserati GT2. Tai šiek tiek keista, atsižvelgiant į tai, kad tai vis dar yra MC20, tačiau nepaisant to, lenktyninis automobilis vis dar yra gana saldus.

Norint tapti GT2 lenktyniniu automobiliu, buvo atlikti reikšmingi išorės pakeitimai. Ventiliacijos angos, žaliuzės ir įleidimo angos yra visos ir daug didesnės. Visa tai padeda didinti prispaudimo jėgą, taip pat didesnį aušinimą. Be papildomų skylių, GT2 turi plokščią važiuoklę, didesnį difuzorių ir milžinišką reguliuojamą galinį sparną.

Maserati GT2 trasoje

Maserati GT2 trasoje

Anglies pluošto važiuoklė yra tokia pati kaip MC20, ir toliau naudojama dviguba pakaba priekyje ir gale. Tačiau geometrija buvo atnaujinta ir jame naudojami unikalūs amortizatoriai, spyruoklės ir stabilizatoriai. Ir, žinoma, jie visi yra reguliuojami. Stabdymo galią užtikrina šešių stūmoklių priekiniai apkabos, keturių stūmoklių galiniai ir ventiliuojami plieniniai rotoriai.

Variklis taip pat beveik toks, kokio galima tikėtis iš įprasto MC20, o „Maserati“ netgi nurodo tą patį 621 arklio galią ir 538 svarų pėdų sukimo momentą. Tačiau dviejų turbinų „Nettuno V6“ galią galima reguliuoti atsižvelgiant į lenktynių našumo poreikių pusiausvyrą. Jis taip pat gali padidinti bendrą pripūtimo slėgį ir sumažinti priešslėgį atidarytoje išmetimo sistemoje. Jis pakeičia aštuonių greičių automatinę šešių greičių sekvencinę mechaninę pavarų dėžę ir konkurencijai paruoštą riboto praslydimo diferencialą.

Tikimasi, kad vidus išdarytas. Vietoj prabangesnės MC20 kabinos, GT2 gavo lenktynėms pritaikytas sėdynes, daugiafunkcį vairą ir valdymo bloką bei prietaisų ekraną. Jame taip pat yra sukimosi narvas ir šešių taškų lenktynių diržai. Nors daugelio privalumų nebėra, GT2 vis dar turi oro kondicionierių.

Maserati GT20 vairas

Maserati GT20 vairas

Maserati siūlys GT2 profesionalioms lenktynių komandoms reguliarioms varžyboms ir privatiems savininkams trasoms ir retkarčiais lenktynėms. Bendrovė tikisi, kad automobilis „Fanatec GT2“ Europos serijoje pasirodys šiais metais, o kitais metais prasidės visų metų konkursas.

Susiję įrašai

Palikite komentarą