Honda S2000 variklio problemos

Honda S2000 variklio problemos

„Honda S2000“ turi legendinį F20C atmosferinį variklį. Ši variklio piktograma yra laikoma labai patikima, bet ne tobula, ypač jei manote, kad šiems varikliams dabar 20 metų (ar daugiau). Vienu istorijos momentu F20C variklis iš „Honda S2000“ buvo žinomas kaip išvystantis daugiausiai arklio galių vienam litrui, tiksliau – 124 AG vienam litrui. Net to laikmečio Ferrari negalėjo prilygti.

Pagrindinės „Honda S2000“ variklio specifikacijos

„Honda S2000“ naudojamas natūraliai įsiurbtas 4 eilės variklis. Šis variklis žinomas kodiniais pavadinimais F20C ir F22C1. Šie du varikliai buvo gaminami 2000–2009 m. ir buvo naudojami tik Honda S2000.

Honda F20C

F20C buvo pirmasis šios serijos variklis. Šis variklis yra toli nuo F serijos variklių, kurie buvo naudojami 90-ųjų Prelude ir Accord modeliuose. Šiame variklyje naudojamas aliuminio blokas ir aliuminio cilindro galvutė. Variklio blokas turi 87 mm cilindro skylę ir 84 mm eigą. Šis variklis įgyvendina dvigubo viršutinio skirstomojo veleno išdėstymą (DOHC) su keturiais vožtuvais cilindre ir VTEC. VTEC įsijungia nuo 5500 iki 6000 aps./min. Didžiausia šio variklio raudonoji linija yra 9000 aps./min. Yra dvi šio variklio versijos. JDM versija, kuri sukuria 247 AG prie 8 600 aps./min. ir 150 svarų pėdų sukimo momentą esant 7 500 aps./min. ir USDM (JAV versija), kuri sukuria 237 AG prie 8 300 aps./min.

Honda F20C1

Tai antroji USDM F20C variklio versija, pristatyta 2004 m. Šis variklis turi visas tas pačias specifikacijas kaip ir ankstesnis variklis, kurį aptarėme. Vienintelis esminis skirtumas yra poslinkis. F20C1 darbinis tūris yra 200 cm3 didesnis, nes jo eiga yra 90,7 mm, palyginti su 84 mm senesnio variklio eiga. Šis variklis sukuria 240 AG prie 7800 aps./min. ir 162 lb-ft sukimo momentą esant 6500 aps./min. Šio variklio raudonoji linija buvo sumažinta iki 8200 aps./min., o apskritai šis variklis, nors ir naujesnis, veikia šiek tiek prasčiau nei originalus F20C.

Dažnos „Honda S2000“ variklio problemos

Įprastos „Honda S2000“ variklio problemos yra šios:

  • Uždegimo žvakės ir ritės gedimas
  • Kuro purkštuko gedimas
  • Paskirstymo grandinės įtempiklio gedimas
  • Antrinio oro siurblio gedimas
  • Didelis aliejaus suvartojimas
  • Alyvos nutekėjimai
  • Įtrūkę vožtuvo spyruoklių laikikliai
  • Sankabos gedimas

Dabar, kai esame susipažinę su „Honda S2000“ variklio problemomis, panagrinėkime jas toliau ir sužinokime, kada ir kaip jos atsiranda šiame S2000 variklyje. Sužinosime daugiau apie jų sukeliamus simptomus ir jų rimtumą.

Uždegimo žvakės ir ritės gedimas

Šiame variklyje pastebėti uždegimo žvakės ir uždegimo ritės gedimai. Šie komponentai sugenda dažniau, nes tai didelio našumo variklis. Kitaip tariant, šis variklis skirtas stipriai stumti, iki 9000 aps./min., kad būtų tiksliau. Ir tai sumažina šių komponentų tarnavimo laiką. Kuo daugiau stumsite VTEC, tuo dažniau turėsite keisti šiuos komponentus, tai yra faktas. Tačiau mano, kad šie komponentai yra nereikalingi. Uždegimo žvakės yra tikrai pigios, o ritės gali kainuoti gerą centą, kad jas pakeistumėte. Kaskart iškilus tokiai problemai, gausite tokius simptomus kaip patikrinimo variklio lemputė, variklio uždegimo sutrikimai, tuščioji eiga, prastas veikimas ir blogesnė degalų sąnauda. Svarbu greitai reaguoti ir neatidėlioti šių komponentų keitimo.

Kuro purkštuko gedimas

Šiuose varikliuose taip pat gali sugesti degalų purkštukai. Kaip rodo jų pavadinimas, šių komponentų paskirtis yra įpurkšti kurą į cilindrus. Jie gali užsikimšti arba nutekėti degalai ir dažniau sugesti šiame variklyje, palyginti su skirtingais ne itin našiais „Honda“ varikliais. Jų yra keturi ir juos pakeisti nėra labai brangu. Jūs netgi galite atlikti šį darbą namuose, jei esate mechanikas ir norite išspręsti savo automobilio „pasidaryk pats“ problemas.

Paskirstymo grandinės įtempiklio gedimas

Didelė šio variklio problema – paskirstymo grandinės įtempiklio gedimas. Tai labai dažna šio variklio problema. Pranešama, kad kai kurie savininkai perėjo kelis iš šių paskirstymo grandinės įtempėjų. Šie įtempikliai neatlieka labai gero darbo.

Laikui bėgant jie linkę sugesti ir atlaisvinti grandinę. Kai taip atsitiks, pradėsite jausti variklio barškėjimą. Šios problemos sprendimas yra pakeitimas antrinėje rinkoje. Yra įmonių, gaminančių šiuos įtempiklius iš aliuminio ruošinių. Pranešama, kad šie įtempikliai tarnauja tikrai ilgai, o kai atsikratysite originalios įrangos gamintojų, jums niekada nebereikės nerimauti dėl paskirstymo grandinės įtempiklio keitimo. Kas, mūsų nuomone, yra geras dalykas. Tai geras būdas apsaugoti variklį nuo kulkų ir išvengti nuolatinių variklio pažeidimų dėl netinkamo paskirstymo grandinės įtempiklio.

Antrinio oro siurblio gedimas

Šiame „Honda“ modelyje yra kažkas, kas žinoma kaip antrinis oro įpurškimo siurblys. Tai specialus oro siurblys, kuris įpurškia orą į išmetamąsias dujas paleidimo metu, todėl O2 jutikliai įkaista daug greičiau.

Tai leidžia varikliui geriau sureguliuoti oro ir degalų santykį ir sumažinti taršą. Kai šis oro siurblys suges, gausite patikrinimo variklio lemputę ir kodus P0410 arba P1410. Daugelyje šių S2000 modelių šis siurblys sugenda labai dažnai. Taigi, labai tikėtina, kad kada nors turėsite jį pakeisti. Šis oro siurblys yra po priekiniu buferiu vairuotojo pusėje. Jums tereikia nuimti ratą ir rato angą, kad galėtumėte pasiekti siurblį ir jį pakeisti, kaip parodyta vaizdo įraše.

Didelis aliejaus suvartojimas

Šiame variklyje S2000 taip pat pastebimas didelis alyvos suvartojimas. Kai kurios alyvos suvartojimas yra normalus. Tačiau kai problema tampa per didelė, tai reiškia, kad turite rimtą problemą. Vienintelis būdas išspręsti šią problemą yra variklio arba cilindro galvutės perstatymas, atsižvelgiant į tai, kas sukelia problemą. Gerai tai, kad mažesnės ridos varikliuose ši problema nekyla. Paprastai pradeda vystytis, kai automobilis pasiekia 80 000–100 000 mylių. Kai kuriems žmonėms nekyla problemų čia ir ten papildyti alyvą. Tačiau jei problema tampa per didelė, vienintelis būdas ją išspręsti bus atlikti visišką atstatymą, kuris gali būti labai brangus.

Alyvos nutekėjimai

Šiuose varikliuose taip pat pastebimi alyvos nutekėjimai. Jie gali nutekėti iš kelių vietų. Visų pirma, šie varikliai gali nutekėti iš alyvos padėklo. Kitos vietos, kur gali atsirasti nuotėkių, yra priekiniai ir galiniai pagrindiniai sandarikliai, vožtuvo dangtis ir VTEC solenoidas arba kyla problemų, kai alyvos lygio matuoklis tiesiog iššoka ir visur pradeda tekėti alyva. Tinkamas patikrinimas yra privalomas, jei norite išspręsti šią problemą ir nustatyti, iš kur atsiranda šis nuotėkis.

Įtrūkę vožtuvo spyruoklių laikikliai

Kita labai dažna šio variklio problema yra vožtuvo spyruoklių laikikliai, kurie linkę įtrūkti ir sugesti. Ši problema liečia tik ankstyvuosius variklius. Antroje šio variklio kartoje šios problemos nėra. Šie vožtuvo lizdo laikikliai sugenda dėl mechaniškai sukeltų apsisukimų viršijimo. Laimei, daugelis „Honda“ savininkų žino apie šią problemą ir pakeičia šiuos vožtuvo spyruoklių laikiklius kaip prevencinę priežiūrą. Šioje nuorodoje galite perskaityti daugiau apie šią problemą ir tai, kaip problema išsprendžiama „pasidaryk pats“ sąlygomis.

Sankabos gedimas

Sankabos gedimai šiuose varikliuose yra tikrai dažni. Ypač ankstyvieji varikliai, neturintys peržiūrėtos sankabos. Šios sankabos tiesiog neatitinka standartų, o važiuoti su šia sankaba yra nelengva užduotis. Šių komponentų gedimų dažnis yra gana didelis, o kai kurie savininkai juos pakeitė kelis kartus. Šios problemos sprendimas yra pasirinkti antrinės rinkos veikimo sankabą. Taip būsite tikri, kad problema bus išspręsta. Ir keisčiausia, kad šios sankabos yra net pigesnės nei originalios.

Diferencialo gedimas (ne variklio problemos, bet verta atkreipti dėmesį)

Visos galios tiekimas galiniams ratams („Honda S2000“ turi galinių ratų pavarą) pakenkė diferencialui. Diferencinės problemos ir gedimai buvo dar dažnesni S2000, kuriais piktnaudžiaudavo neatsakingi savininkai. Greita „Google“ paieška „S2000 diferencialo gedimas“ atskleidžia daugybę savininkų pranešimų apie S2000 diferencialo problemas. Daugelis diferencialų tiesiog sugedo dėl ilgų naudojimo (arba piktnaudžiavimo) ir jokių skysčių pasikeitimų. Savininkai taip pat praneša, kad diferencialai buvo linkę sugesti, jei mechanikas pakeitė diferencialo skystį netinkamu. Vienas savininkas pakomentavo: „…įsitikinkite, kad jie nepapildo diferencialo tomis pačiomis medžiagomis, kurias deda į kitus „Honda“, pavyzdžiui, „Civic“ ar „CRV“. Manoma, kad diferencialai nėra gamykliniai, yra daugybė savininkų, kurie savo S2000 nuvažiavo gerokai daugiau nei 200 000 mylių (apie 321 869 km), nepatirdami jokių diferencialo problemų. Naujas diferencialas nėra pigus, tačiau „eBay“ yra daug pasirinkimo, skirto perkonstruotiems ir antrinės rinkos skirtumams.

Kuriuose modeliuose yra S2000 variklis?

Dabar sužinokime daugiau apie šio F20C variklio pritaikymą. FC20

  • 1999 – 2005 Honda S2000 JDM
  • 2000-2003 Honda S2000 USDM
  • 1999–2009 Honda S2000 JK, Europa ir Australija
  • 2009 Skelta G-Force
  • 2009 IFR Aspid

FC20C1

  • 2004 – 2009 Honda S2000 Šiaurės Amerika
  • 2006 – 2009 Japonija

Kokios yra dažniausios „Honda S2000“ variklio problemos?

Įprastos šio variklio problemos yra didelės alyvos sąnaudos, vožtuvo spyruoklių laikiklio gedimai, sankabos gedimai, alyvos nutekėjimas, antrinio oro siurblio gedimai, uždegimo žvakės ir ritės gedimai, taip pat paskirstymo grandinės įtempiklio gedimai.

Ar S2000 variklis yra patikimas?

Kalbant apie patikimumą, galime pasakyti, kad S2000 variklis yra patikimas, tačiau vis tiek turi tam tikrų problemų, kurios gali būti katastrofiškos. Būtent, gen 1 variklių vožtuvų spyruoklių laikikliai ir paskirstymo grandinės įtempiklio gedimai. Šios problemos gali rimtai sugadinti variklį arba net visiškai sugadinti variklį. Taigi, jūs turite juos žinoti ir atitinkamai sutvarkyti kaip prevencinę priežiūrą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *