Sunkių krovinių traukimas sumažina EV diapazoną

Sunkių krovinių traukimas sumažina EV diapazoną

Dujiniai varikliai buvo naudojami pakankamai ilgai, kad visi suprastų, jog sunkių krovinių vilkimas ir traukimas neigiamai veikia degalų sąnaudas. Nors jų populiarumas ir pardavimų skaičiai auga, elektrinės transporto priemonės, ypač elektriniai pikapai, neturi tokios pat patirties. Be to, mes mokomės taip pat greitai, kaip nauji elektromobilių modeliai išeina į gatvę, o naujasis AAA tyrimas apie naudingosios apkrovos poveikį elektriniam vairavimo nuotoliui padeda išsiaiškinti kai kurias paslaptis.

Organizacija išbandė 2022 m. „Ford F-150 Lightning“ ir nusprendė atsakyti į du klausimus:

  • Kaip kelio apkrovos jėga pakrauto bandymo sąlygomis lyginama su neapkrauta būkle?
  • Kaip važiavimo atstumą ir efektyvumą veikia papildoma naudingoji apkrova?

AAA apibrėžia kelio apkrovos jėgą kaip „jėgą, veikiančią transporto priemonę, judančią kelio paviršiumi, priešingai nei jos greičio krypčiai, ir dėl to sulėtėja transporto priemonė“. Tai gali padėti galvoti apie oro pasipriešinimą, kelio paviršiaus trintį ir mechaninę trintį. Organizacija naudoja kitą terminą – kelio apkrovos kreivę, apibūdindama kelio apkrovos jėgą kaip transporto priemonės greičio funkciją.

Tyrimas parodė, kad 635 kg krovinys sunkvežimį veikė 33,1 procento daugiau jėgos nei EPA naudojama kelių apkrovos kreivė EV sertifikavimui. Įdomu tai, kad nepakrautas sunkvežimis turėjo 5,6 procento didesnę jėgą. Panašiai AAA nustatė, kad F-150 Lightning buvo 6,1 procento mažiau efektyvus, kai buvo iškrautas, nei EPA įvertino, grąžindamas 62 MPGe, o ne EPA 66 MPGe. Pakrovus pikapą, degalų sąnaudos sumažėjo iki 47 MPGe, o tai yra 24,2 procento mažiau nei bazinė apskaičiuota degalų sąnauda.

Nukentėjo ir diapazonas. EPA apskaičiavo, kad bandymuose naudoto „Lightning“ modelio važiavimo atstumas yra 483 kilometrai. AAA įveikė tik 447 kilometrus su nepakrautu sunkvežimiu ir 338 kilometrus su 635 kg kroviniu. Pakrauto atstumo rezultatai buvo 24,5 procento mažesni nei nepakrauto pikapo ir 30 procentų mažesni nei EPA įvertinimai.

Žinoma, tas pats jau seniai galioja ir dujų degalų ekonomijai, nes kai kurioms transporto priemonėms reikia hipermiliuoti, kad būtų pasiekti EPA įvertinimai. Vyriausybės agentūra apskaičiavo, kad pridėjus 45 kg transporto priemonei,

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *