Volkswagen V10 TDI variklio problemos („Touareg“, „Phaeton“)

Volkswagen V10 TDI variklio problemos („Touareg“, „Phaeton“)

Taigi norisi didelio storo V10 vokiško dyzelino sename gerajame Touareg arba Phaeton. Negalime jūsų kaltinti, jie yra nuostabūs! Tačiau yra vienas dalykas: šie „Volkswagen“ V10 TDI varikliai yra nuostabūs, kai jie veikia. Priešingu atveju jie gali tapti tikru košmaru.

Pagrindinės VW V10 TDI variklio specifikacijos

V10 yra kažkas panašaus į legendą ir mitą automobilių bendruomenėje. Visi žino ir kalba apie šiuos variklius, bet niekas jų nematė asmeniškai. Tai daugiausia lėmė tai, kad šie varikliai buvo gaminami labai mažais kiekiais. Ne todėl, kad negalite rasti. Tačiau skaičiai buvo tikrai nedideli, palyginti su kitais V8 varikliais, kuriuos VW ir Audi gamino tuo pačiu metu. Šis variklio mamutas buvo pristatytas 2003 m. ir buvo gaminamas iki 2008 m., kai buvo nutrauktas dėl šių variklių populiarumo stokos, taip pat dėl ​​didelių išmetamųjų teršalų ir mažos degalų ekonomijos. Taip pat buvo dar didesnis V12 TDI, kurį VW pristatė tuo metu, ir šio variklio likimas taip pat buvo panašus į V10. V10 paprastai buvo sudarytas iš dviejų kartu sujungtų R5 2,5 TDI variklių. Daugelis komponentų tarp jų taip pat buvo dalijami. Dabar pakalbėkime apie pagrindines Volkswagen V10 TDI variklio specifikacijas.

  • Konfigūracija: V10
  • Darbinis tūris: 4,9 l (4921 cc)
  • Cilindro anga: 81 mm
  • Cilindro eiga: 95,5 mm
  • Vožtuvų pavara: SOHC, 2 vožtuvai viename cilindre
  • Suspaudimo laipsnis: 18,5
  • Turbokompresorius: Taip
  • Arklio galios: 313 – 350 AG @ 3750 aps./min
  • Sukimo momentas: 750–850 Nm (553–627 lb-ft) prie 2 000 aps./min.

Dažnos Volkswagen V10 TDI variklio problemos

  • Centrinių guolių gedimai
  • Perdavimo gedimai
  • Kuro filtro problemos
  • Tandeminio kuro siurblio gedimai
  • Turbokompresoriaus gedimai
  • Tandeminio siurblio gedimai
  • Vandens siurblio gedimai
  • EGR problemos
  • Generatoriaus gedimai

Dabar, kai aptarėme įprastas Volkswagen V10 TDI variklio problemas, pereikime prie kiekvieno iš šių problemų ir sužinokime daugiau apie kiekvieną iš šių problemų, kai jos atsiranda, taip pat apie jų sukeliamus simptomus kituose skyriuose.

Centrinių guolių gedimai

Dabar pradėkime nuo bendros problemos, susijusios su šiuo varikliu, ir tai yra problema, susijusi su kardaninio veleno centrinio guolio gedimais, dar vadinamu kardaniniu velenu. Šis variklis sukuria tiek daug sukimo momento, kad kardaninis velenas yra vienas dažniausių gedimų taškų. Jie linkę visą laiką žlugti. Silpniausia pavaros veleno vieta yra centrinis guolis, kuris dažniausiai genda. Kaip matote, tai nėra variklio problema. Tačiau nusprendėme pridėti problemą, nes problema kyla kiekviename iš šių V10 variklių. Laimei, tai yra viena iš nebrangiausių problemų, kurios gali kilti jums valdant šį V10 TDI variklį.

Perdavimo gedimai

Kitas dažnas šio variklio gedimo taškas yra transmisija. Šis komponentas labai paprastai sugenda taip pat, kaip ir alkūninis velenas. Dar viena su varikliu nesusijusi problema, bet vis tiek ji atsiranda dėl variklio darbo. Didelis sukimo momentas prilygsta dideliam transmisijos įtempimui, dėl kurio ankstyvas gedimas arba bent jau problemos. Tai ypač būdinga automobiliams, kurie buvo pradėti naudoti ir nuolat piktnaudžiaujama. Savaime suprantama, kad remontas ar transmisijos keitimas yra neįtikėtinai brangus. Labai tikėtina, kad turėsite sumokėti 6000 USD ar daugiau, kad pakeistumėte šio variklio bloką. Ir tai nėra maži pinigai, turint omenyje, kad tikroji transporto priemonės vertė nėra tokia didelė. Štai kodėl dažnai patariame nuodugniai išbandyti transmisiją, nes dėl šio komponento taisymas gali kainuoti ranką ir koją. Jei perkate V10 Touareg ar Phaeton, ieškokite automobilių, kuriuos vairavo ramūs vairuotojai, o ne koks jaunas vaikinas, kuris jį laikė mėnesį ir išmėtė ant kiekvieno gatvės kampo.

Kuro filtro problemos

Dabar pereikime prie faktinių Volkswagen V10 TDI variklio problemų. Ir viena iš šių problemų yra kuro filtro problema. Šiame variklyje yra du masyvūs kuro filtrai, kurie yra slėnio gale šalia ugniasienės.

Šie du filtrai dedami kartu ir vizualiai primena alyvos filtrą, o ne įprastą mažą kuro filtrą. Kadangi tai yra didžiulis variklis, jis turi turėti šiuos filtrus, kad jis tinkamai veiktų. Ir kas gali atsitikti, yra tai, kad šie filtrai gali užsikimšti ir sukelti problemų, pvz., Variklio šuolio, variklio uždegimo sutrikimų ir kitų panašių problemų. Aukščiau esančiame vaizdo įraše galite patikrinti, kaip šie filtrai keičiami. Tiesą sakant, tai labai lengvas „pasidaryk pats“ darbas, kurį gali atlikti bet kuris pradedantysis.

Tandeminio kuro siurblio gedimai

Antra labiausiai žinoma šio variklio problema yra tandeminio kuro siurblio gedimas, kuris gali įvykti ir sukelti panašius degalų filtro simptomus, apie kuriuos anksčiau minėjome. Yra du kuro siurbliai. Po vieną ant kiekvienos cilindro galvutės ir jie veikia kartu. Jie yra už cilindro galvutės. Tiesiai tarp variklio ir ugniasienės.

O norint nuimti šiuos siurblius, teks numesti visą rėmą. Tai reiškia, kad ir variklis, ir transmisija turės išsijungti, nes tiesiog nėra vietos dirbti su varikliu, kol jis yra variklio skyriuje. Kai šie siurbliai sugenda, pajusite tokius simptomus kaip degalų nuotėkis, patikrinkite variklio lemputę, silpną režimą ir uždegimo sutrikimus. Vienintelis būdas išspręsti šią problemą yra pakeisti tandeminį siurblį ir tai gali kainuoti labai brangiai.

Turbokompresoriaus gedimai

Šiame variklyje taip pat pastebimi turbokompresoriaus gedimai. Šis variklis naudoja du Garret turbokompresorius, po vieną kiekvienam bankui. Ir abu šie turbokompresoriai sumontuoti apatinėse variklio pusėse. O jei atspėsite teisingai, vieno iš jų pašalinimas vėl reikš, kad teks numesti karkasą.

Šie turbokompresoriai užgęsta maždaug kas 240 000 kilometrų. Kai sugenda turbo, pradėsite girdėti švilpimą ir sumažės našumas. Patariame, kad atliekant šią paslaugą daug geriau iš karto pakeisti abi turbinas, jei ir kita turbo yra kiek pažeista. Tai gali kainuoti brangiau, bet jūs nemokėsite tūkstančių dolerių, kad vėl išmestumėte variklį.

Vandens siurblio gedimai

Šių variklių vandens siurbliai taip pat dažnai sugenda. Tačiau gerai yra tai, kad norint juos pakeisti nereikia išimti variklio. Kas yra gerai. Vandens siurblys sumontuotas variklio priekyje ir yra lengvai pasiekiamas. Net pradedantysis mechanikas gali atlikti šį pakeitimą. Su vandens siurbliu susiję simptomai yra triukšmas, kurį siurblys pradės skleisti, aušinimo skysčio nutekėjimas ir perkaitimo problemos taip pat yra dažnos.

EGR problemos

Taip pat buvo pastebėtos šių variklių EGR problemos. EGR yra išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistema. Ši sistema turi specialią užduotį surinkti dalį išmetamųjų dujų ir nukreipti jas į įsiurbimo kolektorių. Šiame variklyje naudojama EGR sistema, kuri yra labai sudėtinga ir turi daug maršrutų. Kas gali atsitikti, yra tai, kad šie EGR vožtuvai gali sugesti, jei jie nėra gerai išvalyti.

Dėl to EGR vožtuvas neveiks, o kai taip atsitiks, pradėsite jausti keistus simptomus, tokius kaip tikrinimo variklio lemputė, galios praradimas, silpnumo režimas ir kitos veikimo problemos. Šios problemos sprendimas yra visiškai pakeisti EGR vožtuvą nauju, jei norite atnaujinti tinkamą variklio darbą.

Generatoriaus gedimai

Šiame V10 TDI variklyje taip pat dažnai pasitaiko generatoriaus gedimų. Taigi, kodėl taip yra? Na, šis kintamosios srovės generatorius nėra tipiškas jūsų generatorius, šio variklio generatorius yra labai sandariai supakuotas V10 variklio slėnyje.

O slėnio viduje yra daug šiukšlių ir šilumos, kurios gali lengvai sugadinti generatorių.

Kaitinimo žvakių laidų gedimai

Ir paskutinė problema mūsų sąraše yra pakaitinimo žvakių diržų gedimai. Tai laidai, kurie eina į pakaitinimo žvakes. Šiame variklyje iš viso yra 10 pakaitinimo žvakių, nes tai V10. Didesnės ridos varikliuose šie diržai gali sugesti. Jie dažniausiai sugenda, nes yra veikiami šilumos, taip pat yra pagaminti iš tikrai pigaus plastiko. Vienintelis būdas išspręsti šią problemą yra juos pakeisti.

Kuro purkštuko problemos ir kitos su amžiumi susijusios problemos

Kadangi tai V10 variklis, yra 10 degalų purkštukų, o šiems automobiliams senstant ir nuvažiuojant didžiulę ridą, degalų purkštukus būtinai reikės pakeisti. Jei nuspręsite juos pakeisti atnaujintais, jie paprastai kainuoja nuo 125 iki 220 USD už purkštuką. Tai reiškia, kad galite tikėtis sumokėti apie 1500 USD vien už purkštukus, be to, galite pridėti darbo kainą. Turėkite omenyje, kad yra ir daugybė kitų dalykų, kuriuos galite tikėtis pakeisti, atsižvelgiant į šio automobilio amžių. Paprasčiausias visų šio variklio tarpiklių ir susidėvėjusių vamzdžių pakeitimas gali kainuoti iki 2000 USD.

Kuriuose modeliuose yra V10 TDI variklis?

Šis variklis buvo įtrauktas į šias transporto priemones.

  • 2002 – 2008 metų VW Touareg V10 TDI
  • 2003 – 2007 VW Phaeton V10 TDI 4Motion

Kokios yra bendros V10 TDI variklio problemos?

Dažniausios šio variklio problemos yra kardaninio veleno atraminio guolio gedimas, transmisijos gedimas, kuro filtro problemos, kuro siurblio gedimai, generatoriaus gedimai, turbokompresoriaus gedimai ir pakaitinimo žvakių laidų gedimai.

Ar VW V10 TDI variklis yra patikimas?

Šis variklis yra gana patikimas, tačiau vis tiek daug kas gali sugesti, kai rūpinatės 10 cilindrų. VW tiesiog žino, kaip gaminti dyzelinius variklius, ypač tais laikais, kai nebuvo sudėtingų išmetamųjų teršalų įrenginių. Vienintelis šių variklių trūkumas – brangi priežiūra. Kiekvienam didesniam variklio darbui reikia išmesti visą variklį ir tai tikrai brangu. Jei rimtai svarstote įsigyti V10 Touareg arba Phaeton, įsitikinkite, kad turite pinigų dideliam remontui. Labai padeda, jei mokate savarankiškai susitvarkyti su nedideliais remontais. Jei įmanoma, nusipirkite automobilį su turtinga techninės priežiūros istorija ir įsitikinkite, kad yra tų remontų įrašai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *