Naujojo Peugeot 208 apžvalga

autorius Automanas
0 komentaras

Peugeot 208 visada puikiai pasirodė itin konkurencingoje hečbekų rinkoje, todėl apie naująją versiją tikrai turėtų pagalvoti kiekvienas vairuotojas, ieškantis stilingo, linksmo ir patikimo mažo automobilio. Nors yra tam tikrų panašumų į ankstesnius modelius, taip pat buvo atlikti keli esminiai automobilio pakeitimai, kurie galėtų padėti jam konkuruoti su geriausiai parduodamu „Ford Fiesta“.

Dizainas

Vienas ryškiausių naujojo Peugeot 208 atnaujinimų yra automobilio dizainas, kuris gerokai pranašesnis už ankstesnį modelį. Naujasis 208 yra šiek tiek ilgesnis, platesnis ir žemesnis, jo proporcijos yra aiškiau apibrėžtos ir agresyvesni apšvietimo ženklai, kurie suteikia šiam modeliui išskirtinumo ir charakterio.

Spektaklis

Naujasis 208 yra pirmasis, siūlantis benzininį, dyzelinį ir grynai elektrinį jėgos agregatą, o 99 AG Puretech 100 yra geriausias pasirinkimas. Ši versija puikiai tinka važiavimui greitkeliu ir pasižymi gyvesnėmis savybėmis nei daugelis kitų žymių šios klasės transporto priemonių. Naujajame modelyje taip pat įdiegta daugybė įspūdingų technologijų, kurios patiks daugeliui, pavyzdžiui, eismo juostos padėties nustatymo pagalbinė sistema, visiško parkavimo pagalbinė sistema, naujausios kartos automatinio avarinio stabdymo pagalbinė sistema ir aktyvus aklųjų zonų stebėjimas, be daugelio kitų patogių vairuotojo pagalbos priemonių.

Tvarkymas

Kalbant apie valdymą, 208 yra patogus ir lengvas, tačiau susisiekimo su keliu lygis nebus toks pat, koks jums naudingas su tokiomis transporto priemonėmis kaip „Fiesta“ ar „Audi A1“. Naujasis 208 turi labai mažą vairą, prie kurio galima šiek tiek priprasti, tačiau jis patenkins daugumą vairuotojų ir nesuteiks per daug įspūdžių.

Eksploatavimo išlaidos

„Peugeot 208“ nėra pats pigiausias savo klasėje, tačiau tai yra tai, ką jūs gaunate su tokiu populiariu modeliu ir gerbiamu prekės ženklu, kaip šis. Pirkdami iš geros reputacijos atstovybės galite pasinaudoti naujojo 208 pasiūlymais ir pasiūlymais. Ši transporto priemonė yra viena iš pigesnių, palyginti su kitų klasės lyderių, su 1.2 Puretech 100 benzinine versija, kuri realaus pasaulio bandymuose pasiekia 5l/100km , o tai yra daugiau nei Polo ir Clio.

Interjeras

Interjeras yra sritis, kuriai Peugeot aiškiai skyrė daug dėmesio, nes jis gerokai skiriasi nuo savo pirmtako ir yra viena geriausių vairavimo aplinkų savo klasėje. Sėdynės yra patogios su reguliuojama juosmens atrama ir stilingu interjeru. Tai neįprasta tuo, kad į iCockpit prietaisus žiūrite per mažą vairą, o ne pro (taigi ir mažesnį ratą). Apskritai naujasis Peugeot 208 patobulintas daugelyje sričių, kurios turėtų padėti jam konkuruoti aukštesniu lygiu ir pritraukti daug vairuotojų. Jis nepasiekė savo klasėje pirmaujančio „Ford Fiesta“ lygio, tačiau tai neabejotinai mažas automobilis, į kurį apsipirkdamas šioje rinkoje turėtų atsižvelgti kiekvienas vairuotojas, ypač jei dizainas, technologijos ir komfortas jums yra pagrindiniai veiksniai. Jei naujoji 208 mažmeninė kaina šiuo metu jums nepasiekiama, galite pasiimti tvarkingą naudotą modelį (žiūrėkite čia), kol sutaupysite pakankamai lėšų!

Susiję įrašai

Palikite komentarą