„Mercedes“ į JAV atgabens prabangų elektrinį furgoną

„Mercedes“ į JAV atgabens prabangų elektrinį furgoną

Nuo 2026 m. „Mercedes-Benz“ pereis prie naujos elektrifikuotos „Van.ea“ architektūros su naujais pasiūlymais tiek komercinių, tiek privačių transporto priemonių erdvėse, paremtos nauja visiškai elektrine moduline platforma, kuri ilgainiui pakeis platformą, kuria grindžiamas esamas „Sprinter“. Ir nors įmonė dar neturi pavadinimo (kitaip tariant, tai tikriausiai nebus Metris), vienas iš pirmųjų naujosios platformos produktų bus vidutinio dydžio keleivinis furgonas su prabanga, kurios tikimasi iš Mercedes. – Benz ženklelis.

„Van.ea“ architektūra skirta vidutinio dydžio ir dideliems produktams, o pirmasis atspindi pagrindinį asmeninio transporto ir komercinių pasiūlymų sutapimą. „Mercedes-Benz“ teigia, kad jos privatūs „Van.ea“ modeliai bus gryni „Mercedes-Benz“ pasiūlymai su prabangiomis kabinomis ir aukštųjų technologijų funkcijomis, o komerciniai furgonai ir toliau laikysis „Metris/Sprinter“ tradicijos, tik elektrifikuoti. Diegimas prasidės 2026 m., o „Mercedes-Benz“ teigia, kad Amerika dalyvaus šiame perėjime – pirmą kartą JAV.

Teisingai; JAV (kartu su Kinija) išvys naujas keleiviams skirtas vidutinio dydžio furgonas. Mercedes įspėjo, kad nenaudotume esamo Europos V klasės modelio, kad įrėmintų mūsų lūkesčius; tai, ką matome čia, turėtų būti prabangiau, ir jis bus parduodamas kaip pagrindinės Mercedes-Benz serijos dalis, o ne kaip komercinis pasiūlymas. Atskirai „Mercedes“ vis tiek siūlys papildomus paketus ir derinsis su antrinės rinkos tiekėjais savo „Sprinter“ ir „eSprinter“ serijoms ir planuoja likti RV erdvėje.

Dėl esamų vardinių lentelių: kur jos tiksliai tinka? Pavyzdžiui, eSprinter jau planuojama pristatyti į JAV 2024 m. Tai nepasikeitė. „Mercedes“ teigia, kad esamų furgonų platformų bus palaipsniui atsisakyta, o jų naftos pagrindu pagaminti jėgos agregatai bus pasiūlyti lygiagrečiai su Van.ea diegimu. Benzinu ir dyzelinu varomi variantai bus gaminami tol, kol išliks paklausa, o Mercedes teigia, kad tai turėtų trukti mažiausiai dešimtmetį, jei ne daugiau, net po to, kai eSprinter bus pakeistas nauju Van.ea, kuris prasidės 26 m.

Kodėl lėtas riedėjimas? „Mercedes“ teigia, kad jos klientai skiriasi dėl elektrifikavimo. Kai kurie nori iš karto; Tiesą sakant, daugelis jų yra verčiami arba skatinami reguliuotojų, kurie siekia greito perėjimo. Tačiau automobilių parkai, kuriems reikia EV, kad būtų pasiekti ambicingi tvarumo tikslai, yra tik dalis rinkos. „Mercedes“ tikisi, kad iki 2026 m. elektromobilius pirks apie 20 % jos klientų, o iki 2030 m. šis skaičius išaugs iki 50 %.

Nors „eSprinter“ ir būsimi furgonai bus gaminami JAV, „Mercedes“ šiuo metu neplanuoja statyti akumuliatorių JAV. Bendrovės atstovai nesakė, kad tokia galimybė buvo atmesta. Net pagal naujas Infliacijos mažinimo įstatymo nuostatas elektriniai furgonai jau yra pelningi „Mercedes“ – tik ne tokie pelningi kaip jų benziną ir dyzeliną deginantys kolegos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *