Pagani kuria elektromobilį, tačiau teigia, kad baterijos išlieka per sunkios

Pagani kuria elektromobilį, tačiau teigia, kad baterijos išlieka per sunkios

Kaip ir daugelis savo bendraamžių ir konkurentų, Pagani pastaruosius porą metų praleido eksperimentuodamas su elektros technologijomis. Kol projektas tęsiamas, Italijos bendrovė paaiškino, kad artimiausiu metu ji greičiausiai nepaleis EV, nes baterijų technologija išlieka per sunki. „Mūsų tikslas yra sukurti kažką, kas turi būti lengva. Žvelgiant į Pagani, tai, kas būdinga visoms mūsų gaminamoms transporto priemonėms, jos turi būti lengvos”, – sakė įmonės įkūrėjo Horacio Pagani sūnus Christopheris Pagani. interviu su Aukščiausia pavara.

Jis pridūrė, kad prekės ženklo EV projektas prasidėjo 2018 m., ir „mums nereikia to sustabdyti“, tačiau svoris išlieka didžiausia kliūtimi. „Taigi, ko gero, šiais laikais su esamomis technologijomis negalime sukurti „Pagani“ taip, kaip norėtume“, – patikslino jis. Jo komentarai pakartoja tuos, kuriuos 2022 m. pasakė jo tėvas.

Tuo metu Horacio Pagani taip pat pažymėjo, kad jo komanda „niekada nerado susidomėjimo elektromobilių superautomobilių rinka“, ir pridūrė, kad versti mažus automobilių gamintojus naudoti elektrą nėra prasmės, kai „90% energijos pagaminama blogai.”

Elektros technologijos per pastarąjį dešimtmetį patobulėjo, tačiau Pagani paaiškino, kad norint užtikrinti klientų pageidaujamą našumo lygį, reikės sukurti automobilį su 1300 plius svarų akumuliatoriaus bloku. Kalbant apie kontekstą, V12 varomos „Utopia“ (nuotraukoje) sausas svoris yra apie 2 822 svarus, o elektrinis „Lotus Evija“ sveria apie 3 700 svarų. EV yra greitesnis, tačiau superautomobilyje yra daugiau nei lėtas greitis. „Pagani“ artimiausioje ateityje planuoja ir toliau naudoti „Mercedes-Benz“ pagamintą V12 variklį, modifikuotą įmonėje. Įdomu tai, kad prekės ženklas atskleidė, kad „Mercedes-AMG“ idėją naudoti V8 elektrinę hibridinę pavarą „Utopia“ kūrimo proceso metu. Pagani laikėsi savo pozicijos ir paleido automobilį su dideliu V12. „Mes, sakykime, „metėme jiems iššūkį“ išlaikyti V12, ir jie sutiko“, – sakė bendrovė. Kas bus toliau, daugiausia priklauso nuo įvairių rinkų taisyklių. „Žinome, kad smulkiems gamintojams tai gali būti [the V12] bent jau iki 2035 m. Tačiau mes nebijome ateityje priartėti prie kitos jėgos pavaros. Mes tiesiog turime žinoti, kokios yra taisyklės“, – sakė Pagani Aukščiausia pavara.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *