Toyota 1.2 Turbo variklio problemos

autorius Automanas
0 komentaras

 

Mylėk juos arba nekenti, atrodo, kad maži benzininiai turbo varikliai yra ateitis. Bet jie nėra kažkas, kas mums labai patinka. Tokio tipo varikliams tokios problemos kaip alyvos skiedimas, anglies nuosėdos ir paskirstymo grandinės/diržo tempimas yra beveik nuolatinės. Bet galbūt, tik galbūt, patikimumo karaliui Toyota pavyko išspręsti tas tipines problemas.

Namų darbų atlikimas prieš nusprendžiant įsigyti automobilį su tam tikru varikliu turėtų būti vienas iš svarbiausių jūsų prioritetų. Net jei modelis, kurį ketinate pirkti, yra Toyota. Visi žinome Toyota ir jos nepriekaištingą patikimumą, tačiau net geriausi kartais daro klaidų. Taigi, ar taip yra su Toyota 1,2 l turbo varikliu? Išsiaiškinkime.

Pirmiausia apžvelgsime pagrindines šio variklio specifikacijas, tada aptarsime Toyota 1.2 turbo variklio problemas ir šio variklio pritaikymus. Taigi, nieko nelaukdami, pasinerkime į temą.

Pagrindinės Toyota 1.2 Turbo variklio specifikacijos

Toyota 1.2 turbo yra gana naujas variklis, kurį Toyota išleido savo pradinio lygio modeliams. Šis variklis buvo pristatytas 2015 m. ir buvo sukurtas konkuruoti su Volkswagen 1.2 TSI ir Ford pagamintu 1.0 l EcoBoost varikliu. 1,2 l turbo yra žinomas kodiniu pavadinimu 8NR-FTS. Šis variklis, kaip rodo jo pavadinimas, yra 1,2 l darbinio tūrio. Blokas turi inline-4 dizainą su keturiais cilindrais. Blokas, kaip ir cilindro galvutė, pagaminti iš aliuminio. Kad šis variklis būtų gana lengvas. Variklis įgyvendina dvigubo viršutinio skirstomojo veleno konstrukciją (DOHC) su kintamu vožtuvo laiku. Šis variklis taip pat įgyvendina tiesioginį įpurškimą. Tai buvo naujovė 2015 m., kai pirmą kartą buvo išleistas variklis. Be to, šis variklis turi turbokompresorių, kad būtų sukurta daugiau galios. Kalbant apie galios skaičius, šis variklis sukuria 114 AG (85 kW) esant 5 200 aps./min. ir 136 svarų pėdų (185 Nm) sukimo momentą esant 1 500 aps./min.

Dažnos Toyota 1.2 turbo variklio problemos

Įprastos Toyota 1.2 turbo variklio problemos:

  • Uždegimo ritės gedimas
  • Vandens siurblio gedimai
  • Aukšto slėgio kuro siurblio gedimai
  • Anglies kaupimasis ant įsiurbimo vožtuvų
  • Tai triukšmingas variklis
  • Didelis aliejaus suvartojimas
  • Užsikimšęs EGR vožtuvas
  • Didelės degalų sąnaudos

Dabar, kai susipažinome su įprastomis šio variklio problemomis, galime pereiti ir toliau išsamiai aptarti šias problemas bei sužinoti daugiau apie jų atsiradimo laiką, simptomus ir kaip šias problemas spręsti.

1. Uždegimo ritės gedimas

Šiems varikliams būdingi uždegimo ritės gedimai. Bet kas yra uždegimo ritė ir ką ji daro? Uždegimo ritė yra kažkas panašaus į elektros transformatorių. Jis paverčia 12 V maitinimą iš akumuliatoriaus į didelę srovę. Tada ši srovė perduodama į uždegimo žvakę ir jūs turite kibirkštį, kuri uždega degalus. Kadangi šis variklis yra tiesioginio įpurškimo, verta paminėti, kad šių variklių uždegimo ritės tarnauja neilgai. Nuvažiavus 100 000 km ar kartais net mažiau, teks juos pakeisti naujais agregatais. Kai jie pradės gesti, pastebėsite variklio patikros lemputę, variklio uždegimo sutrikimus, staigią tuščiąją eigą ir prastą variklio darbą, taip pat prastesnę degalų ekonomiją. Laimei, jie nėra beprotiškai brangūs, bent jau ne šiam varikliui. Be to, juos pakeisti yra labai paprasta ir net pradedantysis gali tai padaryti.

2. Vandens siurblio gedimai ir aušinimo skysčio nutekėjimai

Vandens siurblio gedimai ir aušinimo skysčio nutekėjimai taip pat būdingi šiam varikliui. Jei nežinote, vandens siurblys yra komponentas, kuris kontroliuoja aušinimo skysčio srautą į variklį ir iš jo. Kai vandens siurblys sugenda, pastebėsite perkaitimo problemas. Variklis dirbs karštas, o vandens siurblys taip pat gali girdėti triukšmą. Taip pat gali būti nuotėkių iš vandens siurblio ir galite prarasti aušinimo skystį. Be to, buvo pastebėtas nuotėkis iš žarnų. Štai kodėl turėtumėte žinoti apie šią problemą, nes jei nekreipsite dėmesio, galite lengvai sunaikinti savo automobilio variklį.

3. Aukšto slėgio kuro siurblio gedimai

Šis variklis įgyvendina tiesioginį įpurškimą. Tai reiškia, kad variklis turi du kuro siurblius. Vienas iš jų yra žemo slėgio kuro siurblys, esantis dujų bake, ir vienas aukšto slėgio degalų siurblys, esantis variklio skyriuje. Aukšto slėgio kuro siurblio blogybė yra ta, kad jis linkęs sugesti. Ir kai tai nepavyks, turėsite sumokėti apie 1480 svarų už dalį ir darbą. Viena dalis kainuoja tik apie 1200. Tai labai brangus pirkinys. Ir tai labai dažna šio variklio problema, kuri iš esmės gadina variklio patikimumą. Kartais net neverta mokėti tiek pinigų, kad jį pakeistų. Su šia problema susiję simptomai bus variklio patikrinimo lemputė, nuotėkis, HPFP sklindantis triukšmas, taip pat variklio užvedimo ir veikimo problemos.

4. Anglies kaupimasis ant įsiurbimo vožtuvų

Anglies kaupimasis yra dar viena labai dažna „Toyota 1.2“ variklio problema. Tai dar viena problema, kurią sukelia tiesioginio įpurškimo sistema. Ši problema kyla dėl įsiurbimo vožtuvų. Benzininiai varikliai su tiesioginiu įpurškimu yra labai jautrūs šiai problemai. Taip yra todėl, kad degalai nėra įpurškiami iš įsiurbimo angų, kaip įpurškimo angos varikliuose. Dėl to vožtuvo stiebai surinks anglies nuosėdas. Šių anglies nuosėdų gali būti tiek daug, kad jos gali neleisti vožtuvui tinkamai atsidaryti ir užsidaryti. Šis variklis yra labai jautrus šiai problemai, todėl turėsite atlikti techninės priežiūros darbus kas 60 000 km ir nuvežti savo automobilį specialiam graikinių riešutų srove, kad pašalintumėte šias nuosėdas. Tai gali būti brangu, bet viskas yra taip.

5. Tai triukšmingas variklis

Šis variklis taip pat yra labai triukšmingas ir gali sukelti daug vibracijų. Taip yra todėl, kad variklis yra palyginti mažas, o maži varikliai nėra gerai subalansuoti. Be to, kadangi variklis veikia tiesioginiu įpurškimu, pastebėsite, kad jis skamba kaip dyzelinis variklis. Taip yra, nes dujos įpurškiamos per aukšto slėgio kuro siurblį esant itin aukštam Bar/PSI slėgiui. Dėl to atsiranda šis dyzelino garsas. Tai viena iš dažniausiai pasitaikančių problemų su šiais šiuolaikiniais varikliais. Tačiau šis garsas neturėtų jūsų gąsdinti, nes tai yra įprastas variklio veikimas.

6. Didelis naftos suvartojimas

Didelės alyvos sąnaudos taip pat pastebimos 1,2 varikliui nuvažiavus didesnes mylias. Kai variklis pasieks daugiau kilometrų, jis pradės gerti daug daugiau alyvos nei įprastai. Tai įprasta „Toyota“ variklių problema. Jų varikliai linkę gerti daugiau alyvos, kai mylios pradeda didėti. Deja, šios problemos negalima apeiti. Vienintelis būdas, kurį galite išbandyti, yra dažniau keisti alyvą ir naudoti tirštesnę alyvą. Taip sumažinsite „Toyota“ alyvos sąnaudas.

7. Užsikimšęs EGR vožtuvas

Užsikimšęs EGR vožtuvas taip pat yra dažna šio variklio problema. Taigi, kas yra EGR vožtuvas? EGR vožtuvas yra išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvas. Kai kurie varikliai linkę labiau teršti ir juose reikia turėti šį EGR vožtuvą. Šis vožtuvas nukreipia dujas iš išmetimo į įsiurbimo angą, kad vėl vyktų degimo procesas. Taigi mažėja tarša. Kadangi šis vožtuvas veikia su išmetamosiomis dujomis, EGR vožtuvas gali visiškai užsikimšti ir galiausiai vožtuvas bus visiškai užblokuotas. Dėl to užsidegs patikrinimo variklio lemputė, sušlubuos režimas, prastas variklio darbas ir apskritai prastos degalų sąnaudos. Vienintelis būdas tai apeiti yra jį pakeisti. Kai kurie žmonės valo šiuos vožtuvus, bet pakeitę šį vožtuvą, šios problemos jums išspręs visam laikui.

8. Didelės degalų sąnaudos

Kitas dalykas, kuriuo skundžiasi savininkai, kalbant apie „Toyota 1.2 turbo“, yra didelės degalų sąnaudos. Nors tai 1,2 l variklis, jis nėra labai efektyvus. Taip yra daugiausia dėl to, kad jis dažnai įtraukiamas į transporto priemones su sunkesnėmis važiuoklėmis. Tai kelia didesnį įtampą varikliui ir taip pat pablogina degalų ekonomiją.

Kurie „Toyota“ turi 1,2 l turbo variklį?

Dabar pažiūrėkime, kuriuose modeliuose yra „Toyota“ pagamintas 1,2 turbo variklis.

  • „Toyota Auris“ (E180)
  • „Toyota Corolla“ (E210)
  • Toyota CH-R

Kokios yra bendros Toyota 1.2 turbo variklio problemos?

Su šiuo Toyota varikliu yra daug problemų. Daugiau nei įprasta, kai kalbama apie šį prekės ženklą. Šios problemos apima anglies kaupimąsi, EGR gedimą, alyvos suvartojimą ir uždegimo ritės gedimą. Tačiau, mūsų nuomone, didžiausia problema yra aukšto slėgio kuro siurblio gedimas. Taip yra todėl, kad tik dalis jums kainuos 1200 svarų, o darbas papildomai kainuos 300 svarų. Tai dažna šių variklių problema ir ją išspręsti labai brangu.

Ar 1.2 Toyota Turbo yra patikimas?

Apskritai galime pasakyti, kad tai gana patikimas variklis. Bet ne vienas pigiausių priežiūros požiūriu. Yra daug anglies sankaupų, kurias reikia valyti, dažniau keisti alyvą dėl sunaudotos alyvos, uždegimo žvakė ir ritės dažniau genda, taip pat gali sugesti aukšto slėgio kuro siurblys. Vien šio komponento pakeitimas gali kainuoti 1500 svarų, kad jį pakeistumėte.

Susiję įrašai

Palikite komentarą