Rimtos GM F16D3 1,6 l variklio problemos

Rimtos GM F16D3 1,6 l variklio problemos

 

Jei prieš 40 metų ko nors paklaustumėte, ar GM gamins 1,6 l dyzelinį variklį, jie nusijuoktų į akis. Na, tai tapo realybe 2004 m., kai „Chevrolet“ kelis modelius aprūpino būtent šiuo varikliu – 1,6 l dyzeliniu varikliu kodiniu pavadinimu F16D3. Jei perkate naudotą Chevrolet su 1,6 l dyzeliniu varikliu, atėjote ten, kur reikia.

Prieš nusprendžiant įsigyti modelį su konkrečiu varikliu, labai svarbu atlikti namų darbus. Kiekvienas automobilis kai kuriais atvejais siūlomas su įvairiais varikliais. Kiekvienas iš šių variklių veikia skirtingai ir turi tam tikrų problemų, kurias reikia žinoti. Laimei, todėl esame čia, kad padėtume jums tiksliai nustatyti šias problemas.

Štai kodėl šiame straipsnyje iš pradžių aptarsime šio 1.6 variklio specifikacijas, o paskui – GM 1.6L turbo dyzelinio variklio problemas ir pažiūrėsime, kokios bėdos šiam varikliui, tada taip pat sužinosime, kurie modeliai turi šį variklį. . Taigi, nieko nelaukdami, pasinerkime į temą.

Pagrindinės GM F16D3 1,6 l turbodyzelinio variklio specifikacijos

Verta atkreipti dėmesį į GM 1.6 turbo variklį, kad yra keletas variklių, kuriuos gamina GM su tokio paties darbinio tūrio. Tačiau šiame straipsnyje mus pirmiausia domina F16D3. Šis turbo dyzelinis variklis buvo pristatytas 2004 m. ir yra pagrįstas F14D3. F14D3 yra „Opel“ variklio, žinomo kaip X14XE, dujomis varomas variklis, kopija. Apie F16D3 verta atkreipti dėmesį į tai, kad šis variklis turi tą patį variklio bloką kaip ir F14D3. Pagrindinis variklių skirtumas yra cilindro anga. Suprantama, kad F16D3 turi didesnę angą, kad padidintų poslinkį. Be to, F16D3 turi kaltinį plieninį alkūninį veleną. Pats blokas yra labai patvarus ir pagamintas iš ketaus. Cilindro galvutėje naudojamas DOHC išdėstymas, kaip ir daugelyje šiuolaikinių variklių. Verta atkreipti dėmesį į šį F16D3 variklį, kad jis naudoja EGR vožtuvą, kad atitiktų išmetamųjų teršalų standartus. Kadangi dyzeliniai varikliai sukuria daug NOx dalelių. Šis variklis buvo šiek tiek pakeistas 2008 m. ir šis variklis gavo naują pavadinimą F16D4. Šis variklis turi daug patobulinimų. Bet tai yra kito straipsnio variklis. Šiame straipsnyje mus domina tik F16D3. Šis variklis turi šias specifikacijas:

  • Pristatymo metai: 2004 m
  • Konfigūracija: inline-4
  • Talpa: 1,6l
  • Cilindro anga: 79 mm
  • Stūmoklio eiga: 81,5 mm
  • Bloko medžiaga: ketaus
  • Variklio galvutės medžiaga: aliuminis
  • Variklio galvutės konstrukcija: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
  • Suspaudimo laipsnis: 9,5
  • Turbokompresorius: Taip
  • Arklio galios: 109 AG
  • Sukimo momentas: 110 lb-ft

Dažnos GM 1,6 l turbodyzelinio variklio problemos

Įprastos GM 1,6 l turbodyzelinio variklio problemos:

  • Anglies nuosėdos įsiurbimo angoje ir vožtuvuose
  • Alyvos nutekėjimas iš vožtuvo dangčio
  • Kuro purkštuko gedimai
  • Turbokompresoriaus gedimai
  • Mėgsta Perkaisti
  • EGR užsikimšimas

Dabar, kai sužinojome daugiau apie įprastas F16D3 variklio problemas, galime lėtai judėti toliau ir sužinoti daugiau apie kiekvieną iš šių problemų. Mūsų nuomone, labai svarbu žinoti, kada ir kaip šios problemos atsiranda, nes reikia atsižvelgti į aplinkybes. Taip galite išvengti probleminio automobilio arba žinoti, kaip išvengti kai kurių iš šių problemų.

Anglies nuosėdos įsiurbimo angoje ir vožtuvuose

Šiuose varikliuose buvo pastebėta didelė anglies dvideginio plėtra. Ir atsižvelgiant į tai, kad tai yra dyzelinis variklis, turėti tokių problemų yra gana įprasta. Ypač jei automobiliu važiuojate tik trumpus atstumus. Įsiurbimo anga gali užsikimšti anglies nuosėdomis, o vožtuvai gali užsikimšti anglies nuosėdomis. Šie atvejai sukels veikimo problemų, nes šios anglies dalelės neleis varikliui veikti. Štai kodėl kaskart, kai susiduriate su keistomis problemomis ir jaučiate, kad prarandama galia ir patikrinkite variklio lemputę, verta įsitikinti, kad įsiurbimo pusėje viskas gražu ir švaru, taip pat ar vožtuvai yra švarūs. Jei yra nuosėdų, kurios atrodo nerimą keliančios, norint sugrąžinti variklį į normalią, būtina valyti rankiniu būdu. Dabar tęskime su kitomis GM 1,6 l turbodyzelinio variklio problemomis.

Alyvos nutekėjimas iš vožtuvo dangčio

Alyvos nutekėjimas iš vožtuvo dangtelio taip pat yra dažna F16D3 variklio problema. Bet kas yra vožtuvo dangtis? Kur tai yra? Na, vožtuvo dangtis yra didelis dangtis, esantis variklio viršuje. Šis vožtuvo dangtis dengia vožtuvo eilutę. Jis turi paprastą paskirtį, ty neleisti variklio alyvai išbėgti iš variklio ir išlaikyti variklio viršų uždarą. Tarp šio vožtuvo dangčio ir cilindro galvutės yra tarpiklio medžiaga. Šios vožtuvo dangtelio tarpinės paskirtis – sukurti sandarų sandariklį tarp variklio cilindro galvutės ir vožtuvo dangčio. Ir jei šis sandariklis suges, aplink šią tarpinę atsiras alyvos nuotėkis. Ir sąžiningai, tai yra dažna daugelio šių GM variklių problema. Jie tiekiami su pigiomis tarpinėmis, kurios paprastai sugenda per pirmuosius 50 000 km. Sprendimas yra pakeisti tarpiklį. Laimei, tai nėra labai brangi procedūra ir ją galima sutvarkyti už mažiau nei 50 eurų. Be to, tai geras „pasidaryk pats“ darbas pradedantiesiems, norintiems veržliaraktį ant savo automobilių. Dabar pereikime prie kitų GM 1,6 l turbodyzelinio variklio problemų.

Kuro purkštuko gedimai

Kita situacija, su kuria susidūrė daugelis savininkų, buvo atvejis, kai automobilis nemėgo traukti ir turėjo problemų su greitėjimu. Šią problemą, kaip pastebėjome, gali sukelti anglies nuosėdos ant įsiurbimo kolektoriaus ir vožtuvų. Taip pat gali atsirasti dėl blogų kuro purkštukų. Tai tiesioginio įpurškimo variklis, kuriame naudojami specialūs purkštukai, kurie yra labai jautrūs blogam kurui ir taip pat sugenda dažniau. O nepavykus sukelia daug problemų šeimininkams. Bus patikrinta variklio lemputė, maža variklio galia, turtingas arba liesas oro ir degalų santykis ir daug kitų simptomų. Šios problemos sprendimas bus pakeisti sugedusius purkštukus arba juos atkurti, jei juos galima atkurti. Abu procesai gali būti gana brangūs ir tikrai gali pakenkti jūsų piniginei. Štai kodėl prieš nuspręsdami įsigyti automobilį turite įsitikinti, kad degalų purkštukai yra geri.

Turbokompresoriaus gedimai

Šiems varikliams taip pat buvo pastebėti turbokompresoriaus gedimai važiuojant aukštesnėmis myliomis. Šis variklis naudoja vieną turbokompresorių, kurio eksploatavimo laikas yra ribotas. Taigi, kai turite modelį, galite pereiti vieną ar du turbokompresorius. Paprastai šie komponentai tarnauja apie 150 000 km, tačiau kartais jie gali atlaikyti iki 200 000 ir daugiau kilometrų. Tai tikrai priklauso nuo to, kaip gerai prižiūrite automobilį. Laimei, turbokompresorius yra atstatomas komponentas. Visoje šalyje yra daug turbo parduotuvių, kurios atkuria šiuos įrenginius ir grąžina juos į gamyklinius. Blogos turbinos simptomai dažnai yra maža variklio galia, turbokompresorius skleidžia švilpimo garsus ir patikrinkite variklio lemputę.

Perkaitimas

Kita labai dažna problema – situacija, kai variklis perkaista. Ir tai yra įprastas dalykas šiuose mažo tūrio GM varikliuose, ypač tokiuose „Opel“ varikliuose, kaip šiuo atveju. Priežastys gali būti daug, pavyzdžiui, termostato gedimas ir aušinimo sistemos gedimas. O kartais jie tiesiog mėgsta bėgti karštai perkrauti. Tokiu atveju galvos tarpiklis sprogs ir sukels aušinimo skysčio praradimą arba aušinimo skysčio susimaišymą su variklio alyva. Svarbu išspręsti problemą, kol ji nepadidės ir variklis visiškai neužges. Dabar tęskime su kitomis GM 1,6 l turbodyzelinio variklio problemomis.

EGR užsikimšimas

Paskutinė mūsų problemų, susijusių su GM F16D3 varikliu, sąraše yra EGR vožtuvo problema. Šis išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvas yra didelis galvos skausmas daugeliui šios eros GM variklių. EGR tiesiog mėgsta užsikimšti ir jei jis nebus reguliariai valomas, šios nuosėdos taps tokios didelės, kad sugadins EGR ir EGR teks keisti. Laimei, pakeisti šį komponentą nėra per brangu. Kai kurie žmonės tiesiog ištrina šį EGR. Tačiau mes to nerekomenduotume, nes jūsų automobilis daugiau terš ir taip pat galite sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį.

Kuriuose modeliuose yra GM 1,6 l turbodyzelinis variklis?

Dabar pažiūrėkime, kurie modeliai turi 1,6 turbo dyzelinį variklį.

  • Chevrolet Aveo
  • Chevrolet Cruze
  • Chevrolet Lacetti
  • Chevrolet Lanos
  • Daewoo Nexia
  • Daewoo Lacetti
  • Daewoo Lanos

Kokios yra dažniausios GM 1,6 l turbodyzelinio variklio problemos?

Įprastos šio variklio problemos yra anglies nuosėdos ant įsiurbimo kolektoriaus, taip pat ant vožtuvų. EGR taip pat linkęs užsikimšti anglimi ir sugesti. Kitos problemos yra purkštuko gedimai, turbokompresoriaus gedimai ir perkaitimas. Laimei, blokas pagamintas iš ketaus ir yra labai patvarus. Taigi, net ir automobiliui perkaitus, variklis didelių problemų neturės.

Ar GM F16D3 yra patikimas variklis?

Šis variklis yra labai patikimas, jį nesunkiai nustumsite daugiau nei 300 000 km. Šis variklis veiks amžinai, jei tinkamai jį prižiūrėsite ir laiku išspręsite problemas. Jei atidėsite remontą, nukentės variklio tarnavimo laikas ir variklis gali sugesti daug anksčiau.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *